More

    Minden, amit tudni kell a” Targetologist ” szakmáról»

    A tavalyi válság azt mutatta, hogy a legtöbb üzleti területen az online áttérés nemcsak a felszínen marad, hanem a bevételek növelését is lehetővé tette. A digitális szakemberek még a karantén előtt is igényeltek, most pedig drámaian megnőtt az illetékes internetes marketingszakemberek iránti igény. Különösen nőtt a szakemberek iránti kereslet.

    A tanulmány szerint hh.ru, három év alatt a szakemberek célzásának munkaerőpiaca 45-szeresére nőtt. A RealHR szerint az elmúlt egy évben minden negyedévben csak nőtt a magas rangú targetológusok fizetése – 170 ezerből rubel (Q1) 260 ezerre rubelt (Q4).

    Ki a targetológus?

    A targetológus olyan szakember, aki részt vesz a reklámkampányok létrehozásában, fenntartásában és elemzésében a közösségi hálózatokban, annak érdekében, hogy vonzza a leginkább érdeklődő közönséget egy cél művelet végrehajtásához (regisztráció, feliratkozás, vásárlás, kérelem benyújtása, letöltés stb.).).

    A célt Angolul “célnak” fordítják le, így a célzott reklámozás magában foglalja a hirdetések pontosítását bizonyos jellemzőkkel rendelkező közönség számára (nem, életkor, régió, érdekek, családi állapot stb.).), amelyek nagy valószínűséggel reagálnak a hirdetési ajánlatra.

    A targetológus feladatai a következők:

    • Napi hirdetési kampányok létrehozása, konfigurálása és monitorozása célzott hirdetési rendszerekben.

    • Hirdetési kampányanalitika, stratégia kiigazítások, költségoptimalizálás a kitűzött célok teljesítése érdekében;

    • Jelentés a Kazah Köztársaság eredményeiről.

    A targetológusnak maximális pontossággal kell összpontosítania a kampányt egy bizonyos célközönség képviselőire, akik potenciálisan érdeklődnek a javasolt termék iránt, ami azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel hajtják végre a célakciót.

    A közösségi hálózatok a potenciális ügyfelek magas koncentrációjának zónája bármely vállalat számára, valamint az új ügyfelek folyamatos áramlásának forrása. Ezért az üzleti tevékenység aktívan fektet be ezekre a kapcsolati csatornákra, ami nagyon népszerűvé teszi a targetológus szakmáját.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Amit egy céltudatosnak tudnia kell és képesnek kell lennie:

    • Használjon külső eszközöket a CA kereséséhez (például TargetHunter, Cerebro, Segmento, bors. ninja).

    • Hozzon létre egy portrét, majd szegmentálja a célközönséget.

    • Végezze el a közösségi hálózatok közösségeinek ellenőrzését.

    • Hozzon létre hirdetési kampányokat a myTarget, a Facebook Ads Manager, A VK Business stb.

    • Állítsa be a retargeting (hirdetések megjelenítése a felhasználók számára, akik korábban érdekeltek a termékek az oldalon).

    • Hozzon létre hasonló kampányokat (olyan új emberek hirdetéseit mutatja be, akik hasonlóak a jelenlegi ügyfelekhez az internetes viselkedésben, az érdekekben, valamint a társadalmi-demográfiai jellemzőkben stb. , ezért nagyobb valószínűséggel érdekli az ajánlat)

    • Írj rövid eladási szövegeket.

    • Grafikus és videószerkesztők munkája, kreatívok létrehozása.

    • Számítsa ki és tervezze meg a hirdetési költségvetést, végezzen forgalomelemzést, és állítsa be a kampányt a KPI mutatókkal összhangban.

    • Készítsen jelentéseket és jósolja meg a reklámkampány hatékonyságát.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    Mennyit keres egy targetológus 2021-ben

    Mint minden online szakmában, A targetológus fizetése a tapasztalatoktól, a kompetencia szintjétől, a projektek számától, a régiótól és a foglalkoztatástól (teljes munkaidős irodai munka vagy távoli munka) függ.

    A munkaterület-számológép szerint Oroszországban átlagosan hajlandóak fizetni 73 ezer rubel havonta hirdetések beállításához a közösségi hálózatokban (a tartomány 20 ezertől 170 ezer rubelig terjed).

    2021. április 19-től

    A moszkvai nagyvállalatok hirdetési szakembert fizetnek a közösségi hálózatokban átlagosan 90 ezer rubel. néhányan készen állnak 130-150 ezer rubel felajánlására.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos hírek a héten: pénzügyi eredmények a Facebook-tól és a VKontakte-től

    A jövedelem összege közvetlenül függ az elvégzett feladatok összetettségétől. Fizetés 130 ezerből (Senior level) magában foglalja a széleskörű munkatapasztalatot, a csapat menedzselésének képességét, valamint az analitika és az automatizálás terén szerzett komoly ismereteket.

    A középszintű szakemberek médiatervezéssel foglalkoznak (további módszereket keresnek például a vendégposztok népszerűsítésére), tárgyalásokat folytatnak. Az ilyen szintű szakemberek gyakran átruházzák a feladatokat más targetológusokra, tervezőkre, copywriterekre, valamint projektenként több mint 3 projektet kezelhetnek a költségvetéssel egyidejűleg 200-300 ezer rubeltől. Így a fizetés lehet akár 100-120 ezer rubelt. havonta.

    A belépő szintű szakemberek (Junior), akik rendelkeznek az összes alapvető képességgel a célzásban, és több, akár 100 ezer rubel költségvetéssel rendelkező projektet is vezethetnek, átlagos fizetésre számíthatnak 50-60 ezerrubelt . rubel (Moszkvában). A régiókban – a régióban 30-45 ezer rubelt.

    Példák az üres álláshelyek fizetési tartományára ” targetologist»:

    Все, что нужно знать о профессии «Таргетолог»

    Все, что нужно знать о профессии «Таргетолог»

    Все, что нужно знать о профессии «Таргетолог»

    A portál szerint superjob.ru, 2021. április

    A régiókban a targetológus átlagos fizetése jelentősen alacsonyabb.

    Érdemes megjegyezni, hogy egyre több üres álláshely magában foglalja a távoli munkamódszert.

    Néha a munkáltatók a szakembereket az SMM szakemberekkel hasonlítják össze.

    Все, что нужно знать о профессии «Таргетолог»

    A portál szerint superjob.ru, 2021. április

    Ez a megközelítés rossz. Az SMM területe sokkal szélesebb, és az abban való munka magában foglalja a márka/termék pozicionálásának stratégiai megközelítését a közösségi hálózatokban.

    A targetológusok szűk profilú szakemberek, akik kizárólag a reklámkampányok lebonyolításával kapcsolatos feladatokkal foglalkoznak. Vagyis csak hatékonyan kell irányítaniuk a célzott forgalmat a közösségekre vagy a hirdetők webhelyeire.

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában