More

    Miért nem működik a kontextuális hirdetés a B2B témában

    Április 21-én egy webináriumot tartottak “miért nem működik a kontextuális reklám a B2B témákban”. A webináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett forgalommal foglalkozó vezető szakember, eLama tartotta.

    Webinar program:

    • Hibák a reklámkampányok elindítására való felkészülés során.
    • Hibák a szemantika gyűjtésekor és a célzás kiválasztásakor.
    • Hibák a hirdetések létrehozásában.
    • Hibák a kampánybeállítások beállításaiban.
    • Hibák az elemzésben és az optimalizálásban.
    • Bónuszok minden résztvevő a webinar.

      Videó:

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hatékony hirdetéseket megjeleníteni a myTarget-ban, és hogyan lehet további bevételt generálni?

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában