More

    Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség

    Partneranyagok A CoMagic interjúkat folytatott azon vállalatok képviselőivel, amelyek egy végpontok közötti elemzési rendszert hoznak létre ügynökségen keresztül, házon belül vagy szabadúszóként. Megmondjuk, milyen nehézségek merülnek fel gyakran a vállalkozó kiválasztásakor, hogyan lehet ezeket legyőzni, és mi a legjobb a vállalkozás számára: keressen vállalkozót egy szabadúszó tőzsdén, vegyen fel szakembert a személyzetbe, vagy vegye fel a kapcsolatot egy ügynökséggel.

    Szakembere a legoptimálisabb megoldás. De vannak kockázatai!

    Ivan Osadchiy-nak 6 különböző vállalatban dolgozott, amelyek mindegyikének végpontok közötti elemzés volt a feladata.

    Ivan Osadchiy , a “K + 31” internetes marketingszakember mindenki tudja, hogyan kell kicserélni a kiégett izzót: valaki átadta a szüleinek tapasztalatait, valakit egy iskolai munkaügyi tanár vagy barátai tanítottak. Az ügynökségekkel és szabadúszókkal való munka bonyolult része, bármennyire is jók, az, hogy a “lámpa világít” csak addig, amíg folyamatosan fizet nekik, és amíg meg nem jelenik az első hiba. Általában ez legjobb esetben néhány hónap múlva, vagy talán azonnal megtörténik (különösen, ha az ügynökség mindent a saját lehetőségeinél tartott, amikor végpontok közötti elemzéseket készítettek). És akkor, bármit is tesz, nem változtathatja meg azt a „kiégett izzót”, amíg nem megy vissza ugyanahhoz a vállalkozóhoz.

    Az ügynökség képviselői azzal érvelhetnek: “Ez nem igaz, teljes utasításokat adunk.” De tapasztalatom szerint semmilyen utasítás, kézikönyv nem segít, ha nincs olyan ember, aki eredetileg megvalósította a rendszert. Íme néhány gyakori helyzet, amelyek tökéletesen illusztrálják, miről beszélek:

    1. Ha a végpontok közötti elemzés elkészítéséhez szükség volt egy adatcsererendszer (általában átjárónak) írására és elhelyezésére, akkor a végpontok közötti elemzés visszaállításához ismernie kell a programozási nyelvet, valamint azt, hogy a kapcsolat hogyan működött, hol található.

      Példa személyes tapasztalatokból: egy ilyen átjáró írásakor minden úgy működött, mint egy óra, de egy ponton abbahagytuk az adatok fogadását és küldését a CoMagic-tól, és nem voltak hibák a programban. Mint később kiderült, az ügynökség belső informatikai szolgálata, amely végpontok közötti elemzéseket vezetett be, a berendezések korszerűsítésén munkálkodott. Az a számítógép, amelyen az átjáró található, egy másik hálózathoz volt csatlakoztatva, ennek eredményeként a rendszerek úgy ítélték meg, hogy egy harmadik fél meg akarja kapni az adatokat, és egyszerűen leállította a cserét.

    2. Egy másik probléma a méretezés. Például volt egy klinikája és egy weboldala, igény szerint végpontok közötti elemzéseket állított be. Új irány, új webhely nyílik meg, és szembe kell néznie az elemzés méretezésének feladatával. Ha mindez pár hónap különbséggel történik, akkor valószínűleg nem lesz semmi probléma, de nálunk nem így volt. Az orvosi információs rendszerek (MIS) közötti technikai különbség jelentősnek bizonyult az adatbázisok különböző verziói, valamint az üzleti folyamatok miatt.
    3. A harmadik probléma: az adatok mennyisége. Ha még csak a végpontok közötti elemzés készítésének az elején jár, a megoldás az első néhány évben különböző kötetre és feladatokra lesz alkalmas. De hamarosan rájön, hogy szükség van például a jelentési rendszer bevezetésére a PowerBI-be. És itt megjelennek a finomságok: minél több adatod van, annál hosszabb időbe telik a jelentések elkészítése, vagy akár meg kell növelni a korlátokat. Ki kell dolgoznia az adatok további felhalmozásának és tárolásának rendszerét, hogy felgyorsítsa a jelentések munkáját és megszabaduljon a * korlátoktól.

    * Amikor adatokat cserél, akár a Google-lal, a Yandex-szel, akár a CoMagic-szal, korlátokat szab az adatcserére. Ez lehet egy perc, óra vagy nap korlát.

    Figyelembe kell venni mind a határértékeket, mind a jelentés felhasználói számát. Ráadásul sok BI rendszerben nincs eszköz az analitikai rendszerekhez való egyszerű csatlakozáshoz, sőt, ez vagy közvetlen hívást ír az API-hoz (egy speciális adatcsereprotokoll), vagy, ahogy fentebb írtam, saját adattárház létrehozása. Rögtön hozzáteszem: ez nem Excel vagy Access, ez egy minimális MSSQL adatbázis létrehozása napi biztonsági mentésekkel.

    OLVASS TOVÁBB:  Rendezvények népszerűsítése SEO használatával

    Tegyük fel, hogy az összes problémát vagy a legtöbbet megoldottuk. A személyzeten van egy olyan személy, aki vagy maga, vagy a vállalkozókkal együtt létrehozott egy végpontok közötti elemzési rendszert. De mi van, ha egy ilyen szakember elmegy? Függetlenül attól, hogy hány automatizált jelentést sikerült megírnia, milyen rendszereket hozott létre, és még arról is, hogy miként adta át az eseteket, fennáll annak a veszélye, hogy minden munkát lefagyaszt, amíg új szakember nem jelenik meg.

    A szabadúszó nem a költségről szól, hanem a kompetenciáról …

    Vitalij Bakhvalov végpontok közötti elemzés létrehozásával foglalkozik közepes és nagyvállalkozások számára. Miért fordulnak hozzá az ügyfelek, amikor olyan sokféle megoldás létezik a piacon? Vitaliy úgy véli, hogy a kompetencia és a bizalom a legfontosabb szempont az ügyfél számára a vállalkozó kiválasztásakor.

    OLVASS TOVÁBB:  Az árcédulában szereplő kilenc jobban eladható? Kísérleti eredmények

    Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség Vitalij Bakhvalov , szabad elemző Fordulnak hozzám, hogy ne a költségek miatt hangoljak, mint gondolnád. Inkább azért mennek, mert tudják a szakértelem szintjét. Ráadásul bizalom: ha az ügyfél semmit sem ért az elemzésből, akkor nagy valószínűséggel olyan szolgáltatásokat adnak el neki, amelyekre egyszerűen nincs szüksége, vagy általában ártalmas. Ennek eredményeként minden a kompetencia, a tapasztalat és az ügyfél számára rendelkezésre álló idő körül forog. Mert akkor is, ha egy vállalat kapcsolatba lép egy ügynökséggel, végül egy személy vagy egy kis csapat végzi. És gyakran egy feltételes nagy teljes ciklusú ügynökség bérel egy kisebb ügynökséget alvállalkozásba, és szabadúszót vesznek fel Brjanszkba 🙂

    Ha van idő és hozzáértés, akkor az ügyfél megfogalmazhat egy feladatot az előadó világában (szükségünk van egy olyan személyre, aki képes Pythonban vagy R-ben dolgozni, aki a CoMagic API, a Bitrics és a Google táblázatokkal dolgozott, aki mindezt barátokká teheti, és a PowerBI-ben nekünk terjesztheti), és kereshet maga az ilyen előadóművész. Ha nincsenek kompetenciák, de vannak tapasztalatok és ismeretek az emberekről, akkor csak kérdezzen a kollégák körében, és ajánlások és valós esetek alapján találjon magának végrehajtót. Van azonban itt néhány árnyalat. Amikor Ön egy ügyfél menedzsere, és úgy dönt, hogy szabadúszót alkalmaz, ez egy személyes felelősség, amelyet általában senki sem szeret.) Ezért leggyakrabban mindenki a “tisztviselőkhöz”, vagyis a “nagy” ügynökséghez fordul.

    Abban az esetben, ha a kompetencia nem elegendő, javasoljuk, hogy forduljon különböző elemzési szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatásokhoz. Hallgassa meg mondandójukat, majd döntsön.

    Ügynökség kiválasztása a …

    Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség Victor Dovnar , az LLC “169” marketingigazgatója Miért nem fordultunk például szabadúszóhoz? Az ilyen szakembereket mindig ellenőrizni kell. Kevés olyan szabadúszó elemző van a piacon, aki elmélyülhet az ügyfél feladataiban, és eszközöket kínál a megoldáshoz.

    Megkerestük a CoMagic-ot, mivel körülbelül 4 éve a telefonos és a híváskövető rendszer partnerei voltunk. Volt egyfajta végpontok közötti elemzésünk egész idő alatt, de nagyon munkaigényes és kézi volt. Állítólagos kirakodás 1C-ből és hatalmas Excel-táblák az adatgyűjtéshez. Amikor a vállalat többször is növekedett, a költségvetés és a reklámcsatornák száma nőtt (most több tucatot követünk nyomon), a további elemzéshez teljes automatizálásra és adatszinkronizálásra volt szükségünk. Gondoltunk a CoMagic-ra, mert tudtuk, hogy képesek megtervezni és megvalósítani egy ilyen rendszert.

    Most fejlesztés alatt állunk, sok kérdés fut be a belső folyamatainkba, így nem mondható el, hogy a probléma teljesen megoldódott. De mit mondhatok biztosan – a CoMagic szakemberei jól ismerik a termék és az üzleti folyamatokat. Nagyon szeretjük a támogatást: mindig hívhat vagy írhat, és a probléma ugyanazon a napon megoldódik.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO hibák, amelyek megakadályozzák a webhelyek rangsorolását a keresésben

    Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség Sergey Soloviev , a MASTAK CENTER LLC e-kereskedelem vezetője. Feladatunk a reklámköltségek optimalizálása volt. Tegyen meg minden hirdetési megtérülést. A végpontok közötti elemzés segítségével megértjük, melyik reklámkampány hoz profitot és melyik nem. Mindezt a “forrás csatorna kampány” kontextusában. Így befejezzük a működő kampányokat és elhagyjuk azokat, kikapcsoljuk azokat a kampányokat, amelyek nem hoznak profitot számunkra, és nem költenek külön pénzt. A probléma megoldására a CoMagic-ot választottuk.

    Összességében azt kaptuk, amit akartunk. Most láthatjuk, hogy mely ajánlatok mely hirdetési forrásokból / kampányokból hoznak profitot. Megértjük, mire van még szükségünk ahhoz, hogy további befektetéseket hozzunk, amelyek megtérülnek.

    És még egy pár vélemény …

    Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség Vitalij Bakhvalov , szabadúszó elemző Nem annyira fontos, hogy ki végezze el a beállítást: „doboz”, szabadúszó vagy saját szakember lesz. A legfontosabb az, hogy az elején egyértelműen meghatározzuk a feladatokat, az eszközöket, a végső költségeket stb. Aztán megkapja, amire szüksége van a kijáratnál. Siker algoritmus:

    1. Fogalmazza meg a problémát.
    2. Ismerje meg a feladatot a potenciális előadóktól (ez nagyjából megegyezik a TOR-val, de maguknak).
    3. Készítsen cselekvési tervet, határozzon meg határidőket. Mit, hol, milyen gyakran szedünk, hol adunk hozzá, hol vizualizálunk.
    4. Határozza meg a fejlesztés, a támogatás költségeit.

    Ki bízza meg a végpontok közötti elemzés beállítását: szabadúszó vagy ügynökség Dmitrij Taraszov , a Jungheinrich Russia Analytics marketing vezetője a digitális marketing csapat munkájának szerves része, ha a költségvetése meghaladja a havi 100 ezer rubelt. A minimális hatékony csapat kettő: marketing menedzser és elemző.

    Együtt dolgozunk a kivitelező ügynökség elemzőivel – számunkra ez a legelfogadottabb képlet most. Ahhoz azonban, hogy egy ilyen csomag hatékonyan működjön, több hónapos hangolás és kísérletezés kellett. Kezdetben mindig fontos megbizonyosodnunk arról, hogy tudjuk, mit kell követni, és empirikusan meg kell állapítani, hogy helyesen cselekszik.

    Több népszerűsített kategóriánk az erősen túlfűtött PPC aukciós területen található. Egy kattintás költsége elérheti a 300 rubelt vagy annál többet. Ilyen körülmények között a kontextuális reklám létrehozásával kapcsolatos hiba ára nagyon magas. A gyakorlat azt mutatja, hogy 10 hipotézisből csak 2-3 sikeres, így a digitális reklámozással végzett munka állandó gyakorlati folyamat és az eredmény mérése, valamint a tanulás.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en

    Egy jó vállalkozói iroda csak a siker 40% -a. Erről mi magunk is meggyőződtünk a változás elején 2020 elején. A vállalat munkatársainak szükségképpen olyan vezetővel kell rendelkezniük, aki tudja lebontani az üzleti célokat marketing célokká, megérti a digitális reklámeszközöket, képes megfogalmazni fontos mutatókat és figyelemmel kíséri azok végrehajtását.

    Szóval végül melyik a jobb?

    Válassza ki az elemzés megvalósításának módját képességei és céljai alapján. Ha elegendő hozzáértéssel rendelkezik egy feladat megfogalmazásához és a megvalósítás minőségének értékeléséhez, akkor ismer egy jó elemzőt – könnyedén megtakaríthat pénzt, és egy szabadúszó segítségével összeállíthatja a végpontok közötti elemzéseket. Ebben az esetben azonban javasoljuk, hogy a munka megkezdése előtt beszélje meg nemcsak a kezdeti feladatot és a megvalósítás ütemezését, hanem további támogatást is.

    Abban az esetben, ha a szolgáltatás zavartalan működését a vállalat egyedi igényeihez kívánja igazítani, valamint napi szinten figyelemmel kíséri ezt a folyamatot, akkor teljes munkaidős alkalmazottja lehet.

    E két lehetőség kiválasztásakor fel kell mérnie az összes kockázatot. Tehát egy teljes munkaidős alkalmazott elhagyhatja a vállalatot, egy szabadúszó pedig nagyobb ügyfelet választhat. Ezenkívül bármikor kérdései lehetnek a méretezéssel kapcsolatban.

    E problémák elkerülése érdekében építsen hosszú távú kapcsolatokat az ügynökségekkel és jobb szolgáltatásokkal – a terméket fejlesztő szolgáltatásokkal.

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában