More

    Kommunikációs csatornák a hűség növelése és az ügyfelekkel való kommunikáció érdekében

    A figyelmeztetés nélküli hívásokat végül rossz formának tekintik. Egyetértek, még a barátok, kollégák, a munka, vagyunk ismerős, kényelmes kommunikálni a hírvivők. Miért nem kölcsönözheti ezt a tapasztalatot az üzleti problémák megoldására? 

    A világjárvány kezdete óta a vállalatok mintegy 75% – A ment online. Az ügyfelekért folytatott küzdelem továbbra is fokozódik, a kommunikáció lehetősége, ahol az ügyfél számára kényelmesebb, komoly versenyelőnyt jelent. 

    Ha még mindig visszautasítja a hírvivőket, ez a cikk az Ön számára. Biztosítjuk Önöket: a modern valóságban egyszerűen veszélyes figyelmen kívül hagyni ezt a kommunikációs csatornát. Fennáll annak a veszélye, hogy elveszíti a potenciális vásárlókat, vagy hírhedtté válik. 

    Forrás: https://www.ls.graphics/illustrations/yaay

    Miért használnak a vállalatok azonnali üzenetküldőket? 

    Ha valamit akarunk vásárolni, leggyakrabban kénytelenek vagyunk speciális űrlapokat hívni vagy írni a portálokon. De sokkal könnyebb elküldeni egy kérést a szokásos hírnökben, és továbbra is kommunikálni benne. 

    A statisztikák szerint ezekben a kommunikációs csatornákban a felhasználók hűségesebbek, hajlandóak kapcsolatba lépni – a bejövő e-mailek több mint 90% – A olvasható. A levelezőlisták vagy sokkal olcsóbbak, mint a hagyományos SMS-ek és hívások, vagy teljesen ingyenesek. Egy chatbot beállításával, amely megoldja az operátorok rutin feladatait, 24/7-ig működik, ha szükséges, még a digitális környezet legtapasztaltabb személye sem képes megbirkózni. 

    Ma az online értékesítés nem létezhet azonnali üzenetküldők nélkül. Ha lehetőséget ad a közönségnek arra, hogy kényelmesen kapcsolatba lépjen veled, több vezet. Velük együtt növekszik a kérelmek, kérések, valamint a befejezett megrendelések száma. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hasznos bővítmények a WordPress-en történő kiküldetés automatizálásához

    Miért választják az emberek az azonnali üzenetküldőket? Ez egyszerű: az idejük nagy részét egyébként is bennük töltik-megoldanak néhány munkahelyi problémát, kommunikálnak a családdal, a barátokkal stb. Egy személy nagyobb valószínűséggel válaszol neked ugyanabban a WhatsApp-ban vagy táviratban, mert sokkal kevesebb időt vesz igénybe, mint például egy telefonhívás. 

    Szóval, miért van szüksége az üzleti azonnali üzenetküldőkre?:

    • Népszerűség-a célközönség nagy része már használja őket;
    • az elkötelezettség legnagyobb százaléka – nincsenek zavaró elemek, az üzeneteket 90% – ban nyitják meg (e-mailben, összehasonlításképpen, – 20-ban%); 
    • egyszerűség-a kommunikáció fordítása a kiválasztott kommunikációs csatornára nem igényel speciális készségeket; 
    • save labor-segítségével chatbots, akkor automatizálja a kommunikációt, megtakarítás üzemeltetők megoldása rutin feladatok; 
    • trust-az ügyfél szándékosan ír neked a Messengerben, így az üzenetek nem tűnnek spamnek. Még akkor is, ha levelezőlistákat használ, sokkal pozitívabban érzékelik őket, mint ugyanazokat az e-maileket; 
    • kényelem-nincs szüksége számítógépre az alkalmazások feldolgozásához, okostelefonnal is megteheti. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan vettem fel 5 helyek a TOP 10 keresési eredmények

    Ezenkívül a hírvivők lehetővé teszik az aszinkron kommunikációt: egy személy válaszol, amikor kényelmes neki, de ugyanakkor a vele kapcsolatos információk és a kapcsolattartási adatok nem vesznek el. Ezt nem teheti meg telefonhívásokkal. 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi történt a kontextus szerinti reklámozásban 2020-ban és az előrejelzések 2021-re

    Каналы связи для повышения лояльности и общения с клиентами

    Forrás: https://www.ls.graphics/illustrations/yaay

    Melyik közül választhat 

    Tehát biztosítottuk, hogy a hírnökök a fő kommunikációs csatorna 2021-ben. De olyan sokan vannak, hogy melyiket válasszák a munkához? A legoptimálisabb megoldás az, hogy ne adjuk fel egyiket sem. Különböző okok miatt az emberek válthatnak egyik alkalmazásról a másikra. Nagyszerű, ha nem veszítik el a márkával való kommunikáció kényelmes csatornáját az átmenet során. 

    A hírnökök kommunikációjának megfelelő megszervezéséhez meg kell értened mindegyikük jellemzőit és képességeit. 

    Каналы связи для повышения лояльности и общения с клиентами  

    Forrás: https://www.ls.graphics/illustrations/yaay

    Távirat 

    Az e-mailek olvasása és küldése ingyenes, de a kimenő leveleket nem lehet telefonszámon létrehozni. Fő jellemzője-kommunikáció csak akkor kezdeményezhető az ügyfél. Az első kérés elküldése után nincsenek korlátozások. A márka képviselői szabadon megoszthatják a fájlokat, dokumentumokat, konfigurálhatják a botokat stb. 

    A hátrány az, hogy nincs lehetőség arra, hogy hivatalosan hozzon létre levelezőlistákat a reklámozáshoz. 

    WhatsApp 

    A közönség 1,6 milliárd ember. Az Orosz Föderáció legnépszerűbb hírnöke. Van egy üzleti megoldás a vállalat számára, hogy kommunikáljon az ügyfelekkel. Lehetővé teszi, hogy az üzenetekhez gombokat, dokumentumokat, képeket és médiafájlokat csatoljon. A fő előny az, hogy azonnal megismerheti az ügyfél telefonszámát, amint kommunikációt kezdeményez. Ezt követően a kapcsolat használható levelezőlistákban. 

    Viber 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában