More

    Linképítés: a külső webhelyekről származó linkek megszerzésének fő módszerei

    A kiváló minőségű tartalom létrehozása forgalmat hoz. De a tartalom valószínűleg nem kap sok láthatóságot a keresésben, ha egy domainen található, anélkül, hogy elegendő link lenne a külső webhelyekről. 

    A weboldalakról származó kiváló minőségű linkek megszerzésének hosszú folyamata miatt a Google jelentős figyelmet fordít a külső linkekre. Miután jó tartalmat hozott létre, meg kell találnia a módját annak terjesztésére az Interneten. Ezért a kapcsolatépítés olyan egyedülálló “művészet” lett. 

    SEO szakemberek, internetes marketingszakemberek, akik elkezdik építeni a linkeket, gyakran nehézségekbe ütköznek ebben. De ez azért van, mert általában fogalmuk sincs, hol kezdjék. 

    Ebben a cikkben elmondom neked a linkek építésének fő taktikáját, amely segít abban, hogy elinduljon ebben az irányban. 

    Tartalom 

    1. Kapcsolatépítés: mutatók és kifejezések 

    • Oldal Hatóság 
    • Az oldal linkprofilja 
    • Domain hatóság 
    • Citation Flow 
    • Bizalmi Áramlás 
    • Kontextuális illesztés 
    • Referencia tömeg 
    • Horgony szöveg 

    2. Link építési módszerek (hol kap linkeket) 

    • Helyi kapcsolat épület 
    • Link épület keresztül említi 
    • Tartalom link épület 
    • Link épület keresztül UGC 
    • Sajtóközlemények és Tömegtájékoztatás 
    • Benyújtja 
    • Gerilla link épület 
    • Enciklopédiák 
    • Linkcsere és linkvásárlás 

    3. Link építési eszközök (amit a munkám során használok) 

    • Link Kutatási Eszközök 
    • Webhely keresési eszközök 
    • E-Mail Információs Eszközök 

    4. A linképítő kampányok hatékonyságának elemzése 

    • A publikációk után ellenőrizzük a linkek jelenlétét 
    • Ga-jelentések készítése statisztikák gyűjtésére 

    5. A kapcsolatépítés a kapcsolatokról szól 

    Összefoglaljuk a cikket 

    1. Kapcsolatépítés: mutatók és kifejezések 

    Először is tudnia kell a kapcsolatok kiépítésének főbb mutatóiról és feltételeiről. Segítenek értékelni a linkeket és a donor oldalakat, és megérteni, hogy megéri-e az erőfeszítéseit. 

    Hogyan lehet értékelni, hogy mely linkeket kell először használni? Amellett, hogy a HTML attribútumok dofollow és nofollow, amely a legtöbb link építők összpontosítani, van egy pár mutató, hogy a SEO szakemberek gyakran tekintik bevált módszerek megtalálása kiváló minőségű linkeket. 

    1.1. A hatóság az oldal 

    A PageRank mutató eltávolítása után a Google titokban tartja a linkminősítési mutatókat. Annak érdekében, hogy a szakemberek megtalálják a linkek adományozóit, a különböző szolgáltatások saját mutatókat kínálnak az oldalak minőségének és hatásának értékeléséhez. 

    Például a Moz számos mutatót biztosít, amelyek felhasználhatók a tartományok és oldalak értékelésére. A Page Authority metric meghatározza az egyes oldalak jogosultságát, és megjósolja, hogy egy adott oldal mennyire lesz hatékonyan rangsorolva a keresési eredmények között. Az oldal hatósági minősítése 1-től 100-ig változik, a magasabb minősítések nagyobb rangsorolási képességnek felelnek meg. 

    1.2. Az oldal linkprofilja 

    Az oldal tekintélye erősen függ az egyes mutatóitól, például 

    • linkek, amelyeket más weboldalakról kap, 
    • és a gyökér domainek száma, amelyek erre az oldalra hivatkoznak. 

    Így az azonos jogosultsággal rendelkező két oldal közül az lesz jobb, ha nagyszámú linket eredményez a gyökér domainek széles választékával. 

    1.3. Domain Hatóság 

    A Domain authority kiváló mutató a kiváló minőségű oldalak megtalálásához, ahonnan linkelhet, mivel ez az egész webhely általános értékelése. Ha a webhely magas domainhatósággal rendelkezik, akkor az is segít az oldalaknak, ha a link súlyának egy bizonyos részét elosztják rájuk. 

    1.4. Citation Flow 

    Mint korábban említettem, a különböző SEO eszközök saját mutatókkal rendelkeznek a link értékének meghatározására. Majestic SEO egy másik népszerű link értékelési eszköz, amely két fontos mutatók:” Citation Flow “és”Trust Flow”. 

    A hivatkozási folyamat az URL befolyásának mutatója, attól függően, hogy hány webhely kapcsolódik egy adott URL-hez. 

    1.5. A bizalom áramlása 

    A trust flow egy mutató, amely meghatározza a kapcsolat megbízhatóságának mértékét. A mutató figyelembe veszi a webhelyhez vezető linkek minőségét. 

    1.6. Kontextuális illesztés 

    A statikus számok segíthetnek meghatározni az oldal esetleges hatását a linkek miatt, de ezek a mutatók nem adnak teljes képet. A kapcsolatépítés legfontosabb tényezője egy adott kapcsolat kontextuális relevanciája. 

    Meg kell nézni a tartalmat, és úgy gondolja: 

    1. Lesz-e értelme a bejegyzésre mutató hivatkozásnak a felhasználó számára? 
    2. Hasznos lesz a link az olvasó számára, ha hozzáadódik az oldalhoz? 
    3. Hozzájárul-e ez a kiadvány a kapcsolódó tartalom természetes tanulmányozásához? 

    Ha a válasz minden kérdésre “igen”, akkor valószínűleg ez az ideális link a link profiljába való belépéshez. 

    A keresőmotorok folyamatosan javítják az eredmények minőségét, és mivel a linkek fontos szerepet játszanak a rangsorban, a keresőmotorok nem ösztönzik azokat, akik megpróbálják megtéveszteni a rendszert, például tömegesen vásárolnak linkeket. 

    1.7. Referencia tömeg 

    A webhely minden oldalának saját link súlya van, amelyet kimenő linkekkel rendelkező oldalakra továbbítanak. 

    Amikor egy oldalt értékel a linkek elhelyezéséhez, fontos figyelembe venni az oldalra mutató linkek számát, valamint azt a lehetséges értéket, amelyet továbbíthatnak az Ön webhelyére. 

    1.8. Horgony szöveg 

    Ha azonosította azokat az ideális oldalakat, ahonnan linkeket szeretne kapni, az utolsó feladat merül fel – válasszon egy adott szöveget, amely horgonyként szolgál. 

    A horgony lehet: 

    • márkanév, 
    • nagyfrekvenciás kulcsszó, 
    • alacsony frekvenciájú kulcsszó, 
    • népszerű keresési kifejezés. 

    Próbálja meg elkerülni a kevésbé releváns, nem horgonyzó linkeket, például: 

    • “itt”,” itt”, “link szerint”; 
    • “kattintson ide”;
    • “forrás”. 

    Végül a választott horgonyszövegnek kontextuális jelentéssel kell rendelkeznie a felhasználó számára is, aki rákattintva talál egy releváns információkat tartalmazó oldalt. 

    2. Link építési módszerek (hol kap linkeket) 

    Számos módszer segít abban, hogy más forrásokból linkeket szerezzen a webhelyre. Ebben a fejezetben felsorolom ezeket a módszereket, és Ön képes lesz arra, hogy saját maga és a legtöbb esetben ingyen megvalósítsa azokat. 

    2.1. Helyi kapcsolat épület 

    A helyi linképítés olyan webhelyekről kap linkeket, amelyek célközönsége egy adott országban, városban vagy területen koncentrálódik. 

    2.1.1. Térképszolgáltatások 

    Az Online térképek hasznosak mind a linkek megszerzéséhez, mind az üzleti tevékenység előmozdításához. Jó konverziós forgalmat, hívásokat, megrendeléseket kaphat a kártyákról. 

    Térképszolgáltatások keresési lekérdezései: 

    • térképészeti szolgáltatások listája / top cartographic services; 
    • online térképek / online térképek; 
    • térképszolgáltatások listája; 
    • online térképek. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.1.2. A városi vállalatok listája 

    A helyi vállalatok listája kiterjedt koncepció, amely egyesíti az intézmények minősítését, a különböző ajánlásokat, a citygides-t. 

    Az ilyen webhelyek keresésekor ilyen Keresési lekérdezésekből indulhat: 

    • vállalatok listája / létesítmények listája / Cégjegyzék; 
    • [Város Neve] vállalatok listája; 
    • helyezzen el egy társaságot; 
    • cégek listája; 
    • a vállalatok listája benyújtja. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.1.3. Felülvizsgálati oldalak 

    Az áttekintő oldalak részben átfedésben vannak a vállalatok listáival és a térképészeti szolgáltatásokkal, de önmagukban még mindig külön módja a helyi promóciónak. 

    Kulcsok a válaszok megtalálásához: 

    • felülvizsgálati helyek [ország]; 
    • ügyfél-áttekintő webhelyek listája; 
    • ügyfél felülvizsgálat. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights" statisztika " szakasza

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.1.4. Konferenciák 

    Információs partnerség vagy szponzorálás konferenciák egy nagyszerű lehetőség, hogy egy linket a honlapon az esemény honlapján. 

    A konferenciák listáját kérésre gyűjtheti: 

    • a konferencia témája; 
    • konferenciák “téma” város / konferenciák “téma” ország; 
    • konferenciák “téma”;
    • konferenciák “téma” város / konferenciák “téma” ország; 
    • események “téma”. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.1.5. Oktatási központok 

    Az állami és oktatási területek (típus szerint. edu) általában magas szintű bizalommal rendelkeznek, ezért különösen vonzóak a linkbuilderek számára. 

    Három forgatókönyv létezik az ilyen webhelyekről származó linkek beszerzésére: 

    • a megjegyzésekben, 
    • ahelyett, hogy a törött linkeket közvetlenül a szövegben, 
    • a “Partnerek” részben. 

    Azt tanácsolom: hogy egy szerves említés, valamint egy természetes backlink a. edu honlap, meg kell találni az oktatási intézmények, illetve felajánlja nekik a kölcsönös együttműködés. Ez lehet információcsere, gyakornoki program a diákok számára stb. 

    OLVASS TOVÁBB:  Milyen különbségek vannak a közönség bővítése és az optimalizált célzás között a Google-ban

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.1.6. Akciós oldalak 

    Ajánlat kedvezményt a termékek vagy Szolgáltatások bizonyos embercsoportok, például a diákok-keresse kedvezmény aggregátor oldalak, valamint gondoskodik az elhelyezés a kedvezmény. 

    Az ilyen webhelyek listáját összegyűjtheti a következő kereséssel:

    • kedvezmények a diákok számára; 
    • kedvezmények a termékekre; 
    • kedvezmények a diákok számára. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.1.7. Hirdetőtáblák 

    Hirdetőtáblák egy jó módja annak, hogy egy backlink egy oldalon, mivel több ezer felhasználó eladni áruk és szolgáltatások őket minden nap. Ez a módszer különösen hatékony az online áruházak, szolgáltatási oldalak. 

    Hirdetőtáblák kereshetők lekérdezésekkel: 

    • hirdetőtábla régió;
    • online bulletin board régió. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.2. Link épület keresztül említi 

    Keresse meg azokat a webhelyeket, amelyek linkek nélkül említik a márkáját. Ha az oldal írt a márka, de nem köti meg, írjon nekik, és kérdezze meg, hogy tudnak-e egy linket. 

    A márka említéseit manuálisan vagy speciális programok segítségével nyomon követheti. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.3. Tartalom link épület 

    A linkek megszerzésének módja kész tartalmak és / vagy hasznos linkek elhelyezésével a donor webhelyeken. 

    2.3.1. Törött linkek 

    Ez a módszer magában foglalja a nem létező oldalakhoz vezető donor oldalakon található törött külső linkek keresését, valamint a törött linkek helyettesítését a webhely megfelelő linkjeivel. 

    A törött linkek manuálisan vagy speciális szolgáltatások használatával találhatók. 

    2.3.2. Vendég Hozzászólások 

    A vendégbejegyzések a cikk elhelyezését jelentik, egy hivatkozással a szükséges oldalra a donor webhelyeken. Vagyis vendégszerzővé válik a blogban. 

    2.3.3. Link csere 

    A kapcsolatépítési módszer, amelyben egyetért a linkek kölcsönös elhelyezésével. Más bartereket is tárgyalhat, például egy linket pénzért vagy PR-ért cserébe. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.3.4. Vélemények 

    A linképítési módszer, amelyben egyetért az adományozó webhely tulajdonosával, hogy közzétegye márkájának áttekintését a webhelyre mutató hivatkozással. A tartalmat saját maga készítheti el a felülvizsgálathoz, vagy kérheti a webhely tulajdonosát, hogy írjon őszinte véleményt. Általában a véleményeket egy termékért vagy szolgáltatásért cserébe teszik közzé. 

    Ennek a módszernek van egy fordított változata, amelyben egy termék vagy szolgáltatás áttekintését írja le, és közzéteszi a blogján, majd a közzététel után kapcsolatba lép a szolgáltatás képviselőjével, és megosztja vele a felülvizsgálatot, utalva arra, hogy a bejegyzés érdekes lesz a felhasználók számára, és számíthat a webhely hátsó linkjére. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.3.5. Szakértői vélemények 

    Az előzőhöz hasonló módszer. Meghívja egy szakértőt egy interjúra, majd tegye közzé az átiratot a blogjában. Ezt követően elküldheti a szakértőnek egy linket a közzétett anyaghoz abban a reményben, hogy hivatkozni fog az Ön tartalmára a webhelyéről. 

    Ne feledje: a jó kapcsolat fenntartása egy személyrel sokkal fontosabb, mint egy kapcsolat megszerzése, ezért ne ragaszkodjon hozzá – legalább tudatja a szakértővel a cégéről, és talán ez hosszú távú következményekkel jár. Ha a tartalom érdekes és értékes, akkor vírusossá válhat az Interneten. 

    Külső blogon meghívott szakértőként is tevékenykedhet, és kap egy linket egy közzétett webináriumból / interjúból / felmérésből. 

     Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.3.6. Listák 

    A módszer lényege, hogy olyan cikkeket keres, amelyek kész listákkal rendelkeznek, és megpróbálnak bejutni a webhelyére mutató hátsó hivatkozással (áruk, szolgáltatások, szolgáltatások, vállalatok, blogok stb.). Például kereshet egy listát a digitális blogok, ha a blog kapcsolódik ehhez a témához. 

    A listákat kulcsok alapján keresheti: 

    • top” niche “blogok / listája “niche” blogok; 
    • top “niche” cégek / listája “niche” cégek. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.3.7. Emésztés 

    Ezek a blogbejegyzés formájában közzétett események áttekintése, külső forrásokra mutató linkekkel. Megpróbálhat tárgyalni a platformmal, hogy azok tartalmazzák az aktuális híreket az emésztésben. Ön is létrehozhat egy kategóriát “Digests” a blog, valamint hivatkozásokat linkeket ott kölcsönös feltételek. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.4. Link épület keresztül UGC 

    Az egyedi tartalom létrehozása kihívást jelenthet, különösen a korlátozott erőforrásokkal rendelkezők számára. A webhelyek egyszerűen nem kapcsolódnak az alacsony minőségű tartalomhoz. 

    A felhasználó által generált tartalom (UGC) segítségével egyedi anyagokat hozhat létre, amelyek linkeket vonzanak. Leggyakrabban, ha valaki más tartalmát használja, a webhelyek hivatkoznak az eredeti forrásra, így ha lehetősége van ilyen kiegészítő tartalom létrehozására, akkor az ilyen linképítési módszerek az Ön számára. 

    2.4.1. Képek és infografikák készítése 

    Ha infografikát vagy bármilyen más grafikai tartalmat hoz létre, akkor nagy a valószínűsége annak, hogy munkáját az eredeti forrásra mutató hivatkozások említése nélkül használják. A módszer lényege az ilyen webhelyek megtalálása, valamint az eredeti forráshoz való hivatkozás kérése. 

    A keresés a megfelelő képek segítségével történik https://images.google.com/. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов  

    2.4.2. Tesztek és vetélkedők 

    Egy érdekes teszt vonzza a forgalmat a közösségi hálózatokból, valamint növeli a linkeket, ha kiderül, hogy vírusos hatást ér el. 

    2.5. Sajtóközlemények és Tömegtájékoztatás 

    Létrehozhat egy sajtóközleményt, kapcsolatba léphet különböző kiadványok újságíróival, és meghívhatja őket a történet közzétételére. 

    Ha nincs kapcsolata, vagy problémái vannak a médiához való hozzáféréssel, vonzhat egy PR-ügynökséget a történet terjesztésére-drága, de életképes lehetőség. 

    2.6. Benyújtja 

    Azt állítja, hogy egy webhelyre vonatkozó információk elhelyezése egy linkkel a különböző webhelyeken, amelyek lehetővé teszik a felhasználói információk közzétételét. 

    2.6.1 webhely könyvtárak 

    A könyvtárakban (könyvtárakban) való elhelyezés a linképítés egyik régi módszere, amelyben ingyenesen közzéteheti a cégről szóló információkat, valamint backlink-et kaphat. 

    A könyvtárakat kulcsokkal keresheti: 

    • Webhely hozzáadása a katalógushoz, 
    • könyvtár benyújtása “kulcsszó”, 
    • könyvtárlista “kulcsszó”. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.6.2. Álláskeresési oldalak 

    Álláskeresési oldalak is lehet használni, hogy backlinks. A módszer lényege, hogy munkáltatóként regisztrál, linket helyez magára. 

    Az üres álláshelyekkel kapcsolatos erőforrásokat lekérdezések segítségével találhatja meg:

    • munka oldalak ru,
    • álláskeresési oldalak, 
    • állás oldal uk, 
    • állás oldal minket. 
    OLVASS TOVÁBB:  Győződjön meg róla, hogy ellenőrizze, mielőtt elkezdi a munkát a Google, Yandex Maps

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.6.3. Videó hosting szolgáltatások 

    Az érdekes és jó minőségű videotartalmak általában jó lefedettséget gyűjtenek. Amellett, hogy a jól ismert video hosting oldalak YouTube, Vimeo, megtalálható sok helyen, hogy tegye a videót egy linket a feliratot. 

    Keresési lekérdezések: 

    • videó hosting oldalak listája / top video hosting oldalak; 
    • videó hosting oldalak / videó benyújtása oldalak; 
    • videó beküldése. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.6.4. Podcastok 

    A munka logikája hasonló a videó elhelyezéséhez – létrehoz egy hangsávot, vagy részt vesz egy podcast felvételében, megtalálja az audio elhelyezés platformjait, majd hozzáad egy podcastot a webhelyhez. 

    Keresési lekérdezések: 

    • podcast platformok; 
    • podcast hosting oldalak;
    • audio podcast platformok; 
    • ingyenes podcast platformok. 

    2.6.5. Portfóliókkal rendelkező szabadúszó webhelyek 

    A módszer lényege, hogy előadóművészként vagy ügyfélként regisztrál, majd létrehoz egy profilt, ahol megadja a webhelyre mutató linket. 

    Keresési lekérdezések: 

    • szabadúszó cserék / szabadúszó oldalak; 
    • szabadúszó oldalak listája; 
    • szabadúszó munkák. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.6.6. Helyszíni Aggregátorok 

    A backlink másik módja a tartalom terjesztése a webhelyről az, hogy bekerüljön az aggregátorok listájába. 

    A kulcsok segítségével kiválaszthatja a releváns aggregátorok listáját: 

    • blog aggregátor, 
    • hírek aggregátor, 
    • a blog aggregátor listája, 
    • hírek aggregátor. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.7. Gerilla link épület 

    Rejtett típusú link promóció, amelyben a felhasználók még azt sem gyanítják, hogy valamit hirdetnek, és/vagy hogy a link nem lehet azon a helyen, ahol van. 

    2.7.1. Fórumok 

    A módszer magában foglalja a linkek elhelyezését bizonyos fórumágakban. A fórumokon vállalati profilt is létrehozhat, ahol a híreket linkekkel közzéteheti. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.7.2. Megjegyzések 

    Szakértői és releváns megjegyzéseket a cikkek vélemény vezetők képes lesz felhívni a figyelmet, hogy a személy vagy üzleti. Egyes webhelyeken linkeket hagyhat a megjegyzésekben-ez a módszer alkalmas ilyen blogokra. 

    2.7.3. Q & A oldalak 

    OLVASS TOVÁBB:  Influencerek és márka nagykövetek: kik ők és hol találják meg őket

    Kérdés / válasz oldalak, ahol az emberek kérdéseket tesznek fel a különböző szakmai, általános témák, válaszokat kaphat segíthet vonzza a figyelmet a profil közönség a cég. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.7.4. Közösségi hálózatok 

    A közösségi hálózatokról érkező linkek a linképítés egyik legegyszerűbb és leginkább elérhető módja, valamint a márka láthatóságának növelése a keresési eredmények között. 

    Keresési lekérdezések a közösségi hálózatokra: 

    • a közösségi hálózatok listája / top közösségi hálózatok; 
    • közösségi hálózati lista. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.8. Enciklopédiák 

    Számos enciklopédia található különböző fülkékben, általános jellegű, ahonnan vissza lehet térni. Ezért nem szabad elhanyagolni az ilyen típusú kapcsolatépítést. 

    2.8.1. Wikipédia és mások 

    Kétféle módon lehet linket szerezni a Wikipédiából: hozzon létre egy vállalati oldalt, feltéve, hogy van egy világhírű márkája, vagy készítsen kész cikkeket hasznos anyagokkal megerősítéssel és érveléssel, valamint linkeket adjon a forrásokhoz (beleértve a kívánt webhelyet is). 

    Megtalálható egy listát enciklopédiák keresve: 

    • enciklopédiák listája / Top enciklopédiák; 
    • wiki oldalak listája / internetes enciklopédiák listája; 
    • wiki site list / népszerű wiki oldalak. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    2.9. Linkcsere és linkvásárlás 

    Nem ajánlom linkek vásárlását, de nem fogom elrejteni azt a tényt, hogy sok vállalat a SEO “buy” linkek területén minden lehetséges módon.  

    A piacon hatalmas számú csere található, amelyek” természetes, kontextuális, hiteles, fehér ” linkek vásárlását kínálják. Ön dönti el, hogy készen áll-e arra, hogy ezt a módszert alkalmazza, és megsérti a Google szabályait a rangsor javítása és a forgalom vonzása érdekében. 

    3. Link építési eszközök (amit a munkám során használok) 

    Számos eszköz áll rendelkezésre a kapcsolatépítési folyamat automatizálására és felgyorsítására. Négyféle eszközről fogok beszélni, amelyek segítenek a kapcsolatépítésben. 

    3.1. Link Kutatási Eszközök 

    Nagyon fontos, hogy a kutatás linkek, oldalak, mielőtt a linket ott annak érdekében, hogy dolgozzon ki egy megfelelő link építési stratégia. Számos eszköz van a linkprofil elemzéséhez, a webhely hitelességéhez, az oldalakhoz. Itt vannak a legfontosabbak, amelyeket a munkámban használok: 

    • Moz, 
    • Fenséges SEO, 
    • Serpstat, 
    • Ahrefs. 

    Megjegyzés: ha az API a fent említett eszközök, azt tanácsolom, hogy a munka Netpeak Ellenőrző, mivel integrációk ezek a szolgáltatások hasznos megállapítás oldalak kapcsolat kiépítése. Mindig kényelmesebb, ha az összes adat egy helyen van. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    3.2. Webhely keresési eszközök 

    Segítségével az eszközök, valamint a megfelelő kulcsszavak kiválasztása, akkor könnyen, gyorsan megtalálja link építési telek. Ehhez a Netpeak Checker-t használom a munkámban, mert ezzel a keresési eredményeket meghatározott kulcsszavak alapján elemezheti. 

    Az Ahrefs, a Google Alerts, a Scrapebox tartalomkezelő is hasznos lehet a munkában. 

    3.3. E-mail információs eszközök 

    Segítenek létrehozni és kezelni a kapcsolatépítő kampányokat, és nyomon követni azok hatékonyságát. Egyes szolgáltatások egyszerűsítik a potenciális adományozók elérhetőségeinek keresését, sablonokat hoznak létre a levelezőlistákhoz, e-mail láncok küldéséhez stb. 

    Számos szolgáltatás áll rendelkezésre. A megfelelő eszközök kiválasztása a taktikától, a kampány méretétől és a költségvetéstől függ. Vannak ilyen eszközök az arzenálomban: 

    • Névjegyek keresése: Netpeak Checker, Hunter.io, Snov.io. 
    • A tájékoztató levelek automatizálása: Lemlist, Reply, MailShake. 

    4. A linképítő kampányok hatékonyságának elemzése 

    A linképítő kampányok hatékonyságának elemzése megmutatja az egyes donorhelyekkel végzett munka dinamikáját, valamint segít megérteni, hogy mely módszerek működtek jól, és melyiket kell elhagyni a rossz eredmények miatt. 

    4.1. A publikációk után ellenőrizzük a linkek jelenlétét 

    Időről időre ellenőrizni kell az adományozó webhelyeket a linkek jelenlétére-ez lehetővé teszi, hogy megértse, mennyire sikeres volt ez vagy az a linképítő kampány. Fontos, hogy a linkek mentésre kerüljenek, különben minden erőfeszítés elpazarol. 

    Ellenőrizem azokat az oldalakat, amelyeken linkeket helyeztem el a Netpeak Spider eszköz “külső linkek” paraméterén keresztül: 

    1. Hozzáadom azoknak az oldalaknak a listáját, amelyeknek hivatkozniuk kell a webhelyemre. 
    2. A vizsgálat végén megnyitom a jelentést. 
    3. Az összes linket szűröm, hogy csak a webhelyemre találjak linkeket. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    Ha egy korábban említett webhely törölte a linket, akkor írjon a webhely tulajdonosának, és emlékeztesse őt a Megállapodásra és/vagy végezze el újra a linképítési módszert. 

    4.2. Ga-jelentések készítése statisztikák gyűjtésére 

    A Google Analytics jelentéseinek segítségével megtekintheti az egyes tartományok vagy oldalak közötti átmeneteket és konverziókat. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    Ehhez létrehozunk egy szöveges dokumentumot, amelyben összegyűjtjük az összes oldalt, amely a webhelyére hivatkozik. Ezeket az oldalakat a dokumentumban egy sorban írjuk függőleges elválasztóval / szóköz nélkül, https vagy www nélkül | például, netpeak.net/seonews.ru/serpstat.com.

    Ezután létrehozunk egy jelentést a Google Analytics szolgáltatásban, amelyben beállítjuk az “átmenet teljes URL-jét” szűrőt, majd az összegyűjtött oldalakat reguláris kifejezéssel adjuk hozzá. 

    Линкбилдинг: основные методы получения ссылок с внешних сайтов

    5. A kapcsolatépítés a kapcsolatokról szól 

    Ne aggódjon, ha az e-mailek címzettjei nem fogadják el a hivatkozás hozzáadására vonatkozó kérését, az üzenetet spamként jelölik meg, vagy túl elfoglaltak ahhoz, hogy megvizsgálják ajánlatát. 

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában