More

    Keresési javaslatok: mik azok, hogyan lehet bejutni őket

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Ebben a cikkben elemezzük, hogy milyen keresési javaslatok vannak, miért van rájuk szükség, mik azok, és hogyan lehet bejutni hozzájuk. 

    Mik azok a keresési javaslatok, és miért van rájuk szükség 

    A keresési javaslatok először 2004-ben jelentek meg a Google-ban, a Yandexben pedig csak 2008-ban. A tippek a népszerű lekérdezések változatai, amelyek a felhasználó által megadott betűkkel vagy szavakkal kezdődnek. 

    Tippek segítségével a keresőmotor időt takarít meg a felhasználó számára, mivel nem kell beírnia a teljes kifejezést, valamint lehetővé teszi a lekérdezés legpontosabb megfogalmazását annak érdekében, hogy megmutassa a legmegfelelőbb választ. 

    A webhelytulajdonosok számára a tippek listájába való belépés a hűséges forgalom további forrása, maguk a tippek pedig a szemantikai mag kibővítésének ötletei, valamint például a versenytársakról szóló információk gyűjtése. 

    Mik a tippek? 

    Többféle keresési javaslat létezik. 

    Teljes szöveg – megjelenik a PC-felhasználók számára, akik gyorsan beírnak egy lekérdezést a billentyűzetről. Kényelmesebb számukra, hogy részleges lekérdezést írjanak be a keresősávba, majd válasszák ki a többit a javasolt listából. 

    Szó– by-word elérhető a mobil alkalmazások Yandex. Böngésző. Az első szó beírása után a felhasználó a javasolt opciókra kattintva beírja a teljes kifejezést. 

    Factoid tippek a mobil kereső felhasználók számára elérhetők – a megadott lekérdezésre adott válasz közvetlenül a keresősáv alatt jelenik meg. Ily módon a felhasználó tájékoztatást kaphat az időjárásról, a forgalmi dugókról vagy más tényekről. 

    A tippek hasonló módon működnek a Yandexben.Videók – ezek tartalmazzák a szezon számát, epizódjait, amelyek közvetlen linkek a megfelelő videóhoz. 

    Hosszú keresési javaslatok megjelent az öt vagy több szót tartalmazó lekérdezésekbe belépő felhasználók számának növekedése miatt. Egyes témákban az ilyen felhasználók aránya legalább 50%. Ilyen keresési javaslatok zajlanak a keresés, képek, videók. 

    OLVASS TOVÁBB:  Termék megközelítés a marketingben és a SEO-ban

    Történelmi – elérhető az asztali és mobil eszközök jogosult felhasználóinak. Az ilyen tippek a Yandex keresési szolgáltatásaiban is megjelennek. Ezek a lekérdezési előzmények alapján alakulnak ki, és a keresés során prioritást élveznek. 

    Hogyan alakulnak a javaslatok a Yandexben 

    A keresési javaslatok listájának összeállításához a következő kritériumok elsődleges fontosságúak: régió, kifejezésfrekvencia, Személyre szabás, valamint szűrők. 

    Régió 

    Általában a felhasználók, például Moszkvában, nem érdekelnek Arkhangelsk javaslatai. Emiatt a keresőmotorok levágják az irreleváns régiókat. Ez különösen igaz a kereskedelmi lemmákat tartalmazó lekérdezésekre, például a “vásárlás”, a “szállítás” stb. 

    Emellett az olyan paraméterek, mint a kifejezés iránti kereslet mennyisége, valamint annak relevanciája egy adott időpontban, jelentős jelentőséggel bírnak. 

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti stratégiák, vagy a SEO szolgáltató vállalatok fejlődése

    Személyre szabás 

    A leggyakoribb felhasználói kérések a böngésző által elmentett személyes előzmények alapján kerülnek meghatározásra, a kérésekben pedig más színnel jelennek meg. 

    Szűrők 

    Az összes kérést automatikusan szűrjük, hogy levágjuk az obszcén kifejezéseket, a ritka kéréseket, valamint a helyes pontatlanságokat, beleértve a hibákat és a helyesírásokat. A kért kifejezések jelentése és jelentése szerint vannak csoportosítva. 

    Hogyan juthat be a tippeket 

    Mint már említettük, a keresési javaslatok bizonyos algoritmusok szerint alakulnak ki, amelyek nem jelennek meg a semmiből. 

    Vannak” fekete”,” fehér ” módszerek, amelyeket a szakemberek használnak a keresési javaslatokhoz. Kézi, automatizált csalás tudható be, hogy a “fekete” módszerek

    A kézi módszer magában foglalja számos valódi felhasználó vonzását a kérés népszerűsítésére cserék segítségével, például Advego, Sotspablik stb. Ez a módszer megköveteli, hogy a pénzügyi befektetések fizessenek a megfelelő feladat végrehajtásáért a felhasználó által. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan segített a tartalommarketing elősegíteni a Mosórobotokat a Pulse-ban Mail.ru

    Ennek a módszernek hátrányai vannak: 

    • az egyetlen IP-címről érkező kéréseket figyelmen kívül hagyják, a javaslatokat pedig törlik; 
    • folyamatosan fel kell tölteni az előadóművészek adatbázisát, amely sok időt és költségvetést igényel; 
    • ha csökken a kereslet, a célzást eltávolítják, és újra kell kezdeni. 

    A keresési javaslatok automatizált megcsalásához megfelelő szoftverre, speciális felszerelésre, IP-címekkel rendelkező proxyra, valamint olyan szkriptekre van szükség, amelyek szimulálják a valódi felhasználók tevékenységét. A módszer olcsóbb a kézikönyvhez képest, de kevésbé hatékony egyetlen márka esetében. 

    A “fekete” módszerek viszonylag rövid idő alatt eredményeket érhetnek el, azonban ne felejtsük el, hogy nagy a valószínűsége annak, hogy szankciókat kapnak a keresőmotoroktól a spamért. 

    “Fehér” módszerek

    A termék vagy a javasolt szolgáltatás átgondolt hirdetése segít “elkapni” a felhasználó figyelmét, ezáltal növelve a keresletet. Minél gyakrabban jelenik meg a lekérdezés a keresésben, annál gyorsabban jelenik meg a kívánt kifejezés a javaslatokban. 

    Hogyan lehet törölni a tippeket 

    A keresési javaslatok eltávolításához (letiltásához) használhatja az alábbi módszerek egyikét: 

    1. Teljesen tiltsa le a beállításokat. 

    Például a Yandex esetében szüksége van: 

    • lépjen a “Beállítások” – ra, amelynek linkje a keresési eredmények alatt található,
    • menjen a “keresési beállítások”,
    • távolítsa el a jelölőnégyzeteket a megfelelő mezőkben, majd kattintson a “Mentés”gombra. 

    Поисковые подсказки1

    2. Törölje a böngésző előzményeit az asztalon vagy a mobil eszközön, hogy megszabaduljon a keresési javaslatok kialakításakor használt felhasználói élménytől. 

    3. Ha külön utalást szeretne törölni, használhatja a Yandexben a “keresztet”, vagy egy felesleges kifejezésre léphet, majd nyomja meg a Shift+Del gombot a Google-ban.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában