More

    Interaktív formátumok használata-történetek és élő közvetítések-az értékesítés növelése érdekében

    Hogyan kell futtatni a történeteket, mit kell közzétenni, hogy vonzza az ügyfeleket és az előfizetőket, mit jelent a “warm up” szó, valamint hogyan lehet eladni az élő közvetítésekben, ebben a cikkben megtudhatja. 

    Beszéljünk a történetekről 

    Ha 2017-ben évente egyszer lehetett hozzászólni, írja alá így: # weekend #lyubimyymuzh # pihenjen barátaival ,majd gyűjtsön kedveléseket és megjegyzéseket egy hónapra, akkor 2021-ben ez nem fog működni. 

    A Stories egy eszköz az Ön vállalkozása számára, hogy kölcsönhatásba lépjen a közönséggel. Nem számít, ki vagy: angol tanár, körömművész, fotós vagy tervező – az ügyfél látni akarja a személyiséget. Ki vagy te, mik az értékeid, milyen ember vagy, és mit csinálsz a munkádon kívül? 

    Természetesen naponta 10-15 történetet küldhet a következő formátumban: “felkeltem, ettem, egy kávézóban vagyok a kedvenc barátnőmmel”, de a személyiségedet nem lehet közvetíteni rajtuk keresztül. 

    Honnan tudom, hogy mit kell lőni? 

    1. Írja le azokat a témákat, amelyekről készen áll az üzleti életben beszélni.  

    Hogyan született meg a termék létrehozásának ötlete, milyen nehézségeken mentél keresztül az út elején, mit tettél az ilyen eredmények elérése érdekében. Ha szolgáltatásokat árul, mondja el nekünk az útját: ki volt, mielőtt szakértővé válna, miért döntött úgy, hogy online megy, és hogyan alakította ki személyes márkáját.  

    2. Határozza meg a vállalkozás értékeit. 

    Miben hiszel? Mik az élet alapelvei? Mi dühít fel? Milyen embereket vonzanak? Miért akarsz minden nap felkelni az ágyból és kezdeni valamit? Ezek azok az értékek, amelyeket történetekkel tudsz közvetíteni a közönségnek. 

    3. Határozza meg a célközönséget (célközönség).  

    Tegyük fel, hogy van egy autókereskedésed. Leggyakrabban 18-50 éves férfiak közelítenek meg. Tehát ők lesznek a közönség. Ha újszülött ruhákat árul, akkor a célközönség valószínűleg nem lesz üzletember. Inkább 20-35 éves lányok, akiknek gyermekeik vannak. 

    4. Írja le a Storis hozzávetőleges tervét minden nap.  

    Például: “hétfő-mondd el, hogyan lettem stylist. Érintse meg az első részt, amikor szülési szabadságon voltam, és nem tudtam, mit tegyek.”Ha szükséges, írja le azokat a téziseket, amelyeket be fog illeszteni a történetbe. Ezután a versenytársak között, akik nem tesznek közzé semmit, és semmilyen módon nem lépnek kapcsolatba a közönséggel, az ügyfél választja Önt. Még akkor is, ha csak egy évig van a piacon. 

    5 a Storis trendjei 2021 

    1. Természetesség. 

    Észrevetted, hogy a “kutya” maszkokkal és a vad indiai színező oldalakkal kapcsolatos történetek a múlté? Igen, most a maszkok 80% – A rendelkezik szűrőkkel, amelyek eltávolítják a hiányosságokat,sőt a bőrt is. De természetesnek tűnik, nem okoz elutasítást. 

    “Kutya” maszkok-antitrand 

    Mutasd magad igazi. Nem kell alkalmazni egy csomó smink, hogy vegye le a két történetet, ha nem csinálod a való életben. 

    Тренды Сторис1

    Természetes maszkok-a 2021-es trend  

    2. Őszinteség. 

    A ” annyira boldogtalan vagyok, senki sem akar velem dolgozni “stílusú hamis történetek szintén eltűnnek. Ezeket a blogban sugárzott értékek váltják fel.  

    Megtalálni őket, válaszoljon a kérdésekre:  

    • Milyen vagy?  
    • Miről beszélsz? 
    • Mit szeretsz és mit nem szeretsz?  
    • Milyen értékekről hajlandó beszélni?  
    • Mi a küldetésed és az élet hitvallásod?  

    Légy önmagad. Nem kell megváltoztatnod a hangodat, fel kell tenned egy maszkot, vagy úgy tűnik, hogy valaki vagy, aki nem vagy. A közönség ezt elhiszi, és csak elutasítást érez.  

    3. Nincs fej-fej értékesítés.  

    Tudja, mi a”reklámvakság”? Amikor egy személy nem válaszol semmilyen reklámra. Még az is, amin 2 napot töltöttél. Mert a reklám mindenütt megtalálható. A tévében, hirdetőtáblákon, hirdetőtáblákon, közösségi hálózatokon, weboldalakon, videókban és filmekben. A reakció elmosódott, az agy pedig a reklámot “fehér zajnak” tekinti – valami, ami, de semmilyen módon nem kapcsolódik hozzá. 

    Ennek elkerülése érdekében “natívan”kell eladni. Nem pár tanfolyamok, maratonok a kifejezések “vásárlás, vásárlás”, de simán viszont az ügyfél az állam” csak feliratkozott “az állam” hol pénzt? “Erre a célra vannak” bemelegítés ” – ez az az út, amelyen az ügyfél egy idegenből lesz az előfizető barátja. 

    Mi a bemelegítés a Storis – ban? 

    • Tudatosság. 

    Itt az ügyfél még mindig hideg: nem ismer téged, és nem veszi észre, hogy problémája van, amit meg lehet oldani. 

    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Instagram Facebook és Twitter millió dolláros bírság és elrejtése Instagram szereti a legfontosabb dolog a héten.

    Az Ön feladata: ahhoz, hogy érdekli az ügyfél, vonzza a figyelmet, hogy azok többet rólad. 

    Hogyan kell csinálniit: beszélj magadról, közvetítsd a márka és az üzlet értékeit, mutasd meg életed különböző aspektusait.

    • Felülvizsgálat. 

    Ebben a szakaszban az ügyfél “felmelegszik”, és megérti, hogy még mindig problémája van. Ezért elkezdi keresni a megoldást, és alaposan megvizsgálja Önt.  

    Az Ön feladata: ahhoz, hogy az ügyfél kell megoldani a problémát, és felajánlja neki ezt a megoldást formájában a termék/szolgáltatás.  

    Hogyan kell csinálniit: bizalmat építeni a márka és a termék: ossza meg visszajelzést, ügyfél eredmények, azt mutatják, a “színfalak mögött”: hogyan lehet létrehozni egy tanfolyam, dolgozzon ki egy terméket, vagy kommunikálni a szakértőkkel.  

    OLVASS TOVÁBB:  Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    • Választás. 

    Az ügyfél “forró”: már megértette, milyen megoldásra van szüksége. Most még választani kell Ön és a versenytársak között.  

    Az Ön feladata: hogy vonzza az ügyfelet, és győződjön meg arról, hogy ő választotta meg. 

    Hogyan kell csinálniit: a vélemények és esettanulmányok-mutatják az eredményeket, hogy az ügyfelek kap dolgozik veled, sugárzott egyedi értékesítési ajánlat és versenyelőnyt Storis, és szoros kifogást.  

    • Vásárlás. 

    Bingó! Az ügyfél a színpadra költözött: “hol lehet pénzt csökkenteni?”és meg akar vásárolni tőled. 

    Az Ön feladata: bezárni minden kifogást, hogy a vásárlási folyamat automatizmus, hogy segítsen az a személy, hogy gyorsan, gond nélkül. 

    Hogyan kell csinálniez: például stylist vagy. Eladni vásárlási támogatás elemzése a szekrény. Egy potenciális ügyfél írja neked a Yandexben. közvetlen és kérdéseket tesz fel: “hogyan megy az elemzés?”, “Mennyibe kerül?”, “Mikor tudok regisztrálni?».  Válaszoljon minden kérdésre részletesen, dolgozzon kifogást, írja le az ügyfél, és felajánlja, hogy fizetni: “dolgozom egy előleget – 50% – a az összeg. Ha elégedett mindennel, azt javaslom, hogy foglaljon bevásárló utat május 12-én 15: 00 órakor.”  

    • Hűség. 

    A személy megvette, így már bíznak benned. 

    Az Ön feladata: ösztönözze az ismételt vásárlásokat, és ezt az ügyfelet rendszeres vásárlássá alakítsa. 

    Hogyan kell csinálniit: hozzon létre egy hűségrendszert, hozzon létre játékokat és interaktív játékokat a Storisban, játsszon kedvezményt a legaktívabb résztvevők között, versenyeket tartson díjakkal a termék legjobb áttekintéséért. 

    • Brand ügyvédje. 

    Az ügyfél “forró vízré” vált: nemcsak készen áll arra, hogy egész életében vásároljon tőled, hanem minden barátjának is tanácsot ad. Szájról szájra bekapcsol – új emberek jönnek hozzád ingyen.  

    Az Ön feladata: az ilyen ügyfelek ösztönzése, különleges feltételek biztosítása. 

    Hogyan kell csinálniit: rendeljen egy VIP státusz, hogy egy személyes kedvezmény a termékek, szolgáltatások, gratulálok nekik az ünnepek – így érezni fogja a gondozás.  

    4. Történetmesélés. 

    Ezek olyan élettörténetek, amelyek személyként tárnak fel téged.  

    Fontos pont: minden történetnek jelentéssel kell rendelkeznie. Kérdezd meg magadtól a kérdést: “Mit akarok mutatni ezzel a történettel?”, “Milyen értékeket akarok közvetíteni rajta?”. A “jó reggelt” feliratú történet logikus folytatás nélkül értelmetlen. Ezen keresztül az előfizető nem fog megismerni téged, jobban megismerni, vagy vásárolni. Csak lapozgat. 

    A történetmesélés formátumának lehetőségei: 

    • A történeted: hogyan jutottál el az a ponttól a B pontig például: “Hogyan lettem pszichológus?”  

    Szakítsd meg pár napra, és szakítsd le a legérdekesebb helyen. Létrehoz egy “sorozathatást”, majd intrikát ad a személynek, hogy várjon a következő részre. 

    • Milyen udvariatlan voltál a boltban. 

    Itt elmondhatja, hogyan érzi magát a durvaságról, mit érzett a helyzet után, hogyan válaszolt, Mit gondol az ilyen emberekről a pszichológia szempontjából, ossza meg a betekintést. 

    Ez a tétel lehet alakítani, majd helyébe bele minden élettörténet, hogy megérintette, és úgy gondolja,. 

    • Hogy megy a reggeled? 

    Egy time-lapse a reggeli edzések, edit egy videó az átalakulás pizsama, hogy egy kész kép, mondd el, mik a terveid a nap, mutasd meg a reggelit, valamint részesedése a reggeli rituálét.  

    • A hobbijaid. 

    Például énekelsz. Tedd fel a kamerát és lőj, ahogy megtanulsz egy új dalt. Ossza meg korábbi eredményeit. Kérje meg a tanárt, hogy távolítsa el Önt, és kérje az előfizetők véleményét. 

    • A sikereid és az eredményeid. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet sajtóközleményt írni közzé

    Ossza meg győzelmeit. Például 5 kilogrammot veszítettél el, leültél a hasadékokra, felfedeztél egy új kávézót, ahol isteni mézet készítenek. Közvetítés: így közelebb kerülsz a közönséghez, és visszajelzést kapsz.  

    Hogyan lehet részt venni és eladni keresztül Storis  

    1. Tervezze meg az egyes történeteket úgy, hogy vizuálisan fülbemászó legyen.  

    Az Instagram emberek szeretik a szemüket. Ahhoz, hogy a történeteit a végéig láthassa, a felhasználónak érdekelnie kell. 

    5 vizuális szabályok: “elavult-trend” 

    Elavult: szöveg a háttérben szerkezet nélkül. Nincs semmi a szemnek, hogy elkapjon, ezért nehéz olvasni. 

    Устаревшие приемы в Сторис2

    Trend: szöveg világos bekezdésekkel. 

    Тренды в Сторис3

    Elavult: sok szöveg és egy kis betűtípus. 

    Устаревшие приемы в Сторис4

    Trend: külön bekezdések szín szerint. 

    Тренды Сторис5

    Elavult: fotó-eset az eredmények leírása nélkül, a és B pont. 

    Устаревшие приемы в Сторис6

    Trend: valódi ügyfelek eseteinek postázása, az a pont, a B pont, az eredmények és azok elérésének módszerei. 

    Тренды Сторис7

    Elavult: válassza ki a szöveg kitöltési színét, hogy megfeleljen a történet általános színének. Ez beleolvad a háttérbe, és nehezen olvasható.  

    Устаревшие приемы в Сторис8

    Trend: használjon márkás színeket, vizuálisan különítse el a szöveget a történet általános hátterétől. 

    Тренды Сторис9

    2. Használjon hashtageket. 

    Как продавать через Сторис10

    Ez egy ingyenes promóciós módszer. Ha nem akarja a hashtaget a történet kiemelkedő helyére helyezni, csökkentse vagy színtelenné tegye. Természetesen nem fog több millió előfizetőt hozni, de néhány tucat-egészen. 

    3. Helymeghatározás. 

    Как продавать через Сторис11

    Ez is az egyik ingyenes promóciós módszer. A földrajzi helymeghatározással kapcsolatos történetek az “ajánlott” részben jelennek meg, az új felhasználók pedig látni fogják őket.  

    4. Matricák. 

    Стикеры12

    Vegyenek részt a követői a felmérések, vetélkedők, hangulat csúszkák. Készítsen vetélkedők rólad és az üzleti feleletválasztós választ. Ez közelebb visz a követőidhez, és növeli a bizalmukat.  

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet sajtóközleményt írni közzé

    Как продавать через Сторис13

    Как продавать через Сторис14

    5. Egy ablak kérdésekkel.  

    Как продавать через Сторис15

    Hagyjon egy” kérdezzen ” matricát, és válaszoljon a Storis-ban. Így a felhasználók új tényeket fognak megtudni az Ön vállalkozásáról, válaszokat találnak a kérdéseikre, és közelebb kerülnek hozzád. Ez a módszer lezárja a közönség kifogásait, és lefordítja a szakértelmét.  

    6. Ügyek. 

    Közzéteszi az ügyfelek előtt-után történetek, és mondd el nekik az utat: mi volt az a pont, milyen probléma jöttek hozzád, milyen eszközöket használt, milyen eredményt kapott a végén. Az illetékes ügyeket eladták, eladják, és további egymillió évig fogják értékesíteni.  

    Как продавать через Сторис16

    Как продавать через Сторис17

    7. Reposts. 

    Как продавать через Сторис18 

    Rendezzen egy versenyt, amelyben az egyik feltétel a fiók megemlítése a történetekben. Gamify és kérje meg a közönséget, hogy címkézni. Oszd meg ezeket a jeleket magaddal: ez növeli az elérhetőséget, ingyenes hirdetést ad az Előfizetők között,új közönséget vonz. 

    Összefoglalva: mi a történet? 

    • Mutasd meg, mint egy személy, alkotnak egy személyes márka. 
    • Értékeket és hiedelmeket közvetítenek. Rajtuk keresztül az emberek felismerik magukat, és elkezdenek bízni benned. 
    • Bevonják az előfizetőket az életedbe, érzelmeket idéznek fel bennük, és azt az érzést, hogy “ő a barátom, ugyanaz, mint én”.
    • Vonzza a célközönséget és az ügyfeleket. 
    • Hasonló értékekkel és érdekekkel rendelkező emberek közösségét alkotják a blogban. 
    • Felpumpálják a szakértelmedet, és növelik a közönség bizalmát benned.
    • Felszabadulás: ne légy félénk a kamerától, szabadulj meg a belső bilincsektől, a félelmektől, légy magabiztos magadban és a tudásodban.  

    “Lehetséges Storis nélkül?» 

    Igen. De csak akkor, ha nem kell, hogy egy személyes márka, dolgozzon ki egy üzleti, eladni a termékeket, szolgáltatásokat – akkor már elégedett mindent.  

    Például: Ön helyettes a kormány irányító testületeiben. Pozíciója, hírneve és havi 300-500 ezer jövedelme van.  

    A személyes életét nem fedezheti le, tevékenységeit a közösségi hálózatokon közvetítheti. Az Instagram-on azonban nem kell vásárlókat keresni, mert vannak munkahelyek, bevételek és befolyás.  

    A blogolás ebben az esetben a vágy és a munkalehetőségek kérdése. 

    Folytassuk az élő közvetítéseket  

    Emlékszel, amikor a felmelegedésről beszéltünk? Tehát: az észterek a bemelegítés részét képezik. Az utolsó rész.  

    Miért? Mert a levegőben egy személy közvetlenül kapcsolatba lép veled: hallja a hangját, a beszédmódot, a hangmagasságot, az intonációt, a karaktert és a karizmát. Csak 2 lehetőség van: vagy kedvel téged, vagy sem.  

    Csak ebben a szakaszban a személy már “felolvadt”, megszűnt “hideg”. Most langyos: posztokon és történeteken keresztül ismerte fel, de még nem áll készen a vásárlásra.  

    Az éterek csak egy “meleg” állapotból egy tüzes állapotba fordítják az embert. Ez az, ahol már pénzt szeretne átutalni a kártyára.  

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában