More

    Miért működik néha egy kampány a Yandex hirdetési hálózatban: az eLama-ügy

    Néha előfordul, hogy kampányt indít anélkül, hogy bármit is remélne, végül jobban működik, mint a többiek. ELama-ban ez történt a Yandex hirdetési hálózat (YAN) kampányával. Több ügyfelet hozott, mint más hirdetési rendszerek, bár fennmaradó alapon indult. Elmondjuk, hogy történt. A YAN hirdetése negatív vélemények hálózatával nőtt fel: nem mindig hatékony, a költségvetés “összeolvad”, nem hoz konverziókat, a webhelyek nem relevánsak. A Yandex hálózaton folytatott kampányok azonban néha működnek, sőt jobbak, mint más rendszerek hirdetései. De minden rendben van.

    Bevezető információk

    2020-ban az eLama kiadott egy új terméket. Így hívták-a termék. Ez egy sor eszköz a reklámozással való munka különböző szakaszaihoz. A hivatalos kiadás után a promóció hivatalos szakasza következett, amely hirdetési kampányokat tartalmazott.

    Termékünk célközönsége a marketingszakemberek, az internetes hirdetési szakemberek, a magukat hirdető üzleti tulajdonosok, valamint az ügyfeleket vezető szabadúszók.

    Kampány sikerességi mutatónk a felhasználói regisztráció a szolgáltatásban. Úgy véljük, hogy ez a fő átalakítás, mert általában ez a fő művelet a céloldalakon. Ha a felhasználó rákattintott a hirdetésre, és regisztrált a szolgáltatásban, az azt jelenti, hogy a hirdetés működött. Természetesen, feltéve, hogy az oldal rendelkezik hozzáértő tartalommal, egyértelmű ajánlattal és jó UX-szel.

    Hirdetés elindítása

    Így, már indított kampányok Facebook hirdetések, YAN, CMS, VKontakte. Az Instagram Facebook és Instagram volt a kedvenc helyem, ahol lehet fogadni. Ezekben a rendszerekben gyakran könnyebb megtalálni a megfelelő közönséget részletes célzással. Ráadásul nagyszerű lehetőségek vannak a kreativitásra-például egy körhinta bannerek a történetekben.

    Nem igazán számítottunk A YAN-ra. Az én gyakorlatomban különböző megközelítések és eredmények voltak a niche-től a niche-ig. Témánkban (B2B szolgáltatás) A YAN kampányai nem voltak különösebben hatékonyak. Ezért inkább segédeszközként, valamint a felhasználókkal való kommunikáció további láncolataként használtuk őket. De nem fogadtak rájuk.

    Ezért kampányt indítottam a YAN – ban, anélkül, hogy igazán feszült lennék.

    • Összegyűjtöttem a Wordstat fő széles kulcsszavait (minden, ami az online hirdetéshez kapcsolódik).
       
    • Rendes képeket készítettem, a YAN speciális kialakítása nélkül: szabványos, nagy formátumú képeket használtam.
       
    • Egyszerű reklámszövegeket írtam anélkül, hogy a marketing menedzserrel és a tartalomkereskedővel egyeztettem volna őket.
       
    • Beállítottam a konverzió optimalizálást (regisztráció), majd elindítottam egy kampányt.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy üzleti oldalt a Facebook-on-eLama

    Megjegyzés: Az autostrategies rajongója vagyok, ezért bátran használom őket a YAN-ban, és nem bánok semmit. Jó, mert lehetővé teszik, hogy néhány kattintással konfigurálja a kívánt mutatókat. Például 100 rubelre lehet pályázni, napi költségvetéssel 500 rubel. De fontos, hogy reális legyen itt-erről bővebben alább.

    Az eredmények értékelése

    Egy hónappal a hirdetés elindítása után, mint általában, összegyűjtöttem az eredményeket, elemeztem a statisztikákat. És itt van, amit találtam: A YAN kampány jobban működött, mint a többiek.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex lépésről lépésre történő konfigurálása. Metrica a semmiből

    Почему кампания в Рекламной сети Яндекса иногда просто работает: кейс eLama

    Minden rendszerben ugyanazt a konverziót adtuk meg az automatikus kategóriákban-regisztráció a szolgáltatásban. YAN-ban költsége legalább 30% – kal alacsonyabb volt, mint mások. De ami még fontosabb-nem csak regisztrációk voltak, hanem fizető felhasználók is.

    Почему кампания в Рекламной сети Яндекса иногда просто работает: кейс eLama

    Úgy döntöttem, hogy ez balesetnek tekinthető, elkezdtem optimalizálni a kampányokat más rendszerekben:

    • Megváltoztattam a stratégiák paramétereit;
    • növelte a kívánt konverziós árat; hozzáadott új célzási kombinációk;
    • frissített kreatívok és hirdetési szövegek.

    Nem igazítottam a kampányt A YAN-ban. Mint tudják, ha valami működik, jobb, ha nem érinti meg.

    Az optimalizálás nem hozott különleges eredményeket: nem történt javulás. De a Yan-I kampány folyamatosan működött, mint egy svájci óra.

    De más rendszerekben az eredmények nem voltak kielégítőek. Konverziókat hoztak, néha még jó áron is, de a YAN-ban az átváltási ár alacsonyabb volt. A legfontosabb, hogy ezek makrokonverziók voltak (fizető ügyfelek). Ezért ennek eredményeként csak az egyik elindított kampány maradt-a YAN-ban.

    Sőt, még akkor is működött, amikor befejeztük a termék népszerűsítését. Állandó kampányként maradt, amely kiváló minőségű forgalmat hoz. Kiderült, hogy YAN lehetővé teszi számunkra, hogy elfogadható áron hozzuk a megfelelő közönséget. Ugyanakkor nem kell táncolni egy tamburinnal a Beállítások körül — csak működik.

    Почему кампания в Рекламной сети Яндекса иногда просто работает: кейс eLama

    Beállítások YAN-ban

    Méretezés

    Később úgy döntöttünk, hogy a kampányt úgy méretezzük, hogy még jobb minőségű forgalmat érjen el. Kicsit ijesztő volt: a szakértők tudják, hogy a kampány bármilyen változása mindent tönkretehet. Még valami, ami növeli a hatékonyságot. De a mutatók javítására irányuló vágy erősebb volt.

    OLVASS TOVÁBB:  A Facebook Instagram Instagram-és Instagram-hirdetései rubelben fizethetők elamában

    Mi történt a méretezéssel:

    • a stratégia beállításaiban 30-mal növeltük a kívánt konverziós árat%;
    • 30-mal nőtt a heti költségvetés%;
    • még szélesebb kulcsokat adott hozzá a kulcsszavakhoz;
    • hozzáadott egy felhasználói profilú csoportot;
    • frissítettük a képeket a hirdetésekben, hozzáadtuk az új képek három változatát-normál és szélesvásznú formátumban.

    Elkezdtünk ilyen hirdetéseket elhelyezni:

    Почему кампания в Рекламной сети Яндекса иногда просто работает: кейс eLama

    A kiigazítások után lélegzettel vártuk az eredményeket.

    A félelmek nem indokoltak: a kampány még jobban működött-a költségvetés növekedése működött. A reklám Most több pénzt költ, de több fizető ügyfelet is hoz. Nyolc hónappal a bevezetés után A YAN kampány az egyik fő konverziós kampány lett.

    Következtetések és tippek

    • Először is-ne félj kampányokat indítani YAN-ban. Soha nem lehet tudni, hogy pontosan mely csatornák tüzet, ami nem. Ezért kísérletezzen új rendszerekkel és formátumokkal.
       
    • Konfigurálja az automatikus kategóriákat. Személy szerint én drágán szeretem átalakítás optimalizálás. Fontos, hogy a mutató engedélyezve legyen a kampány paramétereiben, és helyesen gyűjtsön adatokat. Ügyeljen arra, hogy kulcsfontosságú célokat adjon hozzá a kampánybeállításokhoz — ezek segítenek a rendszernek a kívánt konverziókra összpontosítani.
       
    • Ne becsülje alá a napi és heti költségvetés, valamint adja meg a konverziós ár magasabb, mint szeretné. Mindenki azt reméli, hogy 10 rubelért kapnak majd pályázatokat, vezetéseket, de jobb, ha reális (vagy akár pesszimista), és nagyobb árat fizetnek. Így könnyebb lesz algoritmusokat tanulni, megtalálni a megfelelő közönséget az Ön számára.
       
    • Ne töltsön túl sok időt a szemantika gyűjtésére YAN számára. A széles kulcsok a tesód.
       
    • Töltse le az összes képformátumot, ne felejtse el a nagy formátumú formátumokat. A rendszer számára könnyebb lesz hirdetéseket elhelyezni különböző webhelyeken.
       
    • Tesztelje a különböző beállításokat. Ne foglalja össze az eredményeket három nappal a kampány elindítása után, hagyja, hogy a rendszer megértse, mit akar tőle. Az optimalizálási döntéseket legalább egy hónappal az Indítás után hozza meg: frissítse a képeket, bontsa ki a szemantikát, állítsa be a beállításokat. Ne rohanjon letiltani a kampányt, ha nem mutatta meg azonnal a kívánt eredményt.
    OLVASS TOVÁBB:  Meg kell-e jelenítenem a Yandex.Directory adatait a hirdetésekben: a Yandex.Direct beállításainak megértése

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában