More

    Miért nem csavarják ki a Facebook hirdetéseket, miért nincsenek benyomások

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    Elena
    Sergeeva, a célzott reklám szakembere néha a Facebook hirdetésekben történő hirdetés elindítása után megállapíthatja, hogy nagyon kevés vagy egyáltalán nincs benyomás. Elemezzük azokat a fő okokat, amelyek miatt a Facebook-on történő reklámozás nem csavarodik le.

    1. ok: elérte a számla költségkorlátját

    Ez a maximális összeg, amelyet egy fiók minden kampányra költhet. Telepíteni kell a hirdetési költségek ellenőrzésére, de amikor eléri, a rendszer leállítja a megjelenítést.

    Ha ez megtörténik, a rendszer leggyakrabban megváltoztatja a hirdetési kampány állapotát az “aktív” – ról a “Fiókhiba” – ra. De néha nincs ilyen jel, a kampány pedig nyilvánvaló ok nélkül nem működik.

    A költséghatár ellenőrzéséhez, módosításához lépjen a hirdetési szekrény” számlázás “szakaszába, majd válassza a”Fizetési beállítások” lehetőséget.

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    Ezután a költségkeret mellett kattintson a menüre, majd válassza a “Szerkesztés”lehetőséget.

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    A költséghatár módosításakor a hirdetési kampány megjelenítései automatikusan folytatódnak.

    Egy másik ok, amiért a hirdetések nem futnak, összefüggésben lehet a fizetéssel. Például technikai hiba történt, vagy a Facebook nem tudott pénzt fizetni az utolsó hirdetési kampányért a kártyájáról vagy a PayPal-ról.

    2. ok: a közönség túl szűk

    Ez az egyik leggyakoribb oka annak, hogy a Facebook nem jelenít meg hirdetéseket.

    Hirdetési csoportok hirdetéseinek beállításakor ügyeljen arra, hogy a célközönség mennyisége ne legyen túl kicsi. Fókuszban a tippeket a jobb oldalon a színskála, valamint az előrejelzés az eredmények. A közönség kibővítéséhez próbáljon további érdekeket hozzáadni, vagy távolítsa el más kritériumok metszéspontját.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagramming hogyan indíthatunk hirdetéseket az Instagram-on egy telefonról Facebook nélkül

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    3. ok: a költségvetés túl kicsi

    A Facebook-on történő hirdetés, mint más közösségi hálózatokban, az aukció elvén alapul: hirdetése másokkal versenyez a célközönség figyelméért.

    Néhány rendkívül versenyképes témában ez a figyelem különösen drága. Ha például hetente 500 rubel költségvetést állít be egy három hirdetésből álló csoport számára, a versenytársak pedig naponta több tízezer rubelt költenek, akkor a reklámja nem lesz képes versenyezni.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    Kövesse a rendszer utasításait a költségvetési paraméterek kiválasztásakor. Ha a kampány már fut, de a Facebook-hirdetések nem működnek, próbálja meg módosítani a költségvetést, és figyelje a dinamikát.

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    5. ok: alacsony kézi marginális Arány

    Az előző pont mellett: nem lehet megjelenítés a kézzel beállított limit ajánlat helytelen beállításai miatt.

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    Ha már dolgozik a reklám a témában több napig, akkor valószínűleg tudja, a piaci értéke kampányok, valamint a költségkeret a cél akció (átmenet/ólom), akkor képes lesz arra, hogy egy reális ajánlatot.

    Ha még nincs ilyen adat, vagy először indít hirdetést, nem javasoljuk, hogy azonnal engedélyezze ezt a paramétert. Jobb később telepíteni, amikor a statisztikákat összegyűjtik.

    Почему не откручивается реклама в Facebook, почему нет показов

    5. ok: sok szöveg van a képen

    A Facebook Ads hirdetési hálózat szabályai szerint a hirdetésben szereplő szövegnek a kép legfeljebb 20% – át kell elfoglalnia.

    Feltölthet egy olyan képet, amely meghaladja ezt a határértéket, de az automatikus algoritmusok felismerik ezt a jogsértést, és csökkentik az ilyen hirdetések prioritását az aukción. Ha ilyen képet tölt fel hirdetés létrehozásakor, a rendszer figyelmezteti Önt, hogy sok szöveg van, és felajánlja a kép cseréjét.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on

    Ugyanez történik az alacsony minőségű képekkel is.

    6. ok: felhasználói panaszok

    Ha hirdetése negatív érzelmeket okoz, és az emberek gyakran panaszkodnak róla, ez a benyomások csökkenéséhez, a teljes leállításhoz, sőt mind a hirdetés, mind a teljes kampány vagy hirdetési fiók blokkolásához vezethet.

    7. ok: nincs elég idő az algoritmus kiképzésére

    A kampányok elindítása és a hirdetések moderálása után a Facebook algoritmusai elkezdenek tanulni. Ez a folyamat akár 7 napig is eltarthat.

    Ebben az időszakban észreveheti, hogy kevesebb megjelenítés van, mint a költségvetéshez kiszámított rendszer. Egyszerűen fogalmazva, a Facebook nem költi el a kiosztott költségvetést a megfelelő összegben.

    Ne aggódjon, ne változtassa meg a beállításokat, amíg az algoritmusok nem lesznek kiképezve, a kampány állapota pedig “edzésről” “aktív” – ra változik. Adjon időt az algoritmusnak a kampány felgyorsítására és optimalizálására.

    Most már tudod, hogy a 7 fő oka annak, hogy nincsenek hirdetések a Facebook-on, gyorsan kijavíthatja a helyzetet anélkül, hogy technikai támogatást Várna.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban:el kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések kereséssel

    Instagram Facebook és Instagram-hirdetések jelennek meg először?

    Állítsunk be ingyenes kampányokat a kezdéshez! Töltse ki a rövid, majd töltse fel a számla összege 10.000 rubel vagy több. A pénzt a reklámok kifizetésére használják fel

    Töltse ki a rövid

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában