More

    Mit kell tennie, mielőtt hirdetéseket indít a Facebook hirdetésekben-részletes útmutató

    Az Instagram Facebook részletes utasításokat készített mindenkinek, aki csak most kezd el dolgozni az Instagram és a Facebook hirdetésével. Hol kezdjem, milyen szakaszokon kell átmenni, ami fontos, hogy ne hagyja ki — elemezzük az útmutatót.

    1. Üzleti Menedzser
    2. Üzleti oldal
    3. Hirdetési fiók
    4. Facebook Pixel
    5. Instagram-fiók és üzleti oldal
    6. Hozzáférés az üzleti menedzserhez és az üzleti oldalhoz
    7. Hogyan lehet elkerülni a moderálási problémákat
    8. Hogyan segít eLama

    Üzleti Menedzser

    Business Manager egy ingyenes Facebook hirdetések eszköz. A Facebook Instagram-fiókjait, üzleti oldalait, valamint az alkalmazottak és partnerek hozzáférését itt lehet kezelni.

    Üzleti menedzser csatlakoztatásához LÉPJEN az eszköz oldalra, majd kattintson a jobb felső sarokban található “Fiók létrehozása” gombra. A megnyíló ablakban adja meg a cég nevét, nevét, valamint az e-mail címet, amelyre a regisztrációt megerősítő levelet kap.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Az e-mail megerősítése után a beállítások oldalra kerül. Ott lehet hozzáadni:

    • különböző hozzáférési szinttel rendelkező személyek, akik a vállalat oldalait és hirdetési fiókjait kezelik;
    • több Fizetési mód;
    • új hirdetési fiókok;
    • Instagram Facebook és új cégoldalak.

    Üzleti oldal

    A cég népszerűsítéséhez, hirdetések elindításához és a felhasználókkal való kommunikációhoz üzleti oldalra van szükség. Ő képviseli a cég a szociális háló, nincs korlátozás az előfizetők száma, barátok.

    Az üzleti oldal létrehozásának két módja van: személyes Facebook-profilon vagy üzleti menedzseren keresztül. Beszéljünk a második módszerről.

    Az üzleti menedzser” fiókok “szakaszában válassza az” oldalak “fület, majd kattintson a”Hozzáadás” gombra. Ha már van oldala, de egy másik felhasználó hozzáférhet hozzá, kattintson a “hozzáférés kérése az oldalhoz”gombra.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Ha új oldalt hoz létre, adja meg annak típusát a vállalkozás feladataitól függően.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Ezután töltse ki a cégre vonatkozó információkat, majd válassza ki a kívánt kategóriát.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Mi legyen az oldalon

    • Felhasználónév-ez megjelenik az oldal címében. Jobb megadni a cég nevét, hogy a felhasználók könnyen megtalálhassák Önt.
       
    • A cég rövid leírása.
       
    • Egy cselekvésre ösztönző gomb. Például, ha van egy online áruház, akkor nevezze meg a” Vásárlás ” gombot, majd adjon meg egy linket a katalógushoz a termékekkel.
       
    • Vállalati információk: cím, térkép, telefonszám, Nyitvatartási idő stb.
    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Mit nem lehet használni az oldal nevében

    • Sértések vagy szavak, amelyek megsértik valaki jogait.
       
    • Nagybetűk, szimbólumok, írásjelek, ha azokat nem a nyelv szabályai szerint használják. Az elama oldalunk megnevezéséhez kapcsolatba kellett lépnünk a közösségi hálózat képviselőivel. Csak rövidítések írhatók nagybetűkkel.
       
    • Gyakori szavak, amelyek megzavarhatják a felhasználót. A Lipetsk-i “Buttercup” szépségszalonban jobb, ha nem írsz absztrakt “szalon” vagy “fodrászat Lipetskben”a nevében.
    OLVASS TOVÁBB:  myTarget az affiliate programban: futtasson hirdetéseket az ügyfeleknek, és havi jutalmakat kapjon

    Hirdetési fiók

    A következő lépés egy hirdetési fiók. Ebben kampányokat állít fel és kezel.

    Létrehozhat egy fiókot az üzleti menedzserben vagy az eLama-ban. Az orosz Facebook-fiókok nem különböznek egymástól, de a Facebook Ads eszközök mellett hozzáférhet az eLama funkciókhoz is, például a dokumentumok bezárásához és az ápolási szolgáltatás orosz nyelvű támogatásához.

    Az eLama személyes fiókjában lépjen a ” fiókok “fülre, majd kattintson a”Hozzáadás” gombra. Ezután válassza ki a Facebook-ot a hirdetési rendszerek listájából.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Adja meg, hogy új fiókot szeretne létrehozni, majd töltse ki a fiók létrehozásához szükséges alkalmazást. Ez nem több, mint 5 perc. Az eLama-n keresztül fizethet a reklámért mind dollárban, mind rubelben.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    4 órán belül az ápolási szolgálat szakemberei létrehoznak egy fiókot az Ön számára, erről e-mailben tájékoztatják Önt, amelyet az alkalmazásban megadott. Fiókja megjelenik az eLama business Managerben.

    Ha hozzá szeretne menni, keressen egy e-mailt, amely megerősíti a fiók létrehozását az e-mailben, majd kattintson a “Start”gombra.

    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetések beállítása a Google Ads alkalmazásban 30 perc alatt

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Írja be a felhasználónevet — ez megjelenik az eLama business manager alkalmazásban. Ezután erősítse meg fiókját, be kell jelentkeznie a személyes Facebook profiljába. Miután megerősítette fiókját, akkor képes lesz arra, hogy menjen a reklám szekrény, majd elkezd dolgozni.

    Az Instagram Facebook hirdetései első alkalommal jelennek meg az eLama-n keresztül, visszatérítjük a jutalékot a fizetés hónapjára, és ingyenesen indítunk kampányokat.

    Minden promóció →

    Facebook Pixel

    A Facebook pixel az a kód, amelyet a webhely oldalaira telepítenek. Enélkül a rendszer nem lesz képes nyomon követni a felhasználói műveleteket a webhelyén, adatokat gyűjteni róla.

    Képpont létrehozásához lépjen az” adatok “fülre az üzleti kezelőben, majd válassza a”képpontok” lehetőséget.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Adjon nevet a pixelnek, majd adjon hozzá egy linket a webhelyhez.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Ezután válassza ki az egyik telepítési módszert. Az első módszer magában foglalja a szabványos CMS használatát, például nem alkalmas a Tilda-ra. Az utasítások küldése a fejlesztőnek elküldi a kódot a megadott e-mail címre. Ezért válassza a pixel manuális telepítését.

    OLVASS TOVÁBB:  Az elemzés beállítása a Google Tag Manager segítségével-lépésről lépésre

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    A pixel kód megjelenik a képernyőn. A webhely oldalaira történő telepítéshez vegye fel a kapcsolatot a webmesterrel. Többet mondtunk neked egy pixel beállításáról a videó bemutatójában.

    A pixel telepítése után kapcsolja össze egy hirdetési fiókkal, majd adjon hozzáférést önmagához vagy más emberekhez.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Instagram-fiók és üzleti oldal

    Instagram Facebook Facebook hirdetések: ha hirdetéseket szeretne futtatni az Instagram-on, adjon hozzá egy fiókot a Facebook hirdetésekhez. Ez lehetővé teszi:

    • A Facebook Instagram és a Facebook statisztikái ugyanabban a profilban tekinthetők meg;
    • Facebook Instagram hirdetések futtatni a Facebook-on;
    • tegye közzé a bejegyzéseket mindkét közösségi hálózatban egyszerre;
    • A Facebook Instagram megjegyzéseit a Facebook-on keresztül lehet megválaszolni.

    Először hozzon létre egy Instagram üzleti fiókot. Profiljában lépjen a főmenü beállításaihoz, majd válassza a legördülő menüből a “fiók”lehetőséget.

    Что нужно сделать перед запуском рекламы в Facebook Ads — подробный гайд

    Váltson professzionális fiókra.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában