More

    Miért nem működnek az autostrategies a Yandexben? Közvetlen: 4 gyakori hibák

    Az autostratégiák előnyeit gyakran vitatják meg: több tényezőt vesznek figyelembe, mint egy személy, kiválasztják az optimális paramétereket, részben átveszik a rutin műveleteket, időt takarítanak meg. De néha előfordul, hogy az algoritmusok nem javítják a teljesítményt, vagy akár többet költenek a költségvetésre. Ebben a cikkben elemezzük azokat a hibákat, amelyek megakadályozzák az automatikus kategóriák működését a Yandexben. Közvetlen.

    1. hiba: rossz stratégia

    A kézi ajánlatkezelés mellett három automatikus stratégia is létezik a Yandexben. Közvetlen:

    • Kattintson az Optimalizálás gombra — ha több forgalomra van szüksége.
    • Optimalizálja a konverziókat-ha a legtöbb konverziót szeretné elérni.
    • A jövedelmezőség optimalizálása – ha fontos a reklámba való befektetés megtérülésének optimalizálása.

    Melyik közül választhat, attól függ, hogy a célok az üzleti: hogy azt szeretné, hogy az új látogatók a helyszínen, vagy eladni több termék, szolgáltatás.

    Például a hirdetők nagyobb valószínűséggel használnak konverziós stratégiákat (a konverziók és a jövedelmezőség optimalizálása). A rendszer megpróbálja hirdetéseket megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik valószínűleg átalakítják a webhelyet.

    Beszéltünk arról, hogyan kell kiválasztani a megfelelő stratégiát a webinárban.

    2. hiba: rossz cél az optimalizáláshoz

    Miután eldöntötte a konverziós stratégiát, ki kell választania azt a célt, amelyre optimalizálni fogja.

    Annak érdekében, hogy az autostrategies megfelelően működjön, figyelembe kell vennie a következő árnyalatokat:

    • A cél gyakran elérhető. A cél konverziójának hetente legalább 10-nek kell lennie, az optimális szám 50 vagy több. Ebben az esetben az autostrategies képes lesz megfelelően megtanulni és meghatározni, hogy pontosan mi vezet ezekhez a konverziókhoz.
       
    • Ideális esetben a konverziókat a kattintást követő napon belül kell elvégezni (és nem lehet egy hétnél régebbi).
    OLVASS TOVÁBB:  Разговор с экспертами: как подготовить кампании к 23 февраля и 8 марта, если времени мало

    Van egy tipp a Yandexben. Közvetlen: az automatikus kategóriákhoz megfelelő célok zöld színnel vannak jelölve.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Direct visszaállítja a megjelenítések tiltását a YAN webhelyeken

    Почему автостратегии в Директе не работают: 4 типичные ошибки

    Ha nincs elegendő adat a kívánt célhoz, javasoljuk egy közbenső mikro-cél használatát. Például több oldal megtekintése vagy egy gombra kattintás.

    Ezenkívül az autostrategies rosszabbul teljesít, és hosszabb időt vesz igénybe az új fiókok tanulása. Ezért tesztelje az algoritmusokat új vagy régi kampányokban a meglévő fiókokban a konverziókra vonatkozó felhalmozott statisztikákkal.

    3. hiba: nincs idő a képzésre

    Az autostratégiák képzése átlagosan 2-3 hétig tart. Ebben az időben nem szabad megváltoztatni a beállításokat, különben az algoritmusokat át kell képezni. Minél lassabban gyűjtik az adatokat, annál hosszabb időt vesz igénybe az autostrategy.

    Ne aggódjon, ha az árak nagymértékben ingadoznak, meghaladják a beállított értékeket — így számolja ki a rendszer, hogy az eredmények hogyan változnak ezekből a változásokból. Hogyan és hol lehet megtudni az autostrategy képzés állapotát, elmondjuk a videóban.

    4. hiba: Túl sok korlátozás

    Tartsa szem előtt az aktuális mutatókat a határértékek beállításakor.

    Ne becsülje alá az árakat és a heti költségvetést. Ez megnehezíti az algoritmusok működését: minél alacsonyabb az ajánlat, annál kevesebb aukciót nyer, annál kevesebb adatot gyűjt. A heti költségvetéshez tegye a teljes költséget az átváltásonkénti ár legalább 20 célértékébe.

    OLVASS TOVÁBB:  Nyílt találkozó Andrey Anischenkóval, az EBAC Online társalapítójával, az ex-Skillbox társasággal

    Ahhoz, hogy több konverziót kapjon, az autostrategies-nek kis mozgástérre van szüksége a kísérletezéshez. Ezért minél kevesebb korlátozás, annál hatékonyabb lesz a stratégia.

    Hasznos anyagok a témában

    Cikkek

    • Hogyan szelídíteni autostrategies Yandex. Közvetlen: hogyan működnek, és tippeket felállítása őket
       
    • Fizetés konverziók Yandex. Közvetlen: mi az, hogyan kell vele dolgozni
       
    • Hogyan fizetés konverziók Yandex. Közvetlen dolgozott nehéz esetekben-három esetben
       
    • Az automatikus kategóriák jellemzői a Yandexben. Közvetlen: a fontos dolgok rövid összefoglalása

    Webináriumok

    • Hogyan lehet egyszerűsíteni az életét autostrategies a Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések, és nem egyesítik a költségvetést
       
    • Automatikus stratégiák Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések
       
    • A stratégiákkal való együttműködés egyszerűsített módja Yandex.Yandex. közvetlen
    OLVASS TOVÁBB:  Разговор с экспертами: как подготовить кампании к 23 февраля и 8 марта, если времени мало

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában