More

    Hogyan vettem fel 5 helyek a TOP 10 keresési eredmények

    Ebben a mini-esetben szeretnék elmondani a kísérletemről, amelynek eredményeként sikerült 5 helyet foglalnom a keresési eredmények TOP 10-ben egy alacsony frekvenciájú kulcs segítségével, nem pedig egy fillért sem költeni rá. 

    Háttér 

    2019 – ben úgy döntöttem, hogy kísérletet folytatok, és megpróbálok több helyet elfoglalni a keresőmotor eredményeiben egy kulcsért. Azt akartam, hogy a lehető legtöbbet hozza ki minden lehetséges, ugyanakkor nem töltenek egyetlen rubel, mindent megtesz a saját.

    A kísérlet részeként úgy döntöttem, hogy előmozdítom a “Mit adhatok egy SEO szakembernek a születésnapjára?”. Nem emlékszem, miért választottam ezt a kifejezést. Ez nem fontos, mivel maga a promóciós folyamat itt érdekes. Ott fogunk megállni.

    Mi történt a promóció részeként 

    Először is, a promóció részeként írtam egy cikket, amely válaszol a fő kérésre, majd közzétettem a Lovepack weboldalon. Itt van ez az anyag:”mit kell adni egy SEO szakembernek a születésnapjára”.

    Nem sokat gondoltam a szöveg optimalizálására. A fő cél az volt, hogy válaszoljon a kérelemre, és hirdesse a cikkben említett termékeket. 

    Két év telt el, így nincs képernyőképem a pozíciókról, de egyértelműen emlékszem, hogy ez a cikk a tizedik helyet foglalta el. Egyszer még linkeket is elhelyeztem erre az oldalra,de most kevesebb, mint a fele maradt. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet népszerűsíteni egy weboldalt a Pinterest használatával

     

    A fő cikk közzététele után, valamint a TOP 10-be való bejutás után elkezdtem gondolkodni azon, hogy hol lehet még hozzászólásokat közzétenni, hogy felhívjam őket a keresési eredmények között. Nem gondoltam, hogy linkeket vásárolok a csereprogramokon, mivel ehhez költségvetésre van szükség, a kísérlet lényege pedig nem egy fillért költeni a promócióra. 

    Aztán elkezdtem használni a Google-t nagy webhelyek keresésére, ahol hozzászólásokat tehet közzé. Kiválasztottam néhány: 

    • VC.ru – mivel a hatóság a domain, sok rossz anyagok a helyszínen ment a tetejét.
    • VK.COM – és mi a fene nem viccel. 
    • Pinterest.ru “a Pinterest segítségével olyan dolgokat tehet, mint a” Mama ne szomorkodjon.”Ha érdekli, írja be a megjegyzéseket, más anyagokban többet fogok mondani róla. 
    • Yandex.Yandex a Zen szolgáltatások mindig is kiváltságokkal rendelkeztek a kimeneten, ezt a rossz anyagok is megerősítették a versenyképes kulcsok tetején. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet népszerűsíteni egy weboldalt a Pinterest használatával

    A Spark – on és a Medium-on is szerettem volna publikálni, de valamiért nem kaptam rá a kezem. Talán, ha megtenném, 10 pozícióból 7-et vettem volna a célba. De “Mayo te, sho mayo”. 

    Én magam írtam cikkeket az összes webhelyre. Nagymértékben, néhány másolás-beillesztett otthon, néhány-valaki más. Az egyediség és a kizárólagosság szaga nem volt. Nem gondoltam az adományozó cikkek optimalizálására, inkább a fő anyaghoz való kapcsolat jelenlétére összpontosítottam. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő hirdetések révén. Ügy

    A kísérlet eredményei 

    A befejezésnél, amint láthatja, a Lovepack fő oldala az első helyet foglalta el a Yandexben. Az adományozókat a TOP 10 többi eredménye között osztották szét. 

    5 мест в ТОП-10 Яндекса1

    A Google-ban a kép még jobb – itt teljes jogú vezető vagyok. 

    5 мест в ТОП-10 Google2

    Ha megnézi a promóciós oldalt a szolgáltatáson keresztül Serpstat.com, akkor a Google Webhely tartja a kulcspozíciókat. Természetesen a forgalom nem nagyfrekvenciás vagy akár középkategóriás. De a fő alacsony frekvenciájú kulcsok esetében az anyag oroszlánrészt vesz a forgalomból. 

    SEO3

    Következtetés helyett 

    Úgy gondolom, hogy ha egy kicsit átírja a cikket most, bontsa ki, adjon hozzá különböző elemeket, akkor több forgalmat gyűjthet, és jobban átalakíthatja. És ha veszel néhány linket ehhez a kulcshoz, és a linkeket az adományozókhoz fordítod, akkor teljesen felveheted a kérdést. De ez egy másik történet és más promóciós módszerek.

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában