More

    Kontextuális hirdetési hírek 2021 júliusára

    2021 júliusában, Yandex.Yandex. közvetlen hozzáadott fizetés konverziók a “cél részesedése hirdetési költségek” stratégia, valamint a Direct Commander lehetővé vált, hogy működjön együtt a dinamikus hirdetések, valamint a kijelző kampányok. A Google Ads hozzátette, hogy a szabályok megsértése miatt véglegesen blokkolhat egy hirdetési fiókot, valamint megváltoztatta a vezetékek gyűjtésére szolgáló űrlapok használati feltételeit. az eLama lehetővé tette az ügyfelek és a partnerek számára, hogy a szolgáltatás használatával elindítsák és fizessenek az Avito hirdetéséért.

    Yandex.Yandex. Közvetlen

    • A “Target DRR” stratégia konverzióinak kifizetése
    • Dinamikus hirdetések és megjelenítési kampányok a Commanderben
    • Speciális szűrők tartalomtípusok szerint a megjelenített hirdetésekben
    • Az ügynökségek tanúsításának frissítése a Yandex-en. Közvetlen
    • A könyvtár és a Yandex kombinálása. Üzleti
    • Idő célzás a kampány varázslóban

    Google Hirdetések

    • Figyelmeztetések és blokkolások rendszere a politika ismételt megsértése esetén
    • A formanyomtatványok gyűjtésére vonatkozó feltételek megváltoztatása
    • A módosítóval rendelkező kulcsok megfelelő típusának tömeges megváltoztatása
    • Megjegyzés Az optimalizált célzás engedélyezéséről a fiókban
    • Hirdetések Kreatív Stúdió szolgáltatás a kreatívokkal való munkavégzéshez
    • Egyszerűsített folyamat létrehozása kezelési számla
    • A Gmail kampányok csak olvashatók
    • Tervezés reklám a TV-ben a Google Ads Oroszországban
    • A következő két In-Stream videók lehetősége nélkül kihagyom egy sorban
    • Oldal a Google Analytics 4 hirdetési állapotáról
    • A harmadik féltől származó cookie-k elutasításának elhalasztása 2023 végéig

    eLama

    • Hirdetések elhelyezése az Avito-n az eLama partnerek számára

     

    A “Target DRR” stratégia konverzióinak kifizetése

    A “hirdetési költségek Célrészesedése” stratégiában elérhetővé vált a konverziók kifizetése. Ez lehetővé teszi, hogy az online áruházak és a piacok csak meghatározott százalékot fizessenek a felhasználó céljának eléréséhez. A konverziók kifizetésének engedélyezéséhez be kell kapcsolnia a jelölőnégyzetet a megfelelő mezőbe.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Ahhoz, hogy a stratégia működjön, a hirdetőnek meg kell adnia a Yandexben. Irányítsa azt a százalékot, amelyet készen áll a promócióra költeni, majd válassza ki a webhelyről a rendszerbe történő vásárlásokra vonatkozó adatok továbbításának formátumát.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Polina
    Vasilyeva, az elama kontextuális reklámjának vezető szakembere

    A frissítés lehetővé teszi a hirdetők számára, akik attól tartottak, hogy költségvetésüket konverziók nélkül költik el, hogy teszteljék az új stratégiát.

    A konverziók kifizetésének előnyei:

    1. Csak célzott intézkedéseket fizetnek-a költségvetés egyesítésének esélye nulla. Ha a felhasználó elment a webhelyre, de nem hajtotta végre a célműveletet, az átmenet nem kerül kifizetésre.

    2. Nem ugrik a költségek kampányok a “cél részesedése hirdetési költségek” stratégia a képzés során. A konverziók kifizetésekor az ilyen ugrások csak a célok elérése után lehetségesek.

    1. Csak egy célt választhat a fizetéshez. A kampányt több célra nem lehet optimalizálni.

    2. A forgalom erőteljes csökkenése akkor lehetséges, ha a hirdetési költségek meghatározott része nem elegendő a cél eléréséhez.

    A konverziók kifizetése fontos azoknak a hirdetőknek, akik KPI-vel rendelkeznek a hirdetési költségek megosztására, valamint azok számára, akik csak bizonyos célzott műveletekért akarnak fizetni. Ez megtakarítja a hirdetési költségvetést, az e-kereskedelemmel rendelkező hirdetők pedig csak a hirdetési költségek rögzített részét tudják fizetni a megrendelésből származó teljes bevételből.

    Még nem teszteltem a konverziók fizetését. Leggyakrabban olyan kampányokban, ahol több célzott műveletet kell nyomon követni, a “hirdetési költségek Célarányát” használom. A konverziók kifizetése csak egy konverzió esetén lehetséges.

    Dinamikus hirdetések és megjelenítési kampányok a Commanderben

    A hirdetőknek most lehetőségük van dinamikus hirdetésekkel dolgozni, kampányokat közvetlenül megjeleníteni — másolni az ilyen típusú kampányokat, és hatalmas változtatásokat eszközölni rajtuk.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Olga
    Ilina, a nectarin kontextuális hirdetési osztályának csoportvezetője

    A Direct Commander fő célja, hogy egyszerűsítse a reklámkampányokkal való munkát, különösen a tömeges változások tekintetében, amelyek még a felület frissítése után sem olyan kényelmesek a webes verzióban.

    Egészen a közelmúltig, mivel csak szöveges és képkampányokat lehetett szerkeszteni a Commander-ben, a szakembernek el kellett mennie a webes verzióhoz, és ott kellett szerkesztenie a kampányokat szövegek és kiterjesztések megváltoztatásakor. Ez kényelmetlen, mivel át kell váltania, amikor mindent egy ablakban szeretne beállítani. Ezenkívül a webes felületen történő tömeges csere néha egyszerűen nem akar nyilvánvaló okok nélkül dolgozni. A webes verzióban végrehajtott módosítások is állandóak, a parancsnok pedig lehetővé teszi az adatok ellenőrzését, mielőtt elküldené a szerverre. A frissítésnek időt kell megtakarítania a szakemberek számára, valamint potenciálisan csökkentenie kell a hibák valószínűségét a kampányok szerkesztésekor.

    Számomra a legfontosabb az intelligens bannerekkel való munka bevezetése, valamint a dinamikus keresési hirdetések. A média kampányok nem okoztak ilyen kellemetlenségeket a tömeges változásokban. Azonban az a képesség, hogy mindent egy ablakban szerkesztsen, hatalmas plusz. Az ilyen munkában azonban vannak árnyalatok.

    A dinamikus hirdetések és az intelligens bannerek szűrőinek végrehajtása a Commander-ben kevésbé kényelmes, mint a webes verzióban: nincs olyan fa, amely a kategóriák nevét tartalmazza, ahonnan kiválaszthatja, amire szüksége van — csak egy szűrő azonosítóval, nevekkel és egyéb paraméterekkel. A szakembernek előzetesen meg kell gyűjtenie a pontos szűrési feltételeket a Commander — ban való munkavégzéshez-például ha csak egy bizonyos Kategórialista népszerűsítésére van szüksége. Nagyon várjuk ezt a javulást a jövőben.

    A megjelenítési kampányok esetében az egyik hátrány az, hogy a Commander felhasználói profiljának létrehozásakor nem láthatja a potenciális közönség lefedettségének előrejelzését, mint a webes verzióban.

    Ez nem hátrány azok számára, akik tapasztalattal rendelkeznek egy adott felhasználói portréval, de azok számára, akik először hoznak létre kampányt, kényelmetlen.

    Véleményem szerint a végrehajtás ezen szakaszában a szakemberek még nem fognak teljes mértékben átállni a parancsnokra hirdetési kampányok létrehozására és szerkesztésére. A változtatások egy része a webes verzióban történik a fejlesztések végrehajtása előtt.

    Speciális szűrők tartalomtípusok szerint a megjelenített hirdetésekben

    Yandex.Yandex. a Direct kiterjesztette a megjelenítési kampányok beállításaihoz a hirdetési megjelenítések kiterjesztett korlátozását tartalomtípusok szerint: tragikus események, szerencsejáték, felnőtt tartalom, fegyverek és dohány. Az új szűrők banner-és videohirdetésekben érhetők el. Korlátozhatja a megjelenítési helyeket, amikor kampányt állít be a “További beállítások” szakaszban a “megjelenítések korlátozása tartalomtípusok szerint” blokkban.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Elena
    Dukhonina, a Kinetica ppc szakértője

    A médiakampány célja gyakran a márka imázsának erősítése és a megfelelő szövetségek létrehozása, ezért nagy figyelmet fordítanak a weboldalakon található hirdetési platformok és tartalmak minőségére. A nagy hirdetők számára a márkavédelem a hirdetési stratégia fontos eleme.

    Minden vállalat maga határozza meg a Márkabiztonság határait, figyelembe véve célközönségét, termékét, imázsát és végső céljait. A tilalmaknak nincs egységes és egyetemes listája. De határozottan a gyermekáruk tárolása nem jelenhet meg hirdetéseket felnőtt tartalmú webhelyeken, de a vadászok számára készült áruk tárolása nem bánja a fegyverekre szánt tartalom mellett történő reklámozást.

    Fontos, hogy a márka, amely megemlíti, nem jelenik meg olyan tartalom környezetében, amely nem felel meg az értékeinek. A marketingszakértő feladata, hogy megakadályozza a márka hírnevének veszélyét. Ha a tartalom negatív érzelmeket okoz a felhasználóban, akkor azokhoz a márkához kapcsolódnak, amelynek neve mellette volt. Például a közlekedési vállalatok nem jeleníthetnek meg hirdetéseket a balesetek és katasztrófák tartalma mellett, mert ez negatívan befolyásolhatja a márka imázsát.

    A frissítés lehetővé teszi a márkák számára, hogy gyorsan korlátozzák a megjelenítéseket a nem kívánt tartalom mellett, anélkül, hogy hosszú fekete listát készítenének azokról a webhelyekről, ahol nem akarják megjeleníteni hirdetéseiket. De minden eszközt bölcsen kell használni, mivel a korlátozások a lefedettség csökkenéséhez vezethetnek, mert a potenciális közönség csökken.

    Azt tervezzük, hogy teszteljük ezt az eszközt kampányokban, annak ellenére, hogy előre elkészítjük a nemkívánatos tartalmú webhelyek listáját.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Mária
    Alifanova, a molinók médiaigazgatója

    Most a Yandexben. Közvetlenül kizárhatja a hirdetések megjelenítését a szerencsejátékról, fegyverekről, dohányról, terrorizmusról szóló anyagok mellett,valamint felnőttkori és negatív tartalommal, káromkodással. Véleményem szerint ezeket a kategóriákat, vagy legalábbis a terrorizmussal és a fegyverekkel kapcsolatos anyagokat ki kell zárni az alapvető képességekből.

    Jó, hogy most lehetőség van kizárni ezt a tartalmat-határozottan igen. Hasznos lehet minden olyan márka számára, amely törődik a hírnévvel, és nem akarja, hogy hirdetései megkérdőjelezhető tartalom mellett jelenjenek meg.

    Hirdetők, szakemberek, akik kezelik kampányok Yandex. A Directnek lehetővé kell tennie ezt a beállítást, ha a fenti tartalom nem felel meg a márka értékeinek, piaci elhelyezkedésének és a vállalat politikájának. Mi a teendő, ha a szakembernek nincs információja, és kétségek merülnek fel abban, hogy engedélyezi-e ezt a beállítást:

    1. hasonlítsa össze a márka képét a kizárható tartalommal;

    2. kérjen információt a tartalom kizárásáról PR-szakembertől, marketingszakembertől vagy márkaigazgatótól az ügyfél oldalán.

    Ennek a frissítésnek az az előnye, hogy a márkák nem félhetnek attól, hogy hirdetéseik a kellemetlen anyagok mellett jelennek meg, a szakemberek pedig kevesebb időt töltenek a webhelyek tisztítására a benyomásokból.

    A hátrányok a lefedettség csökkenésével és a CPM növekedésével járhatnak, de még mindig nehéz megmondani-teszteléseket kell végezni.

    Kétségek merülnek fel a benyomások kizárásával a káromkodás mellett: elég sok van az Interneten. Hogyan befolyásolja ez a lefedettséget? A piaci kollégák azt mondják, hogy feltétlenül ki kell zárni a sokktartalmat, a szexet, a halált és hasonló témákat, de ne használjon káromkodást. Azt tervezem, hogy tesztelje ezt a beállítást az összes kijelző elhelyezések ügyfeleink, valamint elemzi a lefedettség és a költségek elhelyezése, valamint, hogy ha a forgalmi mutatók javulni fog.

    Az ügynökségek tanúsításának frissítése a Yandex-en. Közvetlen

    Július 1-Jétől A Yandex. A Direct megváltoztatta az ügynökségek tanúsításának feltételeit. Így a munka minőségének értékelése öt blokkból állt:” Általános”,” keresés”,” hálózatok”,” Retargeting “és”mobil”. A “Keresés”, a “Hálózatok” és az “Általános” blokkokban megjelentek a kulcsfontosságú mutatók minimális küszöbértékei, a KPI skála folyamatos lett, a megjelenítési hirdetési teszt pedig új termékekkel és eszközökkel kapcsolatos kérdéseket vetett fel.

    OLVASS TOVÁBB:  Dinamikus hirdetések Yandex. Közvetlen - mi ez, hogyan kell beállítani
    OLVASS TOVÁBB:  Hatékony keresési hirdetések beállítása a Google Ads alkalmazásban

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Mária
    Belokon, a Yandex ügynökségeivel foglalkozó osztály vezetője

    A hirdetési technológiák folyamatosan fejlődnek, új Eszközök, Beállítások és termékek jelennek meg. Azt akarjuk, hogy a tanúsítási rendszer ne csak átlátható és érthető legyen a hirdetési piac minden szereplője számára, hanem vegye figyelembe a Yandex termékek új jellemzőit is.

    A tanúsított ügynökségek elsősorban szakemberek, tapasztalt játékosok a hirdetési piacon. A tanúsításban részt vevő ügynökségek és ügyfeleik portréi nagyon különbözőek. A tanúsítási folyamatnak elég rugalmasnak kell lennie ahhoz, hogy figyelembe vegye ezt a sokszínűséget.

    A tanúsítás az egyik olyan referenciaérték, amellyel a potenciális hirdetők maguk választhatnak egy ügynökséget. Fontos, hogy az ügyfelek kiváló minőségű eredményt kapjanak, függetlenül a választott elhelyezési módtól: közvetlenül a Yandexen keresztül vagy egy reklámügynökség segítségével. Tanúsításkor figyelembe vesszük a különböző mutatókat, amelyek tükrözik az ügyfél elégedettségét az ügynökséggel való együttműködéstől.

    A tanúsítási folyamat frissítésének segítenie kell ezeket a problémákat.

    Annak érdekében, hogy pontosabban értékeljük a hirdetési kampány beállításainak minőségét, nemcsak új mutatókat adtunk hozzá, hanem blokkokra osztottuk őket, hogy megkönnyítsük a navigációt. Két blokk helyett öt jelent meg. Mindegyiknek meglehetősen széles választéka van olyan mutatóknak, amelyek valahogy jelzik az ügyfél elhelyezésének hatékonyságát.

    A tanúsítási időszak ugyanaz maradt-fél év. Az új feltételek mellett először 2022 januárjában adunk ki állapotokat. Ehhez értékeljük a munkát az ügynökséggel a 2021 júliusától decemberéig tartó időszakra. Az ügynökségeknek elegendő idejük lesz a tevékenység eredményeinek kiigazítására és a tanúsításra való felkészülésre.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Anastasia
    Mozhaeva, a MediaGuru vezérigazgatója

    Nem látunk drasztikus változásokat a Yandex tanúsításában. Közvetlen partnerek. Az új szabályok nem befolyásolják jelentősen a nagy ügynökségek tanúsítását. Ami a kisebb vállalatokat illeti, amelyek a régi rendszer alapján tanúsítást kaptak — nehézségeik lehetnek. Például nem mindegyik fejleszti a mobilt olyan aktívan, mint a videó vagy a megjelenítő reklám.

    Itt van egy másik ok, hogy ne aggódj a változások miatt. A Yandex növelte a tanúsításhoz szükséges blokkok számát, de a súlyozott paramétereket vizsgálja. A végső pontszámok olyanok, mint a “kórház átlaga”. Ha egy ügyfél számára lehetetlen teljesíteni az összes tanúsítási pontot, ez más ügyfelek számára is megvalósítható. A pontszámok átadása teljesen megfelelő és megvalósítható.

    Ami a Média tanúsítását illeti, sokáig egyértelmű volt, hogy megjelenik. A Yandex aktívan fejleszti ezeket a területeket, mert több leltár van, a közönség pedig egyre inkább fogyaszt videotartalmat. Számomra úgy tűnik, hogy a megjelenítési reklám tanúsításának még korábban meg kellett volna jelennie.

    Általában a tanúsítás segít abban, hogy az egész online hirdetési piac jó állapotban maradjon, nem pedig pihenjen. Segít az Ügyfélnek az ügynökségek professzionalizmusának felmérésében is. Minden vállalatnak sok esete van, de ha az ügynökség rendelkezik a Yandex tanúsítvánnyal, ez határozottan plusz. Különösen, ha ajánlatokról beszélünk. Mi vagyunk a tanúsítás!

    A könyvtár és a Yandex kombinálása. Üzleti

    A Yandex azt tervezi, hogy összekapcsolja a könyvtárat a Yandex-szel. Üzleti egy név alatt-Yandex. Üzlet. A könyvtár képességei megmaradnak. Az egyesülésre a közeljövőben kerül sor, a szolgáltatások fokozatosan integrálódnak.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    A könyvtár és a Yandex kombinálása. Az üzlet logikus lépés a Yandex részéről, amely a közelmúltban fogadott a mikro-és kisvállalkozásokra. Yandex.A Business and Advertising Előfizetőknek képesnek kell lenniük arra, hogy kitöltsék szervezetük kártyáját anélkül, hogy átállnának egy másik szolgáltatás felületére. De Yandex. A közvetlen felhasználóknak meg kell változtatniuk a könyvtárral való szokásos munkafolyamatot.

    Remélem, hogy a Yandex nem fogja elfelejteni kényelmünket, és nem kényszerít bennünket egy teljesen új felület kezelésére.

    Idő célzás a kampány varázslóban

    Yandex.Yandex. a Direct hozzáadta az időcélzás konfigurálásának képességét a kampány varázslóban. Ez lehetővé teszi a hirdetők számára kényelmes hirdetési megjelenítések ütemezését. Ha a szervezet szerepel a Yandexben. Üzleti, közvetlen helyettesíti a szervezet munkaidő alapértelmezés szerint.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Anton
    Galsky, az ArrowMedia projekt adaptációjának vezetője

    A kampány varázsló segítségével gyorsan elindíthatja a hirdetéseket. Az eszköz ez év tavaszán jelent meg, fokozatosan új funkciókat szerez be, amelyek közül az egyik a benyomások ütemezésének kezelése. Kétségtelen, hogy egy hasznos beállítás fontos:

    1. Reklámszolgáltatások és azonnali kereslettel rendelkező áruk esetében. Például értelmetlen hirdetni a “zárak megnyitása” szolgáltatást éjszaka, ha a mesterek 20.00-ig dolgoznak. Ennek megfelelően, ha a felhasználó a munkaidőn kívül hagyott kérelmet, valószínű, hogy a hívás reggel már irreleváns lesz számára.

    2. Ha nincsenek visszajelzési űrlapok a webhelyen, csak egy telefonszámot használnak, vagyis a munkaidőn kívül hagyott alkalmazásokat nem rögzítik,és nem dolgozzák fel.

    3. Nagyon korlátozott költségvetésű kampányokhoz, ami nem elegendő a 24/7 megjelenítéshez.

    Más esetekben javasoljuk, hogy ne korlátozza a hirdetési megjelenítések ütemezését, gyűjtsön statisztikákat, hipotéziseket készítsen, gondosan tesztelje. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy elkerülje a felhasználót a versenytársakra. Például egy fogyasztó hozzáadott egy terméket a kosárba, vagy éjszaka kérelmet hagyott, de munkaidőben megrendelést tett. Ha a hirdetések nem működtek éjszaka, a vezetékek valaki máshoz mentek volna. Az alkalmazásokat még nem munkaidőben is össze kell gyűjteni, ha a Felhasználó egyértelműen meg tudja érteni, hogy mikor lépnek kapcsolatba velük.

    Annak ellenére, hogy a kampány varázsló segít elindítani hirdetéseket néhány kattintással, és ne belevetette magát a mélységbe finomságok, beállítások, javasoljuk, hogy közelítse meg a kampányok kezdete tudatosan. Szánjon egy kis időt arra, hogy elolvassa a segítséget, hogy megtudja, hogyan fog működni ez vagy az a beállítás, és milyen következményekkel jár. Az indulás könnyebbé vált, de maga a reklám egy összetett és dinamikus szervezet maradt, amely gondosságot és figyelmet igényel.

    Figyelmeztetések és blokkolások rendszere a politika ismételt megsértése esetén

    A Google új figyelmeztető rendszert vezetett be azoknak a hirdetőknek, akik rendszeresen megsértik a hirdetési szabályokat. Ugyanezen szabály első, második és harmadik megsértése után a hirdető e-mailben figyelmeztetéseket, szankciókat kap a hirdetési megjelenítések leállítása és a fiók blokkolása formájában. A fiók feloldásához, valamint a hirdetések megjelenítésének folytatásához ki kell javítania a jogsértéseket, megerősítő űrlapot kell küldenie. Egy másik jogsértés esetén fiókját véglegesen blokkolják.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    2021 szeptemberétől figyelmeztetések érkeznek a tisztességtelen tevékenységekben való közreműködés, tiltott anyagok reklámozása, lőfegyverek, alkatrészei és kapcsolódó termékek, robbanóanyagok, más típusú fegyverek, dohány.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Oleg
    Shalygin, Marketing Csapat Vezető MediaGuru

    Sok felhasználó szándékosan megsérti a szabályokat — ez tény. Ezért egyrészt a bevezetett intézkedések ésszerűek. De van egy másik oldal is. Most észrevesszük, hogy a Google moderátorok gyakran hibákat követnek el. Túl gyakran! Az ilyen moderálás ártatlan ügyfelek blokkolásához vezethet.

    Hirdetések reklám gyógyszert különösen gyakran elutasítják — ez nagyban megnehezíti a munkát. Ugyanakkor a fellebbezések 95% – ában a Google elismeri hibáját. Emellett gyakran előfordul, hogy az eltérések véletlenszerűen fordulnak elő olyan okok miatt, amelyek semmilyen módon nem kapcsolódnak a hirdetések tárgyához. A hirdetést például a szerencsejáték reklámjaként utasították el, bár reklámoztuk a szállodát, és a tiltott, eladásra szánt gyógyszerek miatt, amikor állati takarmányt reklámoztunk.

    Nem hiszem, hogy ilyen intézkedéseket kell alkalmazni, ha bármilyen szabályt megsértenek. Vannak különböző “súlyossági” jogsértések. Ezt természetesen figyelembe kell venni a blokkoláskor.

    A formanyomtatványok gyűjtésére vonatkozó feltételek megváltoztatása

    A Google Ads frissítette a kiterjesztés használati feltételeit egy űrlap segítségével a potenciális ügyfelek számára. 2021.július 15-től a hirdetőknek nincs joguk engedélyt vagy más engedélyt adni az adatközvetítőknek az ügyfelektől kapott információk felhasználására.

    OLVASS TOVÁBB:  A PPC hirdetési trendjei és előrejelzései 2021-re

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    A módosítóval rendelkező kulcsok megfelelő típusának tömeges megváltoztatása

    A Google Ads-ben és a Google Ads-szerkesztőben elindították a széles körű egyezés-módosítóval rendelkező kulcsszavak egyezés típusának tömeges megváltoztatásának lehetőségeit. A mérkőzés típusának megváltoztatásakor a módosítóval rendelkező kulcsszó törlődik, helyette egy új kulcsszó jön létre a megadott egyezés típusával.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Denis
    Honfitársaink, az ArrowMedia fiókigazgatója

    A kulcsszavakkal való munkavégzés változékonyságának csökkentése két fő megközelítésben befolyásolja a szakemberek munkáját:

    1. A gépi tanulás minimális használata. A “kulcsszó — keresési lekérdezés”maximális mérkőzésének kézi munka részletességének alsó küszöbértéke növekszik. A megközelítésnek előnyei vannak a hirdetési üzenet megjelenítésének relevanciájának gyakorlati garanciája szempontjából. Ebben az esetben a reklám Több “széles vonásra” fog áttérni, valamint a hirdetési üzenet részletezéséhez más lehetőségeket kell keresnie.

    2. A kézi vezérlés minimális használata. A kontextuális reklámozás egyre inkább olyan közönséggel való együttműködésre irányul, amelyet nem egy adott keresési lekérdezés, hanem egy sor jellemző és további viselkedési tényező alapján azonosítanak. Ezért azok, akik automatikus licitálási stratégiákat használnak, további kényelmet kapnak a kulcsszavakkal való munkavégzésben, mivel az “automatizálás” hozzáadásra került ezen a szinten.

    Egy széles mérkőzés lehet tele megszerzése jelentős részét az alacsony minőségű forgalom, különösen akkor, ha a kézi ajánlat kezelése és ritka elemzése keresési lekérdezések. Ez a típus alkalmas arra, hogy rövid idő alatt jelentős forgalmat érjen el az autostratégiákkal együtt.

    A kifejezésmegfelelés továbbra is népszerűbb eszköz a szakember számára. Ez az arany középérték a mennyiség és a minőség között.

    Megjegyzés Az optimalizált célzás engedélyezéséről a fiókban

    Néhány Google Ads-fiók most megjeleníti a” jel “címkét a” demográfiai ” szakaszban. Ez azt jelenti, hogy az optimalizált célzás engedélyezve van a kampányokban-olyan új potenciális ügyfeleket célozva meg,akik nagy valószínűséggel konvertálnak. A rendszer elemzi a céloldalon és a hirdetési objektumokban található kulcsszavakat, majd a kampánycélok alapján kiválasztja a célközönséget. Letilthatja az optimalizált célzást a hirdetési csoport beállításaiban.

    OLVASS TOVÁBB:  Három hiba, amelyet kockáztathat, ha elősegíti a berendezések javítását

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    Az optimalizált célzás engedélyezésével a hirdető által választott kulcsszavak és célközönségek csak az automatikus célzási algoritmusok ajánlásaivá válnak azoknak a felhasználóknak, akik valószínűleg konverziót hajtanak végre.

    Kezdetben az algoritmusok figyelembe veszik a javasolt célzást, de végül azokat használják, amelyek a legjobb eredményeket mutatják. Még akkor is, ha a hirdető eredetileg teljesen más célzást állított be. A Jelcímke csak segít megkülönböztetni a manuálisan beállított célzást az automatikus célzástól a jelentésekben.

    Hirdetések Kreatív Stúdió szolgáltatás a kreatívokkal való munkavégzéshez

    A Google bejelentette a Ads Creative Studio szolgáltatást. Egyesíti a korábban a YouTube-on, a Display & Video 360-on és a Campaign Manager 360-on használt video -, audio-és display-reklámok kreatívjainak létrehozására szolgáló eszközöket. A szolgáltatás július végétől lesz elérhető bétaverzióban a Display & Video 360 ügyfelek számára, szeptembertől pedig néhány YouTube hirdető számára.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Christina
    Kuchinova, a Display & Programmatic digital-e-Promo ügynökségek csoportvezetője

    Ads Creative Studio egy olyan szolgáltatás, amely egyesíti több különböző Google eszközök dolgozó hirdetési kreatívok, valamint lesz egy könyvtár tárolására létrehozott kreatívok és jelentősen egyszerűsíti azok használatát a különböző platformokon.

    Hagyományosan a Google Ads, a Display & Video 360 és a Campaign Manager 360 segítségével dolgozunk: bannereket, video-és audio kreatívokat készítünk és töltünk fel. Annak ellenére, hogy interakciót tudunk létrehozni közöttük, nem cserélhetnek kreatívokat egymással. Most már elég lesz ahhoz, hogy a hirdetési szekrényt a Ads Creative Studio-hoz kapcsoljuk, hogy gyakorlatilag egy ablakból megkapjuk az RK összes szükséges kreatívját. Ez tényleg minden kreatívról szól. Például azonnal megkapjuk mind a Display & Video 360 dinamikus kreatívjait, mind a Director Mix különböző videohirdetéseit.

    Úgy vélem, hogy kevés fog változni az eszközök maguk az integráció egyetlen szolgáltatás. Csak az, hogy minden megoldásnak közös könyvtárja lesz, a különböző rendszerekben dolgozó marketingszakemberek pedig együtt használhatják.

    A korlátozott költségvetéssel rendelkező hirdetők számára a Ads Creative Studio lehetőséget kínál a költségek optimalizálására és a pénz befektetésére nem nagyszámú hasonló banner rajzolásához, hanem maga a kampányhoz, valamint a közönség vonzásához. Ez jó lehetőség a kis – és középvállalkozások számára, hogy szegmentált reklámokkal kezdjenek dolgozni. A szolgáltatás különösen értékes azok számára, akik nagyszámú szűk közönséggel dolgoznak — egy ilyen vállalkozásnak sok hirdetést kell létrehoznia, amelyek minden célközönség számára előnyösek. Az új szolgáltatás lehetővé teszi ezt gyorsan, tervező szakemberek bevonása nélkül.

    By the way, a tervezők is képesek lesznek használni Ads Creative Studio látni, hogy a kreatív fog kinézni a valóságban. Az olyan eszközök, mint a Display & Video 360 vagy a Campaign Manager 360 menedzserek számára készültek. Feladatuk a kampányok kezelése. Ezért a tervezők általában nem férnek hozzá hozzájuk, ami azt jelenti, hogy nem volt lehetőség arra, hogy előzetesen teszteljék a létrehozott vizuális képet, és megértsék, mit kell javítani.

    Jó, hogy a Google gondoskodott a felhasználókról, elégedettek vagyunk egy ilyen eszközzel. Biztos vagyok benne, hogy kényelmesebb lesz a munka, és aktívan fogjuk használni ezt a szolgáltatást. Amint elérhetővé válik, megyünk, hogy teszteljük. Gyanítom, hogy más kényelmes funkciók várnak ránk.

    Egyszerűsített folyamat létrehozása kezelési számla

    A Google Ads lehetővé tette, hogy új kezelési fiókokat hozzon létre a meglévő kezelési fiókokban: a “hatékonyság” és a “Gyermekfiókbeállítások” oldalakon. Korábban ez csak a fiókok kezelésének helyén volt lehetséges.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Ilnur
    Khabibullin, kontextuális hirdetési szakember a Media 108-nál

    A Google Ads-fiók kezelése jelentősen leegyszerűsíti a kontextuális hirdetési szakember munkáját. Ez lehetővé teszi, hogy sok időt takarítson meg sok fiók központosított kezelése miatt. A vezetői fiókok segítenek egységes jelentések készítésében és a kampányok hatékonyságának összehasonlításában is.

    A Google frissítés megkönnyíti a felügyeleti fiók létrehozását. Ez a frissítés nem tartalmaz drasztikus változásokat a szakemberek munkájában, de néhány fejlesztés elérhetővé vált. Például a frissítés lehetővé teszi egy ideiglenes erőforrás mentését.

    Korábban egy alárendelt menedzsment fiók létrehozásához harmadik fél fiókját kellett használni, amelyet természetesen ezt megelőzően kellett létrehozni. Ezután a kapcsolat létrehozásához vissza kellett térni az eredeti kezelési számlára, és meghívóval kérelmet kellett küldeni. Csak ezután térhet vissza az alárendelt fiókhoz, hozzáférést biztosíthat, valamint lehetőséget kaphat a fiókok kezelésére, amikor bejelentkezik egy fiókba. Most ez a folyamat jelentősen leegyszerűsödött, és ez kellemes.

    Szeretném megemlíteni a fiókonként 20 Google Ads-fiók korlátját is. A Súgó kijelenti, hogy a frissítés lehetővé teszi, hogy betartsa ezt a korlátozást. A tapasztalat azt mutatja, hogy ez a határ nem korlátozza különösebben a munkafolyamatot, kivéve, ha természetesen valamilyen építészeti bölcsességgel jön létre a menedzsment számla szerkezetével.

    A Gmail kampányok csak olvashatók

    2021. július 8. óta a Gmail minden egyes kampánya csak olvasható. A hirdetők már nem hozhatnak létre új kampányokat vagy hirdetési csoportokat az ilyen típusú meglévő kampányokban. A Discovery kampányok segítségével megcélozhatja a Gmailt.

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Новости контекстной рекламы за июль 2021 года

    Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    A Gmail kampányok mindig is egy speciális eszköz voltak, és nem volt nagy igény a hirdetők körében. Bár egyes területeken — például az oktatásban vagy a kiskereskedelemben-ez a fajta kampány jó eredményeket adhat. Különösen, miközben a kulcsszavakat az ingyenes postafiókok felhasználóinak levelezésében lehetett megcélozni.

    Véleményem szerint sokkal kényelmesebb a Discovery kampány és az adaptív hirdetések konfigurálása, ezért nem aggódom a Gmail hirdetések bezárása miatt-az idő telt el.

    TV-hirdetések tervezése a Google Ads alkalmazásban

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában