More

    Miért blokkolta a Google Cégem egy céget, és mit kell tennie ezzel kapcsolatban

    A cégprofil letiltása a Google-on természetesen nem túl kellemes. Különösen az ünnepi forgatag idején, amikor nem szeretnénk csökkenteni a lehetséges vásárlói áramlást.

    Ez a cikk elmagyarázza, miért blokkolható a Google Cégem-profilja, és milyen lépéseket tehet a probléma megoldására.

    Tehát felkeresi Google Cégem-profilját, és meglátja, hogy cége le van tiltva. Először meg kell tudni, hogy milyen típusú blokkolás történt: ideiglenes vagy végleges.

    1. Ideiglenes letiltáskor cégét blokkoltként jelöli meg, de Ön továbbra is megjelenik a keresési eredmények között. Ilyen helyzetben általában új Google-fiókkal kell igazolni a kártyát. Érdemes megjegyezni, hogy az ilyen blokkolás egyre ritkábban fordul elő.

    2. Végleges blokkolással a vállalat teljesen eltűnik a keresési eredmények közül. A blokkból való kilépéshez fel kell vennie a kapcsolatot a Google ügyfélszolgálatával, gondosan kövesse az utasításokat és legyen türelmes.

    Miért blokkolhat egy céget a Google?

    Amikor a Google letiltja a vállalati kártyát, reagál minden gyanús tevékenységre vagy a szolgáltatás irányelveinek állítólagos megsértésére.

    Miért blokkolta a Google Cégem egy céget, és mit kell tennie ezzel kapcsolatban

    Bár a Google Cégem hivatalosan nem hozza nyilvánosságra a letiltás okát, van egy általános felsorolás, amely ehhez vezethet:

    1. A profil adatainak változása :

    • fő és kiegészítő kategóriák;
    • Cég neve;
    • a cím;
    • telefonszám;
    • Webhely URL-je;
    • az adminisztrátor és a tulajdonos jogainak megváltoztatása vagy átruházása egy olyan felhasználóra, aki a Google véleménye szerint gyanús;
    • a cím láthatóságának megváltoztatása (a cím elrejtése, miután a látható címmel dolgozott).
    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    2. A fő kategória a magas kockázatú ipar . Ezek a következő típusú vállalkozásokat foglalják magukban:

    • vízvezeték;
    • szellőzés és légkondicionálás / fűtés és hűtés;
    • vízvezeték;
    • egyéb háztartási szolgáltató vállalkozások.

    3. A cím sérti a Google irányelveit :

    • postafiók, virtuális cím, FedEx / UPS szám;
    • átirányítási URL;
    • telefonszám hívásátirányítással;
    • Több kártya készült egy vállalkozáshoz (hamis kártyák) / helyszínekhez (duplikátumok);
    • online üzleti célokra létrehozott kártya.

    Tehát, ha cége kártyája le van tiltva a Google-on, először áttekintheti ezt a listát, és megismerheti, hol merülhet fel a probléma.

    A blokkolás felsorolása aggodalomra ad okot?

    Noha kártyája véglegesen letiltva eltűnik a keresési eredmények közül, ez nem jelenti azt, hogy vállalkozását véglegesen és visszavonhatatlanul eltávolítják a szolgáltatásból. A Google megoldásokat kínál a vállalati adatok helyreállítására, ha pontosan követi az utasításokat.

    Hasznos megjegyezni, hogy amikor a Google letilt egy listát, az az ipar és az ügyfelek érdekében áll. Tehát ez ésszerű elővigyázatosság.

    OLVASS TOVÁBB:  Belső összekapcsolási módszerek az online áruházakhoz

    Az elmúlt évek során a csalárd profilok növekedésével a Google a kártya blokkolásával kiszűrte a hamis információkat, és valódi és törvényes vállalkozásokat mutatott meg a felhasználók számára. A törvényes vállalkozásoknak nem lesz gondja kijutni a blokkból.

    Miért blokkolta a Google Cégem egy céget, és mit kell tennie ezzel kapcsolatban

    Mit lehet tenni annak érdekében, hogy a Google feloldja az adatok feloldását

    A blokkból való kilépéshez a Google felkérheti Önt, hogy nyújtson be bizonyítékot arra, hogy vállalkozása törvényes. Íme néhány példa arra, hogy milyen információkat kérhet a szolgáltatás:

    • állami engedély üzleti tevékenység folytatására (ha azt az állam megköveteli);
    • szakmai engedély (ha törvény előírja);
    • a vállalkozás jelenlétének megerősítése a megadott helyen: közüzemi számlák; bérleti szerződés;
    • fotók a cég helyszínéről: tiszta fénykép a tábláról; ház címe / irodaszám az ajtón; a cég parkoló járművei logókkal;
    • az adózó személyazonosságát igazoló dokumentumok;
    • videóellenőrzés.
    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Bill Gates (Microsoft). 2020-as válogatás

    Ha meg szeretné tudni, milyen információkat kell megadnia, vegye fel a kapcsolatot a Google Cégem ügyfélszolgálatával.

    Bizonyos esetekben a Google alternatív módszerekkel, például videó- vagy telefonellenőrzéssel távolíthatja el a blokkot. Nem számít, milyen folyamatot használ a Google az adatlap visszaállításához, gyorsan és pontosan kell betartania az utasításokat. Emellett türelmesnek kell lennie, várnia kell a támogatási szolgálat válaszára, és nem kell megpróbálnia felgyorsítani a folyamatot a szolgáltatás ismételt hívásaival. Ha sok van belőlük, vállalkozása örökre feketelistára kerülhet.

    Következtetés

    Ha adatait blokkolják a Google-on, ne essen pánikba. Ez egy olyan jelenség, amellyel bármely vállalkozás szembesülhet. Legyen nyugodt, vegye fel a kapcsolatot a Google Cégem ügyfélszolgálatával, és kövesse az utasításokat. Hosszú időbe telhet a feloldás, de ha következetesen megteszi a megfelelő lépéseket, akkor mindenképpen visszatérhet a Google Térképhez, és teljes mértékben láthatja az ügyfeleket online.

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában