More

    Lehet-e egy napi e-mail hírlevél megölni az eladásokat? Kísérlet

    Az internetes reklámok és televíziók korában az e-mail levelezés továbbra is az egyik legfontosabb értékesítési módszer. Minden marketingszakértő megpróbálja megtalálni a levelezés ideális gyakoriságát, mivel az értékesítés közvetlenül attól függ. 

    Valós időben láthatjuk, hogy a tranzakciók száma drámaian növekszik a kommunikációt követő első néhány órában. A túl gyakori levelek veszélye azonban az, hogy negatív reakciót kaphat az előfizetőktől, és spambe kerülhet. 

    Annak érdekében, hogy megakadályozzuk az ilyen pillanatokat, és megismerjük a pénzügyi társaságunk számára elfogadható levelezési gyakoriságot, úgy döntöttünk, hogy saját kutatást végzünk, amelynek eredményeit ebben a cikkben fogjuk elmondani. 

    A tanulmány lényege  

    A tanulmány célja: annak megismerése, hogy a napi kereskedelmi levelek hogyan befolyásolják a pénzügyi vállalat értékesítését. 

    A vizsgálatban résztvevők száma: 500.000 ember. 

    A résztvevők leírása: a pénzügyi szolgáltatás aktív felhasználói, 60% – uk nő, 40% – uk férfi. Földrajz-egész Oroszország.  

    A kísérlet ideje: 2021.június 1-30. 

    Csak egy olyan cég, amelynek hatalmas bázisa van a hűséges előfizetőknek, akik gyakran használják a leveleket, ilyen nagyszabású tanulmányt végezhetnek. Felhasználóink több mint két éve kapnak ilyen leveleket, hetente 3-4 betű gyakorisággal. Mindezek a levelek ugyanolyan típusú kereskedelmi levelezéssel rendelkeznek, helyzetileg elmondva a személyes fiók képességeit, valamint négy fizetett szolgáltatásunkat, amelyeket az ügyfél használhat. 

    OLVASS TOVÁBB:  Egy SMM, amelyet még a nagymamád is meg fog érteni

    A kísérlet tisztasága érdekében az e-mailek szerkezetét a lehető legnagyobb mértékben változatlanul hagytuk, hogy kizárjuk a tartalom hatását.  

    Pénzügyi vállalatunkban az e-mail marketing a legfontosabb, szinte az egyetlen kapcsolattartási pont az ügyféllel, így minden változás azonnal tükröződik az értékesítésben. A kísérlet kezdete a kommunikáció leghatékonyabb gyakoriságának állandó keresése volt. Annak érdekében, hogy az eredmény statisztikailag erős és jelentős legyen, egy egész hónapot különítettünk el erre, és félmillió előfizetőt vettünk igénybe. 

    A tanulmány eredménye az értékesítési dinamika összehasonlítása az elmúlt hat hónap átlagos értékeivel.  

    Eredmények 

    A tesztelési időszakot előre-30 napra állítottuk be, és nem tekintettük meg az eredményeket idő előtt, nehogy elhamarkodott következtetéseket vonjunk le. 

    OLVASS TOVÁBB:  Egy SMM, amelyet még a nagymamád is meg fog érteni

    Itt van, amit a végén kaptunk: 

    • az e-mail hírleveleknek tulajdonított eladások 14% – kal csökkentek%, 
    • a leiratkozások száma 16-kal nőtt%, 
    • a spam panaszok 150% – kal ugrottak. 

    A leiratkozások és spam panaszok dinamikája 

    Logikus lenne feltételezni, hogy a postai küldemények gyakoriságának kétszer történő növekedésével az értékesítésnek legalább másfél-két alkalommal kell növekednie. De nyilvánvalóan visszataszító frekvenciát értünk el, elkezdtük bosszantani az előfizetőket, az értékesítés nemcsak nem nőtt, hanem csökkent is. Ez a dinamika nem felel meg nekünk, ezért befejeztük a kísérletet, majd hetente 3-4 betű gyakoriságát adtuk vissza, ahol a legjobb mutatókat értük el. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: TOP-30 orosz ajkú TikTok blogger

    Csak 4 szolgáltatás áll ügyfeleink rendelkezésére, ezért nem zárom ki, hogy a napi hírlevél sokkal jobban megmutatkozik a nagy termékhálózattal rendelkező vállalatok számára. 

    Folytatás 

    Túl gyakori levelezési árthat az üzleti, ezért fontos, hogy mindig keresni az egyensúlyt, és kísérletezni a kommunikációs gyakoriság a közönség, valamint a cég. Ne felejtsük el, hogy egy viszonylag ritka levelezési lista, például egy levél hetente, nem lehet jobb megoldás, mint a levelezés minden nap.  

    Azt javaslom, hogy adjon hozzá egy blokkot a levelek értékelésével a levelek végére, ahol az előfizető néhány szót írhat. Így megtudhatja, mit szeretnek az ügyfelek, és mi az oka a leiratkozásnak. Kutatásaink kimutatták, hogy amikor túl gyakran küldünk leveleket, az emberek azonnal negatívan reagálnak.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában