More

    Mítoszok a kontextuális reklámban: a Versengő kulcsszavak növelik a CPC-t

    A SEOnews online kiadvány és az eLama online hirdetési automatizálási szolgáltatás továbbra is mítoszokat fedez fel a kontextuális hirdetésekben. Már korábban elmondtuk:

    • Hogy a közönség által meghatározott különböző célzás A YAN. 
    • Hogy elkezd-e hirdetéseket indítani egy kereséssel.
    • A számla minősége befolyásolja-e a CPC-t. 
    • Függetlenül attól, hogy szükség van-e a kampányok elkülönítésére a keresésben és a hirdetési hálózatokban. 

    Ma Nikita Kravchenko, a fizetett forgalommal foglalkozó vezető szakértő elmondja, hogy a metsző kifejezések növelik-e a CPC-t.

     

    Mítosz: az átfedő mondatok növelik a CPC-t 

    Van egy meglehetősen népszerű mítosz, hogy a hirdetési kampányokban a megjelenítésekért vagy az egymást átfedő kulcsszavakért folytatott verseny növeli a CPC-t. A hirdető úgy gondolja, hogy ő maga versenytársa, ezért a CPC növekszik. Itt van, hogy ez tényleg működik. 

    Mi a verseny a benyomásokért és hogyan működik Yandex.Yandex. közvetlen 

    Tegyük fel, hogy hirdetnie kell egy bizonyos domaint. A hirdető kulcsszavakat ad hozzá: 

    • vegyél egy kanapét, 
    • vegyél egy sarok kanapét, 
    • corner kanapé suite vásárlás olcsó

    Ez a 3 különböző kulcsszó lehet ugyanabban a hirdetési kampányban, különböző hirdetési kampányokban, sőt különböző Yandexben is accounts.Yandex. közvetlen – ez nem túl fontos. 

    Képzelje el, hogy beírja a keresési lekérdezést “vásároljon olcsó sarok kanapé lakosztályt”, amely teljesen megfelel a leghosszabb kulcsszónak. A keresési lekérdezésre válaszul azonban a három bemutatott kulcsszó bármelyike működhet: “vegyél egy kanapét”, “vegyél egy sarok kanapét”, és egy teljesen egyező kulcsszó. Ha itt nem ad hozzá negatív kulcsszavakat, akkor Yandex.Yandex. a Direct önállóan választja ki, melyik kulcsszót jeleníti meg a hirdetés. 

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagram Instagram és Instagram hirdetési bónuszokat kap a ppc.világ diákok.

    A Yandex nemrégiben bevezetett egy további beállítást. Most, a hirdetési kampányban, akkor: 

    • Válasszon ki egy kifejezést az előrejelzett CTR arány és a hirdetés minősége alapján (melyik kifejezésnek van magasabb, és mutassa meg. Még a legszélesebb kifejezés “vegyél egy kanapét” működhet). 
       
    • Válasszon ki egy kifejezést a pontosság alapján (akkor valószínűleg a kijelző a legpontosabb kifejezésen alapul). 
    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagram Instagram és Instagram hirdetési bónuszokat kap a ppc.világ diákok.

    Természetesen verseny van a kifejezések megjelenítésére. Ha a kifejezések különböző csoportokban vagy különböző kampányokban vannak, különböző hirdetéseket írnak, akkor ez a helyzet fordulhat elő: a hirdető a kifejezéshez létrehozott hirdetést szeretne megjeleníteni “vegyél egy luxus sarok kanapé olcsó”, majd a hirdetés jelenik meg a kifejezést “vegyél egy kanapét”. Ennek a kifejezésnek a hirdetése más céloldalhoz vezethet, kevésbé pontos, nem a sarok kanapékról. Ez csökkentheti a reklám hatékonyságát.

    Annak ellenére, hogy a kifejezések versenyeznek a hirdetés benyomásáért, nem melegítik fel az árverést. A hirdető kattintásonkénti költsége emiatt nem növekszik.

    A hirdető az előrejelzett CTR arány és minőség arányában versenyez más hirdetőkkel. A CPC növekedhet, ha a versenytársak növelik a CPC-t. 

    A versenymentesség elve 

    A kontextuális reklámban létezik a nem verseny elve. Egy más hirdetőkkel folytatott aukción a hirdetéseket az ajánlat, a CTR és a minőség alapján választják ki megjelenítésre. A hirdető reklámkampányai közül egy adott hirdetés nyer, és a licitálás, a CTR és a minőség tekintetében versenyez a többi hirdetővel. A levonható árat a versenytársak hirdetéseinek figyelembevételével számítják ki. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: csökkenti-e a" A versenytársak leállított hirdetéseinek megfontolása " opció a CPC-t?»

    Yandex.At Az aukció ideje, Yandex. A Direct minden ajánlatot, CTR-t, minőséget, konverziós előrejelzést és egyéb tényezőket értékel. A levonható árat egy adott árverés időpontjában határozzák meg. 

    Ha ugyanazon hirdető több hirdetése is megjeleníthető egy kérésre válaszul, akkor azok nem befolyásolják a CPC-t. Csak az a hirdetés, amely más hirdetőkkel versenyez, hatással lesz. 

    A versenymentesség feltételei 

    Vannak olyan nem versenyfeltételek,amelyekben a hirdető nem melegíti fel az ajánlatokat. 

    1. Ha a kulcsszavak ugyanebben a reklámkampányban
       
    2. Ha a különböző egymást átfedő kulcsszavak hirdetési linkjei vezet ugyanahhoz a tartományhoz vagy tükreihez (az átirányításokat nem veszik figyelembe). Még akkor is, ha a kulcsszavak különböző csoportokban, különböző kampányokban ugyanabban a fiókban vagy akár különböző fiókokban vannak, de a hirdetések ugyanazt a domaint hirdetik, az aukció nem melegszik fel. 
    3. Ha az első és a második hirdetések ugyanabban a kampányban vannak, valamint a második és harmadik hirdetések linkjei vezet ugyanahhoz a tartományhoz, akkor az első és harmadik hirdetések szintén nem versenyeznek egymással, és felmelegítik az árverést. 
    OLVASS TOVÁBB:  Главные новости рынка контекстной рекламы в 2020 году

    Következtetés 

    Nem kell félni attól, hogy felmelegíti az aukciót magának. Futtasson különböző hirdetési kampányokat ugyanarra a tartományra: intelligens bannerek, YAN, keresési hirdetések. Nem fogsz versenyezni magaddal. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában