Marketing stratégia



Mit, kinek, hogyan, hol?

 


Mikor vállalkozásodat indítottad, minden bizonnyal feltetted már magadnak ezt a négy kérdést.


És pontos válaszokat is adtál rá?

 


A marketing stratégia kialakításához elemeznünk kell a piacot, azon belül vállalkozásunk, termékünk  helyzetét.


Meg kell ismernünk a konkurens vállalkozásokat, terméket, szolgáltatását, vásárlóikat, értékesítésük módját és helyét.


Piaci helyzetünk ismeretében meg tudjuk határozni, hogy
-milyen terméket, szolgáltatást kívánunk értékesíteni,
-célközönségünket, hogy melyik  vásárló rétegnek kívánunk értékesíteni,
-milyen formában,
-milyen területen.

 

Aki úgy gondolja, hogy minden termékét, mindenkinek, mindenhogy, mindenhol el tudja adni, nagy valószinűséggel nagyon alacsony hatékonysággal tud majd értékesíteni.