More

    Létrehozása, illetve előmozdítása a felülvizsgálat helyén az esszé hiánypótló

    Partner anyaga A partnerprogramokkal foglalkozó szakemberek körében az oktatás (egyéni írások) népszerűsége már régóta nem rosszabb, mint a szerencsejáték vagy a társkereső.  

    Az ügyfél nagy LTV-je és az átlagos ellenőrzés nagyon vonzó, mert sokan akarnak eljutni a probléma tetejére. Itt szüksége lesz SEO készségekre, valamint a niche sajátosságainak megértésére. 

    Ebben a cikkben felfedjük azokat a kulcsfontosságú pontokat,amelyekre figyelni kell a felülvizsgálati oldal létrehozásakor. A srácok Az Edu bevétel megosztotta tapasztalatait

    Menjünk sorrendben. 

    Versenytárs Elemzés 

    Először is meg kell értened, hogy melyek az esszé-szolgáltatások áttekintő oldalai, amelyek a Google keresési eredményeinek tetején vannak, és ennek megfelelően a legtöbb profitot hozzák a tulajdonosaiknak. 

    Ehhez menjen az Egyesült Államok IP-je alá egy privát böngésző fülről, majd nézze meg, hogy az esszével kapcsolatos témák mely SEO webhelyei vannak az érdeklődő lekérdezések keresési eredményeinek tetején: 

    Elemezzük ezen oldalak külső és belső optimalizálását, azonosítjuk a módszereket és a promóciós stratégiákat, valamint kidolgozzuk a kulcsok listáját. 

    A webhely szerkezetének létrehozása 

    A megfelelően felépített webhelystruktúra közvetlenül befolyásolja a SEO optimalizálás, átalakítás, valamint a link súlyátvitel viselkedési tényezőit.  

    Néhány tipp a felülvizsgálati oldal szerkezetének megtervezéséhez az esszében:

    • A főoldalon az esszé-szolgáltatások listáját közzéteheti, mindegyik rövid leírásával. A márkára vagy blokkra való kattintás azonnal vezethet a szolgáltatáshoz az affiliate linken keresztül, vagy elküldheti a felhasználót egy külön áttekintő oldalra, vonzó STA-val. 

    Создание и продвижение review-сайта под нишу essay

    • Gondolj arra, hogy mely oldalak szükségesek a réshez. Például egy felülvizsgálati webhely esetében a kategóriánként szűrőkkel rendelkező oldalak nem feleslegesek: 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik egy online áruház az értékesítési csatorna minden szakaszában

    Создание и продвижение review-сайта под нишу essay

    • A 30-70 oldalas erőforrás, ahol minden belső oldalt egyetlen kulcs alatt élesítenek az rf_brand_name + véleményekben, több szerves forgalmat eredményez. 

    Szemantikai mag létrehozása  

    A legegyszerűbb módja az, hogy kérje a legfontosabb kérések listáját a partnerektől, és dolgozzon rajtuk, de személyes tapasztalatokból-a partnerkulcsok listáit gyakran nem frissítik, vagy sok szempontból hasonlóak, illetve minden szakember ugyanazzal a kulcsokkal dolgozik, komoly versenyt teremtve egymás számára. 

    Ideális esetben az affiliate program által biztosított kulcsokat kell használnia a kulcsszavak listájának elkészítéséhez.  

    Hasznos eszközök, mint például: 

    • ahrefs.com,
    • Google kulcsszó tervező eszköz,
    • Google Trends.

    Csoportosítjuk a szemantikai magot, és terjesztjük azokat az oldalakat, amelyeket elő kívánunk mozdítani. 

    OLVASS TOVÁBB:  Indítson el 40 célállomást, és tartsa a CPL-t három évig. eLama-ügy

    Tartalom létrehozása 

    A szövegnek egyedinek, hasznosnak és vonzónak kell lennie. Ezenkívül a felhasználónak biztosnak kell lennie abban, hogy ez egy független felülvizsgálati oldal, és nem próbálnak semmit eladni neki. A felülvizsgálati szöveg nem lehet reklám vagy érzelmi: meg kell adnia a szolgáltatás maximális szakértői értékelését. 

    Ha azt tervezi, hogy egy blogot rendez a webhelyén, használjon egyedi képeket a megfelelő témáról, ne felejtse el mindegyikhez alt címkéket írni, a kulcsszavakat pedig az ügyfelek igényei szerint csoportokba kombinálni. 

    Tájékoztató. A közönség használja őket, hogy megtalálja néhány információt.  

    Példák az oktatási résen lehetnek: 

    • Hogyan válasszuk ki a legjobb esszéírási szolgáltatást? 
    • Mennyire biztonságos és legális esszéírási szolgáltatások?
    • Hogyan írjunk kutatási papírt.
    • Egyéni írás szolgáltatás vélemények. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan növelhető a CTR és a webhely forgalma a Google Speciális elemeivel

    Tranzakciós. Amikor a felhasználó műveletet kíván végrehajtani. 

    Példák: 

    • Fizessen esszét írni. 
    • Vásárlás esszék online. 
    • Béreljen fel egy írót. 

    Egyéb kérelmek. Azok, amelyek megnehezítik a felhasználó szándékának meghatározását. Például, ha egy diák használja a kutatási papír kulcsot, akkor egyszerűen csak érdekli a munka típusát anélkül, hogy meg akarná vásárolni őket.  

    Viselkedési tényezők elemzése 

    A viselkedési tényezők befolyásolják bármely webhely SEO promócióját. 

    Esetünkben a közönségünk külföldi felhasználók, így a Google Analytics segítségével nyomon követjük a felhasználó reakcióját a webhelyre. 

    Egy másik hasznos eszköz a közönség viselkedésének nyomon követésére a hotjar. Ez egy olyan szolgáltatás, amelyet a webhely konverziós arányának és használhatóságának optimalizálására használnak. Legnépszerűbb funkciói közé tartoznak a konverziós tölcsérek, a hőtérképek, valamint a felhasználói tevékenység nyilvántartása. Ez segít azonosítani azokat a területeket, amelyek javításra szorulnak. 

    Összefoglalva az eredményeket 

    • Ismerje meg a pontos részletek a célközönség, valamint a fájdalom.
    • Hozzon létre egy weboldalt, amely inspirálja az ügyfelek bizalmát. 
    • Az erőforrásnak meg kell adnia a felhasználó szakértelmét, ugyanakkor el kell küldenie a cél webhelyekre.
    • Használjon annyi eszközt, amennyire csak lehetséges, hogy optimalizálja webhelyét. 
    • Kap egy profit 😉 

    Ha érdekli az oktatás rése, és elhatározta, hogy dolgozni fog, akkor egy affiliate programból részesülhet a külföldi forgalom bevételszerzésében. A részleteket itt találja.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában