More

    Mi a teendő a Google Ads kampányokkal a széles mérkőzés módosító eltávolítása után

    Júliusban a Google Ads a széles körű megfelelési módosító új működési elvére váltott. Ennek részeként a változás, kulcsszavak egy mondat mérkőzés, széles mérkőzés módosító kezdett dolgozni ugyanaz minden nyelven. 

    Az új videó cheat sheetNikita Kravchenko, az elama fizetett forgalmával foglalkozó vezető szakember elmagyarázza, hogyan lehet gyorsan megváltoztatni a megfelelő kulcsszavak típusát, és mit kell feltétlenül ellenőrizni a kampányokban a változásokkal kapcsolatban. 

    A Google Ads széles Meccsmódosítójának törlése: mit kell tennie 

    Júliusban a Google Ads abbahagyta az új kulcsszavak támogatását egy széles mérkőzés módosítóval. 

    A szolgáltatásnak van egy eszköze a kulcsszavak megváltoztatására egy széles körű módosítóval egy másik típusra. Az eszközt a keresési hirdetési kampányok kulcsszó szintjén találja meg. 

    A Kulcsszavak kiválasztása után megjelenik egy speciális blokk, amelyben a “Szerkesztés” gombra kell kattintania, válassza a “match típusok módosítása” lehetőséget, majd kattintson a “kulcsszavak módosítása széles egyezésmódosítóval”elemre. 

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия

    A Google Ads automatikusan helyettesíti a” Phrasal ” mérkőzés típusát ajánlott típusként. A hirdető választhat egy másik típusú mérkőzés, ha szükséges. 

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия

    Fontos: a mérkőzés típusának megváltoztatásakor a meglévő kulcsszó törlődik, majd létrehoz egy újat. Ez azt jelenti, hogy a kulcsszóra vonatkozó összes statisztika (kattinthatóság, konverziós arány stb.)) visszaáll. A hirdetők megtekinthetik a törölt kulcsszavak történelmi statisztikáit. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet előrelépni a sport streaming és fogadási piacon

    Azok a hirdetők, akik a Google Ads szerkesztővel dolgoznak, észrevették, hogy értesítést kaptak a széles körű megfelelési módosító letiltásáról is. Ha rákattint a ” Fix ” gombra, automatikusan konvertálhatja az összes kulcsszót a kívánt mérkőzés típusára. 

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия

    Az elv ugyanaz: új kulcsszavak jönnek létre egy új típusú mérkőzéssel, a régiek törlődnek, az összes statisztika visszaáll. 

    Mi a teendő vele 

    Ha korábban már dolgozott a wide match módosítóval, javasoljuk: 

    1. A másolatok ellenőrzése és törlése (kulcsszavak kampányok, amelyek a módosító, valamint a kifejezés mérkőzés, mivel most már ugyanaz-egy teljes másolatot a kulcsszó).

    OLVASS TOVÁBB:  A webhelyek SEO promóciójának fő hibái

    Az ellenőrzést a Google tools segítségével lehet elvégezni. Például a Google Ads webes felületén megjelenhet az “ismétlődő kulcsszavak eltávolítása”ajánlás. 

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия

    Ha rákattint a “javaslat megtekintése” gombra, megjelenik egy másolat, majd törli azt a kifejezést, amelynek hatékonysága rosszabb. 

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия

    Fontos: a másolatok ellenőrzése csak a hirdetési csoporton belül történik. Ha a másolatok különböző hirdetési csoportokban vagy különböző hirdetési kampányokban vannak, az ajánlás nem jelenik meg. 

    A Google Ads Editor segítségével ellenőrizheti: az ” Eszközök “fül – “duplikált kulcsszavak keresése”. 

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия

    A következő elemet is felveheti: 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsük el a megjelenített linket a Yandex hirdetésben longer.Yandex. közvetlen

    Что делать с кампаниями Google Ads после отмены модификатора широкого соответствия  

    A kampány kiválasztása után kattintson a” duplikált szavak keresése ” gombra, majd keresse meg a másolatokat: egy csoporton, kampányon vagy ugyanazon fiók több kampányán belül. 

    2. Ne változtassa meg a mérkőzés típusát a felhalmozott statisztikákkal rendelkező kifejezések esetében. 

    Ha vannak olyan kifejezések, amelyek széles egyezésmódosítóval rendelkeznek, és jól működnek, akkor ezeket a kifejezéseket nem lehet frazális egyezéssé alakítani. 

    A módosítót már nem lehet hozzáadni, de ha vannak olyan kulcsszavak, amelyek módosítóval rendelkeznek a kampányokban, akkor továbbra is működni fognak, csak a működés elve lesz olyan, mint egy kifejezésegyezés. Ezért, ha minden megfelel neked, nem kell semmit megváltoztatnod. 

    3. Adjon hozzá új kifejezéseket azonnal a phrasal levelezésben. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában