More

    Hol kereshet inspirációt egy marketingszakértő?

    Az inspiráció meglehetősen homályos fogalom. Működik-e az” inspiráció ” a marketingben, hol kell keresni, és hogyan lehet olyan szakember, aki képes kreatív ötleteket találni minden ügyfél számára? A válaszok megosztottakAnton Udodov, A KURAGA ügynökség vezetője. 

    Hagyja az inspirációt a költőknek 

    Az inspiráció valami átmeneti. Meg kell várni, lehet, hogy nem találja meg, és jön “egy nap három”. A marketingszakembernek sok látást kell fejlesztenie. Teljesen mindenütt megnyilvánulhat: nézzen meg egy filmet, nézze meg valaki más hirdetését az utcán, nézzen ki az ablakon, tanúja legyen egy balesetnek, emelje fel a fejét a metróban. Te pedig folyamatosan ugyanaz emberek az LCD vettem észre, szokásait, essek át a takarmány az Instagram… Itt fontos, hogy a marketinges alkalmazza a kapott tájékoztatás: ha egy jó szakember, akkor projektek, célok, valamint a gondolatok folyamatosan forog a fejedben, (még a nem-munkaidő). 

    A marketingszakértő mindig képes egy adott projektben kapott információkat alkalmazni. Így születnek a kreatív fogalmak. Látjuk, hogy valamilyen információs útmutató, egymásra, hogy a valóság a projekt, add trendek vagy bármely más releváns helyzet egy adott területen itt, és kap egy jó ötlet együttműködés a fejünkben. 

    Az információ mindig körülöttünk van, csak az a fontos, hogy képes legyen a fejedben tartani és alkalmazni. Ezért a kérdés: “hol kell inspirációt keresni?”a válasz:” mindenhol.”Fontos, hogy megtanulják, hogyan kell felszívni és feldolgozni az összes információt körülötted, és folyamatosan be kell vonni az életbe. 

    Most pedig megosztom a legjobb 5 leghatékonyabb erőforrást, amelyek segítenek a csapatnak folyamatosan ötleteket generálni. 

    Film

    Itt fontos azt mondani, hogy bármely film, még a következő “karácsonyfa” is ötletet adhat, vagy betekintést nyújthat a célközönség életéből. A marketing, az üzleti és a kreatív területek filmjei azonban a legtöbbet segítik. Itt van a mini-kiválasztás. 

    1. A Legjobb Film Valaha Eladott (2011) 

    A dokumentumfilm, hogy lehet használni, mint egy útmutató a cselekvéshez. Igen, ez már egy kicsit elavult, és a benne látható hirdetési technikákat nem lehet egyértelműen lemásolni. De akkor biztosan elege ötletek, lelkesedés, megközelítés, hogy a munka. 

    2. Csalás (1997) 

    A leginkább kiszámíthatatlan munka a digitális PR. Lehet, hogy valami még bonyolultabb? Igen, PR a politikában-GR. A film egy valós esetet mutat be: hogyan lehet elterelni és átirányítani a közvélemény figyelmét a választások előtt. Mit tanít? Az a tény, hogy a felhasználók (valódi emberek) készek bármiben hinni. A legfontosabb dolog az, hogy szépen, elgondolkodva, komoly arcokkal mutassuk be. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos hírek a hétről: a Facebook új rangsorolási algoritmusa és a Telegram áruházak

    3. P Generáció (2011) 

    Természetesen a kiválasztásnak sajátnak kell lennie, natív. Itt a piac ismertebb, a felhasználó viselkedése kiszámítható. Nagyszerű példa arra, hogy milyen hatással van a média, és hogyan hoznak létre új bálványokat. 

    4. Az egyén centenáriuma (2002) 

    Ha azt szeretné mondani, hogy “freudi foglalás”, akkor azonnal zárja be az összes feladatot, majd futtassa, hogy megnézze ezt a dokumentumfilm-sorozatot a BBC-től. Itt tekintjük Sigmund Freud elméletét a tudatalatti folyamatokról a reklámozással kapcsolatban. Szeretné tudni, hogy mit gondol a felhasználó? A sorozat segít. 

    Где маркетологу искать вдохновение

    5. Alapító (2016) 

    Rendelünk egy dupla sajtburgert egy kólával, és megnézzük korunk leghíresebb Üzletemberének, a McDonald ‘ s alapítójának történetét. Igen! Kezdesz más szemszögből nézni a dolgokat? Egyedülálló. Motivációs rúgást ad? Igen, de előbb fejezd be a sajtburgert, aztán menj dolgozni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos hírek a hétről: a Facebook új rangsorolási algoritmusa és a Telegram áruházak

    Podcastok

    A Millennials kedvenc formátuma a podcastok. Meghallgathatja a Sadovoye forgalmát, vagy sétálhat egy corgival a Pokrovsky Boulevardon. A podcastok meglehetősen gyors tartalom, amely más emberek tapasztalatait diszkrét módon vezetheti be. Néhány ügynökségi kedvenc. 

    1. Vika Üzleti Chika 

    Interjúk sorozata olyan női vállalkozókkal, akik megosztják tapasztalataikat, az üzleti vállalkozás megkezdésének finomságait, kudarcokat, szerelmi történeteket, természetesen a nehézségeket. 

    2. Korrupt bloggerek 

    Egy podcast, amely a bloggerek, a reklámok és az internet világából származó forró témákat tárgyalja belülről. Betekintést akartál? Itt vannak. 

    3. Internetes Marketing SDK 

    A szerző megosztja a reklámpiac különböző szereplőinek valós eseteit és tapasztalatait. A kérdéseket két formátumban teszik közzé: hasznos észrevételek a marketingről, valamint interjúk a vállalkozókkal és a marketingszakemberekkel. 

    4. Produktív romantika 

    Podcast azokról a vállalatokról, amelyek informatikai termékeket készítenek. Hogyan lehet megérteni az internetes üzleti és építeni működő marketing megoldások benne. 

    5. Csehország és Marketing 

    A PR-szakember meghívja a marketing, a modern üzletemberek, valamint más kellemes podcasterek hűvös szakembereit, hogy interjút készítsenek. Már sok kiadás van, így meghallgathatja az összes közelgő májusi ünnepet. 

    Távirat csatornák 

    Amint a Telegram lehetővé tette a Csevegések mappák szerinti rendezését, könnyebb lett élni, elrejteni nem személyes, nem pedig külön struktúrában dolgozni. Ez az, ahol általában van csatornák a “szakmai”. Természetesen osztom, nincs mit elrejteni. 

    1. Szetterek 

    A csatorna mind hírforrás a digitális világban, mind utasítás a különböző szakemberek számára (a stratégáktól a tervezőkig), csak egy szép olvasmány. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    2. Vállalkozásba kezdett 

    Ez gyakorlatilag egy online sorozat a távirat csatornák világában. Az alkotó valós időben osztja meg tapasztalatait: egy évvel ezelőtt megnyitott egy kávézót, majd online áruházzá alakította át, most pedig podcast stúdiót készít. Érdekes, hogy kövesse a történetet, és kémkedjen néhány pillanatra magadnak. 

    3. Jó Reggelt, Karl! 

    Először is, ez egy csatorna mindenki számára, aki a vizuális komponenssel dolgozik. De a marketingesek számára-ez is a legfontosabb dolog. Hol máshol lehet megtudni, hogy melyik influencer került az orosz Playboy borítójára (igen, még mindig jön ki), vagy hogyan sikerült az Ugg-nek kitörnie a téli cipők bilincséből, és hűvös szandált készített. 

    4. Polina online volt 

    A csatorna fényes esetekben a világ a reklám, amely a leginkább kedvelt egyedi megjelenés, valamint a lehetőséget, hogy spekulálni. 

    5. Pasa és halogatása 

    Amellett, hogy a kiváló ellenőrző lista “hogyan kell tanulni írni”, akkor talál egy csomó igazán praktikus tipp, hogy tisztítsa meg a szövegeket a helyesírási, valamint a titkait Kompetens visszajelzést, és általában példák a jó szöveges reklám. Szeretjük. 

    Где маркетологу искать вдохновение

    Pszichológia 

    Csak nézni az embereket az utcán egy kincslelet információ. Talán ez a célközönség, vagy csak a távirat bot jövőbeli arcának prototípusa. Ezért a társadalomban figyeljen az emberek érzelmeire, beszélgetésük témáira. Nem, ez nem számít hallgatózásnak. Az érzések, a beszélgetésben való részvétel mértéke, amit ezek az emberek kifejezetten dühösek, és ami örömet okoz. 

    Megnézheti mind offline (a metróban, a liftben, a pénztárnál az “ABC of Taste” – ben), mind online (hogyan mutatják be magukat az emberek történetekben, és milyen rekordokat küldenek az oldalukra). A viselkedés más, de minden megnyilvánulása hasznos az Ön számára, mint szakember. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    Más emberek esetei 

    Ha csak nézni” mindent egy sorban ” unatkozik, akkor táplálkozhat a sikeres esetekről. Különböző díjak a reklám területén archívumok esetek: arany dob, Red Apple, D & AD, WOW Awards. A webhelyek hónapokig tanulmányozhatók, és szó szerint elfogadják a bevált technikákat, ötleteket és formátumokat. 

    Legyen mindig a kontextusban, kérjük, gyakrabban kommunikáljon az emberekkel. Nem számít, mi a vállalkozás, a végfelhasználó mindig élő személy. Töltsön időt a barátaival, vegyen részt szakmai konferenciákon, hozzon létre videohívásokat a csapattal, csak beszéljen. Ez az inspiráció fő titka.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában