More

    Mennyibe kerül a Facebook-on történő hirdetés


    Сколько стоит реклама на Facebook1 Elena
    Sergeeva, a célzott reklám szakembere, elmondjuk, hogy a Facebook hirdetésekben a reklámozás költsége függ a költségvetés tervezésétől.

    A Facebook-on történő hirdetés Az aukció elvén működik: hirdetése versenyez más hirdetők hirdetéseivel a célközönség figyelme érdekében. A Facebook aukció nem csak egy ajánlattételi verseny, hanem a győztes meghatározása egy komplex minősítési rendszer segítségével. Milyen mutatókat használnak az értékeléshez:

    • a célzás pontossága (közönségválasztás);
    • elhelyezés-a platform elhelyezése;
    • fogadási stratégia;
    • a hirdetés tartalma és minősége (kép / videó, szöveg jelenléte rajta);
    • a CTR indikátor (ad kattinthatóság).

    A hirdetéseket a kampány céljaitól függően is értékelik:

    • a reklám minőségének értékelése – hogyan reagál a közönség, beleértve a hirdetésre való kattintás után;
       
    • a kötelezettségvállalási együttható értékelése figyelembe veszi a hirdetésre adott reakciókat (Kedvelések, megjegyzések, repostok);
       
    • Az átváltási árfolyam pontszám egy előrejelzett mutató, amely a felhasználó által a hirdetés végső céljának eléréséhez szükséges.

    A felsorolt adatok alapján a Facebook Ads algoritmus elemzi a kampányokat, és elosztja a megjelenítések prioritását. A Facebook nem hozza nyilvánosságra az algoritmus pontos sémáját.

    Miből áll a Facebook hirdetések hirdetésének költsége?

    A célzott hirdetések költsége a Facebook hirdetésekben a következőkből áll:

    • teljes költségösszeg;
    • az eredmény ára.

    Ön maga választja ki azt az összeget, amelyet a reklámozásra szeretne költeni. Bármilyen költségvetéssel kezdheti-legalább 1000 rubel, legalább 500 ezer rubel. De fontos, hogy megfelelően értékelje a lehetséges eredményeket, és nem számíthat a szélroham a kérelmek és az értékesítés, ha van egy nagy verseny a témában, a költségvetés csak 1000 rubelt.

    A költségek teljes összege a megállapított költségvetési korláttól függ, és az eredmény ára attól függ, hogy a fogadási stratégia.

    Ha nem tudja, melyik ajánlatot kell beállítani, használja az automatikus hozzárendelést. Ebben az esetben az algoritmus önállóan optimalizálja a hirdetés megjelenítését, egyenletesen elosztja a költségvetést.

    OLVASS TOVÁBB:  10 cikk, ami nélküled szomorú volt ebben az évben

    Hogyan lehet megérteni, hogy milyen költségvetést tervezzen

    Két fő megközelítés létezik a hirdetési költségvetés kiszámítására azok számára, akik csak most kezdik el dolgozni a Facebook hirdetések hirdetési eszközeivel: összpontosítson a költségvetésre vagy a célra.

    Ha van egy meghatározott összeg a reklámhoz

    Ebben az opcióban a kampány” költségvetés and Schedule ” beállításainak szakaszában beállíthatja a kívánt összeget naponta vagy egész idő alatt. Maga a rendszer előre jelzi az előzetes eredményeket, például a kattintások vagy vezetékek számában.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet feloldani a Facebook hirdetési fiókot

    Сколько стоит реклама на Facebook2

    Fontos szem előtt tartani, hogy az előrejelzés nem garantálja az eredményt. Ez csak egy iránymutatás, amely a kiválasztott közönségszegmens átlagos adatain alapul egy adott célművelethez.

    Például a végső cél az, hogy vonzza az előfizetőket egy Instagram-fiókhoz vagy konverziókhoz a webhelyen, akkor az ilyen eredmények költsége nemcsak a CPC-től, hanem a webhely konverziós arányától is függ.

    Van egy kampány célja — a kattintások, kérések vagy előfizetők száma

    Ez egy lehetőség a fejlettebb hirdetők számára olyan projektekkel, amelyek már felhalmoztak statisztikákat.

    Nézzünk egy példát. Képzeld el, hogy elindított egy teszt hirdetés Instagram kapott 100 új előfizetők 3500 rubelt. Most szeretné méretezni az eredményt, hogy havonta legalább 1000 előfizetőt kapjon. 

    A tesztüzem adatai alapján kiszámította az előfizető költségeit-35 rubelt. Azt is észrevettük, hogy minden 3 felhasználó feliratkozik a fiókra.

    Most kiszámíthatja, hogy milyen mutatókat kell kapnia, hogy további 1000 előfizetője legyen: 3000 kattintás 11, 7 rubel áron (minden harmadik elméletileg feliratkozik az accanutra).

    A hirdetési költségvetésnek legalább 35 000 rubelnek kell lennie.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet feloldani a Facebook hirdetési fiókot

    A kampány méretezésekor figyelembe kell venni, hogy az eredményt befolyásolhatja a közönség kiégése és a szegmens mennyisége. De a példában nem vesszük figyelembe ezeket a tényezőket a számítási rendszer egyszerűsítése érdekében.

    Ezután, mint az előző módszernél, hasonlítsa össze a kapott számokat a reklámszekrényben szereplő előrejelzéssel.

    Mennyibe kerül a Facebook hirdetések hirdetése egy adott projekthez

    Nincs egyértelmű válasz arra a kérdésre, hogy”mennyibe kerül a Facebook-on történő hirdetés”.  Mind a hirdetés megjelenítésének, mind a végső célművelet (előfizetés, kattintás, kérés, levelezés indítása) költsége a fentieken kívül olyan tényezőktől is függ, mint:

    • projekt témák, általános verseny a rést;
    • szezonalitás és megnövekedett kereslet egy szolgáltatás vagy termék iránt.

    Például a szórakoztató témában az átmenet költsége néhány kopecktől néhány rubelig terjedhet, a prémium szegmens elit ingatlanainak vagy ékszereinek résében pedig tíz vagy több száz rubelt érhet el.

    A reklám költsége még hasonló projektekben is változhat ugyanabból a résből. Ugyanezen projekt esetében az év során a célintézkedések ára többször is eltérhet: a megnövekedett fogyasztói aktivitás időszakában egy bizonyos rést (például esküvői szolgáltatások a nyári szezonban) vagy általános izgalmat (például újévi ünnepek vagy “fekete péntek”).

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet népszerűsíteni az ingatlanokat 2021-ben: kutatás, ügyek és szakértői ajánlások

    Ezért javasoljuk, hogy kezdjen egy teszt reklámkampánnyal, majd miután megkapta a projekt adatait, fokozatosan növekedjen.

    Az Instagram Facebook és az Instagram cikkek lépésről lépésre ismertetik az első reklámkampány elindításának módját.

    Facebook Instagram és Facebook hirdetések jelennek meg először?

    Állítsunk be ingyenes kampányokat a kezdéshez! Töltse ki a rövid, majd töltse fel a számla összege 10.000 rubel vagy több. A pénzt a reklámok kifizetésére használják fel

    Töltse ki a rövid

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában