More

    Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    „A társprogramok valóban működnek!”, „Nincs mit kezdeni saját weboldal nélkül”, „Napi 2 óra és stabil jövedelem”, „Csalás az egész, nincsen ott pénz” – kezdetben az újonnan érkezők nagyon ellentmondásos véleményekkel fognak számolni a társult programokról.

    Javasoljuk, hogy ne ragaszkodjon a véleményekhez, és térjen át a tényekre. Elemezzük, hogy mi az affiliate hálózat, hogyan működnek, mit fizetnek és milyen árnyalatokat rejtenek.

    PS A végén lépésről lépésre leírja a társprogramokkal való munkát.

    Mi az a társult program

    Az affiliate program (más néven CPA hálózat, affiliate program , PP) a terméktulajdonosok (hirdetők) és a partnerek (webmesterek) közötti együttműködés platformja.

    Társult munkarend:

    1. A CPA-hálózat együttműködésre hívja a hirdetőket és a webmestereket.
    2. A webmesterek kiválasztják a termékeket (ajánlatokat), és egyedi linket kapnak (az eredmények nyomon követésére).
    3. Megkezdődik a forgalom aktív vonzása a hirdető webhelyére. Az eredmény a forgalomtól függ: minél célzottabb akciók, annál magasabb a partnerek jövedelme.
    4. Adatellenőrzés (tartási idő). A tartás az idő a leadek minőségének egyeztetésére. Leggyakrabban 8-10 napig tart, egyes ajánlatoknál elérheti a 45 napot is.
    5. Jutalmak fogadása és pénzeszközök felvétele.

    Amit fizetnek a társult programokban

    A társult programok ma sokféle fizetést kínálnak. A kifizetések általában két csoportra oszthatók: RevShare (a hirdető jövedelmének% -a) és CPA (kifizetés célzott tevékenységért).

    RevShare modell

    Ez a típusú fizetés a hirdető nyereségének százalékában kifejezett jutalmat jelent. Leggyakrabban a RevShare a szerencsejátékban (szerencsejáték) és a fogadásban (sportfogadás) található.

    Vegyünk egy példát:

    Az affiliate program a RevShare 35% -át kínálja. Ez azt jelenti, hogy a hirdető az általa hozott ügyfelek nyereségének 35% -át fizet a webmesternek.

    Ez az együttműködés modell jövedelmezőnek tűnhet. Érdemes azonban figyelembe venni az árnyalatokat:

    • RevShare – a nyereség kamatának kifizetése, nem az ügyfélbetétek után. Például az ügyfelek 50 000 rubel befizetést hajtottak végre . Néhányan nyertek és vettek fel forrásokat. Ennek eredményeként a kaszinó profitja 5000 rubel volt . Ebből az összegből csak% -ot kap.
    • A RevShare modell megköveteli a célközönség kompetens vizsgálatát (hogy a nyereség állandó legyen, a játékosokra kell összpontosítani).

    CPA modell

    A CPA fizetést a társult programokban tartják a legelterjedtebbnek. A kifizetések a felhasználók célzott tevékenységétől függenek.

    Leggyakrabban a társult programok fizetnek:

    • Áruk értékesítése (eladási költség) . A jutalom az ügyfél vásárlásának% -a. Vannak olyan esetek is, amikor fix fizetések történnek.

    • Pénztár (megrendelésenkénti költség) . Kiváló minőségű felhasználói megrendelések esetén fizetnek (visszaigazolás szükséges).

    Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    • Alkalmazások telepítése (telepítésenkénti költség). A célzott műveletek a mobil és asztali játékok, segédprogramok, szoftverek és alkalmazások telepítése.

    Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    • Ólom (Ólmonkénti költség) . A leadek kifizetését aktívan gyakorolják a nyereményjátékban (nyereményjátékban), a szerencsejátékban (szerencsejáték) és a randevúban (randevúzás). A vezetők a regisztrációk, a továbbjutási szintek, az alkalmazások stb.

    Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    Hogyan lehet pénzt keresni társult programokon

    Vizsgáljuk meg azokat a fő forgalmi forrásokat, amelyekkel pénzt lehet keresni a társult programokon.

    Saját oldal

    Az affiliate hálózatból származó bevételszerzés legáltalánosabb módja a webhely bevételszerzése.

    Érdemes megfontolni, hogy ez a módszer sok időt és erőfeszítést igényel (SEO-optimalizálás, tartalom kitöltése). Ezenkívül körülbelül egy évbe telik egy oldal fejlesztése a semmiből (főleg, ha mindent maga csinál).

    A fejlesztési költségeket a stabil forgalom, tehát az állandó jövedelem fizeti meg, a társprogram program helyes megválasztásával.

    OLVASS TOVÁBB:  Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség

    Közösségi hálózatok

    A forgalom generálásának másik hatalmas területe a közösségi média. Fejlesztheti csoportjait, és maga döntheti el, mit hirdet a közönség számára.

    A közösségi hálózatokon történő pénzkeresés másik módja a célzott hirdetések beállítása. Ez segíteni fogja a Facebook, a VKontakte, a TikTok, a MyTarget hirdetési rendszerek képességeit.

    Fontos : A munka megkezdése előtt tanulmányozza át a hirdetési hálózatok szabályait és korlátozásait. Például a moderálás nem engedheti meg a szürke ajánlatok átadását.

    E-mailes hírlevelek

    Az e-mailek küldése hatékony, de fáradságos módszer a forgalom növelésére. A postázáshoz hűséges ügyfélkörre van szükség, amelyet maga gyűjthet (sok időbe és erőfeszítésbe kerül), vagy készen vásárolhat (az eredmények garanciája nélkül)

    kontextus szerinti reklám

    A társult programokkal való pénzkeresés következő módja a kontextuális hirdetések beállítása. Ehhez elég tanulmányozni a Google Ads és a Yandex.Direct hirdetési hálózatok elveit.

    A kontextus szerinti reklámozás fő előnye, hogy hirdetéseket jelenít meg egy adott keresési lekérdezéshez. Például csak olyan embereknek jeleníthet meg hirdetéseket, akik a “konyhai turmixgép” vagy “vezeték nélküli fejhallgató iPhone-ra” kifejezésre keresnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: Újévi üdvözlet és robotok

    A hátrányok közé tartozik a magas kattintásonkénti költség, a beállítás bonyolultsága és a bizonyos témákban történő reklámozás tilalma. Például a Google és a Yandex rendszerek nem engedélyezik a szerencsejáték, a 18 éven felüli termékek, a híres márkák másolatai és más szürke ajánlatok hirdetését.

    Teaser hirdetés

    A teaser hálózatok a kontextus alternatívája, ésszerű kattintásonkénti költség mellett. A hirdetések a partnerek tematikus webhelyein pörögnek, ami lehetővé teszi, hogy a lehető legpontosabban érje el a célközönséget.

    A kedvcsináló hálózatok további előnye az egyszerű és érthető hirdetési irodák. A kezdők általában két kattintással indítják az első kampányokat.

    Sokkal könnyebb átadni a moderációt a kedvcsináló hálózatokban, mint másokban. Ennek ellenére továbbra is be kell tartania a választott hálózat szabályait.

    A kedvcsináló hálózatok fő hátránya a botforgalom. Leggyakrabban gátlástalan webhelyek generálják a gyors pénzkeresés érdekében. Kompetens elemzéssel és a feketelisták (a webhelyek feketelistái) birtoklásával ez a hátrány könnyen nullára csökkenthető.

    A társult programok előnyei és hátrányai

    Térjünk át az affiliate hálózatokon történő pénzkeresés előnyeire és hátrányaira.

    A fő előnyök a következők:

    • Gyors indítás . Ahhoz, hogy partnerré válhasson, nem kell tanulmányoznia a műszaki részt, saját termékeket készítenie, gondolkodnia a raktárakon és a szállításon. Elég csak regisztrálni a programba.
    • Nem igényel nagy beruházásokat . Először csak ingyenes forgalmi forrásokat használhat, vagy minimális költségkeretet (5-10 ezer rubel) különíthet el a reklám elindításához.
    • Minimális speciális ismeretek . Nem kell tapasztalt marketing és értékesítési személy. Az affiliate és a hirdetési hálózatok rengeteg kézikönyvet kínálnak, amelyek segítenek megérteni az összes árnyalatot.
    • Több projekt lebonyolítása . Amint jól érzi magát az első ajánlatban, biztonságosan kipróbálhatja magát másokkal és növelheti bevételeit.
    • Távoli elérés . Kereshet társult programokon Moszkvában, Szaratovban vagy Párizsban. Ugyanakkor nem kell reggel 7-kor kelni, időt és energiát tölteni az úton, és be kell tartani az irodai eljárásokat.

    Mint minden vállalkozás, az affiliate marketing sem hátrányos.

    • Instabil jövedelem . A társult programok bevételeinek összege sok tényezőtől függ – az ajánlat relevanciájától a versenyzők számáig. Egy nap 500 dollárt kereshet, holnap pedig az ajánlat megtérül és kevesebb, mint 10 dollárt hoz.
    • A hirdetők megtévesztése . A gátlástalan cégek elrejthetik a vezetőket (borotválkozhatnak), vagy egyszerűen leállhatnak, és nem fizetnek jutalmat. Legyen készenlétben, és csak megbízható hirdetőkkel dolgozzon.
    • Nagy verseny . Néha a webmesterek ezrei versenyezhetnek egy működő ajánlatért. És ez több ezer reklámkampány, amelyek között kiemelkednie kell.
    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Andrey Sebrant (Yandex)

    Bónusz: utasítások a kapcsolt programokkal való együttműködéshez

    Itt az ideje elemezni azokat a fő szakaszokat, amelyek segítenek belemerülni a társult programokba.

    1. Keresse meg és ellenőrizze az affiliate hálózatot

    Ne hozzon elhamarkodott döntéseket társprogram kiválasztásakor. Fontos figyelni a következő árnyalatokra:

    • Szolvencia . Győződjön meg arról, hogy a cég fizet. Ehhez tanulmányoznia kell a webmesterek véleményét a tematikus webhelyeken és fórumokon.
    • Támogató munka . A támogatási szolgáltatást maga ellenőrizheti. Ehhez tegyen fel néhány kérdést az ügyfélszolgálatnak, és elemezze, milyen gyorsan válaszoltak Önre, és hogy megoldódott-e a problémája.
    • Reklámanyagok . Az affiliate hálózatok általában 5-7 céloldalt és előzetes leszállást kínálnak minden ajánlathoz. A munka megkezdése előtt érdemes felmérni a minőségüket.
    • Az együttműködés feltételei . A társult ajánlatokat világosan meg kell határozni: célok, GEO, megengedett forgalmi források, levonások összege, a call center munkarendje, a link élettartama, a jóváhagyás% -a és egyéb további feltételek.
    • Bónuszok a partnereknek . Sok társult program bónuszokat kínál a hosszú távú együttműködésért: megnövelt levonások, hozzáférés a lezárt ajánlatokhoz, ajándékok a leadekhez. Nem szabad kihagynia az ilyen kellemes apróságokat.

    Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    2. Ajánlat kiválasztása

    A következő lépés az elmélyülés az ajánlatkatalógusban. Javasoljuk, hogy az ismert vertikális ágak közül válasszon ajánlatokat, és azonnal illessze őket össze a forgalmi forrással.

    A munka megkezdése előtt érdemes részletesen átnézni a feltételeket és felmérni a beruházási árrést.

    Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    Ha elégedett a feltételekkel, ne felejtse el megbecsülni a termék iránti keresletet. Ebben segítenek a Yandex.Wordstat és a Google Trends szolgáltatásai. Részletes statisztikákat mutatnak az ajánlatával kapcsolatos keresésekről a keresőkben.

    3. Társult link megszerzése

    A regisztráció és az ajánlat kiválasztása után hozzáférést kap egy hivatkozási linkhez. Ez a termékkel ellátott oldal címe, amelyhez hozzáadták az egyedi partner kódot.

    OLVASS TOVÁBB:  Miért blokkolta a Google Cégem egy céget, és mit kell tennie ezzel kapcsolatban

    Ennek a linknek a segítségével a leányvállalat képes lesz nyomon követni az ügyfelek célzott cselekedeteit, és jutalmat számít fel Önnek.

    4. A forgalom vonzása

    Nem marad más, mint kiválasztani egy megfelelő forgalmi forrást (weboldal, közösségi hálózatok, e-mailes hírlevelek, kontextus szerinti vagy előzetes reklámozás), és népszerűsíteni az affiliate linket.

    Fontos : A jövedelme nemcsak a mennyiségtől, hanem a forgalom minőségétől is függ. A vonzott közönséget biztosan érdekli a termék.

    Például a súlycsökkentő termékek reklámozása valószínűleg nem lesz hatékony a vadászati és horgászhelyeken.

    5. Díjazás és pénzeszközök visszavonása

    Továbblépés a legkellemesebb részhez – jövedelemszerzés. Miután ellenőrizte a leadek minőségét (visszatartás), pénzt vehet fel:

    • az egyéni vállalkozók számlájára;
    • bankkártyára;
    • e-pénztárcákhoz (QIWI, WebMoney, Yandex.Money és mások).

    Fontos : A tartási idő (8-10 nap) mellett érdemes figyelembe venni a minimális kifizetési összeget. Általában a társult programokban 800-1500 rubel.

    Most egy kicsit többet tud a társprogramokkal való munka árnyalatairól. Használja a tudást és profitáljon!

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában