More

    Miért van szükség egy webhelyre átfogó ellenőrzésre, valamint arra, hogyan kell azt az SE rangsor segítségével elvégezni

    Partner anyaga A SEO szakemberek első kézből tudják, mi a helyszíni ellenőrzés, és miért van rá szükség. Gyakran több eszközt kell használnunk a webhely ellenőrzéséhez az összes szükséges SEO paraméterhez. Ezután a megfelelő következtetések levonásához hosszú ideig kell feldolgoznia a kapott adatokat a Google Táblázatokban vagy az Excel fájlokban. De ez más lehet. 

    A frissített “Site Analysis” SE rangsor lehetővé teszi, hogy ellenőrizze még óriás oldalak, kap adatokat 110 paraméterek, részletek megtekintéséhez minden oldalon segítségével testre szabható táblázatok, szűrők. Ennek az eszköznek köszönhetően képes lesz arra, hogy értékelje a webhely minőségét minden oldalról, időben reagáljon a problémákra.  

    Néhány hónappal a frissített ellenőrzés elindítása után az SE rangsor statisztikákat gyűjtött a leggyakoribb hibákról – itt az ideje ellenőrizni, hogy ezek a problémák megakadályozzák-e webhelyének népszerűsítését. 

    Az eszköz funkcionalitását egy adott példán elemezzük. A Google keresési eredményeinek második oldaláról kifejezetten egy marketing ügynökség webhelyét választottuk, hogy kiderítsük-talán technikai hibák akadályozzák meg, hogy a webhely bekerüljön a TOP 10-be. 

    Értékelje az általános helyzetet, mielőtt részletezné a részleteket 

    Az SE rangsor “Oldalelemzése” időt takarít meg azáltal, hogy automatikusan lebontja az adatokat kategóriákba, majd az ellenőrzés eredményeit tiszta grafikonokká egyesíti. Amint a webhely beolvasásra kerül, az” Áttekintés ” szakaszban átfogó értékelést fog látni a webhely állapotáról, az alapvető webes Életfunkciókról, a fő problémák listájáról, a kategóriák szerinti elosztásról és sok más hasznos statisztikáról. Ennek a szakasznak köszönhetően gyorsan meg fogja érteni, hogy a webhely minősége milyen szempontból megereszkedik, és már van egy ötlete a hibák kijavítására vonatkozó közelgő munkáról. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan és mennyit lehet keresni a társult programokon

    Зачем сайту комплексный аудит и как его провести с помощью SE Ranking

    Amint láthatjuk, az alacsony terhelési sebesség az elemzett webhely legnagyobb problémája, amely sokszor magasabb, mint a többi. Ugyanakkor a webhely alapvető webes vitális mutatói nem olyan kritikusak, de még mindig dolgoznod kell velük. A Google algoritmusfrissítésével a Core Web Vitals metrikák a legfontosabbak az oldal betöltése és az interaktivitás összefüggésében. 

    Azt is látjuk, hogy a példaoldal gyakori hibái között vannak átirányítási láncok, a kategóriák elosztásában pedig sok figyelmeztetés van a JavaScript és a CSS kódra vonatkozóan. Most már jobban megértjük, miért szenvednek a letöltési sebesség-mindezt az Általános áttekintési szakasznak köszönhetően. Vegye figyelembe, hogy minden grafikon kattintható, így könnyen megy a részleteket minden hiba. 

    OLVASS TOVÁBB:  Befolyásolja-e a fiók minősége a Yandex és a Google CPC-jét

    Ugyanebben a szakaszban könnyen felmérheti, hogy a webhely hogyan működik az indexeléssel és a szerver válaszkódokkal. Elemezve a helyszínen hozott példaként, akkor azonnal megérteni, hogy sok oldal nem szerepelt az index, a robotok, X-robotok-Tag, fájl meta tag nem használt robotok.txt a keresőmotorok felesleges oldalainak blokkolásához. 

    Зачем сайту комплексный аудит и как его провести с помощью SE Ranking

    A szerver válaszkódokkal ellátott grafikon viszont azt jelzi, hogy meg kell szabadulnia a felesleges átirányításoktól és a hibaoldalaktól. Ha túl sokan vannak, mint a bemutatott példában, ez károsíthatja a letöltési sebességet és a rangsorolást a keresésben. Ha bármelyik kódra kattint, akkor a “beolvasott oldalak” szakaszba lép, majd megtekintheti az oldalak teljes listáját ezzel a szerverválasszal, a táblázat nézetét szűrőkkel konfigurálva. Az “Oldaltípusok” grafikon pedig képet ad a belső linkekkel és linkekkel kapcsolatos problémákról: számos zsákutca és árva oldal bonyolítja az oldal szkennelésének és indexelésének folyamatát. 

    OLVASS TOVÁBB:  Befolyásolja-e a fiók minősége a Yandex és a Google CPC-jét

    A webhely különböző aspektusairól sok adat szerepel a “webhelyelemzés”egyetlen áttekintő szakaszában. Az erőforrás általános állapotának értékelése után folytathatja az észlelt problémák részletesebb áttekintését.  

    Elemezze a webhelyet az ” A “- tól A ” Z-ig» 

    Az SE rang eszköz osztja az észlelt hibákat a 18-as kategóriában, a biztonsági tartalom, illetve csoportok őket súlyossága a hibák, figyelmeztetések, illetve a megjegyzéseket. 

    A “Webhelyelemzésben” számos hasznos lehetőség létezik: 

    • megtekintheti a hibákat, figyelmeztetéseket, megjegyzéseket külön-külön, vagy megtekintheti az összes problémát talált együtt.;
    • ha rákattint a problémák száma az egyes paraméterek megnyílik egy listát az oldalak, amelyek ezt a problémát, akkor azonnal látni fontos további adatokat (jelenléte a helyszínen térkép, szerver válasz kódok); 
    • egyetlen kiadásra exportálhat adatokat, vagy letöltheti a teljes jelentést egy pdf fájlba.;
    • a ” fix “és az” új ” soroknak köszönhetően nyomon követheti, hogy mely problémák oldódtak meg, és melyek jelentek meg. 

    Az elemzett webhely “Hibajelentésén” keresztül számos különböző problémát látunk. Nem csak a túlzott oldalak választ kód más, mint 200 fenyegeti a honlap promóció, hanem például a vegyes tartalom (források a HTTPS oldalakat töltve több, mint egy bizonytalan HTTP protokoll, általában blokkolja a böngészők), törött JavaScript kód fájlokat, majd unoptimized képek. Mindezek a szempontok közvetlenül befolyásolják a webhely biztonságát és teljesítményét-az alapokat, amelyeket nem szabad elhanyagolni. 

    Зачем сайту комплексный аудит и как его провести с помощью SE Ranking

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában