More

    Hogyan válasszunk ki egy célközönséget az Instagram-on

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    Elena
    Sergeeva, a célzott reklám szakembere a Célközönség kiválasztása az Instagram-on fontos szakasz, amelyen a promóció eredményei függenek. Minél jobban és pontosabban dolgozza át ezeket az adatokat, annál több értékesítést és figyelmet kap. Ha még nem tudja, ki a célközönség, még túl korai váltani a célzott hirdetések beállítására az Instagram-on. Először ki kell választania, vagy legalább feltételezéseket kell tennie arról, hogy ki válhat ideális ügyfelévé vagy előfizetőjévé. Megmondjuk, hogyan kell ezt megtenni a cikkben.

    1. módszer: tanulmányozza jelenlegi előfizetőit

    Ha az oldal már van egy kis közönség, akkor végezzen saját mini-kutatás, valamint tanulmányozza a számlák előfizetők.

    Kis számok esetén a kézi módszer is megfelelő: menjen a fiókokhoz, elemezze, hogy mi érdekli az előfizetőit, mi fontos számukra, mi egyesíti őket. Ez a módszer nem alkalmas arra, hogy az előfizetőket “szürke” módszerek vonzzák: tömeges előfizetések vagy giveaway-ben való részvétel révén (olyan nyereményekkel való verseny, amelyet egy vagy több Blogger elront). Ebben az esetben a kiválasztás nem releváns a fiók számára.

    Több ezer előfizetővel rendelkező fiókok esetén a belső Instagram-statisztikákon vagy harmadik fél szolgáltatásain keresztül részletes közönségelemzés lehetősége megfelelő.

    2. Módszer: Versenytárs Elemzés

    Ez a módszer sikeresen kombinálható az elsővel, vagy külön is használható, ha még mindig kevés előfizető van a fiókjában.

    Határozza meg a versenytársak fiókjait a témában, és elemezze a célközönség reakcióit és közös jellemzőit: hozzászólások, kérdések és kifogások, felhasználói fiókok és érdekeik, előfizetések, jelek.

    A célközönség megtalálásának következő módszerei a reklámszekrényben találhatók, valamint az Instagram célzott hirdetéseivel való együttműködésre összpontosítanak.

    OLVASS TOVÁBB:  Meg kell-e jelenítenem a Yandex.Directory adatait a hirdetésekben: a Yandex.Direct beállításainak megértése

    3. módszer: keresse meg a célközönséget az Instagram-ban hirdetési kampány létrehozásával

    Az Instagram Facebook Ads Manager lehetővé teszi, hogy kiválasszon egy közönséget célzott hirdetések beállításához mind az Instagram alkalmazásban, mind a Facebook Ads Manager segítségével. 

    Ebben a cikkben közelebbről megvizsgáljuk a Facebook hirdetési szekrény “közönség” szakaszát. A célközönség alapvető jellemzői mellett életkor, nem, Nyelv és földrajzi elhelyezkedés szerint határozza meg a részletes célzás paramétereit.

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    Tegyük fel, hogy hirdetéseket szeretne megjeleníteni a vállalkozóknak. Ebben az esetben meg kell választani érdekeit a téma az üzleti vállalkozás. Ezek mind nagyon széles érdekek lehetnek a nagyszámú felhasználó számára:

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni egy Facebook hirdetési fiókot

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    Tehát éppen ellenkezőleg, a paraméterek, amelyek szűkítik a közönséget:

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    A széles érdekek a közönség nagy keresztmetszetét jelentik egy közös kritérium szerint. Az ilyen érdekek rendkívül versenyképes témákban és jól fejlett piacokon találhatók. A széles közönségnek szóló hirdetések elindítása nagyon drága és gyakran hatástalan: hasonlít egy ágyú lövésére a verebekre. A korlátozott hirdetési költségvetés feltételei között fennáll annak a veszélye, hogy pénzt veszít, és egyáltalán nem éri el céljait.

    Ha tudja, mi más a vállalkozói szellem mellett érdekes a közönség számára, akkor jobban optimalizálhatja a kampányt a Beállítások szakaszában. Például a közönség még mindig érdekli a vitorlázás. A “keskeny közönség” gomb segítségével hozzáadhat egy másik kritériumot, hogy a közönség e két érdek találkozásánál legyen:

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    Vagy tegyük fel, hogy tematikus ékszereket reklámoz a fiatal szülők számára. Ezután használhatja a demográfiai jellemzőkkel rendelkező széles érdekek kombinációját. 

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    A különböző jellemzők és érdekek kombinációja lehetővé teszi a célközönség egyedi szegmenseinek létrehozását. De azt javasoljuk, hogy:

    • Ne használjon több mint 1-4 paramétert a részletes célzáshoz hirdetési csoportonként.
       
    • Ne keverje össze az érdekeket a demográfiai jellemzőkkel, pozíciókkal vagy viselkedési tényezőkkel. A keresztezéshez jobb, ha a közönség szűkítő beállításait használja.
    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok a kontextuális reklámban: csökkenti-e a" A versenytársak leállított hirdetéseinek megfontolása " opció a CPC-t?»

    4. módszer: Keressen egy “meleg” közönséget

    Az Instagram-ban a jelenlegi közönséggel is dolgozhat. Lehetséges:

    • egy Instagram-fiók felhasználói számára egy bizonyos ideig,
    • Külső Webhely esetén,
    • a Facebook üzleti oldalak.

    A hirdetési szekrény” közönség “szakaszában kattintson a” közönség létrehozása ” elemre, majd válassza a “felhasználói közönség” lehetőséget”:

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    A megnyíló ablakban válassza ki a célközönség elemzésének és gyűjtésének forrását.

    A rendszer utasításait követve létrehoz egy közönség szegmenst a tartalmával vagy erőforrásával való interakció eredményei alapján, például azok, akik megtekintettek egy videót a fiókjában. Ezután beállíthat hirdetéseket erre a szegmensre, és emlékeztetheti magát magára.

    Как выбрать целевую аудиторию в Instagram

    A cikkben részletesebben leírtuk a felhasználói közönség létrehozását.

    5. módszer: keressen hasonló közönséget az Instagram-on

    Ez a módszer kiegészíti az előzőt.

    Facebook Instagram algoritmusok segítenek megtalálni a felhasználók, akik hasonló őket, ki is érdekli a termék, ha már van egy adatbázis látogatók, vagy a jelenlegi, illetve a potenciális ügyfelek (például az e-maileket, majd a telefon számok).

    OLVASS TOVÁBB:  Google Drops Broad Match Modifier

    Összefoglalva az eredményeket

    Megértése a célközönség, valamint folyamatosan tanulmányozza a reakciók, válaszok ad egy csomó fontos információt a fejlesztés a projekt vagy üzleti, valamint segít elérni a pénzügyi célok a legalacsonyabb költséggel.

    Instagram Facebook és Instagram-hirdetések jelennek meg először?

    Állítsunk be ingyenes kampányokat a kezdéshez! Töltse ki a rövid, majd töltse fel a számla összege 10.000 rubel vagy több. A pénzt a reklámok kifizetésére használják fel

    Töltse ki a rövid

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában