More

    Influencerek és márka nagykövetek: kik ők és hol találják meg őket

    A márka és szolgáltatásai bloggereken keresztül történő népszerűsítése nagyszerű marketing eszköz. 

    A modern világban az emberek kevesebb TV-t néznek, kevesebb újságot olvasnak. Fő “véleményvezérük” -akinek blogját olvasják vagy nézik-az interneten található. Nagyon készek bízni benne, és utána menni. 

    Egy ilyen személy ideális esetben egy nagykövet vagy márka influencer szerepében néz ki. Arról fogunk beszélni, hogy hol találjuk meg őket, és mennyibe kerülnek a szolgáltatásaik.

    Kik a nagykövetek és befolyásos személyek?

    Nagykövet olyan személy, aki”a márkával él”. Más szóval, megosztja a márka értékeit, és folyamatosan részt vesz reklámkampányában.

    Egy befolyásoló a közösségi hálózatok felhasználóinak kollektív képe, akiknek nagy és hűséges közönsége van. A befolyásolók lehetnek Hírességek, bloggerek, sportolók, valamint mindazok, akik befolyásolják az emberek véleményét.

    Nehéz különleges különbségeket találni a nagykövetek és a befolyásolók között, de ott vannak. Lehet, hogy a nagykövet nem keres előnyöket, egyszerűen elégedett a márka által nyújtott termékekkel vagy szolgáltatásokkal, ami nem így van a befolyásolókkal. Ez utóbbi egyáltalán nem tud a márkáról, az ilyen emberekkel való kapcsolat rövid távú (általában a vállalatok csak hirdetési posztot vásárolnak tőlük). 

    A nagykövet vállalja, hogy a márkával mindig és mindenhol együtt lesz, amíg a szerződés érvényes, és természetesen az ilyen reklámok esetében tanácsos olyan bloggert választani, aki a márka ügyfélkörének része.

    Nano -, makro -, mikro-mik azok a befolyásolók?

    A nagykövetek / befolyásolók leggyakoribb besorolása a közönség számán alapul. Az előfizetők száma olyan tényező, amely komolyan befolyásolja a szolgáltatások költségeit.

    • Nanoinfluencerek 1-10 ezer előfizetővel rendelkezik, a közönség olyan emberekből áll, akik közös érdekekkel rendelkeznek. 
    • Mikrotermékek van 10-100 ezer követője.
    • Makroinfluencerek több mint 100 ezer előfizetővel rendelkezik.
    • Milliomosok több mint 1 millió előfizető. Ezek valódi véleményvezetők, akiktől a jól ismert márkák vásárolnak reklámot.

    Ki válasszon

    Egyrészt a választás egyszerű: 

    • ha a költségvetés korlátozott, akkor válasszon egy bloggert egy kis közönséggel; 
    • amikor a költségvetés lehetővé teszi, kiválaszthatja a “superbloggers”lehetőséget.

    Vannak azonban olyan tényezők, amelyek megváltoztathatják a márka választását:

    • Drága-a makro-befolyásolók és milliomosok hatalmas díjat kérhetnek.
    • Kockázatok – a népszerű nagykövetek kategóriájának sikertelen hirdetése esetén a vállalat komoly pénzt veszít. Ezenkívül fennáll annak a lehetősége, hogy a kudarcot sokáig emlékezni fogják.
    • Minőség-a mikro-befolyásolók mindig megpróbálnak bizalmi légkört teremteni a közönséggel, ami nem a milliomosok esetében.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet további konverziókat elérni a Retargeting használatával a kontextuális hirdetésekben

    Hol találhatunk nagyköveteket és befolyásos személyeket

    A nagykövetek keresését elgondolkodva kell megközelíteni. Érdemes emlékezni arra a helyzetre, amikor a Nike nem volt a legjobb helyzetben, mert büntetőügyet indítottak Kokorin nagykövetük ellen. Hogy ez hogyan befolyásolja a márkát, senki sem tudta. Ezért érdemes ellenőrizni a blogger hírnevét, mielőtt elkezdené vele dolgozni.

    Nagykövetet (influencer) találhat úgy, hogy üresedést tesz közzé a népszerű álláskeresési oldalakon.

    ,

    Ennek a módszernek az a hátránya, hogy a talált szakember szolgáltatásainak minősége alacsony lehet.

    Megbízhatóbb módszer a speciális cserék vagy Szolgáltatások használata a bloggerek kiválasztásához, vagy manuálisan keresni a közösségi hálózatokban a véleményvezetők számára a kívánt témában.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan alkalmazható a beszédelemzés az üzleti életében

    Fontos, hogy válasszon egy influencert kifejezetten az üzlet hatóköréhez. Vannak:

    • szépség-bloggerek,
    • divat bloggerek,
    • utazási bloggerek,
    • élelmiszer bloggerek,
    • fitness-bloggerek,
    • életmód bloggerek,
    • játsszunk-bloggerek – (+streamers),
    • automatikus bloggerek,
    • film bloggerek .

    Ezek megtalálhatók olyan webhelyeken, mint a YouTube, a Twitch, az Instagram, a tiktok.

    A YouTube mindenki számára ismert platform, itt könnyen találhat valakit, aki érdekes lesz nézni.

    1. Auto. Jelenleg az egyik legnépszerűbb kategória a YouTube-on. A témával foglalkozó bloggereket az autómárkáknak és mindazoknak kell foglalkozniuk, akik ehhez a területhez kapcsolódnak. A téma kiemelkedő képviselői: Academeg, Erik Davidovich, Zhekich Dubrovsky.
    2. Játsszunk. A fő feladata a bloggerek ezen a területen az, hogy játszani, megjegyzést tetteikért. A téma alkalmas számítógépes játékok és online szolgáltatások népszerűsítésére.
    3. Életmód. A YouTube-on lévő bloggerek többsége az életmód szférájához tartozik. Utazási bloggerek, divat bloggerek stb. szintén ebbe a kategóriába tartozik. A bloggerek rendszeresen közzéteszik az életükről és kedvenc tevékenységükről szóló bejegyzéseket és videókat.

    Instagram-uralja: weiners, Hírességek, fotobloggerek.

    • Weiners (egyértelműsítő lap) – ezek az emberek a korábban ismert Szőlőterületről vándoroltak. A szőlő rövid vicces videók, amelyek szórakoztatóak és addiktívak.

    Инфлюенсеры и амбассадоры бренды: кто это и где их найти

    • Hírességek – profiljukban információkat találhat egy híresség életéről.

    Инфлюенсеры и амбассадоры бренды: кто это и где их найти

    • Fotobloggerek – minden tartalmuk egy adott témában készült fotókból áll.

    Инфлюенсеры и амбассадоры бренды: кто это и где их найти

    A Twitch és a TikTok olyan oldalak, amelyek gyorsan lefedték az egész világot. Itt található szalagok,nyerőgépek, játékosok stb. Most a Twitch az egyik legjövedelmezőbb platform, ahol a streamer (blogger) számítógépes játékokat játszik, otthon tart partikat, vagy egyszerűen különböző témákban kommunikál a közönséggel. Az előfizetőknek, ha szükséges, lehetősége van arra, hogy “donat”, Vagyis pénzügyi segítséget nyújtsanak a bloggernek.

    OLVASS TOVÁBB:  Algoritmus a donor webhely kiválasztásához linkek vásárlásához

    A TikTok egy hihetetlen közönséggel rendelkező szolgáltatás. Úgy gondolják, hogy az elkövetkező években ez a webhely lesz a legjobb hely arra, hogy minden ízléshez tartalmat találjanak.

    Hogyan válasszuk ki a befolyásoló

    Tehát most már tudjuk, hogy mely platformokon talál nagykövetet, és mely kategóriákban dolgoznak. Most lehet, hogy egy durva tervet, hogyan kell kiválasztani:

    1. Döntse el a költségvetést, amelyet hajlandó kiosztani.
    2. Válasszon egy platformot és egy kategóriát a bloggerek számára a termékhez.
    3. Tanulmányozza a jelöltek hírnevét, a közönség tevékenységét, ellenőrizze, hogy vannak-e Előfizetői.
    4. Válasszon egy megfelelő bloggert, beszélje meg a feltételeket, írja alá a szerződést.

    Mennyibe kerülnek a befolyásoló szolgáltatások

    A nagykövetek és befolyásos személyek fizetése nem mindig szabványos. Néha a bloggerek fizethetnek az általuk reklámozott termékért vagy kedvezményekért. 

    Minden a szerződéstől függ. Ha pénzbeli díjat tartalmaz,a mikroinfluencer havonta 100-400 dollárt kérhet. Az árlista a legjobb csillagok, bloggerek egy hatalmas közönség változik $ 10,000. Ezután mindent az előfizetők száma, a szerződés feltételei és időtartama alapján számítanak ki. Például a blogger Wylsacom csatornáján lévő videóba való integráció 1 000 000 rubelt fizet.

    A nagykövetek szolgáltatásai közé tartozik: a termék nevének vagy márkájának rendszeres említése, automatikus promóció vagy” szájról szájra”, a márka értékeinek natív közvetítése, vállalati identitása.

    Mennyire hatékonyak a blogger szolgáltatások?

    A nagykövetekkel és befolyásolókkal való együttműködésnek számos előnye van:

    • Új fogyasztók-azok az emberek, akik még soha nem látták a cég hirdetéseit, közelebbről megvizsgálják a márkát.
    • Bízzon a márkában-ha a megfelelő nagykövetet választja, akkor a véleményébe vetett bizalom átkerül a márkára.
    • Az UGC az Ön számára működik – az összes olyan tartalom, amelyet a nagykövet (influencer) közönsége terjeszt a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, még több vásárlót vonz.
    OLVASS TOVÁBB:  Algoritmus a donor webhely kiválasztásához linkek vásárlásához

    A nagykövet (influencer) kiválasztásának helyes megközelítésével nagyon hatékony hirdetési kampányt folytathat, kevés pénzt költve rá. 

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában