More

    Megéri-e 2021-ben bloggernek lenni?

    Napjaink híres bloggerévé válni nehéz és drága. A cikkben eláruljuk, hogy késő-e 2021-ben bloggerként tevékenykedni, és ajánlásokat adunk arról, hogy mely oldalakra kell figyelni.

    A mai bloggerek munkája nem nevezhető könnyűnek. Először is, a piac már túltelített. Másodszor, minden platform meghúzza az anyákat. Néhány évvel ezelőtt könnyű volt influencerré válni a Twitteren, majd a VKontakte-on és a YouTube-on. Emiatt sok blogger jelent meg, és a platformok szigorítani kezdték az ajánlásokba való belépés algoritmusait.

    A továbbjutáshoz erőforrásokra, kapcsolatokra és stratégiára van szükség. A leghűségesebb platform ma a TikTok. Bármely felhasználó híressé válhat itt, tekintet nélkül nemzetiségére, korára, testalkatára és földrajzi elhelyezkedésére.

    A tartalom minőségére összpontosítunk

    Mi a népszerűség?

    Akkor vagy népszerű, ha érthető és hozzáférhető az előfizetők számára. 

    Ma a tartalom minőségének a legjobbnak kell lennie. Ez különösen jól működik, ha van szakértői blogja. Befolyásoló lehet séfek, kozmetikusok, ügyvédek vagy mondjuk fotósok között. Ha mindent helyesen csinálunk, idővel hírnév és érdekes javaslatok jelennek meg. Igen, az ilyen számlák közönsége szűkebb, de hű és szegmentált.

    https://www.tiktok.com/@deviatkina.confit

    Megéri-e 2021-ben bloggernek lenni?

    https://www.tiktok.com/@yesdoc

    Megéri-e 2021-ben bloggernek lenni?

    https://www.tiktok.com/@vazgi1

    Üdvözöljük a TikTok-on

    A bloggerré válás legegyszerűbb módja a TikTok platform . Ez a webhely egyszerű funkcionalitással és intuitív formátummal rendelkezik, amit elvárnak tőled. Ideális fiatal fiúknak és lányoknak. Még akkor is, ha még nem tudsz semmit csinálni, ne énekelj nagy színpadon, hanem csak élvezd a videók forgatásának folyamatát – kezdd el a TikTokkal.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Megéri-e 2021-ben bloggernek lenni?

    https://www.tiktok.com/@kkarrrambaby

    Megéri-e 2021-ben bloggernek lenni?

    https://www.tiktok.com/@i_sashaice

    Elterjedt a vélemény, hogy a TikTok gyermekeket és tizenéveseket céloz meg. Igen, a tartalom nagy része szórakoztató: a közösségi médiába megyünk kikapcsolódni. De egy szakértő blogger is megtalálja a közönségét ezen az oldalon. A TikTok hatástalansága miatt panaszkodók nem tudták a tartalmat a platform igényeihez igazítani.

    És mi lesz az Instagrammal

    Az Instagram arról híres, hogy ügyesen és drágán vásárolja a “mások” ötleteit és fejlesztéseit. Miután már megsemmisítette Periscope-ot, a Snapchat közönségének egy hatalmas részét “megette”, és a Facebook-tól kapott pártfogást. Hozzáadva ehhez az állandó frissítésekhez: Történetek, maszkok, IGTV, élő közvetítések.

    Ennek az alkalmazásnak a kilátásai továbbra is nagyok, de vannak hátrányai is. Először is szinte lehetetlenné vált a közönség semmiből történő megszerzése beruházás nélkül. Az előfizetők toborzásának algoritmusai, ajánlásai, módjai folyamatosan változnak.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet megtalálni és elemezni a YouTube versenytársait

    A tömegkedvelés, a tömegkövetés és a számlák népszerűsítésének egyéb mechanikus módjai sokáig nem működtek.

    Másodszor, nincs esély beszélgetni a támogató csapattal. Gyakran szembesülünk ezzel a problémával, amikor népszerű influencerekkel és hírességekkel dolgozunk. Az alkalmazás sok felhasználóval rendelkezik, és lehetetlen azonnal választ kapni a kérésére.

    Az Instagram mai fő előnye, hogy a bloggereknek keményebben kell dolgozniuk és javítaniuk kell tartalmuk minőségén. Ha a közönséget nem érdeklik a bejegyzéseid vagy a történetek, az algoritmusok mindent megtesznek annak megakadályozására, hogy a felhasználók láthassák őket. A platform az alkotók pszichés egészségi állapotával is foglalkozik: az Instagram hamarosan feladja a tetszések és nézetek figyelemmel kísérésének képességét. Mindent azért, hogy ne motiválják a kezdő bloggereket.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet megtalálni és elemezni a YouTube versenytársait

    Az első hirdetési kérelmet 5000 előfizetőből álló közönség fogadhatja . Ez a 99% barter, „PR for PR” vagy PR 100 rubel lesz. Például egy olyan blogger-fiókot hirdet, amelyen 400–500 előfizető van, és akár 5000-en is.

    Érdemes-e fogadni a blogoszférában 2021-ben?

    Megéri. Most nem fejlesztem aktívan az Instagram-fiókomat, de igyekszem rendszeresen közzétenni tartalmat. Az általa hozott előnyök felismerése akkor következett be, amikor egy hétre blokkoltam. Őszintén szólva majdnem meghaltam. Az Instagramon kapcsolatba léphetek művészekkel, beszélhetek ügynökségi hírekről vagy zenei kiadványokról. És közvetítse értékeit és elveit is.

    Ha még nem használja a közösségi médiát, azt tanácsolom, hogy kezdje el végre ezt csinálni. Nem minden webhely megfelelő az Ön számára. Lehet, hogy nem kell videókat forgatni a YouTube vagy a TikTok számára. De azt tanácsolom, hogy mindenképpen fogadjon az Instagram és a Facebook fiókokra.

    Friss cikkek

    Девушки из сферы digital о карьере и работе

    Партнерский материал Накануне 8 марта мы поговорили с участницами партнерской программы eLama и коллегами о личном: с чего начиналась их карьера, с какими сложностями они сталкивались,...

    Важное за неделю: Instagram запустил «Живые комнаты» на 4 спикера

    В эфире регулярный дайджест Лайкни с самыми Свежими и Умными материалами. В этом выпуске протестируем новую функцию Instagram – Live Rooms («Живые комнаты») и...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában