More

    Mítoszok a kontextuális reklámban: a fiók minősége befolyásolja-e a CPC-t?

    A SEOnews online kiadvány, valamint az eLama online hirdetési automatizálási szolgáltatás minden héten segít megérteni a kontextuális hirdetések árnyalatait a “mítoszok a kontextuális hirdetésben”speciális projekt keretében.  Korábban már megtudtuk, hogy el kell-e kezdeni a hirdetések elindítását a kereséssel, valamint hogy mindig szükség van-e a kampányok elkülönítésére a keresésben és a hálózatokban. Nikita Kravchenko, a fizetett forgalom eLama vezető szakértője elmondja, hogy a számla minősége befolyásolja-e a CPC-t, és mi a teendő, ha a számla minősége alacsony. 

    Nézze meg a videót. A videó alatt szöveges átirat található.
     

    Mítosz: a számla minősége (optimalizálási mutató) befolyásolja a CPC-t 

    Sokan úgy vélik, hogy a számla minősége közvetlenül befolyásolja a CPC-t. Valójában ez nem így van. 

    A Yandex-fiók minősége.Megtekintheti azt a részt, ahol a hirdetési fiók neve vagy azonosítója található. Amikor rákattint a névre, megjelenik egy numerikus érték, amely jellemzi a fiók minőségét. 

    Мифы в контекстной рекламе: влияет ли качество аккаунта на цену клика

    Nagyon gyakran, a hirdetők nézd meg ezt az értéket, és úgy gondolja, hogy ha a mutató kevesebb, mint tíz, a CPC lesz felfújt, akkor meg kell fizetni többet, mint a versenytársak fizetnek, és valamit meg kell tenni sürgősen. 

    A Google Ads rendelkezik egy optimalizálási pontszámnak nevezett fiókminőséggel is. Ha az “ajánlások” menüpontra lép, láthatja ezt az optimalizálási mutatót, amelynek maximális értéke eléri a 100% – ot. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Мифы в контекстной рекламе: влияет ли качество аккаунта на цену клика

    Ugyanebben a szakaszban megtekintheti a különböző hirdetési kampányok optimalizálási mutatójának táblázatos lebontását, rendezheti kisebbről nagyobbra, majd megnézheti, hogy a hirdetőnek a Google szerint van-e néhány hibája. 

    Sem a Yandex. A közvetlen fiókminőségi mutató, sem a fiókoptimalizálási mutató, sem a Google Ads kampánymutató közvetlenül befolyásolja a CPC-t. 

    Közvetett módon a számla minősége, valamint az optimalizálási mutató befolyásolhatja a reklám hatékonyságát. 

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a reklám akkor sem, ha mindent helyesen konfigurált, és mit kell tennie ez ellen

    Az optimalizálási mutatót néhány nagyon fontos elem alapján állítják össze, amelyek az ajánlásokban láthatók. 

    Hogyan kell dolgozni a minőséggel 

    • Figyelemmel kell kísérni a hirdetési rendszerek interfészein belül megjelenő minőségi mutatókat és ajánlásokat.
       
    • Különböző hipotéziseket kell vizsgálni az ajánlások alapján. 
       
    • Ha olyan ajánlás jelenik meg a Google hirdetésekben, amelyre feltétlenül nincs szükség (például nem megfelelő kulcsszavak), elutasíthatja azt. Ez képzi az algoritmusokat, és lehetővé teszi, hogy jobban optimalizálja a hirdetési kampányok a jövőben, különösen akkor, ha az automatikus stratégiák. 

    Nem kell félni az alacsony számlaminőségi pontszámtól vagy az alacsony optimalizálási pontszámtól. Meg kell tanulni az ajánlásokat, majd kövesse azokat, amelyek alkalmasak. 

    Ha alacsony minőségű mutatót lát, akkor nem kell azt gondolnia, hogy minden rosszul van konfigurálva. Talán a Yandex csak arra törekszik, hogy motiválja Önt további típusú kampányok elindítására: hirdetési hálózatok, intelligens bannerek vagy retargeting. 

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a reklám akkor sem, ha mindent helyesen konfigurált, és mit kell tennie ez ellen

    Eredmény 

    A hirdető nem kezd többet fizetni, ha a számlaminőségi mutató és az optimalizálási mutató alacsony. De általában ezek olyan hasznos funkciók, amelyeket érdemes megnézni, amelyek alapján hipotéziseket hozhat létre a kísérletekhez. 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában