More

    Hogyan találjuk meg a megfelelő közönséget YAN-ban: megértjük a célzást

    A Yan-I reklám különbözik a keresési hirdetésektől. A keresés során a felhasználó gyakran készen áll a vásárlásra-látja a hirdetést abban a pillanatban, amikor érdekli a termék. YAN-ban a hirdetés akkor jelenik meg, amikor a felhasználó valami mással van elfoglalva, például az időjárás-előrejelzés figyelésével. Ezért a fő feladat az, hogy hirdetéseket jelenítsen meg a közönségnek, amelyek érdeklődnek a termék iránt. Ehhez helyesen kell beállítania a célzást, Vagyis válassza ki, hogyan célozza meg hirdetéseit a megfelelő közönségnek. Ebben a cikkben többet fogunk mondani a Yan-ban elérhető célzásról. A YAN-ban konfigurálható:

    • Autotargeting. A rendszer elemzi a webhelyet és a hirdetést, és ennek alapján meghatározza, hogy a hirdetés megfelel-e a felhasználó érdekeinek vagy a webhely témájának.
       
    • Célzás kulcsszavak szerint. A hirdető meghatározza azokat a kulcsszavakat, amelyek meghatározzák, ki fogja látni a hirdetést. 
       
    • Retargeting és közönségválasztás (Yandex. Metrica célok és szegmensek, valamint a Yandex. Közönség szegmensek). Ez az eszköz hirdetéseket jelenít meg azoknak a felhasználóknak, akik már kapcsolatba léptek az Ön vállalkozásával.
       
    • Célzás felhasználói profil szerint (rövid távú érdekek). A hirdetések olyan emberek számára jelennek meg, akik az elmúlt napokban bizonyos termékeket és szolgáltatásokat kerestek.

    Как найти нужную аудиторию в РСЯ: разбираемся в таргетингах

    Célzás A YAN-ban

    Elemezzük mindegyiket részletesebben.

    Autotargeting

    Az Autotargeting elemzi webhelyét és hirdetéseit, majd az összegyűjtött adatok alapján a megfelelő Felhasználó számára jeleníti meg a hirdetéseket. A kulcsszavak nem szükségesek az autotargetinghez, de a Yandex javasolja azok hozzáadását.

    A YAN-ban az eszköz elsősorban a felhasználó érdeklődésére összpontosít, azaz a hirdetés azoknak jelenik meg, akik a közelmúltban hasonló termékeket és szolgáltatásokat kerestek a Yandexben. Ha nincs elegendő adat az érdeklődésekről (például a felhasználó inkognitómódot használ), akkor a hirdetés megjelenítését a webhely tárgya befolyásolja.

    Az Autotargeting-et nem kell tovább konfigurálni: csak engedélyezze a jelölőnégyzetet.

    Как найти нужную аудиторию в РСЯ: разбираемся в таргетингах

    Mi fontos megjegyezni

    • Jobb, ha nem használja az automatikus célzást a hirdetési kampány elején. A rendszernek időre van szüksége a statisztikák gyűjtéséhez. Általában körülbelül két hét stabil kampányműveletre van szüksége az autotargeting engedélyezéséhez, de a pontos idő a beállításoktól függ (megjelenítési régió, ajánlat stb.).).
       
    • Ha továbbra is kulcsszavakat használ, akkor a hirdetés elsősorban számukra jelenik meg. Azaz azok a felhasználók, akik már kerestek valamit a témában vagy a megfelelő webhelyeken. Ebben az esetben az autotargeting további kulcsszavak kiválasztása nélkül bővítheti a hirdetések megjelenítését. Megmutatja a hirdetést azoknak a felhasználóknak, akik érdeklődést mutattak a hasonló termékek és témák iránt.
    OLVASS TOVÁBB:  „Szükségünk van egy gombra szövegre, nincs idő elmagyarázni”: egy nap a tartalommarketing életében
    OLVASS TOVÁBB:  Pénz reggel, székek este. Hogyan ne veszítsük el a versenytársakat a bútorpiacon 2021-ben

    Kulcsszavak és negatív kulcsszavak

    A hirdetők leggyakrabban ezzel a célzással dolgoznak, mind a keresési, mind a hirdetési hálózatokban.

    A YAN-ban a hirdetések megjelennek azokon a webhelyeken, amelyek megfelelnek a kampány kulcsszavainak, valamint azoknak a felhasználóknak, akik hasonló kulcsszavakat írtak be.

    A hálózatok kampányához nagyon óvatosan kell kidolgoznia a szemantikát. Nem szabad ugyanazokat a kulcsszavakat használni, mint a keresésben, mert a szűk, maximálisan tematikus lekérdezések nem rendelkeznek elegendő lefedettséggel a kampány teljes működéséhez.

    Milyen kifejezéseket használnak a legjobban a hirdetési hálózatokban

    • Két vagy három szó legfelső szintű mondatai. Például, ha házakat árusít, használhatja a “ház vásárlása”, “ház vásárlása”kifejezéseket.
       
    • Lekérdezések, hogy kezdődik a “Hogyan”. A viselkedési célzáson fognak dolgozni. A hirdetések megjelennek azok számára, akik érdeklődnek a “Hogyan vásároljunk házat” vagy a “Hogyan válasszunk házat”iránt.
       
    • Lekérdezések, amelyek nem a Wordstat, vagy közel-matematikai. Megpróbálhatja elhelyezni hirdetéseit hasonló témákkal kapcsolatos lekérdezésekhez. Az ilyen kulcsszavakat tovább kell vizsgálni, azonban hatékonyak lehetnek.

    A szemantika összegyűjtése után a kapott kifejezéseket hozzá kell adni a megjelenítési feltételekhez.

    Как найти нужную аудиторию в РСЯ: разбираемся в таргетингах

    Nem ajánlott hirdetési hálózatokban:

    • Add negatív kulcsszavak-szavak, kifejezések, amelyek nem jelennek meg a keresési lekérdezések.
       
    • Do cross-minusation-add negatív kulcsszavakat kulcsszavakat, hogy azok nem versenyeznek egymással.

    Ez csökkentheti a közönség elérhetőségét, és csökkentheti a kampány hatékonyságát.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet kijavítani a hirdetéseket a Direct Commander segítségével

    Retargeting és közönségválasztás

    Ha még nem dolgozott a Yandex hirdetési hálózattal, javasoljuk, hogy kezdje el ezt a célzást. Így elérheti azt a közönséget, amely már kapcsolatba lépett a cégével vagy webhelyével. Például megmutathatja a Felhasználónak a megtekintett terméket, majd meghívhatja őket a vásárlási folyamat folytatására.

    Annak érdekében, hogy a retargeting működjön, meg kell tennie az elemzéseket a webhelyen: konfigurálja a Metrica számlálót, majd telepítse az összes oldalra. Yandex. A Metrica információkat gyűjt arról, hogy a felhasználó mit tett az Ön webhelyén, mely termékeket helyezte a kosárba, és melyiket vásárolta. Tudjon meg többet a Yandex beállításáról. Metrica a webinárban.

    A közönséget különböző módon választhatja ki:

    • keresztül célok szegmensek Yandex. Metrica,
    • keresztül Yandex. Közönség szegmensek.

    Röviden nézzük meg az egyes lehetőségeket, majd olvassunk többet a cikkben szereplő retargetingről.

    Yandex. Metrica szegmensek és célok

    Mit kell létrehozni-egy célt vagy egy szegmenst-annak alapján kell választania, hogy milyen közönséget szeretne vonzani. A célok leírják a felhasználó viselkedését a webhelyen. Például megnyitott egy bizonyos oldalt vagy oldalsorozatot, rákattintott egy bizonyos gombra. A szegmensek leírják a felhasználó életkorát, helyét, eszközét, ahonnan a felhasználó bejelentkezik stb.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozza magát, mint egy ügynökség, szabadúszó. Beszélgetés Andrey Gavrikov-val (Completo)

    Yandex. Közönség Szegmensek

    A hirdetési hálózatokban lévő hirdetéseket a Yandexben kialakított szegmensre célozhatja. Közönség. Ez különbözik a Yandex-től.Metrica szegmens, hogy nem kell telepíteni a címkét a helyszínen. A meglévő adatok segítségével hirdetéseket jeleníthet meg a megfelelő felhasználók számára.

    Például kiválaszthatja azokat a felhasználókat, akik:

    • elérhető a CRM rendszerben;
    • használja a mobilalkalmazást;
    • látogasson el bizonyos helyekre (hiperlokális célzás);
    • hasonló a közönség szempontjából érdekek és viselkedés.

    A legegyszerűbb módja a felhasználói adatok kész listájának letöltése: e-mailek, telefonszámok stb.

    Egy szegmens létrehozásához a közönségben a listának legalább 100 egyedi felhasználóval kell rendelkeznie, valamint kampányt kell létrehoznia a Yandexben.Közvetlen — legalább 1000.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában