More

    Kontextuális hirdetési hírek 2021 augusztusára

    2021 augusztusában Yandex.Yandex. a Direct bemutatta az intelligens tervezési technológiát olyan hirdetések összeszerelésére, amelyek a legmegfelelőbbek az egyéni felhasználók számára YAN-ban, a Metrica pedig három célt szerzett a hívások nyomon követésére. A Google Ads frissítette az összes hozzárendelési modellt, kivéve az utolsó kattintással történő hozzárendelést, és bevezette a szerkesztő új verzióját. az eLama hozzátette, hogy az új ügyfelek számára a reklámok kifizetését követően a lehető legnagyobb mértékben megemelték az új partnerek ügynökségi díját.

    Yandex.Yandex. Közvetlen

    • Egyszerűsített Videó betöltése a hirdetésekben
    • Intelligens tervezési technológia hirdetések építéséhez YAN-ban
    • Három cél a hívások nyomon követésére a Yandexben. Metrica
    • A bónuszprogramban a “Target DRR” és a “Target DRR” promóciói
    • A Robotérzékelő rendszer frissítése a Yandexben. Metrica

    Google Hirdetések

    • A hozzárendelési modellek frissítése a Google hirdetésekben
    • Átváltási érték szabályok Az intelligens licitálásban
    • A Google Ads szerkesztő új verziója
    • Az egyéni oszlopokban kapott megjelenítések százalékára vonatkozó adatok
    • Érvénytelen MPN attribútumérték a Kereskedőközpontban
    • Frissítések az automatikus licitáláshoz a Display & Video 360 alkalmazásban
    • Két funkció az intelligens ajánlat hozzárendeléshez az API-ban
    • Konverziók modellezése a Google Analytics 4 alkalmazásban
    • Új lehetőségek a mutatók kezelésére a Google Analytics 4 alkalmazásban

    eLama

    • Fizetés utáni új eLama felhasználók számára
    • Maximális jutalom az új ügyfelek számára

     

     

    Egyszerűsített Videó betöltése a hirdetésekben

    Yandex. A Direct új “videó” blokkot indított a Videók Hirdetések egyszerűsített betöltésére. A hirdetők 5-60 másodperc hosszú videókat adhatnak hozzá a kampányokhoz a hirdetés beállításának harmadik szakaszában – “hirdetések hozzáadása”. Videót is hozzáadhat a kampány varázslóhoz. A reklámokat a YAN felhasználók fogják látni.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года1

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года2 Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    Szinte az összes fő webhely most a videotartalomra és a megfelelő hirdetési formátumokra összpontosít, így nem meglepő, hogy a Yandex megkönnyíti a hirdetők számára a videók hozzáadását a hirdetésekhez. Csak fontos figyelembe venni a formátum jellemzőit. Itt a videó inkább egy “mozgókép”, nem pedig egy teljes értékű videó.

    Ha azt szeretné, hogy a felhasználó teljes mértékben nézze meg a videót-a végéig, hanggal -, akkor keményen meg kell próbálnia őt érdekelni. De még ha csak hozzá egy kis animáció, fordult a szokásos statikus hirdetések a videókat, ez ad egy kis növekedés hatékonyság: mozgás vonzza az emberek figyelmét jobban-ezt már régóta bizonyított tény.

    Intelligens tervezési technológia hirdetések építéséhez YAN-ban

    A YAN egy új, gépi tanuláson alapuló hirdetési technológiát indított el-Intelligens Tervezés. Elemzi a webhely látogatójával kapcsolatos információkat, létrehozza a legmegfelelőbb hirdetést, majd megmutatja a felhasználónak. A technológia önállóan dönti el, hogy mely kiegészítőket kell beilleszteni a hirdetésbe, különféle tényezők alapján-beleértve a felhasználók preferenciáit, valamint azokat az eszközöket, amelyekből a webhelyet megtekintik. Eddig az intelligens tervezés csak a függőleges hirdetési formátummal működik.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года3

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года4 Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    A gépi tanulási intelligens tervezésen alapuló hirdetések építésének technológiájáról szóló hírek mind a Yandex hirdetési hálózat részét képező webhelyek tulajdonosai, mind a Yan-t használó hirdetők számára érdekesek.

    A webhelytulajdonosoknak további formátumot kell hozzáadniuk egy nem rögzített magasságú blokkhoz-ez egy Yandex ajánlás. Az új formátum kattinthatóbb lehet, és növelheti a webmesterek bevételét. Sajnos nem alkalmas minden webhelyre. Remélem, hogy a jövőben a Yandex adaptív formátumot fog készíteni, amely sok különböző, manuálisan konfigurált bannert helyettesít.

    A hirdetők és a szakemberek számára az intelligens tervezésről szóló hírek nem kevésbé fontosak. Ezzel a technológiával az algoritmus automatikusan összegyűjti a hirdetéseket minden aukción az összes rendelkezésre álló elemből: képek, két cím, szövegek, sitelinkek, visszahívások stb.

    Azt javaslom, hogy ellenőrizze, ha szükséges, adjon hozzá minden lehetséges kiterjesztést a YAN hirdetésekhez, hogy a kreatív legyen a legvonzóbb. Ezt meg lehet tenni gyorsan segítségével tömeges műveletek közvetlen parancsnok.

    Három cél a hívások nyomon követésére a Yandexben. Metrica

    Yandex. A Metrica három célt mutatott be a hívások nyomon követésére két kritérium alapján: a beszélgetés időtartama több mint 30 másodperc, az első kapcsolatfelvétel a társasággal.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года5

    A hirdetők kiválaszthatják a hívások nyomon követésének saját kritériumait is, ha különböznek a rendszer által javasoltaktól. Például beállíthatja a felhasználó beszélgetésének másik idejét a menedzserrel.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года6 Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    Én magam nem szeretek hirdetéseket hívni: hallgassa meg a vezetőket, magyarázzon valamit, válaszoljon furcsa kérdésekre, különösen, ha nem vagyok nagyon a témában. De elismerem, hogy vannak olyan iparágak, amelyekben az ügyfelek hívásainak aránya nagyon magas. Az analitika hívásaival kapcsolatos probléma az, hogy nehéz őket a hirdetési csatornához hozzárendelni. Ha egy személy a Yandexből érkezik a webhelyre.Ha Yandex. A Direct felhívja a számot egy okostelefonról anélkül, hogy először bárhová kattintana, majd a munkamenet véget ér, a webes elemzési rendszerekben pedig nem jelenik meg olyan jel, amelyet a hirdetési csatorna hozott az alkalmazáshoz.

    A probléma megoldásához a piacon megjelentek a végpontok közötti elemzési rendszerek, amelyek a híváskövetési szolgáltatások alapján növekedtek. Kicserélik a telefonszámot a webhelyen, hogy a különböző csatornákból származó felhasználók különböző számokat láthassanak. Ennek eredményeként a szakemberek meghatározhatják az alkalmazás forrását.

    A probléma az, hogy a régiók kisvállalkozásai nem használnak kész megoldásokat a végpontok közötti elemzéshez, amelyek De facto ipari szabványokká váltak. Itt a fogás nem a megvalósításuk összetettsége, hanem a digitális piac egyenetlen fejlődése.

    A Yandex híváselemzési céljai nem helyettesítik a modern platformokat, de segíthetnek olyan helyzetekben, amikor valamilyen okból nem használják őket. A hívások meghatározásának kritériumai helyesen vannak kiválasztva. A 30 másodpercnél hosszabb hívások szinte mindig célzottak. Kivételt képez az értékesítési osztály munkájának alacsony minősége, amikor a menedzsernek nincs ideje gólt szerezni ebben az időben. Az első kérés fontos paraméter az ügyfélhez tartozó csatorna meghatározásához. Az ilyen információk sokat érnek a hirdetési csatornák későbbi felosztásában a médiatervben.

    A költségvetés és a működő analitika felépítése így fog kinézni: célok-hívások, rendszeres célok a webhelyen, adatok húzása a hirdetési szekrényekből a Yandexbe. Metrica, ez szinte ideális lehetőség, tranzakciók betöltése a CRM-től.

    A bónuszprogramban a “Target DRR” és a “Target DRR” promóciói

    A Yandex csapat két új promóciót indított a bónuszprogramban: a retargetinghez, valamint a “hirdetési költségek Célrésze”átalakítási stratégiához. Ezek 2021. augusztus 1-jétől érvényesek. A hirdetők az összes retargeting kampány forgalmának 6% – át kaphatják meg, kivéve az intelligens bannerekkel folytatott kampányokat, valamint a “Target DRR”konverziós stratégiával rendelkező kampányok forgalmának 12% – át.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года7

    A Robotérzékelő rendszer frissítése a Yandexben. Metrica

    Yandex. A Metrica bejelentette a robotérzékelő rendszer változásait, amelyek segítségével pontosabb értékeket kaphat a visszafordulási sebességről, az időről a webhelyen és a megtekintési mélységről. Az új rendszer első tesztjei 2021 augusztusában kezdődtek.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года8

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года9 Pavel
    Barakaev, elama evangélistája

    A reklámok, a keresőmotorok és a különféle szolgáltatások, például az analitikai szolgáltatások, robotokkal rendelkeznek. A robotok rendszeresen meglátogatják a webhelyet, ellenőrzik annak teljesítményét, indexelik az oldalakat, érvényesítik a tartalmat a hirdetési politika megsértésének hiányában. Néhány robotot használnak a versenyben: például elemezhetik az Ön webhelyéről származó információkat. Ezenkívül itt is beillesztheti a botforgalmat, amikor a ppc szakemberei megpróbálják megteremteni a munka illúzióját. De ne félj előre: tízből kilenc esetben a robotok, amelyekkel találkozni fogsz, a szükséges szolgáltatások fehér, bolyhos asszisztensei.

    A robotok aránya a forgalomban meglehetősen magas lehet, ami befolyásolja az elemzési rendszer jelentésében szereplő adatokat. Emiatt helytelen következtetéseket vonhat le, ezért nem bölcs dolog hirdetési költségvetéseket költeni, vagy megkezdeni a webhely oldalainak újratervezését.

    Gyakorlatomban ez történt, amikor hirdetéseket indít a Facebook hirdetésekben kis költségvetéssel, havonta akár 10 000 rubelig. A Facebook hirdetések folyamatosan ellenőrzik a hirdetések linkjeit. Ez úgy néz ki, a jelentések, mint egy nagy mennyiségű forgalom Írország. Egy tapasztalatlan targetológus ezt nem tudja megmagyarázni az ügyfélnek, ezért akadozik a munka, a célzott reklámszakértő pedig tízszer ellenőrzi az összes célzási beállítást.

    Ez a frissítés a Yandex. A Metrica technikai jellegű, és javítja a robotraf meghatározását. A változás nem lesz negatív hatással a marketingszakértő munkájára. Bár a jelentésekben az ÉLŐ látogatók kis lehívása, valamint a forgalom növekedése látható a “robotok” jelentésben.

    A hozzárendelési modellek frissítése a Google hirdetésekben

    A Google Ads alkalmazásban az összes hozzárendelési modell frissült, kivéve az utolsó kattintással történő hozzárendelést. Most figyelembe veszik a YouTub hirdetéseit, valamint a hirdetések megjelenítését. Az adatalapú hozzárendelési modell lehetővé teszi annak felmérését, hogy a YouTube-on található videók kattintásai mennyire fontosak voltak a konverzió eléréséhez. A YouTube-hirdetések és a megjelenített hirdetések adatai a “modell-összehasonlítás” jelentésben és más hozzárendelési jelentésekben jelennek meg.

    OLVASS TOVÁBB:  A digitális munkaerőpiac a világjárvány után
    OLVASS TOVÁBB:  Esettanulmány: mi a teendő olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a márka lekérdezései szerint hirdetnek

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года10

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года11 Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    Ez egy olyan frissítés, amelyet már régóta várunk. A kezdetektől meglepődtem, hogy csak a keresési kattintásokat vették figyelembe az adatvezérelt hozzárendelés során, valamint a videohirdetések nézeteinek hatásának elemzéséhez mankókat kellett használnom, videó marketing listákat adva a fő teljesítménykampányokhoz nyomkövetési módban.

    Ehelyett egyszerűen összehasonlíthatja a különböző hozzárendelési modelleket, hogy megnézze a videohirdetések és a CMS hozzájárulását a teljes eredményhez, ha az eredmény kizárólag konverziók és tranzakciók. A médiahatás — felismerés és a márkához való hozzáállás-elemzéséhez még mindig érdemes olyan felméréseket és eszközöket használni, mint a Brand Lift.

    Átváltási érték szabályok Az intelligens licitálásban

    A Google Ads intelligens licitálásakor a konverziós érték szabályai az elkövetkező hetekben kezdenek működni. A hirdetők képesek lesznek meghatározni azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a konverziós értéket a keresési, megjelenítési és vásárlási kampányokban. Lehetőség lesz az érték beállítására az olyan jellemzőktől függően, mint a hely, az eszköz és a közönség.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года12

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года13 Denis
    Honfitársaink, az ArrowMedia fiókigazgatója

    Az adatok szegmentálása általában nem felesleges. Különösen akkor, ha közvetlen hatással van a jövedelmezőségre. A közönség és az internettel való kapcsolattartás gyakorisága számtani progresszióban növekszik, ezzel együtt a kontextuális hirdetések közönsége. Sokkal jobb, hogy a reklám sugárzása egy ilyen tömegre “benőtt” további szabályokkal. Különösen akkor, ha az eszközzel megadott információkat csak egy személy érti, nem pedig egy gép. Ezért nem kétséges az új termék hasznossága.

    Azt javaslom, hogy az új terméket olyan tapasztalt szakembereknek használjam, akik jól ismerik a Google promócióját, jól ismerik a terméket. Ezenkívül az utóbbi ismerete nem korlátozódhat csak az USP-re. Figyelembe kell venni a célközönség portréját, valamint az értékesítési csatorna részletes statisztikáit is.

    Véleményem szerint a három beállítási paraméterhez való hozzáférés egyszerre még magasabb szintre emeli a menedzsment sávot. De biztos vagyok benne, hogy a szakértők a közeljövőben értékelni fogják a további megoldások megjelenését is. Például egy paraméter, például az idő beállításának képessége. Számos üzleti terület egyértelműen tisztában van a magas jövedelmezőséggel és az átlagos ellenőrzéssel bizonyos napokon és órákban. Ennek megfelelően ebben az időszakban a hirdető hajlandó többet fizetni az ügyfél vonzásáért. Úgy gondolom, hogy egynél több ilyen példa létezik, és a közeljövőben a platform még közelebb kerül a marketingmenedzsment egyik kulcsfontosságú eszközének állapotához.

    A Google Ads szerkesztő új verziója

    A Google elindította a Google Ads Editor v1 verzióját. 7. Segítségével a hirdetők képesek lesznek szállodai hirdetéseket és hanghirdetéseket kezelni a YouTube-on, bővítményeket adnak hozzá a potenciális ügyfelek számára a hirdetésekhez, valamint gyorsabban tölthetik le az egyes kampányokat.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года14

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года15 Anastasia
    Shilyaeva, Marketing Csapat Vezető MediaGuru

    A Google Ads szerkesztő alkalmas nagyszabású feladatok megoldására: kampányok létrehozására, új hirdetések és bővítmények feltöltésére. Ezenkívül a szerkesztő segítségével minden nap különféle hatalmas változtatásokat hajtok végre a kampányokban. Például minden hirdetésben ki kell javítania a promóció befejezési dátumát, módosítania kell a linkeket vagy alkalmaznia kell az ajánlat módosításait. Kényelmes, hogy egyszerre több kampányt is módosíthatok. Ez nagyban felgyorsítja a munkát.

    A közelmúltban a Google Ads szerkesztőnek lehetősége van arra, hogy megtekintse és alkalmazza a kampányokra vonatkozó ajánlásokat. Most ezt csinálom anélkül, hogy a hirdetési szekrény felületére mennék.

    Egy másik fontos funkció számomra a szűrés. A szerkesztőnek több tucat feltétele van a szükséges hirdetési elemek kényelmes rendezésére. Ha a számla nagy, akkor szüksége lesz chipek, amely segít könnyedén navigálni a számviteli, majd kövesse során a saját gondolatait-ezek a címkék, megjegyzések. A hivatkozások egyszerűsítik a hirdetések és kampányok szervezését. Ezek, mint a Megjegyzések, a fiók bármely eleméhez hozzárendelhetők az adatok gyors és kényelmes szűrése érdekében.

    Rendszeresen áttekintem a teljesítménystatisztikákat közvetlenül a szerkesztőben. Például a CTR, a költségek összege, valamint a konverziókra vonatkozó adatok.

    Kiemelem a szerkesztő viszonylag új funkcióit. Úgy gondolom, hogy a fogadási stratégiák együttes használata hasznos lesz a felhasználók számára. Azt is szeretem, hogy több más típusú kiterjesztés is elérhetővé vált. Ez azt jelenti, hogy most már szinte bármilyen kampányt létrehozhat a szerkesztőn keresztül, megkerülve a fő felületet.

    A hátrányok között szerepel – már régóta várjuk kollégáinkkal a képek kivágásának lehetőségét (most már kizárólag a felületen kell feltölteni a képeket), szerkeszteni a hirdetési megjelenítési ütemterveket, és napszakra alkalmazni a kiigazításokat.

    Az egyéni oszlopokban kapott megjelenítések százalékára vonatkozó adatok

    A Google Ads lehetővé tette az adatok használatát az egyéni oszlopok konfigurálásakor kapott megjelenítések százalékában. Ilyen oszlopokra van szükség a nem szabványos adatok megszerzéséhez: a mobileszközökről érkező kattintások százalékos aránya az összes kattintásból, a tervezett megjelenítések százalékos aránya, a konverziók aránya a kapott megjelenítések százalékához stb.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года16

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года17 Christina
    Kuptsova, a nectarin kontextuális hirdetési osztályának vezetője

    A Google Ads felület speciális egyéni oszlopai nagyon hasznos funkciók a jelentések elkészítéséhez, a hirdetési kampányok elemzéséhez. A speciális oszlopok lehetővé teszik a teljesítménymutatók, a verseny és a Hívásinformációk megtekintését kampányokon, csoportokon, hirdetéseken és kulcsszavakon belül. Ezeket a mutatókat is szegmensezheti, például eszközökkel. Ennek a funkciónak köszönhetően a szakemberek nemcsak statisztikákat tölthetnek fel a fő mutatók felületén, hanem azonnal hozzáadhatnak egy egyéni oszlopot a jelentéshez szükséges testreszabással. Ez kiküszöböli annak szükségességét, hogy manuálisan számoljon ki néhány mutatót, valamint hozzon létre speciális jelentéseket a szükséges szegmentációval.

    Számos példa lehet a speciális egyéni oszlopok használatára. A munka kényelme érdekében mindig hozzáadunk egyéni oszlopokat az interfészhez a HÉA-val történő költség kiszámításával, így a jelentést azonnal megoszthatja az ügyféllel egy kényelmes formában. Gyakran használjuk szegmentálás eszköz mutatókkal az átlagos CPC, valamint az átalakítás költsége a kampány jelentések, amely lehetővé teszi, hogy azonnal értékelje a hatékonyságát eszközök, valamint, hogy kiigazításokat kampányok.

    A Google hirdetések legutóbbi frissítése lehetővé tette számunkra, hogy adatokat használjunk az egyéni oszlopok konfigurálásakor kapott megjelenítések százalékáról. Ez lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy figyelembe vegyék a kapott megjelenítések százalékos arányát a saját mutatóik kiszámításához a hirdetések láthatóságának javítása érdekében. A rendkívül versenyképes fülkékben, ahol a kattintás költsége magas, megadhat egy mutatót a konverziók arányához a kapott megjelenítések százalékához, amely lehetővé teszi, hogy felmérje az első benyomási pozíciók megvásárlásának szükségességét, és ezáltal csökkentse a CPA-t.

    Sajnos kevés kontextuális hirdetési szakember használ speciális egyéni oszlopokat munkájukban. Javasoljuk, hogy az egyéni oszlopokat egy vagy másik formában használja minden kampányhoz, mivel ez néha nagyban megkönnyíti a munkát, időt takarít meg.

    Értesítés a hibás MPN attribútumértékről a Kereskedőközpontban

    A Google Merchant Center értesítést kapott “érvénytelen termékazonosító [mpn]”. Ezek megjelennek a “diagnosztika” oldalon a hirdetők számára, akik helytelen MPN attribútumértéket állítottak be egy vagy több termékhez. 2021 szeptemberétől automatikusan elutasítják azokat a termékeket, amelyekre figyelmeztetéseket kaptak.

    OLVASS TOVÁBB:  Célzott hirdetési hírek 2021 júliusára

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года18

    Frissítések az automatikus licitáláshoz a Display & Video 360 alkalmazásban

    A Google csapata frissítette a Display & Video 360 interfészt, és új lehetőségeket vezetett be. Például, a hirdetők lehet rendelni súly Floodlight intézkedések, fizetni csak a benyomások a látható terület a képernyőn, majd elemezni ajánlat statisztikák az új Ajánlattételi Betekintést jelentés.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook instagramming-utasítások a hirdetések Instagram-on történő beállításához

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года19

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года20 Eugénia
    Abramova, az Artics Internet Solutions programozó csoportvezetője

    Mindhárom újítás hasznos, és javítja a kampányok hatékonyságát.

    Az egyéni ajánlattételi stratégiák alkalmasak azoknak a hirdetőknek, akik nagy mennyiségű online konverzióval rendelkeznek. Például a bankok, amelyek webhelyén a felhasználók kérelmet nyújthatnak be, vagy online áruházak.

    Az eszköz előnye, hogy lehetőséget ad a hirdetőnek a konverziók rangsorolására. Például egy weboldalon található kérdőív négy lépésből áll, amelyek mindegyike mikrokonverzió, az alapértelmezett kampányalgoritmusok esetében pedig az egyes lépések súlya egyenlő. Ugyanakkor az utolsó lépés fontos a hirdető számára-a kitöltött kérdőív elküldése. Az egyéni licitálás segítségével minden mikrokonverzióhoz prioritást állíthat be: például növelheti az utolsó lépés súlyát kulcsként. Ugyanakkor fontos figyelembe venni, hogy ahhoz, hogy az algoritmus hatékonyan működjön, legalább 1000 konverziót kell elérnie 30 nap alatt a fényszóró használatával.

    A szerszám hátránya, hogy ha a fő konverzió fényszórója ritkán indul el, például azért, mert a termék specifikus vagy drága, akkor az eszköz nem lesz olyan hatékony. Ebben az esetben a tölcsér korábbi szakaszainak megfelelő mikrokonverziókra kell összpontosítani, majd meg kell próbálni növelni a forgalom áramlását a helyszínre.

    Fizetni csak a látható benyomások vagy az Eredmény Alapján Vásárol optimalizálás látható benyomások javítja a minőségi display kampány forgalom. Most a kampányokban néhány banner betöltheti az oldalt, de nem juthat be a képernyő látható részébe — ez nem hatékony forgalom a hirdető számára. Az új funkció lehetővé teszi ennek elkerülését.

    Az eszköz hátránya, hogy nem fog működni mind az optimalizálás a látható megjelenítésekhez, mind a kattintás utáni konverziókhoz az eredményalapú vásárlásban, mivel két optimalizálási algoritmust nem lehet egyszerre használni ugyanazon elhelyezésen belül.

    Az új licitálási Insights-jelentés CR és CPM mutatókat jelenít meg a hirdető által vásárolt megjelenítések többségére vonatkozóan. Ez segít megérteni, hogy az optimális ajánlat be van-e állítva a kampányban. A hátrány az, hogy a jelentés nem nyújt információt arról, hogy milyen arányt kell beállítani a maximális CR eléréséhez. Ezt még mindig az Ön tapasztalata alapján kell meghatározni.

    Két funkció az intelligens ajánlat hozzárendeléshez az API-ban

    A Google bemutatta a Google Ads API V8 új verzióját. 1. 0, amely két intelligens ajánlati hozzárendelési funkciót vezetett be: az adatok kizárását és a szezonális kiigazítást. Az első lehetővé teszi, hogy figyelmen kívül hagyja a konverziók adatait a megadott dátumokra, a második pedig tájékoztatja a rendszert a várható konverziós változásokról.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года21

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года22 Konsztantyin
    Naichukov, evangélista elamában

    Csak az avatatlanok számára tűnik úgy, hogy az intelligens stratégiák teljes automatizálásnak tűnnek. Valójában ez ugyanaz az ajánlatkezelés, csak más formában. Korábban kattintásonként állítottunk be egy ajánlatot, majd elemeztük az egyes kulcsszavak forgalmi hatékonyságát. Most egy konverziós arányt vagy egy cél ROI-t állítunk be, és figyelemmel kísérjük az algoritmusok képzését: elegendő adatot kapnak-e, akár kiváló minőségű adatok, akár ki kell zárni néhányat stb. Hozzátéve, megfelelő módszereket, hogy az API egyértelmű bizonyíték arra, hogy a “gép” nem boldogul egyedül, önmagában még valaki kívülről kell juttatniuk információt rendellenességek az adatok: a hiánya konverziók, tranzakciók technikai okokból átmenetileg növeli a konverziós arány miatt-os, vagy az értékesítés.

    Konverziók modellezése a Google Analytics 4 alkalmazásban

    A Google Analytics 4 elindította a konverziós modellezést. Ez segít a hirdetőknek nyomon követni a felhasználó által a harmadik féltől származó cookie-k törlése, az ATT bevezetése, valamint egyéb változások miatt elérhetetlenné vált adatok vásárlásához és kitöltéséhez vezető utat.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года23

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года24 Nikita
    Kravchenko, az elama fizetett forgalmának vezető szakembere

    A konverziós modellezés a jövő, amely ma már megérkezett a Google Analytics 4-be. Mivel a szigorodó szabályok azonosítása tekintetében a felhasználók segítségével a cookie-k a böngésző, IDFA az Apple eszközök, reklám -, illetve analitikai rendszerek kidolgozása, amelyek új eszközök alapuló gépi tanulás, előrejelzés, mind a modellezés, hogy a piac. A Google viszont javítja konverziós előrejelző algoritmusait.

    A rendszer csak akkor gazdagítja az elemzési adatokat szimulált eseményekkel, konverziókkal, ha nagy a bizalom az előrejelzés pontosságában. Az elemzéshez a rendszer nagy mennyiségű történelmi adatot igényel. Kis projekteken nem fog látni szimulált konverziókat, amelyeket például a hirdetési csatornáknak tulajdonítanak.

    A konverziós modellezésnek köszönhetően a hirdetőknek lehetőségük lesz kompenzálni az adatvesztést és növelni a reklámok hatékonyságát, beleértve az intelligens ajánlatkezelési algoritmusok használatát is.

    Új lehetőségek a mutatók kezelésére a Google Analytics 4 alkalmazásban

    A Google Analytics 4 előrejelzett mutatókat adott a” Közönségszerkesztőnek “és a” Szegmensépítőnek ” — a vásárlás valószínűségének, a kiáramlás valószínűségének és a jövedelem előrejelzésének—, valamint az előrejelzett közönség létrehozásának képességének.

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года25

    Ezenkívül a hirdetők speciális paramétereket és mutatókat is archiválhatnak, hogy helyet szabadítsanak fel az új entitások számára

    Новости контекстной рекламы за август 2021 года26 Sándor
    Lyubivy, a bquadro digitális ügynökség hirdetési osztályának vezetője

    A szakemberek számára a tervezett mutatók minden évben egyre fontosabb szerepet játszanak. A Google Analytics fokozatosan közelebb hoz minket olyan óriásokhoz, mint a Netflix, amelyek speciális marketing tevékenységeket indíthatnak azok számára, akik az előrejelzési modell szerint el akarják hagyni a szolgáltatást, vagy fordítva, készen állnak arra, hogy a szokásosnál több pénzt költsenek.

    Véleményem szerint az előrejelzett mutatók nagyon hasznosak. Már lehetséges a Google Ads-be exportálni olyan felhasználók közönségét,akik nagy valószínűséggel vásárolnak. Ez lehetővé teszi, hogy mentse a remarketing, valamint növeli a hatékonyságát a kampány.

    Csak egy ajánlást tudok adni: teszt, teszt, teszt újra! Mivel ezt a funkciót a közelmúltban vezették be, az Ön esetében tesztelni kell és értékelni kell a hatékonyságot.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában