More

    Márka képviselet a közösségi hálózatokban: jellemzők

    Társult anyag

    A vállalati közösségnek vagy csoportnak érdekesnek kell lennie a közönség számára. Ehhez hatékony stratégia kiválasztása és végrehajtása szükséges az új előfizetők vonzására, érdekes tartalom létrehozására, valamint az emberekkel való teljes kommunikációra.

    A kitűzött feladatok helyes megoldásával az értékesítés növekedése érhető el, javul a célközönség elismertsége és hűsége. Minden egyes fellebbezéssel a társas hálózatok márkakommunikációjának szabályai egyenként alakulnak ki, a vállalat egészének sajátosságaitól függően.

    A felhasználókkal folytatott kommunikáció sajátosságai

    Rendszerint ezt a munkát szakosodott szakemberekre ruházzák át. Ők felelősek:

    • egy oldal, csoport vagy közösség egyedi koncepciójának kialakítása, egyidejűleg egy-négy fiók fenntartása a közösségi hálózatokban;
    • tervezés megalkotása. Kidolgoznak egy grafikus sablont, végrehajtják az elrendezést, majd a csoport szövegmezõi és albumai megfelelõ tartalommal vannak kitöltve;
    • kommunikációs szkriptek készítése, amely után a szkripteket egy harmadik féltől független felhasználó nevében teszik közzé;
    • a közösség népszerűsítése új felhasználók bevonásával, a kialakult előfizetői bázis megtartásával, valamint a rangsorolási mutatók javításával a csoportok szerinti keresés során;
    • a felhasználói kommunikáció feltételeinek megteremtése, a konfliktushelyzetek megelőzése vagy megoldása, a negatív megjegyzések eltávolítása sértő nyelven;
    • versenyek, előléptetések, bónuszok odaítélése és így tovább.
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    Ezt a munkát általában folyamatosan végzik. A márkatulajdonosnak három lehetősége van az események lehetséges fejlesztésére.

    Az első az, hogy önállóan hajtsunk végre tevékenységeket, amelyek célja a társadalmi hálózatokban való képviselet. De ahogy a közösség növekszik, idővel ez a lehetőség időhiány miatt eltűnik.

    A második lehetőség egy külön szakember felvétele a saját munkatársaiba, aki ellenőrzi a közösségek munkáját: moderálja a megjegyzéseket, kommunikál a felhasználókkal stb. De akkor szükségessé válik egy olyan szakember keresése, aki képes felelősséget vállalni feladataiért.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet szervesen építeni a márka követőit az Instagram-on

    Végül a harmadik lehetőség az, hogy a márka képviseletét egy speciális vállalatra bízzák. Itt nem kell tanulnia és töltenie a saját idejét – elegendő általános követelményeket kialakítania. A többit egy profi csapat végzi.

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában