More

    Miért fontos a SEO használata a márka népszerűsítésekor

    A webhelytulajdonosok és a kezdők számára Nagyszerű, ha már van egy gyönyörű, funkcionális weboldala, de ha nem figyel a SEO-ra, akkor legfeljebb 50% – ot fog használni. Ez pedig nagy mulasztás a márkaépítés szempontjából.   

    Ebben a cikkben elmagyarázzuk, miért kell a keresőmotor-optimalizálásnak a vállalat fejlesztési stratégiájának részét képeznie, valamint hogyan válhat a márkaforgalom versenyelőnyévé.  

    Miért van szükség a keresőmotor optimalizálására, és mi köze a márkaépítéshez 

    A márkaépítés a márka fejlesztésének, fejlesztésének és népszerűsítésének folyamata, azaz a vállalat teljes imázsának (az ügyfelek által látott és érzékelt módon). Gondoljunk csak a Ferrarik-fényes, gyors autók egy luxus élet. Vagy Raffaello-a legromantikusabb édesség. Ez a felfogás a márka személyisége. 

    Márka tartalmaz egy teljes körű intézkedések: a megnevezés, a közösségi identitás kialakítása, illetve növelése az alapító személyes márka, ami a weboldal használata keresés a reklám, hogy támogassák a cég.  

    De hogyan lehet rávenni az embereket, hogy keressék meg a márkanevet? Hogyan lehet legyőzni a versenytársak a Google, Yandex? Hogyan lehet több konverziós forgalmat vonzani a webhelyére? A válasz ezekre a kérdésekre ugyanaz -, hogy fejlesszék a márka, valamint vegyenek részt a kereső optimalizálás, különösen a munka a márka forgalmát. 

    SEO célok a márkaépítésen belül 

    A keresőmotor optimalizálása egy módja annak, hogy kifejezze magát a potenciális ügyfeleknek, akik valóban érdekeltek egy adott termék megvásárlásában. Miután elment a cég weboldalára, a Vevő mindent megtudhat, amire szüksége van, és úgy dönt, hogy megrendeli. Ezért fontos, hogy a releváns lekérdezések TOP 10 keresési eredménye legyen. Ha a keresési eredmények második vagy harmadik oldalán tartózkodik, vegye figyelembe, hogy nincs ott. 

    A SEO-t aktívan használják a kis-és középvállalkozások képviselői. Így sikerül vonzani az ügyfeleket, kevesebbet költenek, mint a reklámra (egy blogger hirdetési bejegyzése többe kerülhet, mint egy SEO szakember szolgáltatása 2-3 hónapig). Az optimalizálás a szemantikai mag alapján történik, amely a leghatékonyabb lekérdezések listája, amelyek már megcélzottak és értékesítenek. 

     

    A keresőmotor optimalizálását általában a forgalom vonzására, az értékesítés növelésére, valamint ezzel a nyereségre használják. A SEO azonban nem korlátozódik ezekre a célokra. Ez egyben eszköz a vállalat és imázsának tudatosítására, a hűség megteremtésére is. Végtére is, ha valaki megtalálta a márkáját a keresésben – ez már egy plusz a lojalitáshoz. 

    Miért márka forgalom lehet az előnye, mint a versenytársak 

    Brand traffic-rákattint a kulcs lekérdezések, amelyek tartalmazzák a cég nevét. Például: 

    • Luxus Élet Bemutatóterem; 
    • LinguaLeo oktatási platform; 
    • ENDY branding ügynökség. 

    Az ilyen kéréseknek ritkán van nagy frekvenciájuk (nem vesszük figyelembe a világpiaci vezetőket), de megjelenésük ténye azt sugallja, hogy a vállalat már beépült az emberek elméjébe, mint márka. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mit jelentenek a webes életjelek mutatói és hogyan javíthatók?

    Mit ad a márka forgalma?: 

    • a viselkedési tényezők optimalizálása a webhelyen (munkamenet időtartama, megtekintett oldalak száma, visszafordulási arány) motivált közönség rovására; 
    • a “vital” webhely legfontosabb pozíciói, függetlenül a Yandex vagy a Google algoritmusainak korszerűsítésétől; 
    • magas CTR (kattintási sebesség oldalak a keresésben); 
    • hűséges és” felmelegített ” potenciális ügyfelek konverziója, akik vásárolni készülnek (és ez magas konverziós arányt jelent). 

    Почему важно использовать SEO при продвижении бренда

    Haszontalan várni, hogy az ilyen átmenetek önmagukban jelenjenek meg. Meg kell dolgozni a márka forgalom céltudatosan vonzza az embereket, hogy a helyszínen, és azt mondja nekik magáról kívül is. Ehhez meg kell:

    • hozzon létre egy erős márkát, és fejlessze azt az offline és online térben; 
    • broadcast előnyeit és értékeit a márka minden rendelkezésre álló érintkezési pontok az ügyfelekkel, hogy építsenek egy medence hűséges közönség; 
    • használja kijelző, kontextuális, célzott reklám (mindig a fül, növeli a márka tudatosság); 
    • vegyen részt belső és külső tartalommarketingben. 
    OLVASS TOVÁBB:  Milyen a clickbait és milyen

    Mielőtt létrehozna egy márkát, meg kell határoznia az erejét – azokat az előnyöket, amelyeket a fogyasztónak ad. Ezután az egyes érintkezési pontok alapján ezt az előnyt át kell adnia, erős, integrált képet alkotva, amely végül értéket hordoz. 

    Például van egy online ukulele áruház “Hawaii hangok”. Erőssége lehet A leggyorsabb napi szállítás Moszkvában és a moszkvai régióban (funkcionális előny) vagy egy egyedülálló fa, amelyet valójában Hawaiiból hoztak, ami az eszköz hitelességéről beszél (érzelmi előny). Ezt a hatalmat a közösségi hálózatokban, a kiskereskedelmi üzletekben, az e-mail hírlevelekben és a reklámokban kell átadnia.

    Fontos, hogy az alapító vagy a karizmatikus képviselő személyes márkáját összekapcsolják a vállalat imázsának fejlesztésével. A magyarázat egyszerű: az embereket jobban érdekli az emberek követése. Minél világosabb és világosabb a márka, annál többet fognak beszélni, annál inkább “Googled” lesz.  

    Amellett, hogy a reklám nyilvánvaló használata növeli a vállalat tudatosságát, a kontextuális hirdetésért is fizethet kifejezetten a márkakereskedésekhez. Ennek egyszerre 2 előnye van:

    • támadás. Minél több kattintást vonzzon a márkakereskedésekre (növelje a márka forgalmát); 
    • védelem. Nyomja vissza a versenytársak, akik használják a márka, hogy támogassák magukat. 

    Igen, a márka fejlesztésébe fektetett összes pénzt, időt és erőfeszítést a versenytársak használhatják. Sokan fizethetnek a saját webhelyük keresési eredményekben való megjelenítésének kontextusáért, amikor a vállalat nevét kérik. Így elveszíti azokat az embereket, akik szándékosan keresték a webhelyét.  

    OLVASS TOVÁBB:  Milyen a clickbait és milyen

    Ennek egyik módja a márka kontextusának megvásárlása. Akkor, ha “ukulele store” Sounds of Hawaii ” – ot kér, webhelye minden bizonnyal magasabb lesz, mint a versenyképes ajánlatok. 

    A tartalommarketing ugyanolyan hatékonyan működik, mint PR eszköz, valamint a keresőmotor optimalizálásának eszköze. Érdekes és hasznos cikkek mutatják a szakértelem, növeli a bizalom szintjét benned, valamint a kattintások gyűjtése információs lekérdezések, növeli az alapja a természetes kapcsolatok, valamint optimalizálja viselkedési tényezők. 

    Az online ukulele áruház “Sounds of Hawaii” nem ad helyet manőverezni tisztán kereskedelmi kérések. De a témával kapcsolatos általános információk miatt vonzhatja a forgalmat.  

    1. lépés. Indítson el egy vállalati blogot, tegyen közzé érdekes, terjedelmes cikkeket benne, termékeire támaszkodva. Például: “az 5 legjobb dal az ukulele lejátszásához, amely minden lányt meghódít”. Igen, az átváltási arány alacsonyabb lesz a kereskedelmi lekérdezésekhez képest, de segít a márka elérésének növelésében. 

    Nem tény, hogy az emberek azonnal vásárolnak egy ukulele-t, de biztosan emlékezni fognak rád. Hidd el nekem, ez tényleg jó eredményeket ad: 

    Почему важно использовать SEO при продвижении бренда

    Példa ENDY blog statisztikák 

    2. lépés. A létrehozott tartalmat kell osztani minden lehetséges források: a társaság számlák a társadalmi hálózatok, tematikus nyilvános oldalak VKontakte, szálak, a Reddit, információkat, útmutatókat a témában (például a Yandex. Q), népszerű források a területen (például, tj.ru). ezt külső tartalommarketingnek lehet nevezni. 

    Почему важно использовать SEO при продвижении бренда

    A levelezési lista nagyon jól mutatja magát ebben a tekintetben. Elég, ha összegyűjtjük az első száz embert az előfizetői bázison, hogy elkezdjünk leveleket küldeni és kommunikálni a közönséggel. Ossza meg linkeket az anyagokat az e-maileket, ha azok érdekesek, az emberek biztosan megy a webhelyre. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan kell dolgozni az automatikus kategóriákkal Yandex.Yandex. közvetlen

    Miért van ez kész? Márkafejlesztés, aktív kiküldetés és interakció a különböző kapcsolattartási pontokkal a közönséggel – egy módja annak, hogy elmondjuk a potenciális vásárlóknak magadról, hogy emlékezzenek rájuk, valamint egy eszköz, amely növeli a hűséget a jelenlegi bázis számára. Ezzel együtt, a márka gyökerezik a fejében az emberek, akik később keresni a Google kifejezetten a ukulele áruház “Sounds of Hawaii”, nem csak”ukulele store”. És így legyőzheted a versenytársaidat. 

    A száraz egyensúlyban 

    A márkaforgalommal való munka, mint minden munka a SEO-val, a jövő munkája. Az eszköz potenciális visszatérése minden erőfeszítést megér, mivel befolyásolja a márka tudatosságának növekedését, nagyobb konverziós forgalmat eredményez (olyan emberek, akik nyilvánvalóan hajlamosabbak vásárolni egy adott webhely meglátogatásával), csökkenti a keresőmotor algoritmusainak változásaira való érzékenységet, és előnyt jelent a versenytársakkal szemben.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában