More

    Mindig el kell különítenem a hirdetéseket a Keresésben és a hirdetési hálózatokban

    Minden területnek saját mítoszai vannak, amelyek gyakran megakadályozzák a sikeres eredmények elérését. A kontextuális reklám nem kivétel. 

    A tipikus tévhitek elemzéséhez a SEOnews online kiadvány, valamint az elama online hirdetési automatizálási szolgáltatás közös speciális projektet indított “mítoszok a kontextuális hirdetésekben”. 

    Legutóbb megtudtuk, hogy el kell-e kezdeni a hirdetések futtatását a kereséssel. MaNikita Kravchenko, a vezető szakértő dolgozik Fizetett forgalom eLama, megmondja, hogy mindig szükség van, hogy külön reklám a keresési hálózatokban. 

    Nézze meg a videót, majd olvassa el a videó alatti szöveges átiratot.

       

    Mítosz: a keresési hirdetéseket a hálózatokban mindig el kell választani 

    A kezdők között van egy mítosz, hogy a hirdetések a keresés, valamint a hálózatok Yandex, Google mindig külön kell futtatni. Ez egy igazi történet, mivel a keresési és hirdetési hálózatok hirdetése másképp működik. 

    Hirdetés a keresésben olyan felhasználók számára működik, akik most konkrét keresési lekérdezéseket írnak be, ezek az emberek most érdekelnek valamit. 

    Reklám a hálózatokban célja: 

    • a közönség, amely korábban keresett valamit,
    • a közönség egyesül néhány közös jellemzővel, 
    • a felhasználók szerint milyen cikket olvasnak, milyen webhelyet látogattak meg. 

    A hálózatokban a keresési reklámok és reklámok működésének elve eltérő. És vannak különböző árak és eltérő hatékonyság. 

    A keresési hirdetések gyakran jó átalakítást eredményeznek, de a hálózatokban történő reklámozás általában nem büszkélkedhet magas konverziós rátával. Ugyanakkor a Keresés végső hatékonysága és jövedelmezősége nem mindig jobb. 

    Előfordul, hogy a keresési aukció annyira fűtött, a CPC olyan magas, hogy a végső jövedelmezőség meglehetősen alacsony, néha negatív is. A Yandex hirdetési hálózat és a Google Display Hálózat kattintásonkénti költsége gyakran sokkal alacsonyabb, ezért a végső hatékonyság magas lehet. Ennek oka az, hogy általában szokásos a keresési reklámok és a reklámok elkülönítése a hálózatokban. 

    OLVASS TOVÁBB:  Miért van szükség egy webhelyre átfogó ellenőrzésre, valamint arra, hogyan kell azt az SE rangsor segítségével elvégezni

    Yandex.Yandex. Közvetlen 

    Reklámkampány létrehozásakor Yandex.In Yandex. Közvetlen, a hirdető kiválaszthatja, hogy hol jelenítse meg a hirdetést:

    • csak keresés közben,
    • csak hirdetési hálózatokban, 
    • a Keresésben és a hálózatokban. 

    Erősen ajánljuk a Yandexben.Kampányok megosztása a Yandexben.Közvetlen. 

    A Google helyzete egy kicsit más. 

    Google 

    Amikor egy hirdető kampányt hoz létre a Google-on, az “Enable display network” négyzet automatikusan be van jelölve. A keresési hirdetési kampány kezdetén jobb, ha letiltja ezt a jelölőnégyzetet, és csak a kereséshez futtatja a hirdetéseket. 

    OLVASS TOVÁBB:  A Krímből érkező mobilforgalom elszámolásának jellemzőiről 2020-ban

    Ha a hirdetés egy ideig történő működése után statisztikákat gyűjtünk, és bővíteni szeretnénk az elérhetőséget, célirányosabb forgalmat és konverziókat szeretnénk elérni a megjelenített hirdetések segítségével, akkor itt a Tanács: 

    Nem kell külön megjelenítési hirdetési kampányt létrehoznia, a keresési kampány beállításaihoz léphet, majd aktiválhatja a “megjelenítési hálózat engedélyezése”jelölőnégyzetet. 

    Ebben az esetben a kezdeti keresési hirdetési kampány lefedettsége egyszerűen bővül. Ha a napi költségvetés nem elegendő a keresésben vagy a CMS-ben megjelenő benyomásokhoz, akkor a teljes költségvetést a keresésre fordítják. Ha a költségvetés elegendő, az algoritmus a keresés mellett megjelenítéseket indít a CMS-ben. Ugyanakkor nem is kell további speciális hirdetéseket létrehoznia a CMS-hez. A Google a keresési hirdetések alapján automatikusan szöveges hirdetéseket hoz létre a megjelenítési hálózat számára. Nem kell külön kezelnie az ajánlatokat. 

    OLVASS TOVÁBB:  Eset a cable.ru (cable.ru) online áruház népszerűsítéséhez

    A jövőben figyelemmel kell kísérnie a statisztikákat: vannak-e megjelenítések a megjelenítési hálózatban, vannak-e kattintások, mi a fogyasztás, mi az átalakítás a CMS-vel. Az adatokat a szegmentációban nyomon követheti, ha a hirdetési kampány szintjére lép az összes keresési hirdetési kampányban. Ki kell választania egy szegmenst-egy hálózatot a keresési partnerekkel. 

    A Yandex.Yandex. a Directnek nem kell ezt tesztelnie. A Google hirdetésekben egy ilyen kísérlet jó eredményeket adhat. 

    Tesztelési stratégia 

    1. Indítson el egy keresési kampányt a Google-ban, gyűjtsön adatokat rajta.
    2. Engedélyezze a ” CMS ” jelölőnégyzetet. 
    3. Teszteljen egy optimalizált megjelenítési hirdetési kampányt 3-4 hétig. 
    4. Elemezze az eredményeket. Ha nem elégedettek, tiltsa le a CMS-t. Ha elégedett – folytathatja a munkát, vagy akár kibővítheti költségvetését. 

    Egy ilyen vegyes reklámkampány elindításakor a “elhelyezések” fülre is léphet, ahol hatékony webhelyeket találhat, amelyekből konverziók származnak. A jövőben elindíthat egy külön szabványos megjelenítési hirdetési kampányt, amely ezeket a webhelyeket célozza meg. 

    Eredmény 

    Az esetek eloszlatják azt a mítoszt, hogy az esetek 100% – ában mindig külön kell választani a keresési hálózatokat. A Display Hálózatban és a Google search reklámkampányokban biztonságosan tesztelheti a hirdetéseket a Search and CMS-ben. 

    Ez az. Egy héten belül megjelenik egy másik videó, amelyben elemezzük, hogy a fiók minősége befolyásolja-e a CPC-t. 

    A “mítoszok a kontextuális reklámban” speciális projekt egyéb videói» 

    • El kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben és a Google-ban a kereséssel

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában