More

    Milyen alapvető Fiókbeállítások érhetők el Yandex.Yandex. közvetlen

    A SEOnews az elamával együtt továbbra is közzéteszi a videó csalólapokat internetes marketingszakemberek és weboldal-tulajdonosok számára. 

    Az új videóbanNikita Kravchenko, a fizetett forgalom eLama-val foglalkozó vezető szakember, beszél a trükkökről a Yandex reklám beállításaiban account.Yandex. közvetlen. A videóban megtudhatja, hogyan fogadhat ajánlásokat vagy figyelmeztetéseket a forgalom volumenének változásairól, hogyan konfigurálhatja a hibák és helyesírások automatikus korrekcióját stb. 

    Alapvető Yandex-fiók settings.Yandex. közvetlen 

    A teljes fiók beállításaihoz kattintson a fiók nevére. Itt kiválasztjuk a “saját beállítások”elemet. 

    Ezután a “Felhasználói beállítások”oldalra kerül. Itt hozzáadhat egy kapcsolattartó E – mail címet-egy vagy több-az értesítések fogadásához. Ezután megadhatja a nevét és telefonszámát. 

    Какие базовые настройки аккаунта доступны в Яндекс.Директе

    Az” új kampányok Metrica számlálója ” oszlopban hozzáadhat egy vagy több Metrica számlálót vesszővel vagy szóközzel elválasztva. Ez akkor kényelmes, ha ugyanazon a fiókon belül különböző hirdetési kampányokat hoz létre ugyanazon a webhelyen, amelyen a Metrica számláló telepítve van. A számlálóban megadott számláló automatikusan megjelenik a fiók kampányaiban, nem kell semmit hozzáadnia. 

    A következő elemekben, “ajánlások beszerzése” és “címkék megjelenítése”, jelölje be a négyzetet, de nem ajánlott letiltani az értesítéseket a felületen. Az ilyen értesítések megjelenhetnek a kampány szintjén vagy más elemekkel, további tippekkel arról, hogy mit lehet javítani, vagy mi történik rosszul. 

    OLVASS TOVÁBB:  Milyen célzási lehetőségek állnak rendelkezésre A YAN-ban és hogyan működnek

    Ha értesítéseket szeretne kapni a forgalmi mennyiség változásairól, akkor aktiválhatja a megfelelő jelölőnégyzetet a következő bekezdésben, bár ez nem a leghasznosabb információ a legtöbb hirdető számára. Ezek az adatok csak azok számára lesznek hasznosak, akik licitmenedzsereket használnak, és bizonyos mennyiségű forgalmat akarnak vásárolni. 

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex és a Google bűvészei: hogyan lehet velük dolgozni

    A “Kampányjegyek megjelenítése” opciót is aktívvá teheti. 

    Ami a “kiegészítő hirdetések külső forrásokból származó adatokkal” elemet illeti, itt érdemes megnézni vállalkozását. Nem mindenkinek van szüksége külső forrásokból származó adatokra, mint például a Yandex. Piac, Auto.ru, stb. A Yandex jelentése szerint ez 1,5–2% – kal növeli a hirdetések vonzerejét, de ezek az adatok nem mindig pozitív hatással vannak a kattinthatóságra (például ha alacsony a minősítése a piacon). Tehát bizonyos esetekben ezt a jelölőnégyzetet le kell tiltani. 

    Какие базовые настройки аккаунта доступны в Яндекс.Директе

    Az “automatikus hibajavítás” elem melletti jelölőnégyzetet szintén engedélyezni kell. Ugyanakkor szem előtt kell tartani, hogy Yandex.Yandex. a Direct gyakran nem lát hibákat és leveleket, például inkonzisztens szavakat a fejlécekben korrekció nélkül. 

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában