More

    Hogyan segített a tartalommarketing elősegíteni a Mosórobotokat a Pulse-ban Mail.ru

    Elmondjuk, hogy a “Mediasphere” internetes ügynökség hogyan tesztelte a Pulse promóciójának különböző forgatókönyveit (ajánlási platform Mail.ru csoport), amely segített megmenteni a költségvetést, hogy magas eredményeket

    A BIST a high-tech háztartási gépek és elektronikai eszközök gyártója, amely robottisztítókat is gyárt ablakokhoz és más sima felületekhez.

    A termékek nem tartoznak az alacsony árszegmenshez, ezért nem szükséges számolni az impulzív vásárlásokra egy szöveg olvasásának eredményei alapján. A statisztikák azonban azt mutatták, hogy az első kapcsolódó konverziók a Pulse kiadványok megjelenését követő egy héten belül jelentek meg Mail.ru.ez annak a ténynek tudható be, hogy a cikkek sokkal teljesebb és mélyebb képet adnak az olvasóknak a termékről, mint más típusú reklámok. Természetesen az anyag bemutatásának formátuma nagy jelentőséggel bír, mivel mindegyik megoldja saját feladatait, különböző eredményeket hoz.

    Röviden a webhelyről

    A csapatok az impulzus ajánlási rendszert választották Mail.ru figyelembe kell venni a felhasználók érdekeit, amikor anyagokat jelenít meg a főoldalon Mail.ru és a Pulse honlapján is. A gépi tanulási technológiákon alapuló algoritmus maga elemzi a tartalmat, és megmutatja azoknak, akik valóban használhatják, valamint a több mint háromezer forrásból származó összes publikációnak mérsékeltnek kell lennie.

    A platformot havonta 62 millió felhasználó látogatja meg, akik naponta átlagosan 10 percet töltenek a szolgáltatásban.

    A hirdetőnek meg kell határoznia a felhasználók földrajzát, valamint a platformot. A gépi tanulási algoritmusok a szövegek és az olvasók érdeklődésének értékelésével önállóan érik el a célközönséget. Ugyanakkor a hirdető csak a teljes olvasásért fizet.

    Tartalomterv

    A bist reklámkampány forgatókönyveinek elkészítésének részeként több lehetőséget is figyelembe vettek. Ennek eredményeként három formátumról döntöttünk:

    • lefedettségi területek,
    • analitikai,
    • élelmiszerboltok.

    A fő cél átfogó a kiadványok célja az olvasók körének maximalizálása. Ennek eléréséhez a téma részletes nyilvánosságra hozatalára, valamint a márka natív integrációjára kell összpontosítania. Ebben az esetben fontos, hogy ne kezdjen azonnal egy történetet a cégről és egy adott termékről.

    1. forgatókönyv

    Példa a fejlécre: “miért a mosórobotok nagyszerű példa a már eljött jövőre.”

    Az olvasók bevonásának ötlete: kezdve a különféle techno-innovációk megemésztésével, amelyek életre kelnek, és nem tűnnek fantasztikusnak. Drónok, autopilotok, 3D nyomtatók, intelligens hűtőszekrények, intelligens hangszórók, robot kutyák stb. Beleértve az irodáknak és a háztartásoknak szánt robotokat is. Például a BIST WIN A100 mosórobot. Lássuk, mire képes.

    OLVASS TOVÁBB:  Kinek a SEO nem fog működni 2021-ben

    Analitikai a szövegeket a műszaki jellemzők mély elemzése, az áruk kiválasztásának jellemzői, A működés és a karbantartás leírása különbözteti meg.

    Annak érdekében, hogy az elbeszélés élénküljön, és ne váljon referenciává, a csapatok tesztelték a felmérés formátumát. Maga a cikk tartalma analitikus volt, de az összes blokkot kérdések és válaszok formájában vették figyelembe.

    Как контент-маркетинг помог продвинуть роботов-мойщиков в Пульсе Mail.ru

    2. forgatókönyv

    Példa a címre:”válaszok a robotmosással kapcsolatos gyakori (Ritka) kérdésekre”.

    Az olvasók bevonásának ötlete: egy kis bevezetés a tisztító, automatizálási, tisztító robotok fontosságáról-például a bist WIN F100 modell képességeiről (nagyon röviden). De ez még mindig újítás, az embereknek sok kérdése van. Megkérdeztük, válaszolunk.

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a natív reklám, és milyen előnyei vannak?

    A termék a szöveg kötelező a műszaki termékek számára, mert lehetővé teszi, hogy elmondja a népszerűség okait, használatának módjait és előnyeit. Fontos azonban, hogy ne legyen túl reklám – a vásárlók nem szeretik, ha döntéseket hoznak, becsléseket szabnak ki. Jobb, ha az olvasót a tényekkel látja el, hagyja, hogy maga vonja le a következtetéseket.

    Как контент-маркетинг помог продвинуть роботов-мойщиков в Пульсе Mail.ru

    3. forgatókönyv

    Példa a címre: “van magánház vagy ház? Szerezz egy robot ablak tisztító.”

    Egy ötlet az olvasók bevonására: a ház nyilvánvalóan jobb, mint egy lakás, de vannak kellemetlenségek is. Például nehezebb meghívni a tisztítást – néha csak messze van, senki sem fog menni, vagy drága. Valahogy meg kell szerveznünk a hozzáférést, ellenőriznünk kell. Az is kényelmetlen, hogy mindent megmosson. Nincs idő, hogy ezt rendszeresen, de nem lehet elérni mindenhol még. Van egy kiút – ezek mosórobotok. Például a bist WIN F100.

    Как контент-маркетинг помог продвинуть роботов-мойщиков в Пульсе Mail.ru

    A tartalomterv elfogadása után minden egyes kiválasztott forgatókönyvhez egy cikket írtak a megfelelő kulcsba. A tényleges tartalom szerint az összes publikáció hasonló volt – ez lehetővé tette számunkra, hogy értékeljük a tartalommarketing hatékonyságát.

    Eredmények

    Az első hónapban a lefedettségi szöveg formátuma jó eredményeket mutatott:

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan alkalmazható a beszédelemzés az üzleti életében

    • 823 teljes olvasás;
    • 441 click-throughs;
    • 12.22 ₽ átlagos transzfer ár.

    Az elemző kiadvány jó lefedettséget mutatott, de a tartalom célzása nem működött. Egy érdekes cikk, amely nem tette lehetővé az irreleváns közönség levágását, sok nem megfelelő forgalmat hozott:

    • 1,246 teljes olvasás;
    • 206 kattintás az oldalon;
    • 36.29 ₽ átlagos transzfer ár.

    A leghatékonyabb a felhasználók vonzása szempontjából az élelmiszerbolt szövege volt. Annak ellenére, hogy kevesebb teljes olvasata volt, mint a lefedettség, több vezetést hozott alacsonyabb költséggel:

    • 649 teljes olvasás;
    • 493 kattintás az oldalon;
    • 8.97 ₽ átlagos transzfer ár.

    Как контент-маркетинг помог продвинуть роботов-мойщиков в Пульсе Mail.ru

    Így értékelte az ügyfél maga a munkát:

    Új csatornát akartunk tesztelni. A média területén dolgozó kollégáinknak köszönhetően elégedettek voltunk az első eredményekkel. Azt tervezzük, hogy folytatjuk. A saját online áruházzal rendelkező háztartási készülékek gyártójaként az értékesítés nagyon fontos számunkra-ezért elégedettek vagyunk az első eredményekkel. A plusz természetesen a márka tudatosságának növekedése” – kommentáljaAnastasia Jemelyanova, Marketing igazgatója “Smart Appliances” LLC.

    Következtetések

    Első pillantásra úgy tűnhet, hogy a termékszövegek működnek, de az analitikus szövegek nem. Valójában a fő következtetés az, hogy az impulzus Mail.ru lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyértelműen végezzen kísérleteket. Ezért nincs sok értelme egy reklámkampánynak egyetlen kiadványból-ez véletlenszerűen lövés.

    A csapat munkája a projekten nem egy, hanem több hipotézis kiválasztását jelenti. Ezután gondosan meg kell közelíteni az egyes verziók fejlesztését, nem pedig megpróbálni reklámot hozzáadni az elemzéshez, a termék szövegéhez vagy az extra számokhoz a lefedettségi formátumhoz. Az anyag minden formátumának saját feladata van.

    Egy már elindított kampány részeként a kevésbé hatékony szövegeket véglegesítik vagy eltávolítják a kijelzőről, a költségvetést pedig költséghatékony lehetőségek mellett terjesztik. Ily módon az ügyfél alacsonyabb áron kap több vezetést. 

    OLVASS TOVÁBB:  Kinek a SEO nem fog működni 2021-ben

    A kapott adatok felhasználhatók a következő hipotézisek felépítésére. Ha ezt az algoritmust többször megismétli, hatékony megközelítést alakíthat ki egy adott termék és annak célközönsége számára. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában