More

    Káros tippek: Hogyan lehet létrehozni egy instagram szűrőt, amely nem működik

    Annak ellenére, hogy az Instagram szűrők az innovációk állapotából a masthaves állapotába költöztek, az ukrán piacon a hűvös esetek száma még mindig nem olyan nagy. 

    Ez elsősorban annak a ténynek köszönhető, hogy a szűrőkre ugyanazok a gyártási szabványok vonatkoznak, amelyek más kommunikációs eszközökre – hozzászólásokra, reklámcsíkokra vagy csomagolásra-vonatkoznak. Elfelejtjük, hogy ennek az eszköznek a sikerének fő mozgatórugója a fogyasztók, ezért az Instagram szűrőket nem a márka szabályai szerint, hanem a célközönség szabályai szerint kell létrehozni. 

    Ebben a cikkben, együtt a vezérigazgató, társalapítója az Instagram szűrő stúdió Ffface Dmitry Kornilov, elemezzük a 10 fő hibát, amikor létrehozzuk ezt az eszközt vicces káros tippek formájában. 

    1. Az oldal minden előfizetője márkát akar 

    Annak érdekében, hogy a szűrő működjön, tanácsos a logót az arc területére helyezni. Ideális esetben, ha a márkaépítés teljesen lefedi az arcot, akkor a felhasználók Összes története ugyanabban a stílusban lesz. 

    Minden Instagram szűrőn keresztül létrehozott történet alapértelmezés szerint beépített márkát tartalmaz! Igen, a bal felső sarokban azt mondja: ez a szűrő létrehozta a márkáját. Ugyanakkor ez a címke aktív link a fiókjához, vagyis még akkor is, ha nincs márkajelzés a szűrőben, még mindig ott van. 

    Az Instagram ezt úgy tette, hogy egyrészt – az eszköz előnyös a vállalkozások számára, másrészt -, hogy a fogyasztóknak ne kelljen elpirulniuk a takarmányuk előtt a “homlokukon lévő logó” miatt. 

    Íme egy példa egy olyan hatásra, amely természetesebbnek tűnik, ugyanakkor kommunikál a termékkel: 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    FFFACE szűrő a Samsung számára – https://www.instagram.com/ar/661364068020551 

    Lefedettség-1,7 millió kapcsolat 

    2. Az Instagram szűrőben nem kell zavarnia a tervezést 

    Fontos, hogy van egy kis költségvetés, a márka olvasható, követői shavat. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    Az egyik fő motiváció, hogy egy olyan felhasználó, aki egy Instagram-szűrővel történetet készít, az a vágy, hogy szebb vagy viccesebb legyen a figyelem felkeltése érdekében. Általában a tartalom létrehozásakor az ember nem gondolja, hogy ki a maszk gyártója, hanem értékeli, hogy a maszk vonzóbbá teszi-e a követők szemében. Ha Instagram szűrője teljesíti ezt a célt, a felhasználó hűségesebbé válhat a márkájához, sőt feliratkozhat, hogy elkerülje az új szűrők hiányát, amelyek segítenek nekik jobban kinézni a jövőben. 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    Ksenia Ffface Creator szűrője Wondermilk.me – https://www.instagram.com/ar/689863551885835/ 

    Reach-164 millió kapcsolat 

    3. Az emberek szeretik a többlépcsős, összetett Instagram szűrőket 

    Az Instagram szűrőben meg kell adnia a promo / alkalmazás / webhely összes funkcióját, reprodukálnia kell az egyes kommunikációs lépéseket:  

    • vásároljon egy termékcsomagot, 
    • regisztráljon egy promóciós kódot, 
    • mark 3 barátok a megjegyzésekben, 
    • adjon interjút Jurij Dudunak, 
    • írja le a történetet csukott szemmel. 
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos dolgok a héten: rekord távirat és jel letöltések, valamint egy nagyszabású Android frissítés

    Ennek eredményeképpen a szűrő használatához a felhasználónak csak 5 egyszerű műveletet kell végrehajtania, tartsa lenyomva a felvétel gombot, villogjon 10-szer, nyissa ki a száját, először hosszú csapot kell tennie a képernyőn, majd egy rövid csapot a képernyőn. 

    *Nem találtuk meg egy ilyen szűrő hivatkozását, de ott van. Nehéz megtalálni csak azért, mert senki sem használ ilyen szűrőket, és a márkák számláin vannak eltemetve. Mindazonáltal az ilyen szűrők műszaki előírásai még mindig csúsznak. 

    Az emberek nem akarnak zavarni egy történet létrehozásakor, a szűrőnek a megnyitás után azonnal “működnie” kell, hogy a felhasználó csak a felvételt kezdje el. További funkciókat is meghatározhat, de a fő műveletnek intuitív módon kell működnie, például: kattintson a Felvétel gombra az indításhoz. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet legyőzni az impostor szindrómát, valamint a nyilvánosságtól való félelmet

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    FFFACE szűrő a Beeline számára – https://www.instagram.com/ar/186588799285572 

    Reach-1,3 millió kapcsolat 

    4. Az ötlet nem fontos, csak legyen szép, mindenki elkezdi használni  

    Adjunk hozzá színkorrekció, gyönyörű 3D-s modellek, műanyag az arcon, részecskék, majd meglátjuk, mi történik. 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

     

    Sok maszk volt. Annyira, hogy jelenlétének puszta ténye nem meglepő senkit, beleértve a kivételesen szép vizuális effektusokat is. A kombinált vizuális ötlet működik, ami segít nem csak egy gyönyörű tervezési kompozíció kialakításában, hanem egy ötletes kép kialakításában: 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    Ffface szűrő Pepsi-hez – https://www.instagram.com/ar/401183534195833 

    A projekt több mint 10 említése a sajtóban és a tévében, összesen 5 millió kapcsolatfelvétel 

    5. Instagram szűrők léteznek a mezőn kívül, a szezonalitás nem számít 

    Figyelmen kívül hagyhatja, hogy mi történik a világon. Amint közzéteszi a maszkot, mindenki futtatni fogja használni, függetlenül attól, hogy mi történik az ablakon kívül.  

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    Az Instagram szűrők segítenek abban, hogy egy személy csatlakozzon a jelenlegi trendhez, legyőzze a szezonális hangulatot vagy a mémet, és kifejezze hozzáállását a zajló eseményekhez. 

    Például a Dreamtown volt az első, aki gyönyörű védőmaszkokkal ellátott szűrőt indított, és hűvös mutatókat kapott a helyzetről: 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    Ffface szűrő Dreamtown – hoz- https://www.instagram.com/ar/1174477899567400 

    Reach-1,3 millió kapcsolat 

    6. Bármilyen érthetetlen helyzetben készítsen szűrőt jóslással, ez a kreatív soha nem fog kimerülni 

    Bizonyára az emberek szeretnék tudni a választ a kérdésre: “mi a köszönet a futároknak?» 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    A jóslás csak olyan kérdések megválaszolására alkalmas, amelyek valóban a márka közönségét érintik. Például a Silpo közönsége valóban Újévi előrejelzést szeretne kapni, miután a bevételekben szereplő előrejelzésekkel kapcsolatos tevékenység vírusossá vált. 

    Вредные советы: как создать Instagram-фильтр, который НЕ работает

    FFFACE szűrő Silpo-hoz – https://www.instagram.com/ar/434088447509040 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet az információk kreatív bemutatásával megtartani az olvasó figyelmét a közösségi médiában?

    Lefedettség – 250 ezer kapcsolat 

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában