More

    Láthatom a versenytárs hirdetéseket egy másik régióban a Google Keresésben

    A SEOnews online kiadvány, valamint az eLama online hirdetési automatizálási szolgáltatás a kontextuális hirdetések beállításairól beszél, valamint elemzi a tipikus tévhiteket a “mítoszok a kontextuális reklámban”speciális projekt keretében. 

    Már korábban megtudtuk: 

    • A YAN különböző célzási módszerei tisztázzák a közönséget?; 
    • el kell kezdenem hirdetéseket indítani a kereséssel;  
    • a számla minősége befolyásolja a CPC-t?; 
    • mindig szükség van-e a kampányok elkülönítésére a keresésben és a hirdetési hálózatokban; 
    • a Versengő kulcsszavak növelik a CPC-t?;
    • az, hogy az “automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele”opció csökkenti-e a CPC-t.  

    Ma az eLama vezető szakember a fizetett forgalom kezelésébenNikita Kravchenko megmondja, hogy láthatja-e versenytársai hirdetéseit egy másik régióban a Google Keresésben. 

    Mítosz: nem láthatja versenytársainak hirdetéseit egy másik régióban a Google Keresésben 

    Van egy tévhit, hogy a Google search nem látja a versenytársak hirdetéseit egy másik régióban. Például, ha a hirdető Szentpéterváron található, de Novoszibirszkben szeretne népszerűsíteni, akkor nem fogja tudni megtekinteni a Novoszibirszk kimenetét. 

    Ha a Google-hoz megy, és megad egy konkrét keresési lekérdezést, például “autó kiválasztása”, a keresőmotor meghatározza a régiót az IP-cím alapján, majd megmutatja a régió kimenetét. Ha a hirdető lefelé görgeti a keresési eredmények oldalt, látni fogja azt a címkét, amelyre az eredmények megjelennek. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet népszerűsíteni egy weboldalt a Pinterest használatával

    Ha rákattint erre a sorra, semmi sem fog történni, így nem tudja megváltoztatni a helyet a Google-ban. A Yandexben ugyanazon Keresési lekérdezésnél a kimenet automatikusan megjelenik Szentpéterváron is, de ha rákattint, megváltoztathatja a várost Moszkvára, Novoszibirszkre vagy bármely másra. 

    Hogyan tekintheti meg hirdetéseit és versenytársainak hirdetéseit egy másik régióban 

    A Google Ads alkalmazásban van egy speciális eszköz, a” hirdetések előnézete és diagnosztikája”, amely a “tervezés”szakasz” eszközök ” fülén található. Ide léphet, beírhatja a kívánt keresési lekérdezést, majd kiválaszthat egy helyet, például Novoszibirszk. Itt kiválaszthatja a nyelvet, az eszközöket és a közönséget is. Ezután megtekintheti a Novoszibirszk kimenetét mobileszközökön vagy számítógépeken. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet népszerűsíteni egy weboldalt a Pinterest használatával

    Itt van egy árnyalat. Az eszköz úgy tudja megjeleníteni a kimenetet, mintha a felső és az alsó blokkokban egyáltalán nincsenek hirdetések. Valójában minden rossz lehet. 

    Можно ли увидеть объявления конкурентов в другом регионе в поиске Google

    Általában ez az eszköz nagyon hasznos, használhatja azt, hogy megnézze, hogyan fog kinézni a hirdetései. 

    Van egy másik eszköz, amely lehetővé teszi a kimenet közvetlen megtekintését a Google-ban: iksweb.ru/tools/uule. ez a Google megfelelő régióparamétereinek generátora. 

    Itt be kell illesztenie azokat a keresési lekérdezéseket, amelyekhez meg szeretné tekinteni a kimenetet (közvetlenül fájlként letöltheti), meg kell adnia azt a régiót, amelyhez az eredményeket szeretné, majd kattintson a “Check”gombra. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a célzás YAN - ban

    A szolgáltatás generálja a kimenetet, csak ki kell választania a kívánt lekérdezést, majd kattintson az “Open”gombra. 

    Можно ли увидеть объявления конкурентов в другом регионе в поиске Google

    Ez az egyik módja annak, hogy megtekinthesse az organikus hirdetési kimenetet a régiókban. A versenytársak részletes elemzéséhez jobb, ha különböző versenyképes elemzési eszközöket használunk.

    A “mítoszok a kontextuális reklámban” speciális projekt egyéb videói» 

    • El kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben és a Google-ban a kereséssel
    • A YAN különböző célzási módszerei tisztázzák a közönséget?
    • A számla minősége befolyásolja a CPC-t?
    • A Versengő kulcsszavak növelik a CPC-t
    • Mindig el kell különítenem a hirdetéseket a Keresésben és a hirdetési hálózatokban
    • Az, hogy az “automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele”opció csökkenti-e a CPC-t.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában