More

    Kontextuális hirdetési hírek 2021 májusára

    2021 májusában Yandex.Yandex. Direct lehetővé tette az összes hirdető számára, hogy a kampány varázslót használja, és egy eszközt vezetett be a videók megjelenítésének értékelésére a kampányok elindítása előtt. A Google Ads felgyorsította a Brand Lift adatainak gyűjtését, és elkezdte megmutatni a megfelelő együtthatót, amikor az e-mail címek listáit feltöltötte a fiókba.

    Yandex.Yandex. Közvetlen

    • Kampány varázsló minden Yandex. Közvetlen hirdetők
    • Eszköz a médiaklipek értékeléséhez a hirdetés elindítása előtt
    • AppMetrica jelentés a telepítési források elemzésére az iOS 14.5+segítségével

    Google Hirdetések

    • A licitálási stratégiák frissítése a Google hirdetésekben
    • Gyorsított adatgyűjtés a Brand Lift számára a Google-ban
    • A közönség méretének megjelenítése a címlisták betöltésekor
    • Android Alkalmazás Hirdetési Frissítések
    • tROAS stratégia az Android app kampányokban
    • Új URL paraméter az iOS-en lévő hirdetések értékeléséhez
    • Az összes közzétett tartalom bevételszerzése a YouTube-on
    • Partneri kapcsolat a Shopify-val és termékkeresés képernyőképek alapján
    • A digitális könyvek reklámozásának tilalma a termékhirdetésekben
    • A reklám hatékonyságának mérése a cookie-k csökkentésével kapcsolatban

    Kampány varázsló minden Yandex. Közvetlen hirdetők

    Yandex tette a kampány varázsló-egy eszköz, amely egyszerűsíti a telepítést, majd indítsa el a hirdetéseket Yandex. Közvetlen-minden hirdető számára elérhető. Kampány létrehozásához meg kell adnia egy linket egy webhelyre vagy mobilalkalmazásra, majd a rendszer javasolja az alapvető beállításokat. Az eszköz alkalmas kezdő hirdetők számára bármilyen költségvetéssel: a minimális fizetési összeg 300 rubel.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Nikita
    Kravchenko, a fizetett forgalom vezető szakértője elamában

    Yandex létrehozott egy kampány varázsló kifejezetten kezdő független hirdetők, akik nem hajlandóak időt tölteni a tanulás a beállításokat, valamint a fizető vállalkozók. Ez a szerszám pozicionálásával látható. Tehát jelentkezzen be a Yandexbe. Közvetlen kezdőknek könnyebbé vált: a kampány varázsló valóban lehetővé teszi a hirdetések futtatását a keresésben, A YAN – ban, valamint a főoldalon néhány perc alatt.

    Legalább két problémát látok ezzel az új termékkel kapcsolatban. Először is, annak érdekében, hogy a reklám hatékonyan működjön, szükség van egy metrikus, konfigurált célokra, elegendő mennyiségű adatra rájuk, valamint legalább egy alapvető megértésre a Yandex algoritmusok működéséről. Ellenkező esetben az üzlet pénzt költ az üres forgalomra vagy a nem célzott forgalomra (ha természetesen megkapja őket). Úgy gondolom, hogy a kampány varázsló közönsége nem fogja használni a mutatót, mert nem világos és nehéz, alapértelmezés szerint engedélyezve hagyja a kattintásoptimalizálást, szinte semmilyen konverziót nem fog látni.

    A második probléma az, hogy a kampány a Yandex által a kiválasztott webhelyoldalról húzott adatok alapján jön létre. Nagy kérdés, hogy a javasolt mondatok mennyire célzottak és relevánsak lesznek, milyen minőségűek lesznek a kreatívok, és hogyan alakulnak a hirdetések. Tapasztalatom szerint a varázsló által generált kampányt véglegesíteni kell.

    A kampány varázsló csak a Yandex gyors bejegyzésének tekinthető. Közvetlen egy kis költségvetésű kezdő számára. Nem kell összehasonlítani ezt az eszközt professzionálisan konfigurált kampányokkal. Az Indítás a jéghegy csúcsa. Annak érdekében, hogy a reklám hatékony legyen, figyelemmel kell kísérnie, elemeznie kell a statisztikákat, optimalizálnia kell, kísérleteket kell végeznie. A “zsákmány” gomb nem létezik.

    Eszköz a médiaklipek értékeléséhez a hirdetés elindítása előtt

    Yandex. A Vzglyad elindított egy eszközt a médiavideók értékelésére, mielőtt reklámoznák őket. Tehát a hirdetők képesek lesznek megérteni a közönség benyomásait a videók megtekintéséről, értékelni a kreatív minőségét, összehasonlítani az eredményeket az iparági mutatókkal, ajánlásokat kapni a videó javítására egy speciális jelentésben.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Az eszköz csak azoknak a hirdetőknek érhető el, akik Videókampányokat indítanak a Yandexben. Közvetlenül a havi 500 000 rubel költségvetéssel rendelkező benyomások kifizetésével. Számukra a kreatívok tesztelése ingyenes lesz.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Ekaterina
    Lyubimtseva, a MediaGuru hirdetési kampányok stratégiai tervezési csoportjának vezetője

    A megjelenítési reklámban a kreativitás fontos elem, ezért úgy gondolom, hogy az új eszköz mindenki számára hasznos. Gyakran előfordul, hogy a videókat egy bizonyos embercsoport érzései alapján hozzák létre, de ez a minta nem elegendő a kreativitás független értékeléséhez, és őszintén szólva, nem mindenkinek van pénze a fókuszcsoportok független tesztelésére.

    Véleményem szerint az eszköz 10-ből 9-es pontossággal tudja értékelni a kreatív minőségét. Ez nem csak egy felmérés: az eszköz egy speciális módszertan szerint működik, amelyet számos teszt eredményeként fejlesztettek ki. Ha a terméknek van egy adott közönsége, akkor fennáll annak a lehetősége, hogy a kreatív nem lesz olyan világos a tesztelő csoport számára, az üzenet nem lesz teljesen megértve, de a videó általános alapelemeinek értékelése minden esetben helyes lesz.

    A hirdetők gyakran kérnek példát a “tökéletes videóra”, de minden témában más. Kezdetben minden kreatív létrehozása szubjektív folyamat, annak érdekében, hogy a lehető legobjektívebb legyen, ki kell értékelnie az emberek nagy mintáját. A hirdetések tesztelésével a Yandexben. A Vzglyad sok pénzt takaríthat meg a megjelenítési reklámkampány eredményein, mivel a videót szinte az ideálishoz lehet hozni a bevezetés előtt. Sőt, 500 000 rubel megjelenítési költségvetéssel ez a lehetőség ingyenes-a küszöb meglehetősen demokratikus.

    Az eszköz ajánlásokat fog adni a kreatív javításához, valamint jelzi annak erősségeit. Ez azt jelenti, hogy különböző kritériumok alapján kap egy sokoldalú pontszámot, nem csak egy általános számot. Ezen adatok alapján eldöntheti, hogy mely ajánlások lehetnek kritikusak az Ön számára — például a márka biztonsága miatt -, és mit lehet javítani.

    Eddig nem tudtuk tesztelni az eszközt-benyújtottunk egy alkalmazást, várjuk a hozzáférést.

    AppMetrica jelentés a telepítési források elemzésére az iOS 14.5+segítségével

    Az AppMetrica jelentést nyújtott be az iOS 14.5+ telepítésének forrásainak elemzésére, amely a SKAdNetwork-en keresztül gyűjtött hirdetési hálózatokból származó összesített adatokat mutatja. A forgalmi forrásokról szóló jelentésekben (felhasználói megszerzés) az iOS-ből származó adatok egy csatorna bontásban jelennek meg, részletes statisztikákkal vagy csatorna bontás nélkül az organikus telepítések sorában, további statisztikák nélkül.

    OLVASS TOVÁBB:  A negatív kulcsszavak univerzális listája a Yandex.Direct webhelyhez

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Marina
    Frolova, az ITECH vezető Webelemzője

    Az Apple minőségi hatást gyakorolt a mobilkövetésre az IDFA elhagyásával és az ATT-re való áttéréssel az iOS 14.5 rendszerben. A mobilanalitikai szolgáltatások fejlesztői már felajánlottak megoldásokat az adatgyűjtésre: AppsFlyer, Adjust-saját SKAdNetwork hozzárendeléssel, AppMetrica-az adatfeldolgozáshoz való hozzájárulással.

    Felmerül a kérdés: hány felhasználó ért egyet a világ minden tájáról az adatok továbbításával és felhasználásával? Az AppsFlyer egy hasznos webes erőforrást mutatott be, amely statisztikákat szolgáltat az iOS 14 és az ATT keretrendszer hatásáról a mobilalkalmazás gazdaságosságára irányítópult formátumban. Ez az információ lehetővé teszi a trendek gyors nyomon követését, valamint a promóció mobilon történő beállítását.

    Természetesen a követelmények és az AppMetrica SDK frissítése, a felhasználói akvizíciós Jelentés végrehajtása pozitív hatással van az iOS különböző verzióiból származó telepítési statisztikák gyűjtésére, valamint az elemzések elmélyítésére, viszont a célzást használó hirdetési kampányokra.

    Most, mielőtt szegmensenként hirdetési kampányt indítana, a szakember tanulmányozhatja az iOS 14.5 + telepítésével rendelkező felhasználók statisztikáit, majd a nyomkövető adatai alapján adaptálhatja a promóciós stratégiát. A Yandex új ajánlásai az adatgyűjtésről és az AppMetrica jelentési képességeiről egyszerűsítik a kutatást a promóció megkezdése előtt.

    Véleményem szerint ahhoz, hogy még több információt kapjunk a marketing tevékenységek tervezéséhez, fejlesztésekre van szükségünk az adatfeldolgozáshoz való hozzájárulás kérésének szakaszában: amikor a felhasználó felbukkanó ablakot lát, és eldönti, hogy hozzáférést biztosít-e az IDFA-hoz vagy sem. Az alkalmazásfejlesztőknek a lehető legegyértelműbbé kell tenniük, hogy miért van erre szükség, és meg kell próbálniuk kisimítani a felhasználói akadályt.

    Google Ads Bid Stratégia Frissítések

    A Google a keresési kampányokról szóló jelentésekben a “célzott megtérülés a reklámba” és a “maximális konverziós érték”stratégiák segítségével mutatta be a fő jeleket. Megmutatják, hogy milyen tényezők befolyásolják a kampány hatékonyságát.

    OLVASS TOVÁBB:  Tüskék és cseppek benyomások Yandex. Közvetlen: miért fordulnak elő, hogyan kell ellenőrizni őket

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Ezenkívül a Google szezonális ajánlatmódosításokat adott hozzá a kezelési fiók szintjéhez, valamint új ajánlásokat tett a “maximális konverziós érték” stratégiával rendelkező Keresési kampányokhoz, a szimulátor pedig most már használható a “beérkezett megjelenítések cél százaléka” stratégiában.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Nyikolaj
    Sinjakin, MediaNation Account Manager

    A bid simulator hasznos megoldás sok hirdető számára, akik a legtöbbet akarják kihozni hirdetéseikből: értékelje a hirdetések lehetséges hatékonyságát, amikor beállítja az átváltásonkénti maximális CPC-t vagy célárat, az átlagos napi költségvetést, és értékeli a befektetés célhozamát.

    A rendszer előrejelzést készít az aukciókra vonatkozó adatok alapján, amelyekben a hirdetések részt vettek a keresési eredményekben. CMC az elmúlt hét napban. Figyelembe veszik a hirdetésminőségi mutatót, a versenytársak hirdetési kampányokkal való munkájának stratégiáját, ajánlataikat és egyéb jelzéseket. A szimulátor intelligens ajánlatrendszerekkel működik, mint például a” célár konverziónként”,” cél megtérülés a reklámban”,” maximális konverziók”,” maximális kattintások száma”,” a kapott megjelenítések cél százaléka”, valamint kézi ajánlat hozzárendeléssel. A megjelenés a “cél százalékos megjelenítések kapott” stratégia szimulátor, akkor most megbecsülni, hogy hány kattintást, megjelenítést egy kampány kaphat, ha módosítja a szükséges százalékos megjelenítések, ajánlat limitek. Ez az információ segít mind a reklámkampányok létrehozásában, mind futtatásában részt vevő szakembernek, mind az ügyfélnek, aki meg akarja érteni a növekedési pontokat, és értékeli a lehetséges költségeket.

    A Google nem garantálja, hogy a szimulációs eredmények mutatói elérésre kerülnek, de ezek az adatok megbízhatóbbak, mint az Excel számításai. Ahhoz, hogy az eszköz megfelelően működjön, elegendő statisztikára van szüksége a kampányról, a hirdetési csoportról és a kulcsszavakról. Ezenkívül a napi költségvetési korlátot nem szabad elérni.

    Konverzióorientált kampányokat modellezhet, ha elegendő adat halmozódik fel a statisztikákban, a nyomkövető címkét nem változtatták meg vagy törölték, valamint a konverziókövetési időszakot, ami azt jelenti, hogy a webhelyen a célművelet a hirdetésre kattintást követő 30 napon belül elvégezhető.

    Gyorsított adatgyűjtés a Brand Lift számára a Google-ban

    A Google felgyorsította a Brand Lift tanulmányt gyorsított repülési technológiával, és lehetővé tette a hirdetők számára, hogy ugyanazon kampányokra indítsák újra a tanulmányt 14 nappal az első tanulmány befejezése után az Újramérési lehetőség használatával. 2021. március 24. óta az Accelerated Brand Lift + Re-Measurement elemzést alapértelmezés szerint minden Google Ads kampánykutatáshoz használják.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Valeria
    Shukshina, a Nectarin kontextuális reklámjának helyettes vezetője

    Most a hirdetési piacon a márka teljesítményének fogalma az új fekete. A hirdetőknek meg kell érteniük, hogyan kell megfelelően értékelni a videohirdetések hatékonyságát. A Google Márkafelvonója segíthet ebben: néhány nappal a mérés elindítása után néhány betekintést kaphat a videókampányba. Vagy nem kapja meg-mindez a kreatívtól függ.

    A brand Lift lényegében a kreativitás hatékonyságának mérése. Azok számára, akik a Brand Lift használatával értékelik az elhelyezés hatékonyságát, a Google megmondja, hogy mit kell változtatni a teljesítmény javítása érdekében. Például, milyen életkorot vagy nemet kell hangsúlyozni a célzás kiválasztásakor, milyen időzítést kell használni a videó használatához stb. Miután ezeket az ajánlásokat aktív kampányban alkalmazta, azonnal megkezdheti az újbóli mérést, majd megnézheti az eredményeket. Általában a vizsgálat újraindításának funkciója nem feltétlenül szükséges — az ismételt mérések gyakran nem adnak indikatív eredményeket. Ezenkívül ez a hirdetési költségvetés növekedéséhez vezet — egy további kérdés 5000 dollárba kerül. Ugyanakkor a kutatás újraindítása megkönnyíti a reklámszakember munkáját: nem kell új RC-t létrehoznia a tanulmányhoz, el kell veszítenie a statisztikákat, két járat adatait kell kiszámítania-csak kattintson a gombra, és kezdje el újra mérni.

    Ritkán futottunk ismételt Márkafelvonásokon, mivel ez egy olyan új kampány létrehozását eredményezte, amely elveszítheti a felhalmozott statisztikákat és optimalizálási adatokat. Egy új termék piacra vitelének stratégiájában az RC elején és végén a felhasználók körében mértük a kreatív tudását és emlékezetét. Az újraindítás eredményei gyakran a mutatók növekedésének ismételt értékeihez vezettek, vagy nem mutattak különbséget.

    Természetesen az Újramérési eszközt még meg kell vizsgálni, de első pillantásra ez jelentéktelen változás, mivel a legtöbb kutatást új kampányokban végzik, és nem indítják újra.

    A közönség méretének megjelenítése a címlisták betöltésekor

    A Google, amikor e-mail címeket töltött fel fiókjába, elkezdett egy megfelelő együtthatót mutatni — a közönség százalékos arányát a listából, amelyen most hirdetéseket futtathat. A rendszer a 2020.január 1-je óta feltöltött listák megfelelő együtthatóit mutatja.

    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok A Yandex.Direct hatékonyságának javítása 2020. december 8-tól - eLama
    OLVASS TOVÁBB:  Intelligens szalaghirdetések beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    A hirdetési piac arra készül, hogy a cookie-kat használó felhasználók domainközi nyomon követéséről az első féltől származó adatok (a hirdető saját adatai — a szerk.), például telefonszámok, e-mail címek stb. A hirdetők kivonatolt formában töltik fel ügyfeleik adatait a hirdetési rendszerekbe, és lehetőséget kapnak arra, hogy cookie-k hiányában is megcélozzák őket. Az olyan nagy játékosok, mint a Google, mindent tudnak a felhasználóikról-nincs szükségük sütikre.

    Az ügyfél-mérkőzés frissítése valószínűleg ehhez az átmenethez kapcsolódik. A Google célja, hogy megkönnyítse a hirdetők számára, hogy ezzel az eszközzel dolgozzanak, és menet közben kiszámolja a letöltött adatokkal azonosítható felhasználók százalékát. Mint más gyártók, azt javasolja, hogy több adatot töltsön fel ügyfelenként, hogy nagyobb valószínűséggel azonosítható legyen a rendszerben.

    Android Alkalmazás Hirdetési Frissítések

    2021 júniusától a Google növeli az Android-Alkalmazások hirdetési lefedettségét az asztali verzióban Google.com a CMS-ben, valamint a hirdetésre kattintás után a felhasználók telepíthetik az alkalmazást a Google Play-fiókhoz társított bármely eszközre.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    A hirdetők is lesz képes létrehozni, megváltoztatni az események közvetlenül a Google Analytics-felület frissítése nélkül az alkalmazás kód, fuss adatvezérelt hozzárendelési a kampányok mély linkek értem, hogy melyik csatornák kölcsönhatások hirdetések hozza konverziót, majd a frissített tartalmat link ellenőr, valamint hatását, számológép, hogy ellenőrizze, mély kapcsolatok.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Vlagyimir
    Barakovszkij, az Artics Mobile Solutions vezetője

    Az innováció érdekes képességei miatt, de még mindig sok kérdés merül fel a munkájával kapcsolatban. Korábban lehetőség volt az Android-Alkalmazások népszerűsítésére az asztali számítógépeken. De, mint most, a felhasználói fiókokat szinkronizálni kell annak érdekében, hogy a számítógépen a” telepített ” alkalmazás megjelenjen a telefonon. Mint a gyakorlat azt mutatja, nem minden felhasználónak van fiókja mobilon és asztalon csatlakoztatva, különösen egy munkahelyi számítógépen. Ezért szinte soha nem indítottunk ilyen kampányt.

    Az innováció a Google szerint technikai kötést kínál, amelynek egyszerűsítenie kell az alkalmazások asztali gépekről Android készülékekre történő telepítésének folyamatát. De eddig nagyon kevés adatunk van a kampányokról, hogy azt mondjuk, hogy ez a frissítés működik — több időt vesz igénybe.

    Külön szeretném megjegyezni, hogy nem változtathatja meg a kampány beállításait, lehetetlen elvégezni az A/B teszteket, ami azt jelenti, hogy nehezebb lesz összehasonlítani az “előtte” és az “utána”értéket.

    tROAS stratégia az alkalmazás hirdetési kampányaiban

    Android az Android mobilalkalmazásokat hirdető kampányokban lehetővé vált a “célzott megtérülés a reklámozásba” stratégia használata. Az algoritmus fogja használni a hirdető költségvetését, hogy a maximális telepítések egy adott cél hozam befektetés reklám.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    A tROAS stratégia béta módban is elérhető az iOS-Alkalmazások reklámozásához, de az iOS-Alkalmazások ATT-re való áttérése miatt a Google azt javasolja, hogy a teszt résztvevői függesszék fel ezeket a kampányokat, és térjenek vissza a tCPA stratégiához.

    Új URL paraméter a hirdetések értékeléséhez

    iOS rendszeren a Google új URL-paramétert vezetett be az iOS-Alkalmazások AppTrackingTransparency (ATT) keretrendszerbe való átmenetének köszönhetően. A konverziós modellezéssel működik, majd az Apple házirendjének frissítése után összekapcsolja a konverziókat a hirdetési kampányokkal. A legtöbb hirdetőnek nem kell módosítania a webhelyet, de néhánynak engedélyeznie kell tetszőleges URL-paraméterek használatát a webhelyen a kampánymérés folytonosságának biztosítása érdekében.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Az összes közzétett tartalom bevételszerzése a YouTube-on

    2021.június 1-jétől a YouTube pénzt kereshet a platformon közzétett összes anyagért. Ez azt jelenti, hogy a hirdetések olyan csatornákon is elhelyezhetők, amelyek nem vesznek részt a hirdetési kampányban. Partner program. A változások az Egyesült Államokon kívüli összes felhasználót érintik (ahol 2020 őszén léptek hatályba). Ezenkívül a YouTube csatornatulajdonosainak történő bármilyen kifizetés jogdíjnak minősül, a Google pedig visszatarthatja tőlük az adókat.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Partneri kapcsolat a Shopify-val és screenshotok segítségével keressen termékeket

    A Google kibővítette partnerségét a Shopify online áruház – létrehozó platformmal-most 1,7 millió eladó képes lesz néhány kattintással termékeket bemutatni a Google Search, a Shopping, A YouTube, a Pictures és más erőforrások területén. A Google lehetővé tette a termékek keresését képernyőképek segítségével a Google Fotókban a Lens segítségével.

    Новости контекстной рекламы за май 2021 года

    Ezenkívül a Google elkezdi megjeleníteni az elhagyott bevásárlókocsikat, amikor megnyit egy új lapot a böngészőben, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hűségkártyáikat összekapcsolják egy Google-fiókkal.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában