More

    Kontextuális hirdetési hírek 2021 júniusára

    2021 júniusában Yandex.Yandex. a Direct új stratégiát adott hozzá “a hirdetési költségek Célrésze”, valamint a Yandex. A Metrica megszerezte a végpontok közötti elemzéseket. A Google Ads lehetővé tette minden hirdető számára, hogy a” képek ” kiterjesztést használja a keresési hirdetésekben, és öt frissítést készített a videó Akcióvideók kampányaihoz. az eLama promóciót indított az új partnerek számára, a jutalmat pedig a Yandex ügyfélforgalmának 12, 5% – ára növelte. Közvetlen.

    Yandex.Yandex. Közvetlen

    • A” hirdetési költségek Célrésze ” stratégia a Yandexben. Közvetlen
    • Frissítések az intelligens bannerekkel való munka során
    • A fő cím növelése 56 karakterre
    • Fizetés a Yandex hívásaiért. Közvetlen
    • Google Webhelyek a Yandex hirdetési előfizetésében
    • End-to-end analytics és piaci jelentések Yandex. Metrica
    • Yandex. Metrica automatikus célok a Jivo csevegésekhez
    • A szám egy részének elrejtése a webhely asztali verzióján

    Google Hirdetések

    • Kiterjesztés képekkel a keresési hirdetésekben
    • A videó művelet formátumának frissítése
    • Hasonló videók a videohirdetésekben
    • Az e-mail címek listája a legtöbb hirdető számára elérhető lesz
    • A képkövetelmények módosítása az alkalmazáshirdetésekben
    • Három lehetőség a helyi hirdetések megjelenítésére a Térképekben
    • WebP képformátum a Kereskedőközpontban
    • Az Android-eszközök azonosítójának elrejtése, amikor megtagadja a hirdetések személyre szabását
    • Két új hozzárendelési jelentés a Google Analytics 4-ben

    eLama

    • Különleges ajánlat az új eLama partnereknek

     

     

    A” hirdetési költségek Célrésze ” stratégia a Yandexben. Közvetlen

    Yandex.Yandex. a Direct új stratégiát indított”a hirdetési költségek Célrésze”. A stratégia célja, hogy vonzza a konverziókat a célhoz, nem haladja meg a megadott DRR-t. Ahhoz, hogy a stratégia működjön, a hirdetőnek be kell állítania a hirdetési bevételek átadását — a célérték értékét és pénznemét.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Yandex. A Direct új keresztmetszetet is hozzáadott a statisztikákhoz-a” hirdetési költségek megosztása ” (DRR), amely lehetővé teszi a stratégia eredményeinek nyomon követését.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    A “hirdetési költségek Célrésze” stratégia egy frissített stratégia “a jövedelmezőség optimalizálása”: a képlet más, az orosz marketingszakemberek számára ismertebb mutató, de a lényeg ugyanaz. A stratégia olyan hirdetők számára alkalmas, akik a kampányt változó értékkel — például egy online áruházban történő tranzakció esetén — vagy több, különböző értékekkel rendelkező cél érdekében szeretnék optimalizálni. Ezenkívül a stratégia lehetővé teszi, hogy ugyanazon kampányon belül népszerűsítse a különböző termékeket ugyanazzal a kívánt DRR-vel.

    Ajánlások átalakítás autostrategies szabvány:

     – válasszon célokat egy nagy stabil konverziós áramlással;

     – adja meg a cél DRR megfelelő értékét;

     – ne becsülje alá a kampány heti költségvetését;

     – figyelemmel kíséri a stratégia hatékonyságát, és szükség szerint kiigazítja a stratégiát.

    Frissítések az intelligens bannerekkel való munka során

    A Direct Commander, akkor képes lesz arra, hogy működjön együtt az intelligens bannerek, dinamikus hirdetések. Ezenkívül az intelligens bannerek hírcsatornája automatikusan létrejön a hirdető webhelye alapján, új formátumok jelennek meg a termék bannerek és töredék megjelenítéséhez.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Anastasia
    Starostina, az elama ügynökség szolgáltatásainak minőségével foglalkozó osztály vezetője

    Az intelligens bannerekkel való munka már elérhető a Commander legújabb verziójában, ez nagyszerű hír. A felhasználók már régóta várják a lehetőséget, hogy gyorsan és tömegesen szerkeszthessék ezt a formátumot. Egyelőre továbbra is manuálisan kell letöltenie a reklámkampányok létrehozásához használt hírcsatornát a Yandexben.Közvetlen interfész. A webhelyen alapuló takarmány automatikus létrehozására szolgáló eszköz megjelenése azonban már a Yandex terveiben szerepel.

    Eddig nem tudok semmit mondani a minőségbeli különbségről, és ami a legfontosabb, az automatikusan létrehozott hírcsatornával elindított reklámkampányok hatékonyságáról, valamint egy manuálisan feltöltött hírcsatornáról-tesztelni kell. Várjuk ezt a lehetőséget, hogy megjelenjen.

    Jelenleg nem hozhat létre csak megjelenítő kampányokat, dinamikus hirdetéseket, valamint Keresési bannert a Commander alkalmazásban.

    A fő cím növelése 56 karakterre

    Yandex.Yandex. a Direct a keresési kampányokban a fő hirdetési cím hosszát 35-ről 56 karakterre növelte, figyelembe véve az írásjeleket. Tehát a hirdetők képesek lesznek kiterjeszteni az üzenetet az asztalon található keresési eredményekben anélkül, hogy két mondatra bontanák-a fő és a kiegészítő fejlécekre. Az új határérték a Yandexben érhető el. Közvetlen interfész, parancsnok és API, valamint a kampány varázsló.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Yandex. A Direct további fejléc hozzáadását javasolja. Képes lesz megjeleníteni a mobil eszközökön, ahol legfeljebb 65 karakter hosszú címek jelennek meg.

    Fizetés a Yandex hívásaiért. Közvetlen

    A Yandex bejelentette az ingyenes helyettesítési számok megjelenését a webhelyen, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy váltsanak a hívások fizetésére. Továbbá azok a vállalkozások, amelyeknek több olyan akciója van a webhelyen, amelyek azonos értékűek, több célra is képesek lesznek fizetni a konverziókért.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Ezenkívül a hirdetők képesek lesznek kötegelt ajánlattételi stratégiákat használni több kampány egyszerre történő optimalizálására.

    Google Webhelyek a Yandex hirdetési előfizetésében

    A reklám, előfizetés Yandex megjelent a Google: search és affiliate hálózati oldalak, alkalmazások. Az algoritmusok meghatározzák, hogy melyik hirdetési platform működik a legjobban, valamint optimalizálják az elhelyezést. A Google Webhelyek hozzáadása nem befolyásolja a hirdetési előfizetés költségeit.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Konsztantyin
    Naicsukov, elama evangélistája

    Nem tudok ilyen lépést hívni a Yandex részéről, csak merész. A Yandex képviselői szerint a konverziós stratégiákat akkor is használják, amikor hirdetéseket helyeznek a Google Ads-be, a célintézkedések végrehajtására vonatkozó adatokat pedig a kampányok optimalizálása érdekében továbbítják, ami jó hír. De ez csak akkor működik, ha a Yandex szervezeti kártyáját használja.A térképeken, mint céloldal.

    De a lényeg az, hogy az előfizetési problémák valójában ugyanazok maradnak:

     – hogyan választhatja ki a rendszer a megfelelő célzást az elején?

     – hogyan lehet megfelelő hirdetési szövegeket írni?

     – hol kaphatok olyan képeket, amelyek felkeltik a célközönség érdeklődését?

    Amíg ezek a kérdések nem oldódnak meg, azt javaslom, hogy tartózkodjon hirdetési előfizetés vásárlásától.

    Ha a Yandex promóciója alkalmas az Ön vállalkozására.Kezdje a elsőbbségi elhelyezés megvásárlásával. Ha pedig hirdetésre van szüksége a webhelyére, de nincs mód arra, hogy segítséget kérjen a szakemberektől, akkor kihasználhatja az elama ajánlatát, és megkaphatja az első hirdetési kampányokat, amelyeket szakembereink ingyen hoznak létre.

    Végpontok közötti elemzések és piaci jelentések

    a Yandex.Metrica, Yandex. A Metrica elindította az integrációt bármely CRM szolgáltatással. Tehát a hirdetők képesek lesznek kombinálni a tényleges értékesítést a hirdetési költségekkel. Ennek eredményeként a end-to-end analytics elérhető lesz a Yandexben.Metrica. Az új részben “End-to-end Analytics”, két jelentés már elérhető — ” és, költségek és ROI “és”és megrendelések”.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Yandex is integrált Yandex. Piac Yandex. Metrica. Most az eladók megtekinthetik az értékesítési, bevételi, áruházi forgalomra, forgalmi forrásokra és az oldalnézet mélységére vonatkozó adatokat az elemzési rendszerben.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Ha azt szeretnénk, hogy a maximális hozam a csatorna, tényleg megérteni, hogy mennyit költenek, és mennyi nyereséget kapsz minden hirdetési csatorna, akkor nem nélkülözheti end-to-end analytics. Korábban, a telepítés end-to-end analytics szükség magasan képzett szakemberek, vagy egy ügynökség, míg a költség munka ritkán volt alacsonyabb, mint 20.000-30.000-t rubelt havonta csak a rendszer karbantartása.

    Yandex. Metrica tervek (úgy tűnik, ez sikerül), hogy egy forradalom ezen a területen, amely lehetővé teszi, hogy összekapcsolják a különböző adatforrások, információk költségek építeni end-to-end analytics közvetlenül a rendszer. Vagyis nem csak a konverziók számát és árát fogja látni, hanem azt is, hogy hogyan alakulnak át valódi hívásokká és értékesítésekké. Tűz, különösen a kis-és mikrobusiness!

    Az e szegmensekből származó vállalkozók fő csatlakozója a CRM rendszer megfelelő használatának megkezdése. Maga az integráció nem valószínű, hogy több mint néhány órát vesz igénybe, bár bizonyos ismereteket igényel a JavaScriptben.

    Az egyetlen ” de ” az Általános Adatvédelmi rendeletnek (GDPR, a személyes adatok védelméről szóló általános rendelet – a szerk.) való megfelelésre kötelezett vállalatok számára-a szerk.), a metrikák integrálása a CRM-Mel nem lesz elérhető.

    Yandex. Metrica automatikus célok a Jivo csevegésekhez

    Yandex. A Metrica négy automatikus célt adott hozzá, amelyek rögzítik a jivo online csevegéssel való interakciót az oldalon:” csevegés indítása egy ügyféllel”,” Offline üzenet”,” automatikus meghívás csevegésre “és”kézi meghívás csevegésre”. A rendszer önállóan határozza meg a felhasználó műveleteit célirányosként, majd rögzíti azokat a statisztikákban.

    OLVASS TOVÁBB:  5 hasznos videó az új termékekről és az élet feltöréseiről a Yandex.Direct-ben

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Sikerült létrehozni az elemzéseket, de nem tudtuk kitalálni, hogyan kell helyesen beállítani és használni — véleményem szerint ez a leggyakoribb probléma egy kisvállalkozásban. A Yandex jó megoldást ajánlott. A Jivo egy népszerű csevegés, amelyet több ezer kereskedelmi projekt használ. Az elemzési rendszer automatikusan kiszámítja a konverziókat ezekre a projektekre-a hirdetőknek már nem kell semmit konfigurálniuk.

    A gyakorlatban ez lehetővé teszi a projektek célintézkedéseinek kiszámítását teljes körű elemző és marketingszakértő nélkül. Ha figyelembe vesszük, hogy könnyen telepíthető egy metrikus, ez megnyitja az utat a digitális több mikro-és kisvállalkozások.

    Az ilyen automatikus célok nem sokban különböznek a megszokottól, lehetővé teszik a különböző hirdetési csatornák hatékonyságának értékelését. Ez azt jelenti, hogy könnyen kiszámolhatjuk rubelben, hogy mennyibe kerül egy csevegés indítása a Jivo-ban a Yandex hirdetéseiből. Közvetlen, Facebook hirdetések, VKontakte és más csatornák. A webhely látogatóival való kommunikáció forgatókönyveitől függően az üzleti tulajdonos meghatározhatja magának, hogy melyik automatikus cél pénzügyileg jövedelmezőbb.

    A szám egy részének elrejtése a webhely asztali verzióján

    Yandex. A Metrica hirdetők elrejthetik a cég telefonszámának egy részét a webhelyen, hogy nyomon követhessék az asztali számítógépekről érkező hívásokat. A felhasználónak meg kell mutatnia a kurzort a szám fölé, hogy megnyissa, majd a műveletet a Yandexben rögzítik.Metrica jelentés, mint célpont.

    OLVASS TOVÁBB:  Egy nap a termék marketingszakértő életében

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    Néhány telefonszám elrejtését évek óta használják azok a hirdetők, akik nem hajlandók fizetni a híváskövetésért, de információt akarnak szerezni az érdeklődő felhasználókról. Ez is egy szabványos nyomkövetési módszer a nagy oldalak, mint a “Auto.ru” és mások. Vannak olyan szolgáltatások a piacon, amelyek lehetővé teszik, hogy egy kis előfizetési díj ellenében egy szám elrejtő kódot hajtson végre a webhelyen, bár a fejlesztő önállóan hajthatja végre.

    A Yandex. A Metrica csapat egy egyszerű beállítást javasolt a szám egy részének elrejtésére, amelyet bármely hirdető használhat. De meg kell értenünk, hogy egy kattintás egy szám megnyitására az asztalon, valamint egy számra való kattintás egy mobil eszközön — nem hívás, hanem csak érdeklődés megnyilvánulása.

    Egy ilyen cél hasznos lehet a kampány mikrokonverzióként történő optimalizálásához. A cél beállítása után ellenőrizze, hogy minden megfelelően működik-e

    Kiterjesztés képekkel a Google keresési hirdetésekben

    A keresési hirdetések” képek ” kiterjesztése minden Google Hirdetés hirdető számára elérhetővé vált. A “dinamikus képek”automatikus kiterjesztés szintén elkezdett dolgozni — miközben angol nyelven érhető el. A képek a Google Searchben és a YouTube-on is megjelennek. Amikor rákattint a hirdetésben lévő képre, a felhasználó megy a webhelyre.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Mária
    Sergeeva, a nectarin kontextuális hirdetési osztályának szakértője

    Szerint a Google, amikor kiválasztják a termékek és szolgáltatások az interneten, a felhasználók egyre inkább támaszkodnak a vizuális ábrázolás, így logikus, hogy a cég kiadott egy új kiterjesztés “képek”, amellyel lehet, hogy a hirdetések a keresési hálózat több látható és vizuálisan vonzó a felhasználók számára.

    A frissítés különösen fontos olyan témák esetében, ahol a felhasználók érzelmi tapasztalataik és a termék megjelenése alapján döntenek a vásárlásról. A felhasználó, anélkül, hogy meglátogatná a webhelyet, láthatja, hogy néz ki a termék, majd kattintson az ajánlatra, amely jobban érdekli.

    Fontos figyelni a feltöltött képekre:

     – segíteniük kell a felhasználóknak megérteni, hogy miért az ajánlat a legmegfelelőbb;

     – a képeken nem lehet felirat;

     – jó minőségűnek kell lenniük.;

     – a képeknek a keresési lekérdezés szempontjából relevánsnak kell lenniük, és a lehető legjobb fényben kell ábrázolniuk a terméket.

    A Google azt tanácsolja, hogy csoportonként három vagy négy képet töltsön fel négyzet formátumban, valamint téglalap alakú képeket adjon hozzá, mivel különféle megjelenítési lehetőségeket kínálnak a kísérletekhez. Tehát az új kiterjesztésnek köszönhetően kiemelkedhet a versenytársaktól, megmutathatja a termék előnyeit, növelheti a hirdetés kattinthatóságát.

    Igyekszünk minden rendelkezésre álló bővítményt használni a projektjeinkben, jelenleg ingatlanprojektekben teszteljük a képeket tartalmazó hirdetéseket. A képekkel ellátott hirdetések csak az esetek 35% – ában jelennek meg, de kattinthatóságuk átlagosan 6-10% – kal magasabb, mint a kiterjesztés nélküli hirdetéseké. Ugyanakkor különféle USPS — ekkel-udvarral, díszítéssel, játszóterekkel, bejárati csoportokkal stb. – ahhoz, hogy megtudja, mi a felhasználók, mint több vezet célzottabb forgalmat a helyszínen.

    Kísérletezzen a különböző képbeállításokkal, különösen most, még nem minden hirdető kezdte el tesztelni az új kiterjesztést, és lehetőség van arra, hogy a hirdetéseket a keresési hálózatban a lehető legnagyobb mértékben kiemelje.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Anastasia
    Starostina, az elama ügynökség szolgáltatásainak minőségével foglalkozó osztály vezetője

    A “képek” kiterjesztés megjelenése régóta várt: 2013-ban a Google bejelentette ennek a lehetőségnek a tesztelését, 2019 — ben Galéria hirdetéseket vezettek be-több kép galériáját. Az új verzió ezt a formátumot váltotta fel, egyetlen bélyegképből áll, amely a hirdetési szöveg jobb oldalán található-így a hirdetés vizuálisan vonzóbbnak tűnik. A Google javasolja mind a rendszeres, mind a dinamikus képek használatát-akkor a rendszer automatikusan kiválaszt egy képet a webhelyről.

    Ezek a Kiterjesztések fokozatosan megjelennek ügynökségünk ügyfeleinek számláin, néhány ügyfél pedig már használja őket. Azonban túl korai lenne értékelni a hirdetések hatékonyságát képekkel-nincs elég adat.

    A videó művelet formátumának frissítése

    2022 elején a TrueView for Action kampányok átkerülnek a Video Action formátumra — a YouTube-on és a partneroldalakon megjelenő videohirdetésekre, amelyek célja a konverziók vonzása. Az Action video kampányok TrueView létrehozásának képessége 2021.szeptember végéig marad. Emellett a videó Akciókampányokhoz optimalizálási mutatót és ajánlásokat is kiérdemeltek, június végén pedig minden kibővített közönséggel rendelkező videós akció-és felfedező kampány átáll az optimalizált célzásra.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    A videó Akciókampányokban nem lesz képes letiltani a hirdetési megjelenítéseket a partner videó erőforrásain, de képes lesz csatlakozni a Google Merchant Center feed-hez, és használni a “cél befektetés megtérülése”stratégiát.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Ekaterina
    Dryakhlova, a MediaNation video-és média reklámszakértője

    A Video Action a TrueView for Action továbbfejlesztett változata. Az ilyen kampányok gépi tanulást használnak: a videó csak azoknak a felhasználóknak jelenik meg, akik valószínűleg elvégzik a kívánt műveletet. Ez vonzza a vásárlásra kész közönséget, és több konverziót hoz.

    A fő különbség a videó akció TrueView akció az a képesség, hogy hirdetéseket jelenítsen meg a Google partner video források, valamint más oldalakon, nem csak a YouTube-on. Ez lehetővé teszi, hogy széles körű lefedettséget és nagyobb számú konverziót kapjon, figyelembe véve a legalacsonyabb árat.

    Videó akció még mindig van néhány jellemzője TrueView akció: a képesség, hogy kihagyja a videót öt másodperc után, a cím, a cselekvésre való felhívás, valamint az aktív linkek. A videó felfedezésének néhány jellemzője új formátumban is megjelent: hosszú cím és leírás a videó alatt. A hirdetés most inkább úgy néz ki, mint egy banner, ahol a statikus képet egy videoklip váltja fel.

    Az új adaptív formátum másik jellemzője a kontextuális hirdetések megszerzett tulajdonságai. A Google algoritmusai arra törekszenek, hogy vonzzák a termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő vásárlókat.

    Felajánlottuk, hogy teszteljük az új formátumot a különböző üzleti témákból származó ügyfelek számára: a designer bútoroktól az online TV-sorozat szolgáltatásáig. A Video Akció legjobb SRO mutatóit olyan ügyfelek találták meg, akiknek ügyfelei gyorsabban döntöttek a vásárlási döntésről. A bútor kliens SRO videó akció 10% – kal alacsonyabb volt, mint a TrueView akció. A TV-sorozatú streaming szolgáltatás pedig 15% – kal kevesebb.

    A szabványos formátumtól eltérően a Video Action képzési folyamat átalakításait nem azonnal, hanem körülbelül egy hét múlva állítják fel. Ugyanakkor a Video akció 10-15% – kal több konverziót eredményez alacsonyabb költséggel. Gyakran ezek a nézet utáni konverziók. A Videóműveletben történő megtekintés átlagos költsége azonban magasabb, mint a TrueView-ban, két alformátum szintézise miatt.

    Javasoljuk az új formátum használatát az impulzív kereslet termékeinek népszerűsítésére. A Videóművelet gombokkal és szövegblokkokkal egy konkrét cselekvésre való felhívást adhat hozzá, valamint arra ösztönözheti a felhasználót, hogy vásároljon.

    Fontos megjegyezni, hogy a videó Akciókampányoknak időre van szükségük a tanuláshoz. Ezek hasznosak lehetnek olyan márkák számára, amelyek előre elindítják a promóciókat, és készen állnak arra, hogy türelmesek legyenek, hogy több konverziót és alacsony CPO-t kapjanak.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Konsztantyin
    Naicsukov, elama evangélistája

    A hirdetési rendszer arra törekszik, hogy “konszolidálja” termékeit annak érdekében, hogy eladja az összes rendelkezésre álló leltárt, és egyszerűsítse azok használatát a hirdetők számára. A hirdetési rendszerekre vonatkozó ajánlások ugyanazok a feladatok megoldásához szükségesek: a reach kibővítéséhez, valamint több konverzióhoz.

    A fő különbség a Video Action formátum és a TrueView for Action között az, hogy univerzálisabb. A Videóművelet létrehozását ugyanúgy kell megközelítenie, mint az adaptív megjelenítési hirdetések létrehozását. De mivel a fő elhelyezések a YouTube-on vannak, a Video creative továbbra is a siker legfontosabb eleme. Használjon olyan rendszereket, mint az AIDA, ügyeljen arra, hogy tartsa az időzítést annak érdekében, hogy ne hagyja, hogy a néző unatkozzon: a videónak dinamikusnak kell lennie, felkeltenie az érdeklődést, és közvetítenie kell az ajánlatot.

    Szakemberként természetesen szomorú vagyok a partner videóplatformok letiltásának képességének hiánya miatt, de konverziós stratégiák használatakor ez nem válhat komoly problémává.

    Hasonló videók a videohirdetésekben

    Minden Google Hirdetés hirdető hozzáférhet hasonló videókhoz a youtube videohirdetéseiben. A hirdető csatornájáról két-öt videó jelenik meg a fő videohirdetés alatt, amikor a YouTube alkalmazásban megjelenik egy mobil eszközön. Hozzáadhat videókat a hirdetéshez, amelyek mindenki számára hozzáférhetnek,vagy a linkre kattintva.

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működnek az autostrategies a Yandexben? Közvetlen: 4 gyakori hibák
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni egy Facebook hirdetési fiókot

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Konsztantyin
    Naicsukov, elama evangélistája

    Hasonló videók elindítása videohirdetésekben csak olyan kampányokhoz érhető el,amelyek célja a közönség bemutatása a hirdetőnek és ajánlatának. Ha a fő reklám felkeltette a felhasználó érdeklődését, és többet szeretne megtudni, akkor könnyebb lesz ezt megtenni hasonló videók segítségével.

    Ha létrehozott egy sor videót, akkor más “kiadásokat”is elhelyezhet hasonlókban. Ha a fő videó példa volt a YouTube-csatorna tartalmára, akkor helyezze el a többi népszerű videót hasonlókba. Ha a fő hirdetési videó egy adott termékről szól, akkor hasonló videókban érdemes más videókat elhelyezni a termékről, amelyek jobban feltárják annak jellemzőit és előnyeit.

    Az e-mail címek listája a legtöbb hirdető számára elérhető lesz

    2021 őszétől kezdve azok a hirdetők, akik nem sértették meg a Google hirdetési irányelveit, használhatják az e-mail címek listáját a “Monitoring” funkcióval, még akkor is, ha a hirdetők nem felelnek meg a Google követelményeinek. Az ilyen ügyfelek azonban nem lesznek képesek módosítani az ajánlatokat, és kizárni azokat a felhasználókat, akiknek a kapcsolatai a listán vannak a hirdetési közönségből.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Ekaterina
    Appletova, a nectarin kontextuális hirdetési osztályának szakértője

    A Google Ads” Monitoring ” funkciója kényelmes, mivel nem szűkíti a reklámkampány lefedettségét, hanem lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy bizonyos feltételek mellett figyelemmel kísérjék a közönség érdeklődési mutatóit, és nyomon kövessék a hirdetések hatékonyságát. Miután megkapta a közönség konverziós arányára vonatkozó adatokat, csak a leghatékonyabb felhasználók számára indíthat kampányt, vagy konfigurálhatja az ajánlatmódosításokat.

    Az új opcióval azok a hirdetők, akik nem sértették meg a Google Ads hirdetési politikáját, lehetőséget kapnak arra, hogy figyelemmel kísérjék az e-mail címek listáiból gyűjtött közönséget. Általános szabály, hogy azok a felhasználók, akik elhagyják az adataikat, a legforróbb közönség: részt vesznek a hűségprogramban, vásárolnak, foglalhatnak, feliratkozhatnak hírlevelekre stb.

    A frissítés segítségével a hirdető kényelmesebb formátumban figyelemmel kísérheti a célközönség mutatóit, tanulmányozhatja, hogy a megrendelést nem teljesítő felhasználók hogyan reagálnak egy hirdetésre, vagy hogyan viselkedik a már használt közönség-függetlenül attól, hogy újra átalakítja-e vagy sem. A frissítés lehetővé teszi, hogy értékelje az ügyfelek viselkedését, életciklusukat, a jövőben célozni tudják őket, valamint a remarketingbe történő befektetés szükségességét.

    Ügynökségünkben gyakran használjuk a “megfigyelés” funkciót egy bizonyos közönség mutatóinak tanulmányozására, majd kevesebb kockázattal célozzuk meg. Általában a” megfigyelés ” funkció hasznos: segítségével új közönséget kereshet és tesztelhet anélkül, hogy elveszítené a lefedettséget, anélkül, hogy csökkentené az üzleti mutatókat, valamint kibővítené a márka célközönségét.

    Mivel a Google Ads opció jelenleg nem nyilvánosan elérhető, csak ősszel kell tesztelnünk, hogy megtudjuk, mennyire lesz hatékony, és befolyásolja-e a kampány üzleti mutatóit.

    A képkövetelmények módosítása az alkalmazáshirdetésekben

    2021. szeptember 15-től új követelmények vonatkoznak az alkalmazáshirdetésekben szereplő képekre. Azok a grafikus objektumok, amelyek nem felelnek meg a követelményeknek, már nem jelennek meg, és automatikusan eltávolításra kerülnek a hirdetési csoportokból, a róluk szóló adatok pedig nem jelennek meg a jelentésekben.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Három lehetőség a helyi hirdetések megjelenítésére a Térképekben

    A Google három új módszert jelentett be a helyi kampányok hirdetéseinek megjelenítésére a Térképekben. Az automatikus ajánlatokkal ellátott hirdetések megmutatják a hirdető helyét a Térképekben található keresési javaslatokban a releváns lekérdezéseket beíró felhasználók számára. A cég elhelyezkedése az útvonaltérképen beépített felhasználók számára is megmutatható, valamint a közelben lévő hasonló szervezetek keresésekor.

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июнь 2021 года

    Nyikolaj
    Sinjakin, MediaNation account manager

    Korábban a digitális fő trend az volt, hogy reklámkampányaikból online hatást érjenek el, most pedig egyre több vállalkozás lép kapcsolatba offline közönséggel. A földrajzi helymeghatározás hirdetése kiváló eszköz nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kisvállalkozások számára is: nem igényli a reklámkampányok finomhangolását, az aukciókkal való munka árnyalatainak ismeretét, az optimalizálás logikájának megértését stb.

    Az ilyen típusú hirdetések beállítására szolgáló felület intuitív és hozzáférhető. A Google Maps helyi kampányainak frissítése egy lépés a reklám személyre szabása felé, valamint a termék népszerűségének növelése az orosz felhasználók körében. A Google képviselői korábban megjegyezték, hogy a termék még nem hoz jelentős bevételt, de az alkalmazást használó felhasználók adatai hozzájárultak a vállalat által pénzbe vett egyéb termékek javításához.

    A frissítés lényegében megismétli a Yandexben elérhető meglévő funkciókat.Térképek, Yandex szolgáltatások.Navigátor.

    A névjegykártyák elsődleges megjelenítésével a keresési eredmények között a frissítés nem különbözik a Yandex alkalmazásokban használt alkalmazásoktól, a hirdető helyének az útvonal mentén történő megjelenítése pedig hasonló a Yandex útvonal mentén lévő pinekhez.Térképek, Yandex.Navigátor, ahol a felhasználó figyelmetlenül felkérik, hogy többet tudjon meg a szervezetről, majd átrendezheti az útvonalat. Hasonló szervezetek megjelenítése az útvonal építésekor a Yandex geoservices felhasználói számára is elérhető.

    A Google Maps közönsége az Android-felhasználók rovására bővül, amelyekben a szolgáltatás alapértelmezés szerint telepítve van. Azonban Yandex. Térképek, Yandex.A navigátor a használat tapasztalatán, a felület hozzáférhetőségén, a megnyert közönségen, az orosz felhasználóhoz való alkalmazkodóképességen alapul, hogy a fő versenytárs — a Google-termékeit erősebbé tegye.

    Eddig a Google Maps helyi kampányainak lehetőségei nagyon korlátozottak a Yandexhez képest, ahol több mint tucat különböző eszközt használnak a navigációs alkalmazások és szolgáltatások belsejében. Valószínűleg ez idő kérdése, a Google pedig kibővíti képességeit, ha sikeres. Véleményem szerint az új szolgáltatás tesztelésének jelenlegi szakaszában az orosz hirdetők nagyon óvatosan indítanak ilyen kampányokat, különösen a kisvállalkozásokat. Az eszköz tökéletes nagy márkák, amelyek célja, hogy elérje a legnagyobb számú érintett felhasználók, növeli a márka tudatosság, valamint vonzza a további forgalmat offline pontokat.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában