More

    Hogyan segít egy személyes márka az üzleti fejlődésben

    Megosztja tapasztalataitKira Kosareva, blogger egy Instagram közönség több mint 55.000 ember, szakértő felvételi Olaszország No. 1 A FÁK, tulajdonosa az online cég “Beiratkozás”, amely segíti a fiatal és ambiciózus gyermekeket abban, hogy megvalósítsák az európai oktatás álmát.

    A gyakorlat a személyes márkák népszerűsítése (az angol “promotion” – promócióból) elkezdte megtörni az összes rekordot a digitális szféra megerősítésével a piacon. Hogyan kapcsolódik ez? Az információs társadalom fejlődésével és a digitális térre való áttéréssel egyre több márka és vállalat távolodik el az offline valóságtól, amelyért a partnerrel való kommunikáció valójában “egy-egy”volt. Egyrészt az üzletnek hozzáférése van befolyásának fejlesztéséhez és bővítéséhez, amely messze túlmutat egy város vagy akár egy ország határain. Másrészt az ügyfelek ténylegesen elveszítik a közvetlen kapcsolatot a márkával, ami bizalmatlansághoz vezet. A helyzetet az üzlet felé fordíthatja egy kiváló minőségű személyes márka létrehozásával.

    Az információs mező túltelítettsége

    Az első ok, amiért egy vállalkozásnak médiaarcot kell választania és személyes márkát kell fejlesztenie, az információs tér túltelítettsége. A potenciális ügyfelek mindig a saját kiválasztási kritériumaik alapján akarják kiválasztani a legjobbat. De hogyan lehet ezt megvalósítani, ha hatalmas számú ajánlat van a piacon, megközelítőleg azonos szolgáltatásokkal és árukkal? Az emberek kezdik figyelni, hogy valami több, mint egy “különleges vásárlási ajánlat”.

    Unod már a túltelítettség sablon információk és ajánlatok a piacon, mindannyian (mint potenciális vásárlók egy adott kategóriájú szolgáltatások) viszont az elsődleges szubjektív kritérium értékelésére az ajánlat – szimpátia. Ez egy személyes márka, amely segít a potenciális ügyfélnek abban, hogy együttérzést érezzen az üzlet iránt. Miért történik ez?

    OLVASS TOVÁBB:  Az élet feltörése a közösségi hálózatokban való népszerűsítéshez: tartalmi stratégia a komoly iparágak vállalatai számára

    Személyes példa motivációként

    Bár “ne hozzon létre egy bálványt magadnak”, kellemes mindannyiunk számára, hogy figyeljünk olyan embereket, akik együttérzést okoznak nekünk: megjelenés, cselekedetek, hozzáállás valamihez, tettekhez és természetesen üzlethez. Különösen, ha ez egy saját készítésű üzlet,mint például én. Létrehoztam egy nemzetközi online cég a semmiből – anélkül, hogy bármilyen finanszírozás, Nincs mentor, nincs védnöksége, vagy akár támogatást egy bizonyos ideig. Erről az Instagram blogomban beszélek, és ez motiválja az embereket: ne féljen túlmenni a kényelemen, keresni magát, és kipróbálni valami újat, még valamit is, ami kezdetben elképzelhetetlennek tűnt. Végül is úgy tűnt számomra, most az életrajzom az emberek hajtóerejévé vált.

    Őszinteség = bizalom

    A személyes márka építésének szakaszában fontos megérteni, hogy annak ellenére, hogy kapcsolatban kell állnia az üzletgel, ötleteinek és gondolatainak tükrözniük kell a vállalat fogalmát, nem robot vagy potenciális ügyfelek is. Az őszinteség, a nyitottság és az őszinteség fontos az emberek számára. Minél több ilyen van, annál több ember bízik benned, ezért a te dolgod is.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Ez nem jelenti azt, hogy rendszeresen el kell meríteni a közönséget a személyes élet nehézségeibe, pesszimizálnia kell a nyilvánosságot. A pszichológia szempontjából azonban a tartósan pozitív karakter nem okozhat állandóan örömöt és együttérzést más emberekben. Ez természetes, mert az életben mindenki szembesül a problémákkal, előre nem látható helyzetekkel: akár üzleti tulajdonos, akár bármely más személy. Ne féljen különböző eseteket mondani a közönségnek a személyes márka népszerűsítésének részeként.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Felelős személy

    Van egy másik ok, ami miatt az emberek jobban bíznak az üzleti életben egy jól felépített kampánymal, amely elősegíti a személyes márka felelősségét. Érdemes megjegyezni, hogy ez minden iparágra vonatkozik: legyen szó ruházati üzletről, bankról, tanfolyamokról vagy képzésekről, vagy olyan cégről, amely Olaszországban tanul, mint az enyém. Minden potenciális ügyfél szeretne látni egy adott személyt, aki ezeket a szolgáltatásokat nyújtja. A vezető (a márka arca) bizonyos mértékig felelős a vállalat tevékenységéért, és fordítva. Könnyebb bízni egy adott személyben, mint egy személytelen üzletben.

    Hűséges közönség

    Gyakran előfordul, hogy először egy személyes márka jelenik meg a digitális piacon, majd egy vállalkozás. A közösségi hálózatok összes algoritmusának ismeretében bizalommal mondhatom, hogy könnyebb létrehozni egy személyes márkát, és könnyebb közönséget szerezni, ha Ön (szakemberekkel vagy anélkül) népszerűsíti magát, nem pedig a terméket. Ez nagyrészt a fenti okok miatt következik be. Miután már létrehozott egy stabil személyes márkát egy” élő ” hűséges közönséggel, nem lesz olyan nehéz megvalósítani egy kereskedelmi projektet, mivel nem kell keresnie az első potenciális vásárlókat, már megvan nekik, bíznak benned. Az Ön feladata az lesz, hogy ne veszítse el hűségét.

    Figyelembe véve a személyes márka népszerűsítésének minden előnyét, ne felejtsük el, hogy ez kétszer annyi munka és erőfeszítés, mivel két projekt lesz: üzleti + személyes márka. Azonban ez egy olyan szövetség az információs technológia korában, amely képes lesz a legjobb eredményt adni. 

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában