More

    Hogyan számoljuk ki a hirdetési költségvetés egy meglévő, új üzleti-egyszerű képletek

    A marketing kezdők gyakran kérdéseket tesznek fel a hirdetési költségvetés tervezéséről egy hónapra, egy szezonra, a csatornák tesztelésére stb. Ez érthető: a pénzzel kapcsolatos kérdések nagy felelősségűek. A pénzt reklámozásra fordítják, a reklámnak pedig az ügyfeleknek kell adnia, hogy a pénz újra megjelenjen. Ma kitaláljuk, hogyan kell helyesen megtervezni a hirdetési költségvetést, hogy a promóció hatékony legyen. Két helyzetet fogunk megfontolni: egy új vállalkozás költségvetésének kiszámítása, amely csak a piacra lép, valamint egy olyan vállalkozás számára, amely már régóta működik, de korábban nem használt digitális csatornákat a promócióhoz.

    Mitől függ a hirdetési költségvetés?

    Minden esetben a hirdetési költségvetések mindig egy bizonyos villára korlátozódnak. Egyrészt minden csatorna esetében kevesebb összeg van, mint amennyit nincs értelme befektetni. Ez attól függ, hogy a téma az üzleti, valamint a csatorna is. Másrészt a cég saját korlátai: a hirdető nem fektethet be minden forgótőkét reklámba, mert akkor nem marad semmi a termelésre és a bérekre.

    A kezdők általában olyan összeget vesznek igénybe, amely nem kár, és olyan előadót keresnek, aki beleegyezik abba, hogy ezzel a költségvetéssel dolgozik, és maximális eredményeket ígér. Ez a rossz megközelítés-mindig túlzott kiadásokhoz vezet, valamint a költségvetés és az eredmények megfelelő tervezésének képtelenségéhez. A módszer zsákutcának nevezhető. Nem választunk orvost az injekciók vagy tabletták száma alapján, amit felírunk, ugye?

    OLVASS TOVÁBB:  Pénz reggel, székek este. Hogyan ne veszítsük el a versenytársakat a bútorpiacon 2021-ben

    Tanulás, hogyan kell kiszámítani a hirdetési költségvetést egy olyan vállalkozás számára, amelynek története van

    Tehát megértjük, hogy bizonyos számokkal — az üzlet gazdasági mutatóival-kell megközelítenünk a tervezést. Számoljuk meg őket. Jó, ha egy üzleti terv világos mutatókkal rendelkezik, de ez egy jól megalapozott, Érett vállalkozó jele. Az újonnan érkezők nagyobb valószínűséggel romantikusként és álmodozóként viselkednek: “a saját üzletemet akarom, és azt akarom, hogy tápláljon engem, de az út mentén kitaláljuk a számokat.”

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagramming hogyan indíthatunk hirdetéseket az Instagram-on egy telefonról Facebook nélkül

    Az egység kiszámítása-gazdaság

    Tegyük fel, hogy az üzlet már fut. Elkezdjük számolni az egységgazdaságot, vagyis azt, hogy mennyit keresünk az ügyfélen, miután vonzottuk őt. Először is meg kell értened, hogy mit tartalmaz minden eladás. Például a konyhába szolgáló táblákat árusítunk, de nem egyszerű, de nemes fafajokból készült egyedi kialakítással. Egy drága termék, egy tábla ára 2500-5000 rubel.

    Ki kell számítanunk az átlagos ellenőrzést. Ezt könnyebb megtenni a táblázatokban. A számításokat ebben a táblázatban fogjuk elvégezni. A táblázat kitöltéséhez üzleti mutatókra van szükség: bevétel, termelési költségek, marketing, adók stb. Azt javaslom, hogy töltse ki a vállalat marketingvezetőjével vagy maga a vállalat vezetőjével együtt. A táblázat nagyon egyszerűen működik – kitölti az összes sárga cellát,a zöldeket pedig automatikusan számolja.

    OLVASS TOVÁBB:  Mennyibe kerül a Facebook-on történő hirdetés

    Az ilyen számítások nem helyettesítik a közgazdász munkáját és a szokásos üzleti tervet, de segíthetnek abban, ha a vállalatnak nincs közgazdásza és üzleti terve.

    Как рассчитать рекламный бюджет для существующего и нового бизнеса — простые формулы1 A gazdaság kiszámításában szereplő összes képlet egyszerű — bárki megbirkózhat
    ​​​​

    Most számoljuk ki az összes költséget. Három típusra osztjuk őket: költség (áruk, fogyóeszközök, előadóművészek fizetése, bérleti díj, weboldal), marketing (bármilyen hirdetési tevékenység) és adók. Ezt követően kiszámolhatjuk a nyereséget: le kell vonnunk a költségeket a bevételből. A bevételekre vonatkozó információk a számviteli osztálytól szerezhetők be. Számítsuk ki a nyereséget és a költségeket-minden egyes eladás esetén.

    OLVASS TOVÁBB:  Mennyibe kerül a Facebook-on történő hirdetés

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában