More

    Mennyit keresnek a webmesterek 2021-ben: összehasonlítva a különböző témák webhelyeinek jövedelmét

    A hazai tanulmány a jövedelem helyszínek különböző fülkékben.

    Minden kiadó aggódik a jövedelem növelésének kérdésével kapcsolatban. De ez egy dolog, hogy támogassák a kész weboldal, ez egészen más, hogy válasszon egy hiánypótló bólintás.

    Kollégák RTB.A Sape tanulmányt készített a különböző rések jövedelmezőségéről. RTB.A Sape egy megjelenítő reklámkezelő platform, amely a weboldal bevételszerzésének eszköze. Számos adatot töltöttek fel és soroltak be az ügyfelek bevételei szerint: megjelenítések, hirdetési költségek és különböző formátumok jövedelmezősége. Kiderült, hogy egy kis analitikai tanulmány a statisztikai mutatók összehasonlításával a témák összefüggésében.

    Hasznos lesz:

    • Kezdő kiadók számára, akik a bevételszerzés mezőjét választják.

    • Professzionális webmesterek, akik gondolkodnak méretezés, valamint az új oldalak pénzt.

    • Bárki, aki szereti számolni mások pénzét.

    Szergej Samonin, a vállalat vezérigazgatója elmondja a tanulmányt. Megmutatja számokban, hogy a webhely mely tartalma segít többet keresni.

    Kutatási módszertan

    A rendszerben több mint 11 ezer különböző témájú és kategóriájú webhely van regisztrálva. Az összes webhelyet a tartalomtól függően kilenc makró kategóriára osztották:

    • Hi-Tech-a technológiákról, a tudományról, a modulokról stb.

    • Auto – autók, modellek, termelés, hírek.

    • Üzleti – az üzleti fejlődés, Menedzsment, marketing.

    • Ház-az építési, javítási, dekorációs, ingatlanvásárlás tartalmával.

    • Kultúra + társadalom-kulturális hírek, vélemények, társadalmi-politikai portálok.

    • Szórakozás-a zenéről, filmekről, mémekről, viccekről, show-üzletről stb.

    • Tömegmédia-információs és ipari portálok.

    • Sport-szentelt konkrét sport vagy versenyek.

    • Oktatás-oktatási intézmények weboldalai, online tanfolyamok, szemináriumok, az önfejlesztéssel kapcsolatos tartalommal stb.

    Felmerült a kérdés, hogyan kell rendezni őket annak érdekében, hogy reprezentatív adatokat kapjanak az elemzéshez. Egy kis teknős tenyésztési hely a priori kevesebbet keres, mint egy információs portál, amely naponta több ezer egyedi látogatóval rendelkezik. Úgy döntöttünk, hogy a legobjektívebb mutató bizonyos számú benyomás lesz az egyes témákhoz.

    Az egyes témákra X oldalakat töltöttünk fel, amelyek együttesen hat hónapig 100 millió hirdetési benyomást szereztek: 2021. január 1-jétől június 15-ig. Megpróbáltuk a kategóriákat megközelítőleg egyenlővé tenni-mindegyikben legalább öt hely volt. A nyilvánvalóan felfújt csalási értékekkel rendelkező webhelyeket eltávolították. Itt van, mi történt:

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads új követelményeket támaszt a képekkel szemben

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Nézzük meg az egyes kategóriák összes hirdetési bevételét.

    Webmesterek jövedelme

    Három kontrollmérést végeztünk: általános, téli és tavaszi méréseket. Érdekes volt látni, hogy a szezonalitás hogyan befolyásolja a jövedelmet.

    Összes bevétel 2021. január 1-jétől június 15-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    A hat hónapos jövedelem vitathatatlan vezetői a tömegmédia (információs portálok) és a sport kategóriáinak helyszínei, több mint 700 ezer rubelt hoztak ki. A Hi-Tech webhelyek a legszerényebbnek bizonyultak-mindössze 284 ezer rubel összegben.

    OLVASS TOVÁBB:  A legjobb a tartalmi stratégiával és az oldal írásával kapcsolatban [Kutatás és tapasztalat]

    Jövedelem 2021. január 1-jétől február 28-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Télen az “oktatás” tárgyát képező helyek betörtek a top 2-be, a “sport” pedig éppen ellenkezőleg, megszűnt. Úgy tűnik, hogy a téli sportok nem túl népszerűek, de a hírportálok jelenléte nem függ az ablakon kívüli hőmérséklettől.

    Jövedelem 2021. március 1-jétől május 31-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    A tavaszi helyzet megismétli az általános tendenciát-a sportforrások, a média pedig a legjobban működött. Ez pedig nem veszi figyelembe a nagy sportversenyeket, például az Euro 2020-at és a nyáron kezdődő Olimpiai Játékokat.

    Webhelyenkénti átlagos bevétel

    Érdekes látni, hogy egy webhely még hat hónap alatt mennyit keres. A kategória teljes bevételét az első táblázatból származó webhelyek számával osztottuk meg. Elmondom, mi történt.

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Webmesterek a téma a “sport”, valamint a Média szerzett átlagosan mintegy 13 ezer rubel hat hónapig. De kollégáik, akik szenvedélyesek az üzleti és a magas technológiák iránt, átlagosan szerény 4 ezer rubelt kaptak.

    Átlagos CPM

    Lássuk, ki adja el hirdetéseit a legdrágábbnak. Az RTBSape-ben a webmesterek hirdetési költségeit CPM-ben mérik-a banner, hirdetés vagy bármely más kereskedelmi blokk ezer megjelenítésének ára. A szegmensek azonosak: általános, téli és tavaszi időszakok.

    Átlagos CPM január 1-jétől június 15-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    A vezetők között vannak a tömegtájékoztatás és az oktatás területén található oldalak-a reklám a legdrágább. Érdekes, hogy a “kultúra és Társadalom” téma helyszínei a legalacsonyabb átlagos jövedelmezőséggel rendelkeznek egy webhely tekintetében, de a CPM top 3-ban vannak. Úgy tűnik, a legforróbb közönség él ezeken az oldalakon.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    Átlagos CPM január 1-től február 28-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    A sport megismétli a már ismert tendenciát-a reklám télen rosszabb. A többi Kategória ugyanazokat a pozíciókat tartja.

    Átlagos CPM március 1-től május 31-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Tavasszal a reklám mindenki számára drágább lesz, de leginkább az oktatási oldalakon.

    Banner reklám

    Egy másik összehasonlító modell a különböző hirdetési formátumok jövedelmezősége. Úgy döntöttünk, hogy nem kell permetezni a részleteket, és hasonlítsa össze a két hagyományos formátumok: bannerek, videók.

    A banner formátumokból származó összes bevétel (január 1-jétől június 15-ig)

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    A banner reklámokból származó bevételek vezetői sporttal kapcsolatos webhelyek. Hat hónap alatt többet szereztek, mint az oktatási helyek (2. hely) közel 250 ezer rubelt. A legkevésbé jövedelmező helyek a Hi-Tech és az “üzleti”területeken

    OLVASS TOVÁBB:  Yandex. A piac bezárja a "vásárlások" részt»

    A banner formátumokból származó bevételek január 1-jétől február 28-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Télen az oktatási és információs portálokhoz kapcsolódó weboldalak többet keresnek. De egyetlen Kategória sem éri el a 200 ezer rubelt. A tél Holt évszak.

    A banner formátumokból származó bevételek március 1-jétől május 31-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Tavasszal a sportoldalak hátráltatták a lemaradást, amely hat hónapra előre meghatározta a végső vezetést.

    Átlagos CPM bannerek

    Lássuk, hogyan oszlik meg a CPM érték kifejezetten a banner hirdetésekhez.

    Átlagos CPM banner formátumokból január 1-jétől június 15-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Top az ár a reklám-oldalak a témában az “oktatás”. A CPM ebben a kategóriában meghaladta a 6 rubelt, ami elég jó. Csak az információs oldalak és a tömegtájékoztatás tudta legyőzni az 5 rubel árát. A többiek 4,5 rubel / ezer megjelenítés áron adják el a hirdetéseket.

    Átlagos CPM banner formátumokból január 1-től február 28-ig

    Сколько зарабатывают веб-мастера в 2021: сравнение доходов сайтов разных тематик

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában