More

    Hogyan tudnak az ügynökségek és a szabadúszók kompetens módon új irányokat eladni az ügyfeleknek

    Az új hirdetési irányok bevezetése lehetővé teszi az ügyfélforgalom és az ügynökség bevételeinek növelését, ugyanakkor további forrásokat igényel. Az ügyfél, aki elégedett a jelenlegi kampányok hatékonyságával, általában nem siet, hogy költségvetéseket Rendeljen új irányokba. Az ügyfélnek motivációra van szüksége. 

    Négy” miért ” kérdés

    Mielőtt az ügyfélhez fordulna azzal a javaslattal, hogy a TikTok-ban vagy az Instagram-on lévő tárcsákon összekapcsolja a hirdetéseket, azt javaslom, hogy válaszoljon négy kérdésre: “miért”. Ez segít eladni.

    Szóval, miért van szüksége egy új irányra:

    • neked;
    • az ügyféllel dolgozó fiókkezelőhöz vagy csapatvezetőhöz;
    • az ügyfél számára;
    • a menedzser az ügyfél oldalán.

    Elemezzük részletesebben az egyes elemeket.

    Miért szeretne új irányt csatlakoztatni az ügyfélhez

    Új irányt kell felajánlani az ügyfélnek, ha mindent kiszámított: magabiztos a jövőbeli eredményben, és tudja, hogy így növeli jövedelmét. Ha legalább egy ilyen pontnál kételkedsz, költsd el a költségvetésedet és az erőfeszítéseidet a már elindított irányokra.

    Miért lenne szüksége egy fiókkezelőre vagy az ügynökség csapatvezetőjére, aki egy ügyféllel dolgozik

    Sok példát ismerek, amikor egy számlának nincs motivációja arra, hogy ügyfelet fejlesszen, új irányt vegyen, további terhet és felelősséget vállaljon. Ha az ügynökségnek nincs olyan motivációja, amely ösztönzi a számlák kezdeményezését, gondoljon arra, hogy most hozza létre. De ez a téma méltó egy külön cikkhez.

    OLVASS TOVÁBB:  Célzott hirdetési hírek 2021 augusztusára

    Miért kell az ügyfélnek új irányt csatlakoztatnia

    Az üzlet tulajdonosáról beszélünk. Mi lesz az ügyfél kap, ha a kiadások (költségvetés hirdetési csatornák) az ügynökség növekszik, és ő lesz, hogy pénzt költeni a felállítása, illetve futó új hirdetési kampányok. A tulajdonos motivációja mindig az, hogy növelje üzletét és növelje nyereségét. Készítsen médiatervet és előrejelzést az új irány hatékonyságáról. Ha az előrejelzés optimistanak bizonyul, akkor már vele is eljuthat az ügyfélhez.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan nyithat meg egy ügynökség új irányt az Instagram és a Facebook hirdetéseihez, és hogyan kereshet többet

    Annak érdekében, hogy könnyebb legyen kiválasztani az optimális csatornákat és eszközöket, el kell merülnie az ügyfél üzletében. Nem az irodájában élni 24/7, hanem tudni, hogyan csinál üzletet: milyen üzleti vonalak vannak, mit terveznek a jövőben elindítani, hogyan működnek vezetőkkel, van-e CRM stb. Minél jobban ismeri az ügyfél konyháját, annál könnyebb elkészíteni a megfelelő ajánlatot.

    Nem az ügyfél üzleti tevékenységét reklámozza, hanem a reklám konkrét tárgyait: termékek, áruk, szolgáltatások, szolgáltatás. Általában a projektfejlesztés szakaszában kiderül, hogy az egyes tevékenységi területeken több csatornából álló médiamixet állít össze, majd szakaszosan teszteli őket. Egyes ügyfelek számára havonta több milliót azonnal eladhat, mások számára – egy csatorna kis költségvetéssel. Ezután fokozatosan fejlesztheti az ilyen ügyfeleket, majd összekapcsolhatja őket új irányokkal.

    Miért van szüksége egy menedzsernek új irányra az ügyfél oldalán

    Az “ügyfél-vállalkozó” munkája mindig olyan emberekről szól, akik kommunikálnak és felelősek az eredményekért a felettesüknek. Az ügyfél oldalán álló személynek lehetnek saját szakmai vágyai és ambíciói, segítenek neki megvalósítani őket.

    OLVASS TOVÁBB:  Az elemzés beállítása a Google Címkekezelő használatával

    Ahhoz, hogy megtudja a menedzser motivációját az ügyfél oldalán, barátainak kell lennie vele. Ismerje meg a személyt: hívja meg az irodájába, hozzon létre barátságos légkört a munkahelyi találkozók során, kommunikáljon személyes témákkal. Ajánlat, hogy egy közös eset a fizetett reklám TikTok Ads vagy beszélni egy nagy esemény, hogy add meg a portfolió, majd folytassa. Talán segíthet egy személynek emelést vagy akár emelést szerezni. Az üzlet mindig az emberekről szól.

    Hogyan készítsünk egy ügyfelet eladásra

    Annak érdekében, hogy az ügyfél befektessen a hirdetési irányok fejlesztésébe, meg kell értenie ennek lehetséges előnyeit.

    1. A legegyszerűbb dolog az, hogy kommunikáljon az ügyféllel a havi vagy negyedéves jelentés részletes elemzése során. A jelentéssel együtt küldje el a jelentési időszak befejezett eredményeit az ügyfélnek (ezt eLama-ban lehet megtenni ellenőrzés), ajánlásokat és munkatervet készít a jövőre vonatkozóan. Rendezzen egy találkozót az ügyféllel, ahol bemutatja eredményeit, és elmondja nekik a győzelmeket és nehézségeket, amelyeket képes volt legyőzni. A jelentés közös elemzése segít új növekedési pontok megtalálásában és új irányok bevezetésének megtervezésében.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hatékony hirdetéseket létrehozni a kontextuális hirdetésekben

    2. Mondja el ügyfeleinek

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában