More

    Mémek használata a promócióban

    Ma a mémek a digitális tér szerves részét képezik. Minden társadalmi hálózat közösségének szerzői használják őket, és az interperszonális kommunikáció során tökéletesen közvetítik a beszélgetőpartner hangulatát. A mém nyelv az írástudás új formájává válik mindenki számára: képes nemcsak különféle pozitív érzelmeket közvetíteni, de segít túlélni a nehéz életszakaszokat is.

    A vizuális információ felszívódik a leggyorsabban, és ezt egy jól ismert tudományos tény is megerősíti: agyunk erőforrásainak 50% -át vizuális észlelésre fordítják. Éppen ezért a vizuális koncepció kialakításának a lehető legtisztelőbb megközelítésnek kell lennie, mert a márka vállalati színeinek és a hozzájuk tartozó tónusos megoldásoknak a kulcsa a figyelem növelésében.

    A dizájnnal való együttműködés során nemcsak a legújabb trendek – új népszerű design elemek, árnyalatok, fotózásra szolgáló pózok és … mémek – felhasználása is szükséges.

    Mémek az előléptetésben

    Egy viccet, amely már kiszivárgott az összes közösségi média közösségbe, sikeresen el lehet játszani a bejegyzéseiben, plakátjaiban, hirdetőtábláiban vagy promóciós ugratóiban. Mémformátumok – statikus, animációs vagy video, és mindegyikbe integrálhat egy terméket.

    Például az amerikai Jimmy John gyorsétterem-lánc a “te és az a srác, akitől nem kellene aggódnod” mémjét használta szendvicsének reklámozásához.

    Mémek használata a promócióban

    – Te és a srác, akitől azt mondja, hogy ne aggódj.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: Távirati bevételszerzés és hirdetési frissítések a VKontaktén

    Az ilyen médiaobjektum mémként való használatának legfőbb előnye a közönség pozitív válaszának nagy valószínűsége és az elkötelezettség növekedése az információk bemutatásának szellemes és ironikus módszere miatt.

    Mémek használata a promócióban

    A “Magnet” kiskereskedelmi lánc a “Vzhuh” mémmel beszélt a mandarin kedvezményekről

    Mémek használata a promócióban

    Stoloto viccet játszott egy új eszköz három kamerájával kapcsolatban az iPhone 11 bemutatója után

    Mémek vs. rendes hozzászólások

    Az eLama platform 2020-ban végzett egy kísérletet, amelyben az alkalmazottak két szalaghirdetés elhelyezése mellett döntöttek. Az egyik normál megjelenésű volt, a másodikban pedig egy mém szerepelt.

    Mémek használata a promócióban

    Példa egy szokásos szalaghirdetésre

    Mémek használata a promócióban

    Példa szalaghirdetés mémmel

    Ezt az algoritmust követve a vállalat két különböző hónap alatt hat különböző webes szemináriumot hirdetett meg. A közösségi hálózatokon kapott válaszokból ítélve a mémekkel ellátott szalaghirdetések valóban nagyobb figyelmet keltettek: a felhasználók gyakrabban tettek megjegyzéseket és tettek újraközöléseket .

    Később, a kampányelemzés szakaszában kiderült, hogy mindkét opció CTR-je szinte azonos.

    Mindazonáltal a statisztikák megerősítik, hogy a mémeket használó látványelemek nagyobb valószínűséggel visszhangoznak az előfizetőkkel – jobban tetszettek nekik és véleményezték őket, ami pozitívan hatott az elkötelezettség szintjére.

    OLVASS TOVÁBB:  Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Mémek használata a promócióban

    Néhány tipp

    Humoros kampányok készítése nagyszerű eszköz a közönségszegmensek bővítéséhez. A mémek vonzóbbá tehetik a fiatalabb előfizetőket, valamint kreatív módon és helyi poénokkal vonzhatják az érett közönséget.

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    A közösségi hálózatok fenntartásával kapcsolatos helyzetben gyakran találkoznak a tartalom túlterhelésének problémájával. Az internetes információkat reklám kíséri. Még akkor is, ha ez egy rövid promóciós videó, egy pár másodpercre felbukkanó transzparens, vagy hirtelen történetek a barátok videói és fotói között, a pihenés és a digitális méregtelenítés vágya csak erősödik. Ezért ne feledkezzünk meg az egyensúly fenntartásáról a közösségi média rubrikátorában.

    Ne terhelje a tartalmat kizárólag a termékről szóló bejegyzésekkel – adjon hozzá informatív bejegyzéseket egy történettel vagy érdekes tényekkel a márkáról, rendezzen versenyeket, koncentráljon a szórakoztató tartalmakra és használjon releváns poénokat.

    Mémek használata a promócióban

    Az aktuális trendhez vagy rezonáns eseményhez kapcsolódó mémek korszerűbbé és emberibbé teszik a márkákat a közönség szemében, ami fontos tényező az előfizetőkkel folytatott kommunikáció iránti bizalom növelésében. Az ilyen poénok az aktuális eseményekre vonzanak, kitörölve a „barát vagy ellenség” kereteit a kommunikációban: a felhasználó azonnal megérti, hogy a képernyő másik oldalán egy élő menedzserekből álló csapat működik, amely szintén mosolyog és nevet. Így egy márka körül kialakul egy helyi közösség, amely visszatér egy termékhez vagy szolgáltatáshoz.

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában