More

    Miért van szüksége egy online áruháznak egy blogra, és hol kaphat témákat a cikkekhez

    Folytatunk egy cikksorozatot az e-kereskedelmi projektek fejlesztéséről. Ma elmondjuk, hogy egy online áruháznak szüksége van-e blogra, és hol kaphat ötleteket az anyagokhoz. 

    Az Online vásárlási platformok felváltják a rendszeres üzleteket és a hagyományos offline vásárlást. Tavaly éles ugrást láttunk az e-kereskedelemben, most pedig továbbra is megfigyeljük a növekvő pályáját. Az Oberlo előrejelzése szerint a globális internetes értékesítés 26, 7% – kal növekszik 2021-ben. A blogok segítenek az üzleteknek, hogy magukra vonzzák az ügyfelek figyelmét. 

    Képzeld el, hogy egy fiatal lány úgy döntött, hogy egy kiegészítőt választ egy báli ruhához. Több száz webhely áll rendelkezésre: a kis bemutatótermektől a nagy piacokig. A szemem elfut. Vagy az idősebb generáció képviselője, ahelyett, hogy “a kanapén” továbbította volna, bekapcsolta a laptopot, hogy valami újat Keressen a ház számára… 

    Gyakran a felhasználók kívánságait nem fogalmazzák meg egyértelműen, és ha kialakult igény van, az emberek nem állnak készen arra, hogy azonnal megrendeljenek. 

    A blog célja 

    Az online áruház tulajdonosának feladata, hogy elmagyarázza a látogatónak, hogy ki vagy, és hogyan lehet hasznos. Ehhez bármilyen bevezetővel-egy személy egy adott problémával vagy anélkül-csak egy blog segít. 

    Ben Hunt leírta a “tudatosság létra” fogalmát a “webhely átalakítása”könyvben. Az első szakaszban a felhasználó nem tudja, mire van szüksége, az utolsó szakaszban már megállt egy adott terméknél.  

    A legtöbb esetben az üzletek az utolsó két lépéssel dolgoznak-amikor már megértik, hogyan kell fedezni az ügyfél igényeit. De befolyásolhatjuk a kereslet kialakulását azáltal is, hogy következetesen ösztönözzük az értékesítést a tartalom révén.  

    Milyen eredményeket érhet el a blogolással? 

    • További szerves forgalmat vonz. 

    Minden kiadvány növeli az indexelt oldaloldalak és megjelenítések számát a keresőmotorokban. Minél több cikk van, annál nagyobb a forgalom, annál nagyobb lesz a domain hatóság. 

    • Növelje a vállalat iránti hűséget. 

    Amikor a felhasználók vásárolni fognak, gondosan tanulmányozzák a termékkártyákat, megnézik a véleményeket, olvassák el a véleményeket. A blog segíti a közönséget abban, hogy döntést hozzon, és erősíti a bizalmat. 

    • Növelje a típusforgalmat. 

    Amikor az olvasó megérti, hogy a bolt hasznos, segít megérteni a termékeket, elkezdi közvetlenül a webhelyére menni, anélkül, hogy a keresőmotorokra utalna.  

    Mikor lehet egy blog ötlet sikertelen? 

    • Ha a webhely egésze rosszul van optimalizálva: a termékoldalak, a katalógus, a “Rólunk” szakasz hiányos. 
    • Ha a vállalat nem veszi komolyan a blogot, és nem áll készen arra, hogy erőforrásokat fektessen be benne.  

    A blog nagyszerű hely a kreativitás számára, de fontos, hogy képes legyen kezelni. Sok online áruház sajnos nem büszkélkedhet ezzel: havonta egyszer, unalmas vagy irreleváns szöveg “lap” formájában teszik közzé a cikkeket.  

    Ez a munkamódszer nem teszi hűségessé a közönséget, nem növeli a forgalmat, a jövőben nem alakítja át értékesítéssé. A cég blogjának fejlesztésére vonatkozó stratégiához kell fordulnia.  

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей  

    Kinek írunk? 

    A blog elindítása előtt meg kell értenie, hogy kik az olvasói, és milyen problémák/igények lehetnek. Nem mondhatunk el mindent mindenkinek. Például, ha van egy online áruház a hangszerek, akkor nem kell mondani az ügyfeleknek, hogy melyik tapéta választani a konyhában, hogyan kell beilleszteni őket. 

    OLVASS TOVÁBB:  A Krímből érkező mobilforgalom elszámolásának jellemzőiről 2020-ban

    Ahhoz, hogy megértsük, melyik irányba kell mozogni, javasoljuk, hogy dolgozzon ki egy tartalmi tervet a stratégiájához.  

    Tartalomterv 

    Készítsen ütemtervet a blog publikációiról. Adja meg az anyagok témáit, a kiadványok típusát (hírek, emésztés, cikk stb.), a használt kulcsok, az előkészítés időzítése, linkek. Mindent elrendezhet az Excel programban:  

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    A táblázat segítségével könnyebb ellenőrizni az előkészítési folyamatot, valamint a cikkek közzétételének gyakoriságát. Ön képes lesz arra, hogy nyomon kövesse az eredményeket, hogy mely kategóriák olvasók érdekli.  

    A tartalomtervnek rugalmasnak kell lennie, mivel egyes témák időszakosan “előkerülhetnek” az általános információs kontextus hatására. Adjunk egy példát: a boltban értékesíti sportruházat, berendezések, a terv szerint a blog-a felülvizsgálat futócipő. De aztán jön a hír, hogy a Nike kiadott egy sor innovatív gyalogos cipőt. A bolt számára jövedelmezőbb egy friss esemény támogatása szakértői megjegyzéssel, mint a terv követése, mivel ez több olvasót vonz.  

    OLVASS TOVÁBB:  A weboldal-létrehozási piac trendjei és kilátásai

    Ki készíti a cikkeket? 

    Megosztjuk a megközelítést, amikor a cikket nem a vállalat nevében teszik közzé, hanem egy adott szakembertől. Az “élő szakértő” véleménye hiteles. Az előkészítés azzal kezdődik, hogy egy SEO szakember segít kiválasztani a témát, kulcsfontosságú lekérdezéseket a keresőmotorok rangsorolásához, valamint hozzon létre egy struktúrát. Ezután a szövegíró a szerkesztővel együtt elkészíti a szöveget. A kényelem érdekében javasoljuk a Google Docs használatát. 

    Hol keressünk témákat? Keresési lekérdezéseket használunk 

    • Elemezze, mely kiadványokat teszik közzé a versenytársak. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • Nyissa meg a Google Keresőkonzolt, majd nézze meg azokat a lekérdezéseket, amelyekre a webhely már megjelenített. Ennek alapján válassza ki a cikkek témáit. Google Search Console → “Hatékonyság” → “Lekérdezések”.  

    Például egy online táncruházat blogjához a “waltz hogyan kell táncolni”, “a keringő története” vagy “a tánc előnyei”lekérdezések megfelelőek lesznek. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • A cikk ötleteit a Yandexben is megtalálhatja. Webmester. Lépjen a “keresési lekérdezések” → “csoportkezelés” szakaszba, majd keresse meg a bolt témájához kapcsolódó lekérdezéseket. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • A keresési javaslatok lekérdezései szintén segítenek a témában. Mind manuálisan, mind a szolgáltatás használatával megtalálhatók az Arsenkin tippjeinek gyűjtésére. Például keressük a “vásárlás corgi” lekérdezést, menjünk a keresési javaslatokhoz, válasszuk az információs lekérdezéseket, írjunk egy cikket. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Vagy írunk egy kérést a tippgyűjtési szolgáltatásba, az ellenőrzés eredményeként megkapjuk a cikk hozzávetőleges témáját és szerkezetét.  

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Javasoljuk a ” Hogyan?”, “Miért?”, “Hol?”, “Mi?”amikor keres. Például van egy lekérdezés:”egy személy nem látja, milyen szemüveg közelében”. Javasolhatja a “szemüveg kiválasztása távollátó emberek számára”című cikket. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей  

    • Egy másik érdekes eszköz a témák kiválasztásához a nyilvánosság megválaszolása. Ha vele dolgozik, különböző nyelvű lekérdezéseket használhat. Értsd meg, mit akarnak tudni az ügyfelek a termék megvásárlása előtt.  

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • A Yandex. Wordstat, van egy adott hosszúságú lekérdezések elemzése (2-7 szó) egy kulcskérdés előfordulásával. Segíthet a témák kiválasztásában is: ehhez nyissa meg a szolgáltatást, írja be a lekérdezést idézőjelbe a keresés során a szükséges számú alkalommal, majd nézze meg az eredményeket.  
    OLVASS TOVÁBB:  Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • Vannak fizetett szolgáltatások is: Key.so, Serpstat vagy Ahrefs. “Kiemelik” a lekérdező keresési lekérdezéseket, amelyek alapján cikket írhat.  

    Például megyünk Key.so → írja be a” telefon vásárlása “→ válassza ki a” kiegészítő kifejezések “részt → töltse le a fájlt → szűrje az adatokat a”kérdés” kritérium alapján. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Az Ahrefs-ben válassza a kulcsszavak Explorer → adjon meg egy lekérdezést, például a” lencsék vásárlása ” → lásd a “kérdések” részt, legfeljebb 0-10 frekvenciával. Az eszköz segít létrehozni egy “kérdés-válasz” kategóriát is. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    A Serpstat-ban adja meg a fő lekérdezést → nyissa meg a keresési javaslatok elemzését → válassza ki a kívánt lehetőséget a javasolt lehetőségek közül. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Hány kérést kell használni? 

    Legfeljebb 20 fő forgalom-generáló kérelem elegendő a cikk összes bekezdéséhez. Amikor az anyagot közzéteszik és indexelik, a “hosszú farokkal”ellátott kulcsok felfelé húzódnak.  

    Például, a téma “zúzódások a szem alatt-okok és módja, hogy megszüntesse”, mi használt lekérdezések “zúzódások a szem alatt”,” miért zúzódások a szem alatt”,”sötét karikák a szem alatt”, “zúzódások a szem alatt okoz”. Az indexelés után alacsony frekvenciájú lekérdezések rangsorolása önmagában történt. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Hol helyezze el a kulcsszavakat?  

    Megfelelő helyek a kulcsokhoz:  

    1. Irány. 
    2. A szöveg eleje és vége. 
    3. Az URL.
    4. Meta tags cím, leírás és címek H1-H6.  

    A szolgáltatások Overlay, Rush Analytics vagy elemzése kiemeli származó Arsenkin segít helyesen osztja kulcsfontosságú lekérdezések az egész oldalon, nem tartoznak a pesszimizmus a keresőmotorok.  

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Turgenev szolgáltatás azonosítja a problémás területeket, stilisztikai hibákat a szövegben. Azt is értékeli, hogy a “Baden-Baden” – Yandex algoritmusa alá esik a természetellenes, túloptimalizált szövegek meghatározására. Ha a tartalom legalább 8 pontot kapott,javasoljuk, hogy az ajánlásokat követve dolgozzon át.  

    A szöveg strukturálása 

    Hogyan lehet maximalizálni a témát, hogy a cikk érdekes legyen az olvasó számára? Minden egyszerű. Megnyitjuk a H1-H6 címkék elemzését, megadjuk a fő kulcskérdést (vagy megadjuk az URL-ek listáját), majd ellenőrizzük a versenytársak címkéinek hierarchiáját.  

    OLVASS TOVÁBB:  YAN A-tól Z-ig: hogyan különbözik a YAN reklám a keresésben

    Ennek eredményeként kapunk egy listát azokról a címekről, amelyek már a tetején vannak. Ez segít megérteni, hogy mi legyen a cikk szerkezete. További elemeket adhat hozzá, a témát még mélyebbre bővítheti, ennek köszönhetően több lekérdezéssel rangsorolhat.   

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    Természetesen a szöveg strukturálásakor ne felejtsd el a címeket és alszámokat. Ezek megkönnyítik a cikk olvasását.  

    Hogyan tölthetek ki egy cikket, hogy az értékesítésre működjön, és vonzza a vásárlókat?  

    • Fotók és bármilyen más grafikai tartalom. Például a versenyekről szóló cikkben a DNS GIF képeket és videókat tett közzé. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • Használja a linkelést a termékoldalakkal. Vegyünk például egy másik DNS-kiadványt: a konyhai kötény felszereléséről szóló cikk elején a vállalat egy blokkot helyezett el árukkal (szögmérő, fúrók stb.). Ez az információ hasznos lesz az olvasó számára – azonnal meg fogja érteni, hogy mire lesz szüksége a munkához. 

    Зачем интернет-магазину блог и где брать темы для статей

    • Helyezze a cselekvésre ösztönző gombokat egy hívással az anyag megosztásához vagy a hírlevélre való feliratkozáshoz.  
    • Kapcsolja be a blokkot az olvasók megjegyzéseihez. A megbeszélések növelik a felhasználók által a webhelyen töltött időt.  

    Következtetések 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában