More

    Költségvetési előrejelzés a Yandexben. Közvetlen-a reklámkampány költségvetésének kiszámítása

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    Anastasia
    Chirvo, kontextuális hirdetési szakember szinte minden kontextuális hirdetési szakember szembesül az ügyfél azon kérdésével, hogy milyen költségvetést kell elhelyezni a Yandex reklámozására.Közvetlen. Az Ügyfél előre meg akarja tudni, hogy mennyire hatékonyak lesznek a beruházások, valamint hogy képes lesz-e elérni céljait. Ebben a cikkben elmondjuk, hogyan kell kiszámítani a hozzávetőleges költségvetést a közvetlen eszköz segítségével.

    Számos módja van a hirdetési kampány költségvetésének kiszámítására:

    1. Tapasztalataik alapján ebben a fülkében és ebben a régióban.

    2. Ha nincs ilyen tapasztalat, használja az ingyenes “költségvetési előrejelzés” szolgáltatást Yandex.Yandex. közvetlen.

    Tegyük fel, hogy nincs tapasztalat ebben a résben, és nincs adat a tervezéshez, akkor a “költségvetési előrejelzés” hozzávetőleges adatokat fog adni a költségekről még a kampány elindítása előtt.

    A “költségvetési előrejelzés” a Yandex “eszközök” fülén található. Közvetlen.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    Ha rákattint, akkor a “reklámkampány költségvetésének becslése”oldalon találja magát. Itt ki kell töltenie az összes mezőt, a Yandex pedig. A Direct elemzi az információkat, majd hozzávetőleges számítást mutat.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    Először adja meg a következő paramétereket:

    1. A benyomások régiója. Ezen a ponton meg kell adnia azt a várost vagy több várost, ahol hirdetéseket jelenít meg.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    2. A számítás paraméterei. Adja meg az időszakot, alapértelmezés szerint 30 nap, de választhat egy hetet, negyedévet vagy évet. Kiválaszthat egy adott hónapot is. Ezután válassza ki a pénznemet és a platformokat: csak két lehetőség van – mind vagy csak mobil.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    3. Kulcsszavak és negatív kulcsszavak. Elemezzük őket részletesebben.

    Főbb kifejezések

    Általában egy jól összeállított szemantikai mag kulcsszavakkal legalább 60% – a a kontextuális hirdetési szakember hatékony munkájának. De ha először vesz fel egy projektet, nem valószínű, hogy a kezdeti szakaszban képes lesz teljes szemantikai magot összeállítani.

    Adja meg a “költségvetési előrejelzés” harmadik bekezdésében az üzleti témához kapcsolódó célkérdéseket, a rendszer megmondja, hogy mely kifejezéseket kell hozzáadni. Nem kell a szemantikát beágyazott kifejezésekre osztania (ezek pontosítással ellátott kulcsszavak), mivel a rövid cél lekérdezések már tartalmaznak hosszúakat.

    OLVASS TOVÁBB:  Újracélzás a Yandex.Direct-ben: az alapoktól a teljesítményelemzésig

    A kezdeti szakaszban kényelmes kulcsszavakat gyűjteni a Wordstat-ban, de a “költségvetési előrejelzés” “kulcsszavak kiválasztása”mezőjére korlátozhatja magát. Írja be a cél kifejezéseket, majd adjon hozzá további javaslatokat a javaslatokból.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    eLama kulcsszó kombinátorral rendelkezik ebben az esetben. Több szójegyzéket is hozzáadhat, az eszköz pedig létrehozza ezeknek a szavaknak az összes lehetséges kombinációját. A listát letöltheti, majd hozzáadhatja a”költségvetési előrejelzéshez”.

    OLVASS TOVÁBB:  Újdonságok a 2021-es év összefüggésében és elemzésében: mi a kötelező, és mi nem

    Ellenőrizze, hogy a jelölőnégyzetek meg vannak-e jelölve:

    • A kifejezések automatikus korrekciója negatív kulcsszavakkal. Annak érdekében, hogy a rendszer hatékonyan kiszámolja a költségvetést.
       
    • A stop szavak automatikus rögzítése. Hozzáadja a + (plusz) operátort a beszéd szolgáltatási részeihez (például prepozíciókhoz). Ha az opció le van tiltva, a rendszer nem veszi figyelembe őket. Például: “vegyél egy csokrot +Moszkvában”.

    Negatív kulcsszavak

    Negatív kulcsszavakra van szükség annak érdekében, hogy kiszűrjék a nem célzott lekérdezéseket a megjelenítésekből. Minél jobb a negatív kulcsszavak összegyűjtése, annál helyesebbek lesznek a költségvetési előrejelzésben szereplő adatok. Negatív kulcsszavakat is lehet gyűjteni Wordstat. 

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    Kattintson az “egyetlen negatív mondat” elemre, majd megjelenik egy mező, amelyben negatív kifejezéseket adhat hozzá.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    Kattintson a” Számítás ” gombra, a rendszer megmutatja a kiválasztott kulcsszavak költségvetési előrejelzését. Az eszköz kiszámítja előrejelzési mutatók külön-külön minden mondat:

    • Benyomások-a hirdetés benyomásainak száma.
       
    • Kattintások-a hirdetéssel való interakciók száma. Egyszerűbben fogalmazva, a kattintások száma a webhelyen.
       
    • A CTR-mind felhalmozott, mind előre jelzett-jelzi a hirdetés minőségét és vonzerejét. De nem veszi figyelembe, hogy a céloldalon szereplő ajánlat mennyire felel meg a hirdetési szövegnek és a keresési lekérdezésnek.
       
    • Lekérdezések-a kulcsszavak lekérdezéseinek száma.
       
    • Az átlagos ajánlat a kívánt forgalom eléréséhez szükséges ajánlat.
       
    • Levonható összeg – ezt az arányt összetett képlet segítségével számítják ki. Ez függ a hirdetés minőségétől, az ajánlattól, a versenytársaktól, a napszaktól, valamint a felhalmozott statisztikáktól.
       
    • Forgalom volumene-korábban az eszköz tájékoztatást kapott a hirdetési kimenet hozzávetőleges helyzetéről. Most Yandex. A Direct felajánlja számunkra a forgalmi mennyiségek értékelését.
    OLVASS TOVÁBB:  8 hiba az intelligens bannerek beállításakor

    Hirdetési forgalom Yandex. A közvetlen térfogatot mérjük. Ez közvetlenül függ a hirdetés megjelenítési helyének kattinthatóságától. Minél több kattintás, annál nagyobb a forgalom. Általában a hirdetési költségvetés kiszámításához jobb, ha a 62% – os mutatóra összpontosítunk, de vannak más változatok is: 5, 9, 85, 100%. A 62% – os forgalom körülbelül 3-4 pozíciónak felel meg a főoldalon található hirdetési kimeneten.

    Így néz ki a Yandex Direct kész költségvetési előrejelzése.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    A kulcsszavakat törölheti vagy szerkesztheti a költségvetési előrejelzés ablakából. Például a fenti példában a Yandex előrejelzése szerint a “luxus csokor rendelése” kifejezés hatástalan. Törölheti.

    Прогноз бюджета в Директе - Расчет бюджета рекламной кампании

    Kulcsszavak hozzáadásakor vagy szerkesztésekor a mutatókat újraszámítják.

    Fontos: a költségvetési előrejelzés nem veszi figyelembe a régióban szereplő versenytársak jelenlétét, hirdetéseik minőségi együtthatóját, aktuális ajánlataikat és kulcsszavaikat.

    A Yandex szerint. A Direct számításai szerint példánkban legalább 7500 rubelre van szükség ahhoz, hogy a forgalom 62% – át megkapja. Az előrejelzés 15-20% – kal biztonságosan növelhető.

    OLVASS TOVÁBB:  Autostrategies a Yandexben. Közvetlen-6 ok a használathoz

    Emlékezz

    • Az eszköz nem veszi figyelembe a hirdetések megjelenítését a Yandex hirdetési hálózatban. Ezért hozzá kell adnia a YAN költségeit, valamint a közelítő költségvetéshez.
       
    • A megjelenítések és kattintások számát az előző időszak statisztikái alapján számítják ki.
       
    • Az árak áfa nélkül jelennek meg (ez egy másik +20%).
       
    • A kattintások és kérések költsége nagymértékben függ a helyesen konfigurált hirdetési kampánytól és a céloldaltól.

    A költségvetési előrejelzés csak egy jövőbeli hirdetési kampány útmutatójaként használható. Ez lehetővé teszi a keresési hirdetési kampányok hozzávetőleges költségeinek becslését, valamint a hirdetésekre való kattintás becsült költségeit. A hirdetési költségvetés pontosabb kiszámítása, valamint az ólom költsége csak egy teszt hirdetési kampány után érhető el.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában