Az internet-marketing, online-marketing, webmarketing, e-marketing

célja

 

Mi az online marketing célja ?

 

Az online marketing célja ugyan az mint minden más marketing tevékenység célja, az

eladás

 

A válasz csak részben jó.

 

A marketingnek több célja is van.

Azonosítás -piackutatás, hogy felfedjük a vásárlók igényeit és akaratát.

Előrelátás -A piacon jelentkező kereslet megértése kulcsfontosságú a marketingbe fektetett erőforrások meghatározásánál.

Vásárlói igények kielégítése

 

 

Az online marketing tevékenység irány elve megegyezik a hagyományos marketing folyamatával, azonban az online világban a marketing tevékenység az eladó és az egyszemélyes piacot képző vásárló közötti párbeszédben valósul meg.


A kommunikátor szerepében az eladónak személyesebb módszerekkel van lehetősége cégének vagy üzletének, termékének, szolgáltatásának ismertségét, tudatosságát felépíteni, és ezzel végeredményben kommunikációt létrehozni. A kommunikáció célja az, hogy megalapozza a potenciális vásárlóban a bizalmat a potenciális eladó iránt.


Internet segítségével a vásárlóra fókuszált marketing tevékenységet végezhetünk, miközben más üzleti tevékenységekhez kapcsolódva nyereségességet érhetünk el.