More

    Milyen célzási lehetőségek állnak rendelkezésre A YAN-ban és hogyan működnek

    A SEOnews online kiadvány és az eLama online hirdetési szolgáltatás folytatja a tanfolyamot “YAN A-tól Z-ig” kampányok beállításáról a Yandex hirdetési hálózatban.

    Már korábban rájöttünk:

    • mi a különbség a Yan-ban történő hirdetés és a keresés során történő hirdetés között, valamint az, hogy milyen típusú hirdetések vannak a YAN-ban;
    • Hogyan hozzunk létre egy kényelmes szerkezet a reklám szekrény.

    A videó tanfolyam harmadik leckéjében a fizetett forgalommal foglalkozó vezető szakember az eLamaNikita Kravchenko megmondja, hogy mi célzás van YAN, hogyan működnek, és hogyan kell gyűjteni kulcsszavakat YAN.

    A célzás típusai YAN-ban

    A célzás lehetővé teszi, hogy a hirdető számára érdekes közönséget célozza meg. A Yan-ban több típusú célzás létezik, mint a keresési hirdetésekben. Tekintsük őket sorrendben.

    Autotargeting

    További célzás nélkül működik az elv szerint: hirdetést készít, linkeket ad hozzá a hirdetéshez, valamint Yandex.Yandex. a Direct önállóan megtalálja a közönséget, amelyet relevánsnak tart az Ön számára.

    Какие таргетинги есть в РСЯ и как они работают

    Az autotargeting közönségének kiválasztása a hirdetések és A céloldalak elemzése alapján történik. Ha sok hirdetést és a megfelelő céloldalakat ad hozzá ezekhez a hirdetésekhez, akkor Yandex.Yandex. a Direct valószínűleg megtanulja, hogyan kell pontosan kiválasztani az érdeklődő felhasználókat.

    Kezdetben ajánlott letiltani az ilyen típusú célzást annak érdekében, hogy pontosan azokat a felhasználói szegmenseket célozza meg, amelyek a leginkább érdekelnek. Jobb, ha pontról pontra indulunk, kulcsszavakat választunk, rövid távú érdekeket stb. Ha azonnal bekapcsolja az automatikus célzást, nagy a valószínűsége annak, hogy a költségvetést gyorsan elköltik, a hatékonyság pedig nem lesz túl magas.

    Az Autotargeting-et abban a szakaszban kell engedélyezni, amikor a kulcsszavak és egyéb célzások kidolgozásra kerültek, és az autostrategy már jól működik. Az autotargeting autostrategyhez való csatlakoztatása a helyes megközelítés, mert Yandex.In ez az eset, Yandex. A Direct optimalizálja a teljes reklámkampányt.

    Ön is használja autotargeting, ha azt szeretné, hogy bővítse a lefedettség. Ha hatalmas költségvetésű projektet indít, nincs idő a tesztelésre, de most el kell kezdenie, ugyanakkor jó lefedettséget kell kapnia, azonnal bekapcsolhatja az autotargeting funkciót.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan értékeljük a SEO hatékonyságát és üzleti teljesítményét?

    Megjelenítési régiók (geotargeting)

    Itt kiválaszthatja azt a helyet, ahol az érdeklődő közönség él.

    Какие таргетинги есть в РСЯ и как они работают

    Kulcsszavak és negatív kulcsszavak

    A célzás fő típusa YAN-ban, amelyet érdemes kezdeni. A reklámkampányhoz hozzáadott kulcsszavakat használják annak meghatározására, hogy mely felhasználók jelenítik meg a hirdetéseket. A kulcsszavak segítik a célközönséget akár a keresési előzmények, akár azon webhelyek témája alapján, ahol a felhasználó jelenleg van.

    Какие таргетинги есть в РСЯ и как они работают

    A YAN-ban ajánlott nagyfrekvenciás és közepes frekvenciájú kulcsszavakat használni. Nem szükséges megnézni a Wordstat gyakoriságát, elegendő azokat a kifejezéseket használni, amelyeket általában a keresési hirdetésekben használunk, hogy mélyen belemerüljenek a szemantikába. Például az “autóválasztás”alapvető nagyfrekvenciás kifejezés alkalmas YAN-ra.

    Használhat ” problémás “lekérdezéseket (as-lekérdezéseket) is, például”hogyan lehet felvenni egy használt autót”. Nem kell ilyen kifejezéseket használni a keresés elején, de alkalmasak a YAN számára, mivel meghatározzák a közönség azon szegmensét, amely már “fáj”.

    OLVASS TOVÁBB:  Esettanulmány: SEO egy online kisállat-áruház számára

    Emellett nagyfrekvenciás és közepes frekvenciájú közel-matematikai kifejezéseket is használhat. Például, ha gyermekeket reklámoz, a célközönség fiatal szülők, akkor először meg kell határoznia a fiatal szülők érdekeinek teljes skáláját. A közeli tematikus kifejezések segítenek elérni az érdeklődő közönség szegmensét.

    A versenytársakon is gondosan futtathat hirdetéseket (anélkül, hogy valaki más védjegyét használná).

    Retargeting és közönségválasztás

    Какие таргетинги есть в РСЯ и как они работают

    A Retargeting lehetővé teszi, hogy olyan közönséget célozzon meg, amellyel korábban kapcsolatba lépett (például a felhasználók a webhelyén voltak, bizonyos műveleteket hajtottak végre.

    A közönségválasztás lehetővé teszi a hirdetések megjelenítését a felhasználók számára a következők alapján:

    • hiperlokális célzás (körök és sokszögek célzása, a Yandex segítségével konfigurálva. Közönség szolgáltatás);
    • egy hasonló közönség célzása (az eredeti szegmenshez hasonló közönség épül a Yandexen keresztül. Közönség).

    Какие таргетинги есть в РСЯ и как они работают

    Fontos: amikor hyperlocal célzás, majd hozzátette, hogy a hirdetéscsoport szintje, ez a térinformatikai bent kellene lennie a fő geo (például egy kör közepén St. Petersburg, a fő geo-St. Petersburg).

    Érdemes megfontolni azt is, hogy a hiperlokális célzás a kulcsszavaktól elkülönítve működik. Vagyis nem lehet csak olyan embereket célozni, akik 2 km-es sugarú körön belül élnek, és konkrét mondatok iránt érdeklődtek. 

    OLVASS TOVÁBB:  Cikk arról, hogy miért van olyan sok rossz hely a világon

    Élet Hack: ha a közönséget kulcsszavak és geo alapján szeretné megcélozni, akkor kulcsszavakat adhat hozzá a csoport szintjéhez, ne használja a hiperlokális célzást célzásként, hanem adja hozzá ajánlatmódosításként a hirdetési kampány szintjén vagy a csoport szintjén. Nagyon alacsony ajánlatot állíthat be a teljes reklámkampányra, például 50 kopecks egész Szentpéterváron, valamint magas felfelé állíthatja be a kívánt sugarat (például 1200%). Ezután a sugár benyomása jól megy.

    Felhasználói Profil

    Itt különböző rövid távú érdekeket állíthat be-amit a felhasználó most érdekel.

    Какие таргетинги есть в РСЯ и как они работают

    A felhasználói profil 19 rövid távú érdeklődési kategóriát tartalmaz, amelyeket a Yandex a Crypta technológia alapján határoz meg. Egy felhasználói profilhoz három különböző érdekcsoport rendelhető, amelyek az “és”operátor szerint működnek. Egy készletben legfeljebb 10 különböző érdekkategóriát adhat hozzá, amelyek a “vagy” operátor által működnek.

    Hogyan kell dolgozni a célzás YAN

    • Meg kell kezdeni a célzott nagyfrekvenciás, közepes frekvenciájú kulcsszavakat, hogy, az Ön véleménye, hatékony lesz az Ön számára. Ha elindítja a YAN után a keresési reklám, akkor kém, amely nagyfrekvenciás kulcsszavak működnek a legjobban a keresést, majd kezdje velük.
    • Tesztelje a felhasználói profilokat.
    • A hiperlokális célzás pontatlanul működik, de néha jó eredményt ad, így tesztelhető is.
    • Az Autotargeting-et be kell vonni, ha van költségvetése a lefedettség bővítésére, vagy már dolgozik egy autostrategy-en.

    Hogyan válasszuk ki a nagyfrekvenciás, közepes frekvenciájú kulcsszavakat

    Először elemeznie kell az Ön által támogatott terméket: hirdetési objektumok, célközönség, kifejezések, amelyek felhasználhatók a termék keresésére. Az alapvető szavakat dobja, majd bázisokat képez tőlük, amelyeket azonnal fel lehet használni a YAN-ban.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan értékeljük a SEO hatékonyságát és üzleti teljesítményét?

    A bázisok könnyen összeszerelhetők olyan speciális szolgáltatások segítségével, amelyek lehetővé teszik a kulcsszavak kombinálását. Például az eLama-ban elérhető a “kulcsszó Kombinátor” ingyenes eszköz, regisztráció nélkül is használhatja.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában