More

    Kontextuális hirdetési hírek 2021 szeptemberére

    A szakértők kommentálják a Yandex fontos újdonságait az advertiser.Yandex. közvetlen és Google hirdetések.

    Szeptember utolsó napjaiban a hirdetési rendszerek körülbelül ugyanannyi frissítést hajtottak végre, mint három és fél héttel korábban. A Google Ads elindított egy eszközt az offline konverziók importálására, elkezdte figyelembe venni a relevancia jeleket a kulcsszó kiválasztásakor, úgy döntött, hogy az adatalapú hozzárendelést az alapértelmezett hozzárendelési modellvé teszi, és bejelentette egy új költségvetési jelentés megjelenését. A Yandex. Yandex. Direct lehetővé tette a termékkiegészítők szöveges és képhirdetésekben történő elindítását, lehetővé tette a vény nélkül kapható gyógyszerek aggregátorokból történő szállítását, valamint frissítette a mobil alkalmazások hirdetési beállításait.

    Most pedig-azokra a frissítésekre, amelyeket a szakértőkkel tárgyaltunk.

    Yandex.Yandex. Közvetlen

    • Autotargeting öt kategóriában
    • Az intelligens bannerek létrehozásának automatizálása
    • Videó bannerek a reklám megjelenítéséhez YAN-ban
    • Logo, szöveg és gomb a kijelző reklám
    • Szigorúbb követelmények a hirdetési bevételekre
    • Frissített Robotérzékelő rendszer

    Google Hirdetések

    • A kibővített szöveges hirdetések tilalma a keresési kampányokban
    • Szabványos és intelligens kampányok kombinálása CMS-ben
    • További keresési lekérdezések a jelentésekben
    • Link “erről a hirdetésről” A keresésben és a YouTube-on található hirdetésekben
    • Új keresési hirdetési formátum
    • Új adatok a GA 4 “konverziós útvonalak” jelentésben

     

    Autotargeting öt kategóriában

    A Yandex team. Yandex. Direct frissített autotargeting beállításokat vezetett be. Most a “Közönségválasztás” szakaszában a hirdetők öt külön kategóriában állíthatják be az automatikus célzást.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года1

    A hirdetések létrehozásának szakaszában az egyes kategóriákban a hirdetett termékre vonatkozó kérelmek előnézete is megjelenik. Ez segít a hirdetőknek a kiválasztott kifejezések értékelésében, valamint a feleslegesek letiltásában. Ezenkívül a hirdetők megtekinthetik a különböző kategóriákba tartozó összes keresési lekérdezés statisztikáit, valamint elemezhetik, hogy mely lekérdezéskategóriákat váltják be natív kulcsszavakkal, és melyiket autotargeting.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года2 Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    Teszteljük az autotargeting-et különböző hirdetési kampányokban, amikor látjuk, hogy szükség van a lefedettség bővítésére vagy egy jól működő konverziós stratégiára. Előfordul, hogy az autotargeting a manuálisan kiválasztott kulcsszavakhoz hasonló eredményeket mutat.

    A keresési autotargeting lekérdezések pontosságának megválasztásának lehetőségéről szóló hírek minden bizonnyal pozitívak. Sok szakértő nem bízik ebben az eszközben, mivel korábban sikertelenül találkoztak személyesen, vagy láttak példákat arra, hogy az ilyen automatizálás hogyan egyesíti a hirdetők költségvetését. Néha az autotargeting elutasításának oka a Yandex által kiválasztott kifejezések irrelevanciája.Közvetlen szemantikai levelezés alapján-a felhasználók egyszerűen nem bíznak az automatizálásban.

    Az autotargeting elindítására a “célzott kérések” kategóriában végzett teszt azt mutatta, hogy néhány olyan kérés, amelyet szakemberként alternatívaként vagy széles körben osztályozok, az algoritmus célzottnak tekinti, ami elfogadhatatlan a kis költségvetésű projekteknél. Az autotargeting használata esetén azt javaslom, hogy kövesse a keresési lekérdezésekről szóló jelentést, levonva minden feleslegeset.

    A Yandex.Yandex.Direct autotargeting frissítése egy újabb lépés a független hirdetők hirdetési kampányainak elindításának egyszerűsítése felé. A pay-Per-konverziós modellel kombinálva a hirdetések gyorsan és biztonságosan elindíthatók. Egy másik kérdés, hogy egy ilyen kampány megfizethető áron generálja-e a kívánt számú konverziót. Megfigyeléseim azt mutatják, hogy a tapasztalt szakember által indított kampányok hatékonysága magasabb, eddig lehetetlen teljesen robotra bízni a beállítást. Használja autotargeting ha szüksége van egy gyors indítás, és bővíteni a reach, menjen a pontos célzás kategóriák széles is, és ne felejtsük el, hogy nyomon kövesse a statisztikák.

    Az intelligens bannerek létrehozásának automatizálása

    Yandex.Yandex. a Direct egyszerűsítette az intelligens bannerek kialakulását. Most a hirdetőknek nem kell létrehozniuk vagy feltölteniük egy hírcsatornát az ilyen hirdetések beállításához – csak meg kell adniuk egy linket a webhelyre.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года3

    A rendszer elemzi a webhely tartalmát, figyelembe veszi az áruk elérhetőségét, ezen adatok alapján hirdetéseket generál: megfelelő termékajánlatot, címet, szöveget, kreatívat választ. Feltölthet egy logót, hogy megjelenjen a hirdetésekben, vagy használjon favicont.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года4 Alekszej
    Kotenko, a MediaGuru vezető számlavezetője

    Ez a hír a Yandex egyik legjobb újításának nevezhető 2021-ben, ezért. Az intelligens bannerek a Yandexben általában kiváló eszköz az online áruházak számára. Megfigyeléseink szerint az intelligens bannerek következetesen a további konverziók 15-30% – át teszik ki. A megfelelő beállítással az ilyen átalakítás ára összehasonlítható a márkás lekérdezések forgalmával, ami lehetővé teszi, hogy több forgalmat vonzzon — az Általános felosztásban nyereségesebbé válik.

    Ilyen hatékony formátummal sajnos nem minden hirdető hajlandó végrehajtani ezt a formátumot – elsősorban a takarmány-és e-kereskedelmi kódokkal kapcsolatos technikai problémák miatt, amelyek nélkül az intelligens bannerek nem működnek megfelelően. Ezért az ilyen automatizálásnak a hirdetők javát kell szolgálnia, és ki kell terjesztenie mind a dinamikus remarketing, mind az új közönség keresésének lehetőségeit.

    Videó bannerek a reklám megjelenítéséhez YAN-ban

    A Yandex kijelző reklám.Videó bannerek jelentek meg a Yandex-en.Közvetlen. Az új hirdetési formátum A YAN-ban jelenik meg, videókból és képekből áll. A videó automatikusan elindul, amikor a felhasználó látóterébe kerül. A Video bannerek célzási beállításai ugyanazok, mint a szokásos bannerek esetében, a hatékonyságuk elemzésére pedig szabványos videó metrikákat használnak: videolejátszás, ellenőrzés ára stb. Videó banner létrehozásához képeket és videofájlokat kell feltöltenie a kreatív tervezőnek.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года5

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года6 Denis
    Honfitársaim, ArrowMedia számlavezető

    Nem tekinteném a hagyományos bannereket és videós bannereket a hatékonyság szempontjából versenytársaknak. Ugyanazt a problémát egymás után vagy ellentétes problémákkal oldják meg.

    Az új médiaformátum inkább egy történet a márka mutatókra gyakorolt hatásáról. A hirdetési üzenet egyik ablakában egyszerre jelenítheti meg a felhasználót mind a dinamikában, mind a statikában egy USP, egy termék, egy márka. Még az átlagosan elindított kötetek esetében is ez nem befolyásolhatja a memorabilitást. Ez az, ha szekvenciális feladatokról beszélünk.

    Most beszéljünk az ellenkező feladatokról. Például ösztönözni kell az értékesítést reklámozással. Az árak jelentősen alacsonyabbak, mint a piac. A legfontosabb itt az ábra – jobb, ha azt a banneren mutatjuk be. Ha figyelembe vesszük azt is, hogy a hirdetési megjelenítések aránya a mobileszközökre esik, a hirdetési ablak területe pedig csökken, akkor jobb, ha statikus alkalmazást használunk a hirdetési ablak kitöltésével. A video bannereket inkább a videohirdetéshez tulajdonítanám, majd a megfelelő videó metrikák alapján értékelném. A kísérő banner a figyelmetlen felhasználók további ellenőrzésére vagy a “kihagyásra”szolgál.

    A Yandex által engedélyezett bármely tárgy. A Direct-et legalább új elemek tesztelésével kell odaítélni. A felhasználóval való változó kommunikáció minden lehetőségét fel kell használni.

    Mint a legtöbb médiaeszköz, a Video bannerek is megfelelő mennyiségre utalnak. Ha korlátozott, akkor fontolja meg az összes kampány YAN-ban történő átvitelét egy új formátumba, különösen, ha a hatékonyság nem stabil.

    Logo, szöveg és gomb a kijelző reklám

    A Yandex bejelentette új elemek megjelenését a megjelenítési hirdetésben. Most hozzáadhat egy logót, egy gombot és szöveget a videóhoz. A szöveg és a gomb kattintható. A videó linkje duplikálódik a szövegben, összekapcsolhat egy másik linket a gombra. A rendszer új elemeket helyez a henger fölé vagy alá, hogy ne fedjék át. Az, hogy az elemek minden egyes esetben megjelennek-e, és hogyan kerülnek elhelyezésre, a hirdetésben szereplő megjelenítési helyektől és a kiválasztott kiegészítésektől függ. Minél több kiegészítő, platform és megjelenítés van, annál több Yandex hirdetési lehetőség van. a Yandex. Direct megmutatja a felhasználókat.

    OLVASS TOVÁBB:  Egy nap az elama marketing osztályának forgalmi vezetője életében

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года7

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года8 Christina
    Kucsinova, csoport vezetője kijelző & Programmatic az E-Promo

    Arra számítunk, hogy az újítások növelik a kijelző reklám hatékonyságát. Jó eredményeket látunk más webhelyeken, ahol hasonló elemek már rendelkezésre állnak. A tiszta CTA regisztrálásának képessége, valamint a gomb egyértelmű fellépése jelentősen növeli a hirdetések CTR-jét.

    Minél világosabb az üzenet, amellyel a felhasználóhoz fordulunk, annál jobban részt vesz az ajánlatunkban. A hatékonyságot tükröző pontos számok a feladattól és a termékkategóriától függően változnak, de az biztos, hogy az ilyen hirdetések kattinthatóságának növekedését látjuk.

    A Yandex lehetővé teszi egy másik link összekapcsolását a gombbal — ez a változat felhasználható A céloldalak elválasztására.

    Például image hirdetési kampányt folytatunk, növelve a lefedettséget. A fő hirdetésből egy személy egyszerűen eljuthat a márka oldalára, a gombra kattintva pedig eljuthat azokhoz az oldalakhoz, amelyek valamilyen művelethez kapcsolódnak, például egy promócióval vagy termékkel rendelkező céloldalra. Csak akkor kell különböző linkeket használni, ha logikusan indokolt, amikor egy adott CTA egy másik szakaszhoz vezet. Ugyanakkor a leírás szövegének a lehető legpontosabbnak kell lennie

    — “20% kedvezmény”, “őszi eladás” stb.

    A címhez és a szöveghez jobb egy érdekes UTP-t vagy cselekvésre való felhívást használni-valami, ami motiválja az embert a link követésére. A gomb szövegének konkrétnak kell lennie, tükröznie kell azt a műveletet, amelyet a felhasználó ténylegesen elvégezhet a webhelyen.

    Ha a lefedettségi kampányokról beszélünk, akkor írhat “Tudjon meg többet”, “tudjon meg többet”. Ha feladatunk a konverziók növelése, akkor speciális fejléceket használhatunk — “vásárlás”, “megrendelés”, “a boltba”. Győződjön meg róla, hogy tesztelje a fejlécek, gombok, követés változások átalakítás.

    Ha a CTA nem világos, az ügyfelek nem értik, mit akarnak tőlük. Hasonlítsa össze a “További részletek” vagy a “kérés elhagyása” felhívást – ami jobban fog működni? Írj érthető CTA-az embereknek meg kell érteniük, hogy hol és miért mozognak.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года9 Nyikolaj
    Sinjakin, a MediaNation számlavezetője

    A márkás elemek hozzáadása a videóhoz A Yandex biztos lépése a felhasználók videoformátumhoz való hozzáállásának megváltoztatásához.

    A jelenlegi frissítés előtt a videókkal ellátott hirdetések csak egy videót tartalmaztak, amelyben a hirdetőnek korlátozott ideig kellett vonzania a potenciális felhasználót.

    Alapértelmezés szerint a hang ki van kapcsolva a videókban, ez további akadályt jelent a felhasználó számára a hirdetés észleléséhez. Annak érdekében, hogy a felhasználó figyelmét felkeltse, és a videó teljes egészében megőrizze, a hirdetőknek komolyan gondolniuk kell a videotartalom minőségére és a szövegösszetevőre. Fő funkciója a hirdetési üzenet további kommunikációja a felhasználók számára.

    Az új frissítéssel sokkal kényelmesebb fontos információkat közvetíteni, mint videót közzétenni. A felhasználó azonnal látja a márka, amely fellebbez neki, megérti a lényege a reklám üzenet segítségével a cím, a szöveg, és tudja, mi vár rá, amikor rákattint a CTA gombot a videó alatt.

    A CTA gombon megadhat egy céloldalt, amely eltér a szöveg és a videó elemeitől, ez hasznos lehet A felhasználó külön céloldalra irányításához egy speciális ajánlattal vagy egy konverziós űrlappal. Már most bizalommal mondhatjuk: az innováció növeli a formátum kattinthatóságát, a részletes statisztikáknak köszönhetően meg lehet becsülni, hogy a hirdetési felhasználók melyik része kattint a leggyakrabban. Amikor videohirdetést ad hozzá egy kampányhoz, javasoljuk, hogy töltse ki az összes lehetséges kiegészítést, hogy a közönség lefedettsége maximális legyen.

    Szigorúbb követelmények a hirdetési bevételekre

    Yandex.Yandex. a Direct szigorította a reklámbevételek szabályait. A hirdetőknek tilos garantálni a gyors kereseteket, a magas nyereséget és a kockázatok hiányát, és kötelesek megmagyarázni a hirdetésben szereplő keresetek lényegét. Az új szabályokat sértő hirdetéseket a moderátorok blokkolják. A frissítés az összes kereseti hirdetésre vonatkozik, kivéve az álláshirdetéseket.

    OLVASS TOVÁBB:  Google Analytics 4: új erőforrás megismerése és létrehozása

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года10

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года11 Elena
    Kashaykina, a technológiai osztály kontextuális hirdetési Osztályának vezetője

    A piac most tele van befektetési ajánlatokkal és franchise vásárlással. Annak érdekében, hogy az ügyfél józanul értékelje az ilyen befektetések kockázatait, szükség van egy bizonyos szintű pénzügyi ismeretekre. És nem mindenkinek van-és ez csalódást okoz, miután részvényeket vagy franchise-t vásárolt. A valódi nyereség gyakran messze van attól, amit a reklámban jeleztek. Úgy tűnik, hogy a Yandex a hirdetési üzenetek integritását, valamint az újításokat jelenti Yandex.Yandex. a közvetlen le fogja hozni a mennyből a földre azokat, akik hatalmas osztalék ígéretébe esnek.

    Valószínűleg azoknak, akik a “keresni”, “profit” stb.szavakat használják a kreatívokban, gyakrabban kell kommunikálniuk a moderátorokkal, és nagy találékonyságot mutatnak a szövegek összeállításakor.

    Hasonló élményen mentünk keresztül 2013-2014 – ben, amikor okosnak kellett lennünk az orvosi témák reklámozásakor. Ezekben az években módosították a “reklámról” szóló szövetségi törvényt, a követelményeket pedig szigorították. Szerencsére a jövőben a szövetségi törvényt rend szerint módosították, különben nagyon nehéz lett volna élni:)

    A Yandexben minden rendben van az orvosi hirdetésekkel, de a Google-ban ez a fajta tevékenység még szigorúbban ellenőrzött. Néha hosszú és fájdalmas időt vesz igénybe a moderálás, különösen a kezdők számára. 🙂

    A Google követelményei és moderálása általában sokkal keményebb – nem úgy, mint a Facebook, de közel. Például most a számla blokkolható, ha a moderátorok nem szeretik, hogy a fiókot különböző kártyákból pótolják, és ha kreatív elutasítások is vannak, akkor a fiók feloldására irányuló kérelemmel fellebbezést kell benyújtaniuk.

    A jelenlegi követelmények véleményem szerint nem olyan szigorúak. Valójában ezeket a szabályokat kell elfogadni. Mint az a tény, hogy az autókereskedők nem írnak a kedvezményekről, hanem az “előnyökről”beszélnek.

    Frissített Robotérzékelő rendszer

    Frissített robotérzékelő rendszert indítottak a Yandexben.Metrica. Most a robotok látogatásait, amelyek egyértelműen bemutatkoztak, eltávolítják a statisztikákból. A frissítés eredményeként a Yandex.A Metrica interfész nem sokat változott, mivel a robotszűrést a számlálókban hajtották végre, de a jelentések összes munkamenetének száma megváltozott. Ennek oka az a tény, hogy néhány, korábban felhasználó által generált látogatást ma már robot-alapúnak ismerik el, és fordítva.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года12

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года13 Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    A reklámok, a keresőmotorok és a különféle szolgáltatások robotok, például analitikai szolgáltatások. A robotok rendszeresen meglátogatják a webhelyet, ellenőrzik annak teljesítményét, indexelik az oldalakat, érvényesítik a tartalmat a hirdetési politika megsértésének hiányában. Néhány robotot használnak a versenyben: például elemezhetik az Ön webhelyéről származó információkat. Ezen felül a botforgalom itt is szerepelhet, amikor a ppc szakemberei megpróbálják megteremteni a munka illúzióját. De ne félj előre: tízből kilenc esetben a robotok, amelyekkel találkozol, a szükséges szolgáltatások fehér, bolyhos asszisztensei.

    A robotok aránya a forgalomban meglehetősen magas lehet, ami befolyásolja az elemzési rendszer jelentésében szereplő adatokat. Emiatt helytelen következtetéseket lehet levonni, ezért ésszerűtlen a hirdetési költségvetések elköltése vagy a webhely oldalainak újratervezése.

    Gyakorlatomban ez történt, amikor hirdetéseket indít a Facebook hirdetésekben kis költségvetéssel, havonta akár 10 000 rubelig. A Facebook hirdetések folyamatosan ellenőrzik a hirdetések linkjeit. Ez úgy néz ki a jelentésekben, mint egy nagy mennyiségű forgalom Írország. Egy tapasztalatlan targetológus ezt nem tudja megmagyarázni az ügyfélnek, ezért áll le a munka, a célzott reklám szakembere pedig tízszer ellenőrzi az összes célzási beállítást.

    Ez a frissítés a Yandex.A Metrica technikai jellegű, és javítja a robotraf meghatározását. A változás nem lesz negatív hatással a marketingszakértő munkájára. Bár a jelentésekben az ÉLŐ látogatók kis lehívása, valamint a forgalom növekedése látható a “robotok” jelentésben.

    A kibővített szöveges hirdetések tilalma a keresési kampányokban

    2022. június 30-tól a Google megtiltja a hirdetőknek, hogy bővített szöveges hirdetéseket hozzanak létre és szerkesztsenek a keresési kampányokban. Csak adaptív hirdetések lesznek elérhetők a keresési hirdetésekhez. 2022. június 30. után a Google továbbra is megjeleníti a már meglévő kibővített szöveges hirdetéseket. A hirdetők képesek lesznek statisztikákat gyűjteni hatékonyságukról, felfüggeszteni és folytatni a benyomásokat, valamint törölni a hirdetéseket. A létrehozás és a Szerkesztés nem lesz elérhető.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan tudnak az ügynökségek és a szabadúszók kompetens módon új irányokat eladni az ügyfeleknek

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года14

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года15 Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    A kibővített szöveges hirdetések nagyszerűek a kis költségvetésű projektekben, a hosszú tranzakciós ciklusokban, valamint a hosszú konverziós időben. Nagyon kényelmesek a kézi hipotézis teszteléséhez. Könnyebb kezelni őket, mivel csak egy kombináció létezik, a konverziós szelet minősége és hatékonysága könnyebben nyomon követhető. Ennek ellenére az ilyen típusú keresési hirdetések törlése logikus és várható lépés a Google-tól. A rendszer egyre többet fogad az intelligens algoritmusokkal folytatott kampányok automatizálására és optimalizálására, ehhez minimális kézi beállításokat kell hagynia. Az adaptív hirdetések sok különböző címből és leírásból állnak össze. Az algoritmus előre tudja jelezni az összes lehetséges elemkombináció hatékonyságát, és minden aukcióhoz a legjobbat választja ki. De ahhoz, hogy az automatizálás jó eredményeket mutasson, nagy mennyiségű adatra van szüksége a lefedettségről, a forgalomról, a konverziókról.

    A kézi munka nem fog eltűnni. A hirdetések létrehozásának szakaszában a hirdető vagy a szakember feladata olyan címek és leírások kiválasztása, amelyek bármilyen lehetséges kombinációban érdekesek lesznek a célközönség szegmenséből származó felhasználó számára, a kattintásra való vágyat, a további tanulást és a konverziót, a nem célzott felhasználókat pedig kiszűrik.

    Javasoljuk, hogy ellenőrizze az adaptív hirdetés minőségét, amely a létrehozás során a jobb oldali ablakban, egy speciális oszlopban jelenik meg. Nehéz “kiváló” minőséget szerezni, mert ehhez nem kell rögzíteni a címeket és leírásokat rögzített pozíciókban, kísérleteim pedig azt mutatták, hogy ha az első cím helyett nincs szó a kulcsszóból, akkor a CTR csökken. De az “átlag alatti” minőség kívánatos, hogy ne engedje.

    Hadd emlékeztessem önöket arra, hogy a hirdetők és a szakemberek gyorsan kiváló minőségű keresési hirdetési kampányokat hozhatnak létre a Google Ads számára az eLama szolgáltatásban.

    Szabványos és intelligens kampányok kombinálása CMS-ben

    A Google a CMS szabványos és intelligens kampányait egyetlen kampánytípusba egyesíti. A célzás kiterjesztési funkció és az automatikus célzás nem lesz elérhető — ezeket az optimalizált célzás váltja fel.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook instagramming-utasítások a hirdetések Instagram-on történő beállításához

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года16

    A változtatásokat fokozatosan hajtják végre, és még nem minden felhasználóra vonatkoznak. A jelenleg aktív szabványos és intelligens kampányok továbbra is működnek és szerkeszthetők. A pontos dátum, amikor egyetlen kampánytípus minden felhasználó számára elérhető lesz, még nem ismert.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года17 Konsztantyin
    Naichukov, az elama evangélistája

    Az intelligens kampányok a legegyszerűbb módja a remarketing elindításának, de szinte semmilyen menedzsmenttel nem járnak: még a webhelyeket is csak a fiókszint használatával lehet kizárni. A szabványos kampányok maximális célzási lehetőségeket kínálnak, de meglehetősen nehéz lehet elérni a hatékonyságot, különösen az első alkalommal.

    Az új kombinált típusú kampányok a CMS-hez nagy ellenőrzési képességekkel rendelkeznek az intelligens kampányokhoz képest. Ugyanakkor könnyebb elindítani, mint egy szokásos kampány. Úgy tűnik, hogy a Google a CMS-kampányok minden altípusából a legjobbat hozta ki.

    Lehet, hogy valakinek nem tetszik, hogy az optimalizált célzás a hirdető által hozzáadott célzást csak jelzésként érzékeli( valójában ajánlások), de a végső feladat megoldására törekszik: a konverziók megfelelő áron történő megadására. Ha a hirdető által választott célzás nem felel meg a célnak, akkor véleményem szerint nincs semmi baj azzal, hogy az algoritmusok figyelmen kívül hagyják őket.

    A szakembereknek hozzá kell szokniuk ahhoz a tényhez, hogy már nem tudják ellenőrizni, hogy pontosan ki jelenik meg a hirdetések — a webhelyek elrejtik ezt az információt, hivatkozva a felhasználók magánéletére. A célzás háttérbe szorul, most sokkal fontosabb a konverziókövetés helyes beállítása és hatékony hirdetések létrehozása.

    További keresési lekérdezések a jelentésekben

    A Google Ads egyre több keresési lekérdezést mutatott be a hirdetőknek a keresési és dinamikus keresési hirdetési jelentésekben anélkül, hogy megsértette volna az Adatvédelmi szabványokat. Részletesebb jelentések állnak rendelkezésre a 2021.február 1-jétől kezdődő időszakra. Ugyanakkor a Google Ads elrejti az új adatvédelmi szabványok 2020.szeptember 1-jei bevezetése előtt összegyűjtött keresési lekérdezéseket. 2022.február 1-jén eltűnnek a jelentésekből.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года18

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года19 Sándor
    Ljubivy, a bquadro hirdetési osztályának vezetője

    Jó hír! Személyesen ellenőriztem, tényleg úgy érzi, hogy több keresési lekérdezés van. A Google szerint számuk 6,5-szeresére nőtt. Ez egy fontos változás.

    Miért? Most több olyan lekérdezést találhatunk, amelyek nem felelnek meg nekünk, és fordítva, további kifejezéseket találhatunk a releváns lekérdezésekben, amelyeket jó lenne hozzáadni egy hirdetési kampányhoz. A második különösen fontos azok számára, akik aktívan használják az automatikus stratégiákat és a széles körű megfelelést. Vagyis több lehetőség van – ez nem csak kérem.

    Ami a régi keresési lekérdezések törlését illeti, ez probléma lehet, de nem mindenki számára.

    Végül is, miért használjuk leginkább a lekérdezéseket:

    -Alacsony minőségű keresési lekérdezések megtalálásához használja őket a negatív kulcsszavak listájának növelésére. Valószínűleg az egy évvel ezelőtti keresési lekérdezéseket már megtekintették, a nem megfelelő szavakat akadályozzák.

    – A hirdetés optimalizálása a keresési lekérdezések összefüggésében. Feltételezem, hogy a nagy költségvetésű hirdetők, valamint azok, akik hosszú ideig statisztikákat gyűjtenek a keresési lekérdezésekről, itt szenvednek. A régi keresési lekérdezések célzása azonban gyakran nem a legjobb ötlet. 1,5 év alatt a marketing az Ön és versenytársai számára valószínűleg átalakult, így a marketing tevékenységek hatékonyságának értékelése nem lesz teljesen helyes.

    2022. február 1-jéig javaslom a régi keresési lekérdezések ellenőrzését annak érdekében, hogy legyen idő a felesleges lekérdezések elhallgatására és a nem hatékony lekérdezések letiltására.

    Link “erről a hirdetésről” A keresésben és a YouTube-on található hirdetésekben

    A Google közzéteszi a hirdetők nyilvános oldalait, és hozzáad egy “erről a hirdetésről” linket a keresésben és a YouTube-on megjelenő hirdetésekhez. Azok a felhasználók, akik rákattintanak a linkre, átkerülnek a hirdető oldalára, ahol többet megtudhatnak róla.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года20

    A hirdetők oldalait a következő hónapokban indítják el az Egyesült Államokban és más országokban 2022 folyamán.

    Новости контекстной рекламы за сентябрь 2021 года21 Erzsébet
    Chubarova, az elama PPC szakértője

    Hasonló lehetőség már régóta elérhető a CMS-ben. Hasonló szakaszhoz juthat a Google termékgalériájából is. Ezenkívül a felhasználó mindig láthatja Google-profiljának beállításaiban, hogy a rendszer hogyan érzékeli hirdetési preferenciáit, és megérti, miért látja ezt vagy azt a hirdetést.

    A keresési hirdetésekre és a YouTube-ra vonatkozó” erről a hirdetésről ” szakasz a program következő lépése, amely növeli a hirdetési tevékenységek átláthatóságát a Google-ban a hirdető ellenőrzési eljárásának elhalasztása után.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában