More

    Mi a teendő, ha az interneten reklámkampány nem sikerült

    A hirdetők vagy az ügyfelek gyakran nem rendelkeznek azonos elvárásokkal és valósággal a reklámkampány elindítása után. Talán nem határozták meg, hogy mely mutatók ellenőrzik a hatékonyságot. Lehetséges, hogy a rés hiányos elemzését végezték el, vagy a vállalkozó rossz eszközt választott stb. Ez gyakrabban fordul elő kezdő szakemberekkel. Hibáik a költségvetés” leeresztéséhez ” és az eredménytelenséghez vezetnek. A hatékonyság azonban nem csak a hirdetési kampányok beállításaitól, hanem a webhelytől, a termékáraktól, az USP-től és számos más árnyalattól is függ. 

    Gyakran nekünk, a kontextuális hirdetési eredmény középpontjába.bel, ügyfelek, akik szembesülnek azzal a problémával, kampány hiba a kapcsolatot velünk. 

    Mi volt ennek az oka? 

    1. Vállalkozó kiválasztása 

    A kisvállalkozások gyakran választanak vállalkozót a szolgáltatások költsége alapján, anélkül, hogy belemerülnének a munka megközelítésének árnyalataiba. Vagy egy nagy névvel rendelkező vállalkozóhoz fordul, hisz abban, hogy ez garantálja a minőséget. Eközben érdemes figyelni arra, hogy a vállalkozó milyen mélyen belemerül a projektbe, függetlenül attól, hogy tisztázó kérdéseket tesz fel, vagy azt mondja: “ilyen témákkal dolgoztunk, mindent tudunk.” 

    Nincsenek azonos vállalkozások, és ahhoz, hogy 2021-ben eredményeket érjünk el, minden projektnek személyes stratégiára van szüksége. 

    A vállalkozóval való kommunikáció sorrendje szintén fontos. Milyen gyorsan tud válaszolni a sürgős kérdésekre, Milyen gyorsan korrigálja a reklámot. Végül is előfordul, hogy sürgősen le kell állítania a kampányokat, vagy módosítania kell, de nem hívhat közvetlenül szakembert, a kommunikáció egy fiókkezelőn keresztül történik, és több napig várnia kell a változásokra. 

    2. A webhely minősége 

    Ez trite, de még mindig elfelejtik. Ha a hirdetés egy üres oldalra vezet, amelyet nehéz navigálni, akkor az átalakítás valószínűleg nem felel meg az elvárásoknak. A kontextuális forgalom megy, de nem alakul át vezetékekké. 

    3. Helytelenül kiválasztott kontextuális hirdetési eszközök 

    A kontextuális reklám kifejezés több tucat eszközt rejt magában-YAN, media, CMS, dinamikus keresés, intelligens bannerek, intelligens kampányok stb. Például nincs értelme azonnal beállítani a keresést vagy a Google kereskedőt, ha nincs” forró kereslet”. Sokkal logikusabb elindítani egy YAN-t és megjeleníteni a reklámot annak kialakítása érdekében. 

    OLVASS TOVÁBB:  Csalás viselkedési tényezők 2021-ben

    Fontos megérteni, hogy nem lesz gyors eredmény, a kereslet kialakulása pénzügyi és időköltségeket igényel. Mielőtt ezt megtenné, győződjön meg róla, hogy mély elemzést végez a termékről, a célközönségről és a versenytársakról. 

    4. Az értékesítési osztály hatékonysága 

    Így például, ha egy potenciális ügyfél úgy döntött, hogy konzultál, és válaszul csak a menedzser alkalmatlanságát kapta, vagy ami még rosszabb, senki sem válaszolt a hívására, nagy valószínűséggel nem fog semmit vásárolni tőled. 

    A felhasználó szándékára “itt és most”kell válaszolni. A kontextuális reklám sok forró vezetéket generálhat, de függetlenül attól, hogy szerződésekké vagy értékesítéssé alakulnak-e, az értékesítési osztálytól függ, mind a személyiségek, mind az üzleti folyamatok szempontjából. 

    OLVASS TOVÁBB:  Csalás viselkedési tényezők 2021-ben

    Tehát mi a teendő, ha egy reklámkampány szerencsétlenül kudarcot vallott? 

    Szüneteltesse a hirdetések megjelenítését, és készítsen keresztmetszeteket. Végezzen elemzést forgalom, a hét napjai, eszközök, nemek, életkor stb. Elemeznie kell a kampányokat, meg kell határoznia az alacsony hatékonyság okait. 

    Mind az emberi tényező, mind a reklámkampányok technikai beállításai (akár egy elfelejtett kullancs) fakap-hoz vezethetnek. Különösen rossz célzást választottak, vagy nem vették figyelembe bizonyos beállításokat. A célközönség és a hirdetés megjelenítési ütemezésének helytelen megértése is meghiúsulhat. Vagyis például nem vették figyelembe, hogy egy férfi döntést hoz a vásárlásról, egy nő pedig fizikailag vásárol. 

    Vegyünk egy példát arra, hogy milyen mutatókat kell figyelembe venni az elemzés során. 

    Példa a forgalom elemzésére forrás szerint

    A képernyőkép azt mutatja, hogy: 

    • A fizetett forgalmi átalakítások teljes száma 38,7% – kal magasabb, mint a keresési forgalom azonos mutatója. 
    • A fizetett forgalom konverziós aránya 6,8-szor magasabb, mint a keresési forgalom azonos mutatója. 
    • A fizetett forgalom visszafordulási aránya abszolút értelemben 11, 9% – kal alacsonyabb a keresési forgalomhoz képest. 
    • A keresési forgalom átlagos időtartama 29 másodperccel hosszabb, mint a keresési forgalom azonos mutatója. 
    OLVASS TOVÁBB:  A vélemények hatása a visszafordulási sebességre / kilépésre a webhelyen. Kísérlet

    Что делать, если провалилась рекламная кампания в интернете

    Что делать, если провалилась рекламная кампания в интернете

    Demográfiai elemzés

    Itt arra a következtetésre juthatunk, hogy: 

    • A legnagyobb részesedés (a kontextuális hirdetések összes látogatójának 46% – a) A 25-34 éves közönség. 
    • A legmagasabb konverziós arány (10, 53%) a 45-54 éves közönség körében van. 
    • A férfi és női közönség szinte azonos minőségi mutatókkal rendelkezik. 

    Что делать, если провалилась рекламная кампания в интернете

    Példa a bejövő hívások forgalomelemzésére a kontextuális hirdetésből (képernyőkép a híváskövetésből)

    A sávdiagram azt mutatja, hogy a felhasználók hétfőtől szerdáig aktívak a hívásokra, míg a kereslet hétvégén esik. A hívások nagy része 9-18, a csúcs 12-13. Még egy ilyen sekély pontozás lehetővé teszi a hirdetési megjelenítések ütemezésének beállítását. 

    Hogyan lehet megakadályozni a kudarcot? 

    Használat megelőző intézkedések. Reklámkampány elindítása után az első napokban a műszaki szakembernek legalább naponta egyszer, lehetőleg óránként valós idejű módban kell ellenőriznie az eredményeket. A Monitoring segít a folyamat nyomon követésében, valamint a várt eredményektől való eltérések esetén időben történő kiigazításokban. 

    Következtetések 

    Emlékeztetni kell arra, hogy a kontextuális reklámnak nincs olyan szabványos eszköze, amely minden területen alkalmazható. Nincs “mágikus tabletta”. A kontextuális reklám egy próba-hiba módszer. Nincsenek sikertelen kampányok, vannak olyan megoldások, amelyek nem működtek. Végül is a legnagyobb feltaláló, Thomas Edison mondta: 

    Nem szenvedtem vereséget. Most találtam 10,000 módot, ami nem működik. 

    Természetesen nem szabad mindent szó szerint venni, és megpróbálni profitálni a kontextuális hirdetésből, ha a webhely “térdre”kerül. Az Ön feladata, hogy maximalizálja a hirdetési kampányok sikerének valószínűségét az elején.

    OLVASS TOVÁBB:  Hibák az intelligens bannerek konfigurálásakor Yandex.Yandex. közvetlen

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában