More

    Milyen különbségek vannak a közönség bővítése és az optimalizált célzás között a Google-ban

    Néhány Google hirdetési felhasználó kapott egy e-mailt, amelyben arról tájékoztatták őket, hogy a Google Közönségbővítő funkciót használó videós akció-és felfedező kampányok átkerülnek az optimalizált célzásra. A Mediinációban úgy döntöttünk, hogy megtudjuk, hogyan különböznek egymástól ezek a funkciók.

    Volt: bővül a közönség

    A közönségbővítési funkció lehetővé teszi hirdetések megjelenítését olyan felhasználók számára, akik viselkedési jellemzőik hasonlóak a manuálisan kiválasztott közönséghez. Ez elérhető a Video kampányok a célok “érdeklődés a márka és a termékek”, valamint a”márka tudatosság és reach”. A közönség bővítése elősegíti a kampány elérésének növelését azáltal, hogy a hasonló közönségekhez hasonló hirdetéseket jelenít meg ugyanazon az áron, mint ezer megjelenítés (CPM) és a nézetenkénti ár (CPV).

    A közönség bővítése hasonló célzást tartalmaz a témában. Tehát, amikor kiválasztják a szegmensek “eladó ételek”,” konyhai eszközök”, a kiterjesztett célzás is kínál szegmensek”eladó ételek”, “konyhai termékek”.

    В чем отличия между расширением аудитории и оптимизированным таргетингом в Google

    Lett: optimalizált célzás

    Az optimalizált célzás nem csak a hasonló közönségre összpontosít, hanem azokra a felhasználókra is, akik nagyobb valószínűséggel konvertálnak. Ez a célzás valós idejű közönségadatokon alapul. Elemzi a kulcsszavakat a céloldalon, valamint a hirdetésekben, a közönség Keresési lekérdezéseiben, a webhelyekre való áttérésükben, és összehasonlítja a kapott adatokat a többi felhasználóval kapcsolatos információkkal.

    A kézzel kiválasztott szegmensek kiindulási pontként szolgálnak. Megmondják az optimalizált célzási algoritmusoknak, hogy ki jelenítse meg a hirdetéseket a kiválasztott szegmenseken kívül.

    Így az optimalizált célzás hirdetéseket kínál azoknak a felhasználóknak, akik valószínűleg érdekelnek benne. Ez lehetővé teszi, hogy olyan új közönséget érjen el, amelyek közvetlen érdekeikben hasonlóak.

    Egy hasonló modell példája látható az online áruházakban. Az áruház felajánlja, hogy megtekinti azokat a termékeket, amelyeket más felhasználók a megtekintett oldalon lévő termékkel együtt vásároltak. Ez arra késztetheti a felhasználót, hogy megtekintsen vagy vásároljon egy másik terméket a témában.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet népszerűsíteni egy weboldalt a Pinterest használatával

    В чем отличия между расширением аудитории и оптимизированным таргетингом в Google

    Tehát a kerékpár kiválasztásakor a felhasználó valószínűleg kiegészítőket szeretne vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a kerékpárokat kereső felhasználók számára a zárak és szivattyúk hirdetéseit is megjelenítheti.

    Az optimalizált célzás beállításakor további kritériumokat vagy célzási jeleket is beállíthat, például közönségszegmenseket vagy kulcsszavakat. Ezután a rendszer hasonló kritériumokat választ ki a hirdetések megjelenítéséhez önmagában. De ha a forgalmi források bármelyike hatástalan, a rendszer ezen kritériumok alapján csökkenti vagy felfüggeszti a hirdetések megjelenítését.

    Mi változott még az átmenet eredményeként?

    A Google audience expansion korlátozta a kampányok képességét a Google automatikus célzórendszereinek használatára, mivel csak a felhasználó által kiválasztott közönség bővítését használta.

    OLVASS TOVÁBB:  Kinek a SEO nem fog működni 2021-ben

    Az optimalizált célzás dinamikusabb. Ez túlmutat a kiválasztott kritériumokon, és optimalizálható a leghatékonyabb közönség számára egy adott hirdetési csoport számára, miközben eléri a kampány célját.

    A fő különbség az, hogy a közönségbővítés csak a kampány bizonyos közönségeire terjed ki, az optimalizált célzás pedig különféle célzásokkal, például demográfiai jellemzőkkel bővülhet.

    Tehát, ha 25-35 évre állította be a célzást, de vannak olyan 36-45 éves emberek, akik valószínűleg meghozzák a szükséges konverziókat, az optimalizált célzás lehetővé teszi számukra a hirdetés kiszolgálását.

    Az optimalizált célzási algoritmusok célja, hogy növeljék az azonos költségvetéssel kapott konverziók számát, és elsőbbséget élveznek azok számára, akik a legvalószínűbb, hogy végrehajtják a cél műveletet.

    Miért használjon optimalizált célzást?

    Az optimalizált célzás elérhető a Google display network hirdetésekben, Discovery kampányokban és videó Akciókampányokban. Ez a funkció nem kötelező, letilthatja azt a hirdetési kampány beállításakor a Google Ads alkalmazásban. Például fontos, hogy csak a vállalat jelenlegi ügyfeleit célozza meg, vagy remarketinget szeretne létrehozni. Akkor jobb, ha letiltja a funkciót.

    OLVASS TOVÁBB:  Az árcédulában szereplő kilenc jobban eladható? Kísérleti eredmények

    Ezt a funkciót alapértelmezés szerint Mediinációban állítjuk be, hogy további konverziókat nyerjünk. Tehát, ha az ügyfélnek szűk közönsége van, a rendszer lehetőséget lát további konverziókra, valamint bővíti a meglévő közönséget. Javasoljuk, hogy hagyjon pipát az új funkció mellett, ha szeretné:

    • érje el az új közönségszegmenseket, amelyek nagy valószínűséggel konvertálnak;
    • minél több konverzió növelése nélkül az ajánlatokat, valamint az ár vonzza az ügyfél;
    • új potenciális ügyfelek vonzása a meglévő szegmensek mellett;
    • keressen új közönséget, amelyek alkalmasak egy adott kampányra;
    • keresse meg azokat a közönséget, akik még nem ismerik a terméket, de valószínűleg érdekli őket.

    Átmeneti időszak

    Ebben a hónapban a Google már átállított néhány videós akció-és Discovery-kampányt, amelyek korábban a közönség bővítési funkcióját használták, az optimalizált célzásra. A fennmaradó kampányok optimalizált célzására való áttérés automatikusan megtörténik, ami azt jelenti, hogy a hirdetők nem térhetnek vissza a közönség bővítési funkciójához, de letilthatják az új beállításokat, ha akarják. A változások csak a videós akciókra és a Discovery kampányokra vonatkoznak, amelyek a közönség bővítését is magukban foglalják.

    Amellett, hogy bővíti a közönséget, optimalizált célzás hasznos, ha azt szeretnénk, hogy elérje az új szegmensek, valamint növeli a reach. Az új funkció lehetővé teszi, hogy több konverziót, lefedettséget elemzésével felhasználói adatok valós időben, valamint a hirdetések csak azoknak a felhasználóknak, akik nagyobb valószínűséggel, hogy konverziók. 

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában